Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 10 van 2005
zoeken in:
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 14:50 uur
01. Washington - A New Order Rising 4.5*
02. Marissa Nadler - The Saga of Mayflower May
03. My Morning Jacket - Z
04. Deaf Center - Pale Ravine 4*
05. Eels - Blinking Lights and Other Revelations
06. The Decemberists - Picaresque
07. Stendeck - Can You Hear My Call?
08. Okkervil River - Black Sheep Boy
09. Spinvis - Dagen van Gras, Dagen van Stro 3.5*
10. Six Organs of Admittance - School of the Flower
02. Marissa Nadler - The Saga of Mayflower May
03. My Morning Jacket - Z
04. Deaf Center - Pale Ravine 4*
05. Eels - Blinking Lights and Other Revelations
06. The Decemberists - Picaresque
07. Stendeck - Can You Hear My Call?
08. Okkervil River - Black Sheep Boy
09. Spinvis - Dagen van Gras, Dagen van Stro 3.5*
10. Six Organs of Admittance - School of the Flower
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 16:42 uur
1. (XX) Murcof - Remembranza
2. (07) Deaf Center - Pale Ravine
3. (XX) Colleen - The Golden Morning Breaks
4. (02) Sufjan Stevens - Illinois
5. (01) Wooden Wand - Harem of the Sundrum and the Witness Figg
6. (XX) Cuong Vu - It's Mostly Residual
7. (10) Venetian Snares - Rossz Csillag Alatt Szuletett
8. (05) Eels - Blinking Lights and Other Revelations
9. (XX) Shining - In the Kingdom of Kitsch You Will Be a Monster
10. (XX) Bright Eyes - I'm Wide Awake, It's Morning
2. (07) Deaf Center - Pale Ravine
3. (XX) Colleen - The Golden Morning Breaks
4. (02) Sufjan Stevens - Illinois
5. (01) Wooden Wand - Harem of the Sundrum and the Witness Figg
6. (XX) Cuong Vu - It's Mostly Residual
7. (10) Venetian Snares - Rossz Csillag Alatt Szuletett
8. (05) Eels - Blinking Lights and Other Revelations
9. (XX) Shining - In the Kingdom of Kitsch You Will Be a Monster
10. (XX) Bright Eyes - I'm Wide Awake, It's Morning
0
geplaatst: 12 augustus 2007, 14:25 uur
1. Antony & the Johnsons - I Am a Bird Now
2. Sufjan Stevens - Illinois
3. Sigur Rós - Takk...
4. Bright Eyes - I'm Wide Awake, It's Morning
5. Patrick Wolf - Wind in the Wires
6. Bloc Party - Silent Alarm
7. CocoRosie - Noah's Ark
8. Ryan Adams & the Cardinals - Cold Roses
9. Bright Eyes - Digital Ash in a Digital Urn
10. The Frames - Burn The Maps
2. Sufjan Stevens - Illinois
3. Sigur Rós - Takk...
4. Bright Eyes - I'm Wide Awake, It's Morning
5. Patrick Wolf - Wind in the Wires
6. Bloc Party - Silent Alarm
7. CocoRosie - Noah's Ark
8. Ryan Adams & the Cardinals - Cold Roses
9. Bright Eyes - Digital Ash in a Digital Urn
10. The Frames - Burn The Maps
0
geplaatst: 12 augustus 2007, 18:08 uur
Dezelfde top 3 en nummer 5......... was me nog niet eerder opgevallen miak: smaken liggen blijken dicht bij elkaar!
0
geplaatst: 12 augustus 2007, 19:31 uur
1. (1) Meshuggah - Catch 33
2. (2) Burst - Origo
3. (3) Sunn O))) - Black One
4. (-) Shit and Shine - Ladybird
5. (-) Circle - Tulikoira
6. (4) Nile - Annihilation of the Wicked
7. (5) Ulver - Blood Inside
8. (6) Red Sparowes - At the Soundless Dawn
9. (8) Venetian Snares - Rossz Csillag Alatt Született
10. (-) Orthrelm - OV
2. (2) Burst - Origo
3. (3) Sunn O))) - Black One
4. (-) Shit and Shine - Ladybird
5. (-) Circle - Tulikoira
6. (4) Nile - Annihilation of the Wicked
7. (5) Ulver - Blood Inside
8. (6) Red Sparowes - At the Soundless Dawn
9. (8) Venetian Snares - Rossz Csillag Alatt Született
10. (-) Orthrelm - OV
0
sxesven
geplaatst: 12 augustus 2007, 21:56 uur
sxesven, 22/08/2006 schreef:
1. Vashti Bunyan - Lookaftering
2. UA - Breathe
3. Six Organs of Admittance - School of the Flower
4. Iron & Wine - EPs (Woman King / In the Reins)
5. Fiona Apple - Extraordinary Machine
6. Animal Collective - Feels
7. Islaja - Palaa Aurinkoon
8. Merzbow - Scene
9. Angels of Light & Akron/Family - Akron/Family & Angels of Light
10. Devendra Banhart - Cripple Crow
1. Vashti Bunyan - Lookaftering
2. UA - Breathe
3. Six Organs of Admittance - School of the Flower
4. Iron & Wine - EPs (Woman King / In the Reins)
5. Fiona Apple - Extraordinary Machine
6. Animal Collective - Feels
7. Islaja - Palaa Aurinkoon
8. Merzbow - Scene
9. Angels of Light & Akron/Family - Akron/Family & Angels of Light
10. Devendra Banhart - Cripple Crow
sxesven, 11/03/2007 schreef:
1. Six Organs of Admittance - School of the Flower
2. Angels of Light & Akron/Family - Akron/Family & Angels of Light
3. FM3 - Mort Aux Vaches
4. Kiyoshi Mizutani - Scenery of the Border
5. UA - Breathe
6. Vashti Bunyan - Lookaftering
7. James Blackshaw - Sunshrine
8. Iron & Wine - Woman King
9. Merzbow - Scene
10. Misao Senbongi & Shusaku Uchiyama - Biohazard 4
1. Six Organs of Admittance - School of the Flower
2. Angels of Light & Akron/Family - Akron/Family & Angels of Light
3. FM3 - Mort Aux Vaches
4. Kiyoshi Mizutani - Scenery of the Border
5. UA - Breathe
6. Vashti Bunyan - Lookaftering
7. James Blackshaw - Sunshrine
8. Iron & Wine - Woman King
9. Merzbow - Scene
10. Misao Senbongi & Shusaku Uchiyama - Biohazard 4
1. (2) Angels of Light & Akron/Family - Akron/Family & Angels of Light
2. (--) Smog - A River Ain't Too Much to Love
3. (--) FM3 - Buddha Machine
4. (4) Kiyoshi Mizutani - Scenery of the Border: Environment and Folklore of the Tanzawa Mountains
5. (--) Tujiko Noriko - Blurred in My Mirror
6. (5) UA - Breathe
7. (1) Six Organs of Admittance - School of the Flower
8. (10) Misao Senbongi & Shusaku Uchiyama - Biohazard 4
9. (--) The Angels of Light - Sing 'Other People'
10. (--) Machinefabriek - Manchester
0
geplaatst: 12 augustus 2007, 22:40 uur
Vind je die echt interessanter dan de mort aux vaches?
Ik vind het vooral een hebbedingetje (waar wel mooie geluiden uitkomen trouwens )
0
geplaatst: 12 augustus 2007, 23:17 uur
aERodynamIC schreef:
Dezelfde top 3 en nummer 5......... was me nog niet eerder opgevallen miak: smaken liggen blijken dicht bij elkaar!
Dezelfde top 3 en nummer 5......... was me nog niet eerder opgevallen miak: smaken liggen blijken dicht bij elkaar!
Ja klopt, alleen er valt nog een hooop te ondekken voor mij .
0
sxesven
geplaatst: 14 augustus 2007, 22:30 uur
Jazper schreef:
Vind je die echt interessanter dan de mort aux vaches?
Ik vind het vooral een hebbedingetje (waar wel mooie geluiden uitkomen trouwens )
(quote)
Vind je die echt interessanter dan de mort aux vaches?
Ik vind het vooral een hebbedingetje (waar wel mooie geluiden uitkomen trouwens )
Is wel een moeilijke keuze geweest, maar toch ja. Zo mooi als ik Mort Aux Vaches wel degelijk vind, gaat de Buddha Machine wat mij betreft toch net een stapje verder. Dat lijkt misschien raar inderdaad, zo met slechts een paar minuten in totaal aan loops erop, maar toch, juist dat bezwerende van zo'n loop als 'ie een paar uur opstaat, of natuurlijk de eindeloze combinaties die je kunt maken als je de machines combineert doen mij de Buddha Machine net boven Mort Aux Vaches plaatsen. Ontloopt elkaar echter absoluut niet veel, overigens.
0
MetalDex
geplaatst: 15 augustus 2007, 13:26 uur
01. (01) Exodus - Shovel Headed Kill Machine 5,0*
02. (02) Bruce Dickinson - Tyranny of Souls 4,5*
03. (03) Overkill - ReliXIV
04. (.. ..) Municipal Waste - Hazardous Mutation 4,0*
05. (05) Porcupine Tree - Deadwing
06. (.. ..) Iommi - Fused
07. (06) Nile - Annihilation of the Wicked
08. (.. ..) John Mayall & the Bluesbreakers - Road Dogs
09. (04) Kreator - Enemy of God 4,0*
10. (07) Helloween - Keeper of the Seven Keys-The Legacy
02. (02) Bruce Dickinson - Tyranny of Souls 4,5*
03. (03) Overkill - ReliXIV
04. (.. ..) Municipal Waste - Hazardous Mutation 4,0*
05. (05) Porcupine Tree - Deadwing
06. (.. ..) Iommi - Fused
07. (06) Nile - Annihilation of the Wicked
08. (.. ..) John Mayall & the Bluesbreakers - Road Dogs
09. (04) Kreator - Enemy of God 4,0*
10. (07) Helloween - Keeper of the Seven Keys-The Legacy
0
yoeridedeygere
geplaatst: 31 augustus 2007, 12:37 uur
01 Bloc Party - Silent Alarm
02 Vitalic - OK Cowboy
03 Sigur Ros - Takk
04 dEUS Pocket - Revolution
05 Franz Ferdinand - You Could Have It So Much Better
06 Admiral Freebee - Songs
07 De Mens - In Het Gras
08 Spinvis - Dagen van Gras, Dagen van Stro
09 Daft Punk - Human After All
10 Sufjan Stevens - Illinois
02 Vitalic - OK Cowboy
03 Sigur Ros - Takk
04 dEUS Pocket - Revolution
05 Franz Ferdinand - You Could Have It So Much Better
06 Admiral Freebee - Songs
07 De Mens - In Het Gras
08 Spinvis - Dagen van Gras, Dagen van Stro
09 Daft Punk - Human After All
10 Sufjan Stevens - Illinois
0
geplaatst: 31 augustus 2007, 12:46 uur
10. Millionaire - Paradisiac (4*)
9. Porcupine Tree - Deadwing (4*)
8. Bloc Party - Silent Alarm (4,5*)
7. Opeth - Ghost Reveries (4,5*)
6. zZz - Sound of zZz (4,5*)
5. System of a Down - Mezmerize (5*)
4. Kaiser Chiefs - Employment (5*)
3. System of a Down - Hypnotize (5*)
2. 65daysofstatic - One Time for All Time (5*)
1. Editors - The Back Room (5*)
Een goed jaar
9. Porcupine Tree - Deadwing (4*)
8. Bloc Party - Silent Alarm (4,5*)
7. Opeth - Ghost Reveries (4,5*)
6. zZz - Sound of zZz (4,5*)
5. System of a Down - Mezmerize (5*)
4. Kaiser Chiefs - Employment (5*)
3. System of a Down - Hypnotize (5*)
2. 65daysofstatic - One Time for All Time (5*)
1. Editors - The Back Room (5*)
Een goed jaar
0
geplaatst: 2 september 2007, 10:37 uur
Update :
01 (01). Opeth - Ghost Reveries
02 (02). Mercury Rev - The Secret Migration
03 (03). Sufjan Stevens - Illinois
04 (04). Decemberists - Picaresque
05 (---). Devendra Banhart - Cripple Crow
06 (---). National - Alligator
07 (05). Mostly Autumn - Storms over Still Water
08 (07). Mars Volta - Frances the Mute
09 (---). Bright Eyes - I'm Wide Awake, It's Morning
10 (---). Riverside - Second Life Syndrome
01 (01). Opeth - Ghost Reveries
02 (02). Mercury Rev - The Secret Migration
03 (03). Sufjan Stevens - Illinois
04 (04). Decemberists - Picaresque
05 (---). Devendra Banhart - Cripple Crow
06 (---). National - Alligator
07 (05). Mostly Autumn - Storms over Still Water
08 (07). Mars Volta - Frances the Mute
09 (---). Bright Eyes - I'm Wide Awake, It's Morning
10 (---). Riverside - Second Life Syndrome
0
servaas
geplaatst: 7 oktober 2007, 20:45 uur
Mijn lijstje over 2005:
10. The Decemberists - Picaresque
09. The Dears - No Cities left
08. Devendra Banhart - Cripple Crow
07. Kaiser Chiefs - Employment
06. Sufjan Stevens - Come on feel the Illinoise
05. Editors - The Back Room
04. Bright Eyes - I'm Wide Awake It's Morning
03. Antony & The Johnsons - I am a Bird now
02. The Arcade Fire - Funeral
01. Lucinda Williams - Live @ the Fillmore
10. The Decemberists - Picaresque
09. The Dears - No Cities left
08. Devendra Banhart - Cripple Crow
07. Kaiser Chiefs - Employment
06. Sufjan Stevens - Come on feel the Illinoise
05. Editors - The Back Room
04. Bright Eyes - I'm Wide Awake It's Morning
03. Antony & The Johnsons - I am a Bird now
02. The Arcade Fire - Funeral
01. Lucinda Williams - Live @ the Fillmore
0
geplaatst: 26 oktober 2007, 13:15 uur
1. Ben Folds - Songs for Silverman
2. Sufjan Stevens - Illinois
3. Idlewild - Warnings/Promises
4. At the Close of Every Day - De Geluiden van Weleer
5. Sigur Rós - Takk
6. Mew - And the Glass Handed Kites
7. The Magic Numbers - The Magic Numbers
8. Nada Surf - The Weight is a Gift
9. Denison Witmer - Are You a Dreamer?
10. Wir Sind Helden - Von Hier an Blind
2. Sufjan Stevens - Illinois
3. Idlewild - Warnings/Promises
4. At the Close of Every Day - De Geluiden van Weleer
5. Sigur Rós - Takk
6. Mew - And the Glass Handed Kites
7. The Magic Numbers - The Magic Numbers
8. Nada Surf - The Weight is a Gift
9. Denison Witmer - Are You a Dreamer?
10. Wir Sind Helden - Von Hier an Blind
0
geplaatst: 7 december 2007, 14:23 uur
01. Bright Eyes - I’m Wide Awake, It’s Morning
02. Herman Dune – Not On Top
03. Ryan Adams – 29
04. Anthony And The Johnsons – I am a bird now
05. Devendra Banhart – Cripple Crow
06. Sigur Ros – Takk
07. Bright eyes – Didital Ash In A Digital Urn
08. Sufjan Stevens – Illinois
09. Clap Your Hands Say Yeah - Clap Your Hands Say Yeah
10. Grayson Capps – If You Knew My Mind
02. Herman Dune – Not On Top
03. Ryan Adams – 29
04. Anthony And The Johnsons – I am a bird now
05. Devendra Banhart – Cripple Crow
06. Sigur Ros – Takk
07. Bright eyes – Didital Ash In A Digital Urn
08. Sufjan Stevens – Illinois
09. Clap Your Hands Say Yeah - Clap Your Hands Say Yeah
10. Grayson Capps – If You Knew My Mind
0
geplaatst: 2 februari 2008, 16:33 uur
1. Arcade Fire - Funeral
2. My Morning Jacket - Z
3. Racoon - Another Day
4. Kaiser Chiefs - Enploymend
5. Editors - The Black Room
6. Bettye LaVette - I've Got My Own Hell To Raise
7. Frans Ferdinant - You Could Have Had It So Much Better With FF
8. Paul Weller - As Is Now
9. The Magic Numbers - The Magic Numbers
10.Systhem Of A Down - Mezmerize / Hypnotize
2. My Morning Jacket - Z
3. Racoon - Another Day
4. Kaiser Chiefs - Enploymend
5. Editors - The Black Room
6. Bettye LaVette - I've Got My Own Hell To Raise
7. Frans Ferdinant - You Could Have Had It So Much Better With FF
8. Paul Weller - As Is Now
9. The Magic Numbers - The Magic Numbers
10.Systhem Of A Down - Mezmerize / Hypnotize
0
geplaatst: 15 februari 2008, 23:11 uur
Update:
1. Antony & the Johnsons – I Am a Bird Now
2. Sufjan Stevens - Illinois
3. Sigur Rós - Takk
4. Madrugada - The Deep End
5. Andrew Bird - Andrew Bird & the Mysterious Production of Eggs
6. Patrick Wolf – Wind in the Wires
7. Kate Bush - Aerial
8. dEUS - Pocket Revolution
9. Engineers – Engineers
10. Yonderboi - Splendid Isolation
1. Antony & the Johnsons – I Am a Bird Now
2. Sufjan Stevens - Illinois
3. Sigur Rós - Takk
4. Madrugada - The Deep End
5. Andrew Bird - Andrew Bird & the Mysterious Production of Eggs
6. Patrick Wolf – Wind in the Wires
7. Kate Bush - Aerial
8. dEUS - Pocket Revolution
9. Engineers – Engineers
10. Yonderboi - Splendid Isolation
0
geplaatst: 9 maart 2008, 23:42 uur
01 (06) The Decemberists - Picaresque
02 (03) My Morning Jacket - Z
03 (02) Marissa Nadler - The Saga of Mayflower May
04 (01) Washington - A New Order Rising
05 (***) Kiss the Anus of a Black Cat - If the Sky Falls, We Shall Catch the Larks
06 (04) Deaf Center - Pale Ravine
07 (08) Okkervil River - Black Sheep Boy
08 (05) Eels - Blinking Lights and Other Revelations
09 (07) Stendeck - Can You Hear My Call
10 (***) Low - The Great Destroyer
02 (03) My Morning Jacket - Z
03 (02) Marissa Nadler - The Saga of Mayflower May
04 (01) Washington - A New Order Rising
05 (***) Kiss the Anus of a Black Cat - If the Sky Falls, We Shall Catch the Larks
06 (04) Deaf Center - Pale Ravine
07 (08) Okkervil River - Black Sheep Boy
08 (05) Eels - Blinking Lights and Other Revelations
09 (07) Stendeck - Can You Hear My Call
10 (***) Low - The Great Destroyer
0
geplaatst: 10 maart 2008, 09:25 uur
1. Editors - The Back Room 5*
2. System of a Down - Hypnotize
3. Kaiser Chiefs - Employment
4. System of a Down - Mezmerize
5. Venetian Snares - Rossz Csillag Alatt Született 4,5*
6. Opeth - Ghost Reveries
7. zZz - Sound of zZz
8. 65daysofstatic - One Time for All Time
9. Bloc Party - Silent Alarm
10. Wolfmother - Wolfmother 4*
2. System of a Down - Hypnotize
3. Kaiser Chiefs - Employment
4. System of a Down - Mezmerize
5. Venetian Snares - Rossz Csillag Alatt Született 4,5*
6. Opeth - Ghost Reveries
7. zZz - Sound of zZz
8. 65daysofstatic - One Time for All Time
9. Bloc Party - Silent Alarm
10. Wolfmother - Wolfmother 4*
0
geplaatst: 10 maart 2008, 11:04 uur
01. (01) Sufjan Stevens – Illinois
02. (02) Phosphorescent – Aw Come Aw Wry
03. (03) World's End Girlfriend - The Lie Lay Land
04. (04) James Blackshaw - Sunshrine
05. (10) Marissa Nadler - The Saga of Mayflower May
06. (***) Shit and Shine - Ladybird
07. (03) Okkervil River - Black Sheep Boy
08. (***) Doveman - The Acrobat
09. (09) Six Organs of Admittance - School of the Flower
10. (08) Wooden Wand - Harem of the Sundrum & the Witness Figg
02. (02) Phosphorescent – Aw Come Aw Wry
03. (03) World's End Girlfriend - The Lie Lay Land
04. (04) James Blackshaw - Sunshrine
05. (10) Marissa Nadler - The Saga of Mayflower May
06. (***) Shit and Shine - Ladybird
07. (03) Okkervil River - Black Sheep Boy
08. (***) Doveman - The Acrobat
09. (09) Six Organs of Admittance - School of the Flower
10. (08) Wooden Wand - Harem of the Sundrum & the Witness Figg
0
geplaatst: 11 maart 2008, 00:43 uur
1. I am a bird now - antony and the johnsons
2. Illinois - sufjan steven
3. Set yourself on fire - Stars
4. Troy van balthazar - troy van balthazar
5. Arular - M.I.A.
6. Pixel revolt - john vanderslice
7. the backroom - the editors
8. More Deep Cuts - Thee More Shallows
9. Clap your hands say yeah! - clap your hands say yeah
10. the beauty and the beat - Edan
2. Illinois - sufjan steven
3. Set yourself on fire - Stars
4. Troy van balthazar - troy van balthazar
5. Arular - M.I.A.
6. Pixel revolt - john vanderslice
7. the backroom - the editors
8. More Deep Cuts - Thee More Shallows
9. Clap your hands say yeah! - clap your hands say yeah
10. the beauty and the beat - Edan
0
geplaatst: 29 april 2008, 15:40 uur
1. Boris - Pink
2. The New Pornographers - Twin Cinema
3. Bonnie 'Prince' Billy - Matt Sweeney - Superwolf
4. M.I.A. - Arular
5. M83 - Before the Dawn Heals Us
6. Ladytron - Witching Hour
7. Omar Rodriguez - Omar Rodriguez
8. The Ponys - Celebration Castle
9. Wolf Parade - Apologies to the Queen Mary
10. Part Chimp - I am Come
2. The New Pornographers - Twin Cinema
3. Bonnie 'Prince' Billy - Matt Sweeney - Superwolf
4. M.I.A. - Arular
5. M83 - Before the Dawn Heals Us
6. Ladytron - Witching Hour
7. Omar Rodriguez - Omar Rodriguez
8. The Ponys - Celebration Castle
9. Wolf Parade - Apologies to the Queen Mary
10. Part Chimp - I am Come
0
geplaatst: 15 juli 2008, 13:42 uur
01. Lone Catalysts - Good Music 5*
02. Nujabes - Modal Soul
03. Common - Be 4,5*
04. DANGERDOOM - The Mouse and the Mask
05. Blackalicious - The Craft
06. Zion I - True & Livin'
07. CYNE - Evolution Fight
08. J-Live - The Hear After
09. Dwele - Some Kinda...
10. Pete Philly & Perquisite - Mindstate
02. Nujabes - Modal Soul
03. Common - Be 4,5*
04. DANGERDOOM - The Mouse and the Mask
05. Blackalicious - The Craft
06. Zion I - True & Livin'
07. CYNE - Evolution Fight
08. J-Live - The Hear After
09. Dwele - Some Kinda...
10. Pete Philly & Perquisite - Mindstate
0
lambf
geplaatst: 15 juli 2008, 15:11 uur
1. Meshuggah - Catch 33 |5*
2. Orthrelm - OV
3. Ephel Duath - Pain Necessary to Know |4,5*
4. Iperyt - Particular Hatred
5. Negligent Collateral Collapse - Sick Atoms
6. Infernal Poetry - Beholding the Unpure |4*
7. Blacklisted - ...The Beat Goes On
8. Merzbow - Merzbuddha
9. Gronibard - Satanic Tuning Club
10. Antigama - Zeroland
2. Orthrelm - OV
3. Ephel Duath - Pain Necessary to Know |4,5*
4. Iperyt - Particular Hatred
5. Negligent Collateral Collapse - Sick Atoms
6. Infernal Poetry - Beholding the Unpure |4*
7. Blacklisted - ...The Beat Goes On
8. Merzbow - Merzbuddha
9. Gronibard - Satanic Tuning Club
10. Antigama - Zeroland
0
geplaatst: 15 juli 2008, 16:48 uur
01 The Boxer Rebellion – Exits
02 Editors – The Back Room
03 The National – Alligator
04 Oasis – Don’t believe the Truth
05 Kaiser Chiefs - Employment
06 I am Kloot – Gods and Monsters
07 The Departure – The Departure
08 Bloc Party – Silent Alarm
09 Maximö Park – A Certain Trigger
10 Starsailor – On the Outside
02 Editors – The Back Room
03 The National – Alligator
04 Oasis – Don’t believe the Truth
05 Kaiser Chiefs - Employment
06 I am Kloot – Gods and Monsters
07 The Departure – The Departure
08 Bloc Party – Silent Alarm
09 Maximö Park – A Certain Trigger
10 Starsailor – On the Outside
0
geplaatst: 24 juli 2008, 10:37 uur
01 Oasis - Don't Believe the Truth
02 Nada Surf - The Weight is a Gift
03 Bruce Springsteen - Devils & Dust
04 Foo Fighters - In Your Honor
05 Weezer - Make Believe
02 Nada Surf - The Weight is a Gift
03 Bruce Springsteen - Devils & Dust
04 Foo Fighters - In Your Honor
05 Weezer - Make Believe
0
geplaatst: 14 september 2008, 22:21 uur
update :
01 (01). Opeth - Ghost Reveries
02 (---). Calexico / Iron & Wine - In the Reins
03 (03). Sufjan Stevens - Illinois
04 (---). Black Rebel Motorcycle Club - Howl
05 (02). Mercury Rev - The Secret Migration
06 (---). Okkervil River - Black Sheep Boy
07 (05). Devendra Banhart - Cripple Crow
08 (08). Mars Volta - Frances the Mute
09 (06). National - Alligator
10 (09). Bright Eyes - I'm Wide Awake, It's Morning
01 (01). Opeth - Ghost Reveries
02 (---). Calexico / Iron & Wine - In the Reins
03 (03). Sufjan Stevens - Illinois
04 (---). Black Rebel Motorcycle Club - Howl
05 (02). Mercury Rev - The Secret Migration
06 (---). Okkervil River - Black Sheep Boy
07 (05). Devendra Banhart - Cripple Crow
08 (08). Mars Volta - Frances the Mute
09 (06). National - Alligator
10 (09). Bright Eyes - I'm Wide Awake, It's Morning
0
clutch
geplaatst: 21 september 2008, 19:19 uur
1 Porcupine Tree - Deadwing
2 God Is An Astronaut - All Is Violent, All is Bright
3 Parkway Drive - Killing With A Smile
4 65daysofstatic - One Time For All Time
5 Bloc Party - Silent Alarm
6 Gojira - From Mars To Sirius
7 Andy McKee - The Art of Motion
8 Novembers Doom - The Pale Haunt Departure
9 Nile - Annihalation of the Wicked
10 Vader - The Art of War
2 God Is An Astronaut - All Is Violent, All is Bright
3 Parkway Drive - Killing With A Smile
4 65daysofstatic - One Time For All Time
5 Bloc Party - Silent Alarm
6 Gojira - From Mars To Sirius
7 Andy McKee - The Art of Motion
8 Novembers Doom - The Pale Haunt Departure
9 Nile - Annihalation of the Wicked
10 Vader - The Art of War
0
geplaatst: 19 oktober 2008, 14:18 uur
Hoognodige update
01 (1) Sufjan Stevens - Illinois
02 (-) Avishai Cohen - Continuo
03 (2) Madonna - Confessions on a Dancefloor
04 (5) Aimee Mann - The Forgotten Arm
05 (4) Kate Bush - Aerial
06 (-) Panic! At the Disco - A Fever You Can't Sweat Out
07 (-) Alice Russell - My Favourite Letters
08 (-) Venetian Snares - Rossz Csillag Alatt Született
09 (7) Röyksopp - The Understanding
10 (6) System of a Down - Mezmerize
01 (1) Sufjan Stevens - Illinois
02 (-) Avishai Cohen - Continuo
03 (2) Madonna - Confessions on a Dancefloor
04 (5) Aimee Mann - The Forgotten Arm
05 (4) Kate Bush - Aerial
06 (-) Panic! At the Disco - A Fever You Can't Sweat Out
07 (-) Alice Russell - My Favourite Letters
08 (-) Venetian Snares - Rossz Csillag Alatt Született
09 (7) Röyksopp - The Understanding
10 (6) System of a Down - Mezmerize
* denotes required fields.