Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 10 van 1976
zoeken in:
0
geplaatst: 6 november 2016, 15:25 uur
1. The Modern Lovers - The Modern Lovers
2. Ramones - Ramones
3. Kate & Anna McGarrigle - Kate & Anna McGarrigle
4. David Bowie - Station to Station
5. Flamin' Groovies - Shake Some Action
6. Patti Smith Group - Radio Ethiopia
7. Joni Mitchell - Hejira
8. Warren Zevon - Warren Zevon
9. Serge Gainsbourg - L'homme à tête de chou
10. Bob Dylan - Desire
11. Jonathan Richman & The Modern Lovers - Jonathan Richman & the Modern Lovers
12. Roxy Music - Viva!
13. La Düsseldorf - La Düsseldorf
14. Blondie - Blondie
15. Be-Bop Deluxe - Sunburst Finish
16. ABBA - Arrival
17. Stevie Wonder - Songs in the Key of Life
18. Graham Parker and the Rumour - Howlin' Wind
19. Tom Petty and The Heartbreakers - Tom Petty and The Heartbreakers
20. Be-Bop Deluxe - Modern Music
2. Ramones - Ramones
3. Kate & Anna McGarrigle - Kate & Anna McGarrigle
4. David Bowie - Station to Station
5. Flamin' Groovies - Shake Some Action
6. Patti Smith Group - Radio Ethiopia
7. Joni Mitchell - Hejira
8. Warren Zevon - Warren Zevon
9. Serge Gainsbourg - L'homme à tête de chou
10. Bob Dylan - Desire
11. Jonathan Richman & The Modern Lovers - Jonathan Richman & the Modern Lovers
12. Roxy Music - Viva!
13. La Düsseldorf - La Düsseldorf
14. Blondie - Blondie
15. Be-Bop Deluxe - Sunburst Finish
16. ABBA - Arrival
17. Stevie Wonder - Songs in the Key of Life
18. Graham Parker and the Rumour - Howlin' Wind
19. Tom Petty and The Heartbreakers - Tom Petty and The Heartbreakers
20. Be-Bop Deluxe - Modern Music
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 21 maart 2017, 22:26 uur
Update sinds 6 april 2016:
01 (01) Camel - Moonmadness
02 (02) Rainbow - Rising
03 (04) Steeleye Span - Rocket Cottage
04 (05) Genesis - Wind and Wuthering
05 (03) Genesis - A Trick of the Tail
06 (06) Jean Michel Jarre - Oxygène
07 (08) The Alan Parsons Project - Tales of Mystery and Imagination
08 (07) Kansas - Leftoverture
09 (09) Eloy - Dawn
10 (10) Rush - 2112
01 (01) Camel - Moonmadness
02 (02) Rainbow - Rising
03 (04) Steeleye Span - Rocket Cottage
04 (05) Genesis - Wind and Wuthering
05 (03) Genesis - A Trick of the Tail
06 (06) Jean Michel Jarre - Oxygène
07 (08) The Alan Parsons Project - Tales of Mystery and Imagination
08 (07) Kansas - Leftoverture
09 (09) Eloy - Dawn
10 (10) Rush - 2112
0
geplaatst: 12 april 2017, 20:32 uur
1. David Bowie - Station to Station
2. Fela Kuti & The Africa '70 - Zombie
3. Patti Smith Group - Radio Ethiopia
4. Ramones - Ramones
5. Funkadelic - Hardcore Jollies
6. Joni Mitchell - Hejira
7. The Modern Lovers - The Modern Lovers
8. Blondie - Blondie
9. Lou Reed - Rock and Roll Heart
10. Rolling Stones - Black and Blue
Met moeite 10 albums bij elkaar gesprokkeld, nummers 8 t/m 10 zijn zelfs "maar" 3*-platen. Maar de punk staat op losbarsten en hierna volgen duidelijk andere (betere) jaren.
2. Fela Kuti & The Africa '70 - Zombie
3. Patti Smith Group - Radio Ethiopia
4. Ramones - Ramones
5. Funkadelic - Hardcore Jollies
6. Joni Mitchell - Hejira
7. The Modern Lovers - The Modern Lovers
8. Blondie - Blondie
9. Lou Reed - Rock and Roll Heart
10. Rolling Stones - Black and Blue
Met moeite 10 albums bij elkaar gesprokkeld, nummers 8 t/m 10 zijn zelfs "maar" 3*-platen. Maar de punk staat op losbarsten en hierna volgen duidelijk andere (betere) jaren.
0
geplaatst: 8 juni 2019, 11:23 uur
1. Bob Dylan - Desire
2. Stevie Wonder - Songs in the Key of Life
3. Steve Miller Band - Fly Like an Eagle
4. Manfred Mann's Earth Band - The Roaring Silence
5. The Modern Lovers - The Modern Lovers
6. The Rolling Stones - Black and Blue
7. J.J. Cale - Troubadour
8. Eagles - Hotel Carlifornia
9. Al Stewart - Year of the Cat
10. David Bowie - Station to Station
2. Stevie Wonder - Songs in the Key of Life
3. Steve Miller Band - Fly Like an Eagle
4. Manfred Mann's Earth Band - The Roaring Silence
5. The Modern Lovers - The Modern Lovers
6. The Rolling Stones - Black and Blue
7. J.J. Cale - Troubadour
8. Eagles - Hotel Carlifornia
9. Al Stewart - Year of the Cat
10. David Bowie - Station to Station
0
geplaatst: 25 juni 2019, 20:51 uur
01. Masahiko Sato - Holography (niet op mume)
02. Geinoh Yamashirogumi - Osorezan + Dou No Kenbai
03. Karlheinz Stockhausen - Ceylon + Bird Of Passage (niet op mume)
04. East Bionic Symphonia - Recorded Live
05. Fela Kuti & The Africa '70 - Zombie
06. Tangerine Dream - Stratosfear
07. Zanov - Green Ray
08. Masabumi Kikuchi - Kochi, Wishes (niet op mume)
09. Cluster - Sowiesoso
10. Osamu Kitajima - Benzaiten
02. Geinoh Yamashirogumi - Osorezan + Dou No Kenbai
03. Karlheinz Stockhausen - Ceylon + Bird Of Passage (niet op mume)
04. East Bionic Symphonia - Recorded Live
05. Fela Kuti & The Africa '70 - Zombie
06. Tangerine Dream - Stratosfear
07. Zanov - Green Ray
08. Masabumi Kikuchi - Kochi, Wishes (niet op mume)
09. Cluster - Sowiesoso
10. Osamu Kitajima - Benzaiten
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 11 februari 2020, 20:10 uur
Update sinds 21 maart 2017:
01 (01) Camel - Moonmadness
02 (02) Rainbow - Rising
03 (05) Genesis - A Trick of the Tail
04 (03) Steeleye Span - Rocket Cottage
05 (04) Genesis - Wind and Wuthering
06 (06) Jean Michel Jarre - Oxygène
07 (07) The Alan Parsons Project - Tales of Mystery and Imagination
08 (08) Kansas - Leftoverture
09 (09) Eloy - Dawn
10 (---) Van Der Graaf Generator - Still Life
01 (01) Camel - Moonmadness
02 (02) Rainbow - Rising
03 (05) Genesis - A Trick of the Tail
04 (03) Steeleye Span - Rocket Cottage
05 (04) Genesis - Wind and Wuthering
06 (06) Jean Michel Jarre - Oxygène
07 (07) The Alan Parsons Project - Tales of Mystery and Imagination
08 (08) Kansas - Leftoverture
09 (09) Eloy - Dawn
10 (---) Van Der Graaf Generator - Still Life
0
geplaatst: 27 april 2020, 16:21 uur
Na 5 jaar een update:
02-01: Led Zeppelin - The song remains the same 5.0
03-02: Led Zeppelin - Presence 5.0
01-03: Elvis Presley - The Sun sessions 4.5
05-04: Elvis Presley - From Elvis Presley Boulevard 4.5
07-05: Rainbow - Rising 4.0
04-06: Ry Cooder - Chicken skin music 4.0
06-07: Bob Dylan - Desire 4.0
00-08: Rush - 2112 4.0
00-09: AC/DC - Dirty deeds done dirt cheap 4.0
00-10: Frank Zappa - Zoot allures 4.0
02-01: Led Zeppelin - The song remains the same 5.0
03-02: Led Zeppelin - Presence 5.0
01-03: Elvis Presley - The Sun sessions 4.5
05-04: Elvis Presley - From Elvis Presley Boulevard 4.5
07-05: Rainbow - Rising 4.0
04-06: Ry Cooder - Chicken skin music 4.0
06-07: Bob Dylan - Desire 4.0
00-08: Rush - 2112 4.0
00-09: AC/DC - Dirty deeds done dirt cheap 4.0
00-10: Frank Zappa - Zoot allures 4.0
0
geplaatst: 6 januari 2021, 16:21 uur
Blijkbaar nog nooit eerder in een lijstje gemaakt van dit toch prima jaar...
1. David Bowie - Station to Station (1976)
2. The Modern Lovers - The Modern Lovers (1976)
3. Jorge Ben - África Brasil (1976)
4. Serge Gainsbourg - L'Homme à Tête de Chou (1976)
5. Lou Reed - Rock and Roll Heart (1976)
6. Fela Kuti & The Africa '70 - Zombie (1976)
7. Stevie Wonder - Songs in the Key of Life (1976)
8. The Upsetters - Super Ape (1976)
9. Ramones - Ramones (1976)
10. Cloud One - Atmosphere Strut (1976)
1. David Bowie - Station to Station (1976)
2. The Modern Lovers - The Modern Lovers (1976)
3. Jorge Ben - África Brasil (1976)
4. Serge Gainsbourg - L'Homme à Tête de Chou (1976)
5. Lou Reed - Rock and Roll Heart (1976)
6. Fela Kuti & The Africa '70 - Zombie (1976)
7. Stevie Wonder - Songs in the Key of Life (1976)
8. The Upsetters - Super Ape (1976)
9. Ramones - Ramones (1976)
10. Cloud One - Atmosphere Strut (1976)
0
geplaatst: 8 januari 2021, 14:44 uur
Tof jaar!
01. Akiko Yano - Japanese Girl
02. Joni Mitchell - Hejira
03. Tom Zé - Estudando o Samba
04. Os Tubarões - Pépé Lopi
05. The Upsetters - Super Ape
06. Jorge Ben - África Brasil
07. Penguin Cafe Orchestra - Music from the Penguin Café
08. Geinoh Yamashirogumi - Osorezan / Dou no Kenbai
09. The Gladiators - Trenchtown Mix Up
10. Cartola - Cartola
01. Akiko Yano - Japanese Girl
02. Joni Mitchell - Hejira
03. Tom Zé - Estudando o Samba
04. Os Tubarões - Pépé Lopi
05. The Upsetters - Super Ape
06. Jorge Ben - África Brasil
07. Penguin Cafe Orchestra - Music from the Penguin Café
08. Geinoh Yamashirogumi - Osorezan / Dou no Kenbai
09. The Gladiators - Trenchtown Mix Up
10. Cartola - Cartola
1
geplaatst: 27 januari 2021, 20:29 uur
01. Elvis Presley - From Elvis Presley Boulevard, Memphis, Tennessee
02. 10cc - How Dare You!
03. Roxy Music - Viva!
04. Cliff Richard - I'm Nearly Famous
05. Bryan Ferry - Let's Stick Together
06. Johnny & Edgar Winter - Together
07. Rory Gallagher - Calling Card
08. Patti Austin - End of a Rainbow
09. Gwen McCrae - Something So Right
10. Al Green - Full of Fire
02. 10cc - How Dare You!
03. Roxy Music - Viva!
04. Cliff Richard - I'm Nearly Famous
05. Bryan Ferry - Let's Stick Together
06. Johnny & Edgar Winter - Together
07. Rory Gallagher - Calling Card
08. Patti Austin - End of a Rainbow
09. Gwen McCrae - Something So Right
10. Al Green - Full of Fire
0
geplaatst: 29 januari 2021, 22:37 uur
Even updaten:
1. David Bowie - Station To Station
2. Genesis - A Trick Of The Tail
3. 10CC - How Dare You
4. Joni Mitchell - Hejiira
5. The Modern Lovers - The Modern Lovers
6. Queen - A Day At The Races
7. Alan Parsons Project - Tales Of Mystery And Imagination
8. Golden Earring - Contraband
9. Rolling Stones - Black & Blue
10. Ry Cooder - Chicken Skin Music
1. David Bowie - Station To Station
2. Genesis - A Trick Of The Tail
3. 10CC - How Dare You
4. Joni Mitchell - Hejiira
5. The Modern Lovers - The Modern Lovers
6. Queen - A Day At The Races
7. Alan Parsons Project - Tales Of Mystery And Imagination
8. Golden Earring - Contraband
9. Rolling Stones - Black & Blue
10. Ry Cooder - Chicken Skin Music
0
geplaatst: 3 februari 2021, 20:56 uur
Top-40 van 1976:
1. Stevie Wonder - Songs in the Key of Life
2. Bob Dylan - Desire
3. ABBA - Arrival
4. Eagles - Hotel California
5. Joni Mitchell - Hejira
6. Bunny Wailer - Blackheart Man
7. David Bowie - Station to Station
8. Al Stewart - Year of the Cat
9. Ry Cooder - Chicken Skin Music
10. Steely Dan - The Royal Scam
11. The Mighty Diamonds - Right Time
12. The Alan Parsons Project - Tales of Mystery and Imagination - Edgar Allan Poe
13. Gentle Giant - Interview
14. Jean Michel Jarre - Oxygene
15. Roxy Music - Viva!
16. Warren Zevon - Warren Zevon
17. Jackson Browne - The Pretender
18. Gregory Isaacs - All I Have Is Love
19. 10cc - How Dare You!
20. Golden Earring - Contraband
21. Boz Scaggs - Silk Degrees
22. Genesis - A Trick of the Tail
23. Ramones - Ramones
24. Heart - Dreamboat Annie
25. Golden Earring - To the Hilt
26. Diana Ross - Diana Ross
27. Toots & The Maytals - Reggae Got Soul
28. Gordon Lightfoot - Summertime Dream
29. Steve Miller Band - Fly Like an Eagle
30. Manfred Mann's Earth Band - The Roaring Silence
31. Genesis - Wind & Wuthering
32. Billy Joel - Turnstiles
33. Camel - Moonmadness
34. Queen - A Day at the Races
35. Frank Zappa - Zoot Allures
36. Electric Light Orchestra - A New World Record
37. Parliament - The Clones of Dr. Funkenstein
38. Bob Seger & The Silver Bullet Band - Night Moves
39. The Abyssinians - Satta Massagana
40. UFO - No Heavy Petting
Op 135 albums gestemd waarvan 73 met ten minste 4* (6x 5*, 25x 4,5*, 42x 4*).
1. Stevie Wonder - Songs in the Key of Life
2. Bob Dylan - Desire
3. ABBA - Arrival
4. Eagles - Hotel California
5. Joni Mitchell - Hejira
6. Bunny Wailer - Blackheart Man
7. David Bowie - Station to Station
8. Al Stewart - Year of the Cat
9. Ry Cooder - Chicken Skin Music
10. Steely Dan - The Royal Scam
11. The Mighty Diamonds - Right Time
12. The Alan Parsons Project - Tales of Mystery and Imagination - Edgar Allan Poe
13. Gentle Giant - Interview
14. Jean Michel Jarre - Oxygene
15. Roxy Music - Viva!
16. Warren Zevon - Warren Zevon
17. Jackson Browne - The Pretender
18. Gregory Isaacs - All I Have Is Love
19. 10cc - How Dare You!
20. Golden Earring - Contraband
21. Boz Scaggs - Silk Degrees
22. Genesis - A Trick of the Tail
23. Ramones - Ramones
24. Heart - Dreamboat Annie
25. Golden Earring - To the Hilt
26. Diana Ross - Diana Ross
27. Toots & The Maytals - Reggae Got Soul
28. Gordon Lightfoot - Summertime Dream
29. Steve Miller Band - Fly Like an Eagle
30. Manfred Mann's Earth Band - The Roaring Silence
31. Genesis - Wind & Wuthering
32. Billy Joel - Turnstiles
33. Camel - Moonmadness
34. Queen - A Day at the Races
35. Frank Zappa - Zoot Allures
36. Electric Light Orchestra - A New World Record
37. Parliament - The Clones of Dr. Funkenstein
38. Bob Seger & The Silver Bullet Band - Night Moves
39. The Abyssinians - Satta Massagana
40. UFO - No Heavy Petting
Op 135 albums gestemd waarvan 73 met ten minste 4* (6x 5*, 25x 4,5*, 42x 4*).
0
geplaatst: 22 maart 2021, 10:21 uur
1. Rush - 2112
2. Genesis - A Trick of the Tail
3. Camel - Moonmadness
4. Jean Michel Jarre - Oxygene
5. Pavlov's Dog - At the Sound of the Bell
6. Genesis - Wind & Wuthering
7. Harmonium - L'Heptade
8. David Bowie - Station to Station
9. Kaipa - Inget Nytt Under Solen
10. Eloy - Dawn
2. Genesis - A Trick of the Tail
3. Camel - Moonmadness
4. Jean Michel Jarre - Oxygene
5. Pavlov's Dog - At the Sound of the Bell
6. Genesis - Wind & Wuthering
7. Harmonium - L'Heptade
8. David Bowie - Station to Station
9. Kaipa - Inget Nytt Under Solen
10. Eloy - Dawn
0
geplaatst: 29 april 2021, 02:16 uur
Top 10
01. Ramones - Ramones
02. Max Romeo - War Ina Babylon
03. Rainbow - Rising
04. The Modern Lovers - The Modern Lovers
05. Status Quo - Blue For You
06. Eddie & The Hotrods - Teenage Depression
07. David Bowie - Station To Station
08. Camel - Moonmadness
09. Joni Mitchell - Hejira
10. Fiesta Gitana Da Silva - Flamenco Fury!
De rest:
11. The Residents - Third Reich 'n' Roll
12. Tom Waits - Small Change
13. Parliament - The Clones Of Dr. Funkenstein
14. Steve Reid - Nova
15. Thin Lizzy - Jailbreak
16. Fela Kuti - Ikoyi Blindness
17. Graham Parker & The Rumour - Howlin' Wind
18. Genesis - A Trick Of The Tail
19. Tom Zé - Estudando O Samba
20. Stevie Wonder - Songs In The Key Of Life
21. La Düsseldorf - La Düsseldorf
22. Warren Zevon - Warren Zevon
23. Jorge Ben - África Brasil
24. Five Hand Reel - Five Hand Reel
25. Doctors Of Madness - Late Night Movies, All Night Brainstorms
26. Steve Miller Band - Fly Like An Eagle
27. Los Virtuosos De Cuco Valoy - El Brujo
28. Jerry Goldsmith - The Omen (OST)
29. Electric Light Orchestra - A New World Record
30. Syl Johnson - Total Explosion
31. Van Der Graaf Generator - Still Life
32. Aerosmith - Rocks
33. Fela Kuti - Kalakuta Show
34. Debris' - Static Disposal
35. Bunny Wailer - Blackheart Man
36. Eagles - Hotel California
37. Malicorne - Almanach
38. Klaus Schulze - Moondawn
39. Novos Baianos - Caia Na Estrada E Perigos A Ver
40. Lee 'Scratch' Perry & The Upsetters - Super Ape
41. Cluster - Sowiesoso
42. Ashford & Simpson - Come As You Are
43. Rush - 2112
44. Keith Jarrett - Shades
45. R. Stevie Moore - Phonography
46. Horslips - The Book Of Invasions: A Celtic Symphony
47. J.J. Cale - Troubadour
48. Bonga - Raízes
49. Relatively Clean Rivers - Relatively Clean Rivers
50. Be-Bop Deluxe - Sunburst Finish
51. Diana Ross - Diana Ross
52. The Bothy Band - Old Hag You Have Killed Me
53. Mort Garson - Mother Earth's Plantasia
54. Split Enz - Second Thoughts
55. Brand X - Unorthodox Behaviour
56. Graham Parker & The Rumour - Heat Treatment
57. ABBA - Arrival
58. Bootsy Collins' Rubber Band - Stretchin' Out
59. The Abyssinians - Satta Massa Gana
60. Guy Clark - Texas Cookin'
61. Thin Lizzy - Johnny The Fox
62. Steve Hillage - 'L'
63. Tappa Zukie - M.P.L.A.
64. Tangerine Dream - Stratosfear
65. 15-60-75 - Jimmy Bell's In Town
66. Jaco Pastorius - Jaco Pastorius
67. Tom Petty & The Heartbreakers - Tom Petty & The Heartbreakers
68. Mahogany Rush - Mahogany Rush IV
69. Anthony Braxton - Creative Orchestra Music 1976
70. Hall & Oates - Bigger Than Both Of Us
71. The Quick - Mondo Deco
72. King Tubby & Harry Mudie - In Dub Conference Vol.1
73. Joan Armatrading - Joan Armatrading
74. Cerrone - Love In C. Minor
75. The Runaways - The Runaways
01. Ramones - Ramones
02. Max Romeo - War Ina Babylon
03. Rainbow - Rising
04. The Modern Lovers - The Modern Lovers
05. Status Quo - Blue For You
06. Eddie & The Hotrods - Teenage Depression
07. David Bowie - Station To Station
08. Camel - Moonmadness
09. Joni Mitchell - Hejira
10. Fiesta Gitana Da Silva - Flamenco Fury!
De rest:
11. The Residents - Third Reich 'n' Roll
12. Tom Waits - Small Change
13. Parliament - The Clones Of Dr. Funkenstein
14. Steve Reid - Nova
15. Thin Lizzy - Jailbreak
16. Fela Kuti - Ikoyi Blindness
17. Graham Parker & The Rumour - Howlin' Wind
18. Genesis - A Trick Of The Tail
19. Tom Zé - Estudando O Samba
20. Stevie Wonder - Songs In The Key Of Life
21. La Düsseldorf - La Düsseldorf
22. Warren Zevon - Warren Zevon
23. Jorge Ben - África Brasil
24. Five Hand Reel - Five Hand Reel
25. Doctors Of Madness - Late Night Movies, All Night Brainstorms
26. Steve Miller Band - Fly Like An Eagle
27. Los Virtuosos De Cuco Valoy - El Brujo
28. Jerry Goldsmith - The Omen (OST)
29. Electric Light Orchestra - A New World Record
30. Syl Johnson - Total Explosion
31. Van Der Graaf Generator - Still Life
32. Aerosmith - Rocks
33. Fela Kuti - Kalakuta Show
34. Debris' - Static Disposal
35. Bunny Wailer - Blackheart Man
36. Eagles - Hotel California
37. Malicorne - Almanach
38. Klaus Schulze - Moondawn
39. Novos Baianos - Caia Na Estrada E Perigos A Ver
40. Lee 'Scratch' Perry & The Upsetters - Super Ape
41. Cluster - Sowiesoso
42. Ashford & Simpson - Come As You Are
43. Rush - 2112
44. Keith Jarrett - Shades
45. R. Stevie Moore - Phonography
46. Horslips - The Book Of Invasions: A Celtic Symphony
47. J.J. Cale - Troubadour
48. Bonga - Raízes
49. Relatively Clean Rivers - Relatively Clean Rivers
50. Be-Bop Deluxe - Sunburst Finish
51. Diana Ross - Diana Ross
52. The Bothy Band - Old Hag You Have Killed Me
53. Mort Garson - Mother Earth's Plantasia
54. Split Enz - Second Thoughts
55. Brand X - Unorthodox Behaviour
56. Graham Parker & The Rumour - Heat Treatment
57. ABBA - Arrival
58. Bootsy Collins' Rubber Band - Stretchin' Out
59. The Abyssinians - Satta Massa Gana
60. Guy Clark - Texas Cookin'
61. Thin Lizzy - Johnny The Fox
62. Steve Hillage - 'L'
63. Tappa Zukie - M.P.L.A.
64. Tangerine Dream - Stratosfear
65. 15-60-75 - Jimmy Bell's In Town
66. Jaco Pastorius - Jaco Pastorius
67. Tom Petty & The Heartbreakers - Tom Petty & The Heartbreakers
68. Mahogany Rush - Mahogany Rush IV
69. Anthony Braxton - Creative Orchestra Music 1976
70. Hall & Oates - Bigger Than Both Of Us
71. The Quick - Mondo Deco
72. King Tubby & Harry Mudie - In Dub Conference Vol.1
73. Joan Armatrading - Joan Armatrading
74. Cerrone - Love In C. Minor
75. The Runaways - The Runaways
0
jeb777
geplaatst: 24 mei 2021, 18:53 uur
1. Ramones - Ramones
2. Waylon Jennings - Waylon Live
3. George Jones - The Battle
4. Elvis Presley - From Elvis Presley Boulevard, Memphis, Tennessee
5. David Allan Coe - Longhaired Redneck
6. Eddie & The Hot Rods - Teenage Depression
7. Max Romeo & The Upsetters - War Ina Babylon
8. Merle Haggard and The Strangers - It's All in the Movies
9. .Judge Dread - Last of the Skinheads
10. Queen - A Day at the Races
2. Waylon Jennings - Waylon Live
3. George Jones - The Battle
4. Elvis Presley - From Elvis Presley Boulevard, Memphis, Tennessee
5. David Allan Coe - Longhaired Redneck
6. Eddie & The Hot Rods - Teenage Depression
7. Max Romeo & The Upsetters - War Ina Babylon
8. Merle Haggard and The Strangers - It's All in the Movies
9. .Judge Dread - Last of the Skinheads
10. Queen - A Day at the Races
0
Jeve
geplaatst: 30 augustus 2021, 14:00 uur
1. Rush - 2112
2. Boston - Boston
3. Camel - Moonmadness
4. Genesis - A Trick of the Tail
5. Kansas - Leftoverture
6. Rainbow - Rising
7. Bob Dylan - Desire
8. David Bowie - ChangesOneBowie
9. Eagles - Their Greatest Hits 1971-1975
10.Styx - Crystal Ball
2. Boston - Boston
3. Camel - Moonmadness
4. Genesis - A Trick of the Tail
5. Kansas - Leftoverture
6. Rainbow - Rising
7. Bob Dylan - Desire
8. David Bowie - ChangesOneBowie
9. Eagles - Their Greatest Hits 1971-1975
10.Styx - Crystal Ball
0
geplaatst: 9 februari 2022, 16:43 uur
1. Ramones - Ramones
2. Joni Mitchell - Hejira
3. Eagles - Hotel California
4. Warren Zevon - Warren Zevon
5. Thin Lizzy - Jailbreak
6. David Bowie - Station To Station
7. Queen - A Day At The Races
8. Boston - Boston
9. Stevie Wonder - Songs in the Key of Life
10. Jackson Browne - The Pretender
2. Joni Mitchell - Hejira
3. Eagles - Hotel California
4. Warren Zevon - Warren Zevon
5. Thin Lizzy - Jailbreak
6. David Bowie - Station To Station
7. Queen - A Day At The Races
8. Boston - Boston
9. Stevie Wonder - Songs in the Key of Life
10. Jackson Browne - The Pretender
2
geplaatst: 24 mei 2022, 16:56 uur
Update sinds 27 januari 2021
01. (01) Elvis Presley - From Elvis Presley Boulevard, Memphis, Tennessee
02. (02) 10cc - How Dare You!
03. (--) Narvel Felts - Doin' What I Feel
04. (04) Cliff Richard - I'm Nearly Famous
05. (05) Bryan Ferry - Let's Stick Together
06. (--) Rainbow - Rising
07. (--) Stevie Wonder - Songs in the Key of Life
08. (07) Rory Gallagher - Calling Card
09. (08) Patti Austin - End of a Rainbow
10. (09) Gwen McCrae - Something So Right
Live albums
01. Johnny Winter - Captured Live!
02. Roxy Music - Viva!
03. Johnny & Edgar Winter - Together
04. The Nighthawks - Live
05. The James Cotton Band - Live & On the Move
Gestemd op 68 albums
01. (01) Elvis Presley - From Elvis Presley Boulevard, Memphis, Tennessee
02. (02) 10cc - How Dare You!
03. (--) Narvel Felts - Doin' What I Feel
04. (04) Cliff Richard - I'm Nearly Famous
05. (05) Bryan Ferry - Let's Stick Together
06. (--) Rainbow - Rising
07. (--) Stevie Wonder - Songs in the Key of Life
08. (07) Rory Gallagher - Calling Card
09. (08) Patti Austin - End of a Rainbow
10. (09) Gwen McCrae - Something So Right
Live albums
01. Johnny Winter - Captured Live!
02. Roxy Music - Viva!
03. Johnny & Edgar Winter - Together
04. The Nighthawks - Live
05. The James Cotton Band - Live & On the Move
Gestemd op 68 albums
0
geplaatst: 2 oktober 2022, 13:15 uur
1 Bob Dylan - Desire (dacht dat het uit 1975 kwam)
2 Joni Mitchell - Hejira
3 Ramones - Ramones
4 Warren Zevon - Warren Zevon
5 David Bowie - Station To Station
6 Dwight Twilley Band - Sincerely
7 The Modern Lovers - The Modern Lovers
8 Serge Gainsbourg - L’Homme a Tete de Chou
9 Mother’s Finest - Mother’s Finest
10 Frank Zappa - Zoot Allures
2 Joni Mitchell - Hejira
3 Ramones - Ramones
4 Warren Zevon - Warren Zevon
5 David Bowie - Station To Station
6 Dwight Twilley Band - Sincerely
7 The Modern Lovers - The Modern Lovers
8 Serge Gainsbourg - L’Homme a Tete de Chou
9 Mother’s Finest - Mother’s Finest
10 Frank Zappa - Zoot Allures
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 8 februari 2023, 22:24 uur
Update sinds 11 februari 2020:
01 (01) Camel - Moonmadness
02 (02) Rainbow - Rising
03 (03) Genesis - A Trick of the Tail
04 (04) Steeleye Span - Rocket Cottage
05 (05) Genesis - Wind and Wuthering
06 (06) Jean Michel Jarre - Oxygène
07 (---) Van Der Graaf Generator - World Record
08 (07) The Alan Parsons Project - Tales of Mystery and Imagination
09 (08) Kansas - Leftoverture
10 (09) Eloy - Dawn
01 (01) Camel - Moonmadness
02 (02) Rainbow - Rising
03 (03) Genesis - A Trick of the Tail
04 (04) Steeleye Span - Rocket Cottage
05 (05) Genesis - Wind and Wuthering
06 (06) Jean Michel Jarre - Oxygène
07 (---) Van Der Graaf Generator - World Record
08 (07) The Alan Parsons Project - Tales of Mystery and Imagination
09 (08) Kansas - Leftoverture
10 (09) Eloy - Dawn
1
geplaatst: 13 januari, 19:52 uur
Update sinds mei 2022
01. (01) Elvis Presley - From Elvis Presley Boulevard, Memphis, Tennessee
02. (02) 10cc - How Dare You!
03. (--) Manfred Mann's Earth Band - The Roaring Silence
04. (04) Cliff Richard - I'm Nearly Famous
05. (03) Narvel Felts - Doin' What I Feel
(05) Bryan Ferry - Let's Stick Together
(06) Rainbow - Rising
(07) Stevie Wonder - Songs in the Key of Life
(08) Rory Gallagher - Calling Card
09. (--) Hot Chocolate - Man to Man
10. (--) David Bowie - Station to Station
Live albums
01. (01) Johnny Winter - Captured Live!
02. (02) Roxy Music - Viva!
03. (03) Johnny & Edgar Winter - Together
04. (--) Led Zeppelin - The Song Remains the Same
05. (04) The Nighthawks - Live
06. (--) Peter Frampton - Frampton Comes Alive!
07. (05) The James Cotton Band - Live & On the Move
Gestemd op 88 albums
01. (01) Elvis Presley - From Elvis Presley Boulevard, Memphis, Tennessee
02. (02) 10cc - How Dare You!
03. (--) Manfred Mann's Earth Band - The Roaring Silence
04. (04) Cliff Richard - I'm Nearly Famous
05. (03) Narvel Felts - Doin' What I Feel
(05) Bryan Ferry - Let's Stick Together
(06) Rainbow - Rising
(07) Stevie Wonder - Songs in the Key of Life
(08) Rory Gallagher - Calling Card
09. (--) Hot Chocolate - Man to Man
10. (--) David Bowie - Station to Station
Live albums
01. (01) Johnny Winter - Captured Live!
02. (02) Roxy Music - Viva!
03. (03) Johnny & Edgar Winter - Together
04. (--) Led Zeppelin - The Song Remains the Same
05. (04) The Nighthawks - Live
06. (--) Peter Frampton - Frampton Comes Alive!
07. (05) The James Cotton Band - Live & On the Move
Gestemd op 88 albums
0
geplaatst: 14 januari, 14:19 uur
Update sinds mei 2022
In mijn bericht hierboven is iets fout gegaan. 11 albums in mijn top 10 zetten is niet helemaal de bedoeling . Dit is de juiste:
01. (01) Elvis Presley - From Elvis Presley Boulevard, Memphis, Tennessee
02. (02) 10cc - How Dare You!
03. (--) Manfred Mann's Earth Band - The Roaring Silence
04. (04) Cliff Richard - I'm Nearly Famous
05. (03) Narvel Felts - Doin' What I Feel
06. (05) Bryan Ferry - Let's Stick Together
07. (06) Rainbow - Rising
08. (07) Stevie Wonder - Songs in the Key of Life
09. (08) Rory Gallagher - Calling Card
10. (--) David Bowie - Station to Station
Live albums
01. (01) Johnny Winter - Captured Live!
02. (02) Roxy Music - Viva!
03. (03) Johnny & Edgar Winter - Together
04. (--) Led Zeppelin - The Song Remains the Same
05. (04) The Nighthawks - Live
06. (--) Peter Frampton - Frampton Comes Alive!
07. (05) The James Cotton Band - Live & On the Move
Gestemd op 88 albums
In mijn bericht hierboven is iets fout gegaan. 11 albums in mijn top 10 zetten is niet helemaal de bedoeling . Dit is de juiste:
01. (01) Elvis Presley - From Elvis Presley Boulevard, Memphis, Tennessee
02. (02) 10cc - How Dare You!
03. (--) Manfred Mann's Earth Band - The Roaring Silence
04. (04) Cliff Richard - I'm Nearly Famous
05. (03) Narvel Felts - Doin' What I Feel
06. (05) Bryan Ferry - Let's Stick Together
07. (06) Rainbow - Rising
08. (07) Stevie Wonder - Songs in the Key of Life
09. (08) Rory Gallagher - Calling Card
10. (--) David Bowie - Station to Station
Live albums
01. (01) Johnny Winter - Captured Live!
02. (02) Roxy Music - Viva!
03. (03) Johnny & Edgar Winter - Together
04. (--) Led Zeppelin - The Song Remains the Same
05. (04) The Nighthawks - Live
06. (--) Peter Frampton - Frampton Comes Alive!
07. (05) The James Cotton Band - Live & On the Move
Gestemd op 88 albums
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 7 februari, 21:40 uur
Update sinds 8 februari 2023:
01 (01) Camel - Moonmadness
02 (02) Rainbow - Rising
03 (03) Genesis - A Trick of the Tail
04 (04) Steeleye Span - Rocket Cottage
05 (05) Genesis - Wind and Wuthering
06 (06) Jean Michel Jarre - Oxygène
07 (08) The Alan Parsons Project - Tales of Mystery and Imagination
08 (09) Kansas - Leftoverture
09 (10) Eloy - Dawn
10 (---) Van Der Graaf Generator - Still Life
01 (01) Camel - Moonmadness
02 (02) Rainbow - Rising
03 (03) Genesis - A Trick of the Tail
04 (04) Steeleye Span - Rocket Cottage
05 (05) Genesis - Wind and Wuthering
06 (06) Jean Michel Jarre - Oxygène
07 (08) The Alan Parsons Project - Tales of Mystery and Imagination
08 (09) Kansas - Leftoverture
09 (10) Eloy - Dawn
10 (---) Van Der Graaf Generator - Still Life
* denotes required fields.