MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Veronica Album Top 750 / 1000

zoeken in:
Zit ik net Veronica's Album Top 750 door te bladeren, stuit ik toch even op een enorme blunder:

Op nummer 70:
Beatles - White Album

en ja hoor, op nummer 219:

Beatles - Beatles

tsss

Net even opgezocht, in die hele lijst staan wel meer vreemde dingen.. Greatest hits van Queen op 15

2 mooie blunders, al zal Veronica het wel heel normaal vinden om een Greatest hits-album op te nemen. Ik zal ook eens gaan kijken.
EDIT: Waar kan ik die lijst vinden?

Hoe je het ook wend of keert de Graetest hits albums van queen zijn hun meest verkochte platen en voor de niet queen fans ook de meest bekende, de meeste hier zullen ook wel bekend zijn met de andere platen van Queen, maar een groot deel van nederland kent alleen die twee platen.

Ja, dat verklaart veel.

wavanbuuren
The naked truth van golden earring in de top 20 is voor mij ook wel een behoorlijk gevoel

Ook een greatest hits van U2 erin, en X&Y op plaats 122

Nogmaals: Waar kan ik die lijst vinden? Ik vind hem niet op die onoverzichtelijke site van veronica...

wavanbuuren
Op de voorpagina van de site kun je gewoon op de link klikken hoor. Je moet alleen vervolgens wel even de text selecteren om deze zichtbaar te maken.......

Dit moet de slechtste lijst zijn die ik ooit heb gezien.

De lijst van radio 2 wel eens gezien?

@Paalhaas: Je moet wel op www.radioveronica.nl zoeken he.. niet gewoon veronica.nl..

Yak
Paalhaas schreef:
Nogmaals: Waar kan ik die lijst vinden? Ik vind hem niet op die onoverzichtelijke site van veronica...

Hier.

@ obsessed en Yak:
Ja, dank jullie. Ik zat inderdaad op Veronica.nl te zoeken, maar ik was er gelukkig al opgekomen om op radio te drukken.

met de nr 1 kan ik t alleen maar eens zijn.
Weet niet of en wanneer ie wordt uitgezonden, maar ik denk dat het voor mij heel wat luistergenot oplevert.

moviefreak#1
41 KEANE HOPES AND FEARS
43 TOTO PAST TO PRESENT 1977-1990
56 WITHIN TEMPTATION MOTHER EARTH ....

the list goes on ....

wat een KUTlijst

De lijst bestaat zo'n beetje voor de helft uit verzamelalbums! Vandaag op het werk geluisterd, maar wat ze draaien wijkt maar nauwelijks af van wat ze normaal draaien, geen albumtracks maar enkel de hits. Ontzettend veilig allemaal. Maar ja, wat wil je: het is een commercieel station.

kutlijst inderdaad ..

Casartelli (moderator)
Kan iemand de lijst even hier afdrukken ofzo? Op een of andere manier lukt het me hier niet om hem op het scherm te krijgen (via Yaks link)

sq
Laat ook het volgende eens diep tot je doordringen;
bij de eerste 3 bladzijden staan 7 (zeven!) albums van Bon Jovi, waarvan 3 in de top 100. Waarmee ze aldus op de zelfde hoogte worden gebracht met de Beatles, de Rolling Stones en Pink Floyd.

Ik denk dat zelfs BonJovi fans (ik ken ze niet) dat wat veel van het goede vinden.

titan (crew)
avdj schreef:
Sticky Fingers op 51..Yeah! Hoger dan de Beatles

Goh, de eerste lijst waar ze boven the beatles staan! . Wees maar lekker trots op het Veronicapubliek .

Haha, in de Top 2000 staan ze ook boven de Beatles
Maar hier dus niet, gezien de nr. 16. Overheen gelezen.
Stones ->>19 noteringen
Beatles ->> 10 noteringen

Queen, U2 hebben er volgens mij nog veel meer. Waar staat trouwens Led Zeppelin in de lijst?

De lijst is dus echt heel slecht!

wavanbuuren
andré schreef:
De lijst bestaat zo'n beetje voor de helft uit verzamelalbums! Vandaag op het werk geluisterd, maar wat ze draaien wijkt maar nauwelijks af van wat ze normaal draaien, geen albumtracks maar enkel de hits. Ontzettend veilig allemaal. Maar ja, wat wil je: het is een commercieel station.

Inderdaad, toch wel jammer dat je vantevoren al kunt uittekenen welke tracks ze draaien. Een keertje een albumstuk of een iets minder grote hit draaien kan toch geen kwaad zou je zeggen. Wat ik helemaal onvergefelijk vind is dat ze ook nog eens outro's van nummers gaan zitten afbreken

Tja, het blijft natuurlijk wel radio, hè. Ik snap niet wat jullie hier nu zitten te miepen. Zet gewoon een CD op.

wavanbuuren
Met zo'n dooddiener kun je natuurlijk iedere discussie / opmerking de kop indrukken.......

Ik lach om deze lijst, o mijn god, wat jammerlijk.

MUSICOLOGY* schreef:
Ik lach om deze lijst, o mijn god, wat jammerlijk.

en erg voor de mensen die dit een goede lijst vinden en wiens muzieksmaak deze lijst weerspiegeld.

Toon1 schreef:
(quote)

en erg voor de mensen die dit een goede lijst vinden en wiens muzieksmaak deze lijst weerspiegeld.

Je bedoelt het Nederlandse volk?

moviefreak#1
Neen , meer het Veronicavolk

dat moeten dan minimaal 750 mensen zijn geweest

Gast
geplaatst: vandaag om 23:51 uur

geplaatst: vandaag om 23:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.