Muziek / Toplijsten en favorieten / Narmaster P's grote URBAN top 100
zoeken in:
0
geplaatst: 22 mei 2012, 09:31 uur
Doe mij dan maar 'Fireman'. Al is 'Go DJ' ook erg lekker.
'Slow Motion' van Juvenile zou ook nice zijn.
'Slow Motion' van Juvenile zou ook nice zijn.

0
geplaatst: 22 mei 2012, 09:51 uur
Haha, Fireman is ook wel lekker ja, Lil' Wayne is een beetje míjn jeugdsentiment 

0
geplaatst: 22 mei 2012, 10:56 uur
Die is wat saai, vind ik, maar ook wel leuk. Let the Beat Build is denk ik mijn favoriet 

0
geplaatst: 24 mei 2012, 07:31 uur
Sorry ik had het druk de afgelopen dagen. Vanavond weer een nieuwe update. 

0
geplaatst: 24 mei 2012, 15:27 uur
Hard In Da Paint
. Toch wel m'n favoriete uitgaansplaat, afwasplaat en beginnen-met-huiswerk-makenplaat.
. Toch wel m'n favoriete uitgaansplaat, afwasplaat en beginnen-met-huiswerk-makenplaat.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 24 mei 2012, 15:30 uur
Het is niet erg dat er m.i. geen goede nummers in de lijst staan aangezien dat ook helemaal niet de bedoeling is. Urban willen we horen! (Nar)Masterlijke lijst.
0
geplaatst: 24 mei 2012, 16:09 uur
Ms. Dynamite, Justin Timberlake, Waka Flocka Flame en Kanye West vind ik anders totaal geen slechte nummers. Mooi lijstje tot nu toe
.
.
0
geplaatst: 24 mei 2012, 17:38 uur
Ik snap ook niet wat Panjoe aan het zeveren is, staan tot nu toe toch voldoende sterke nummers tussen?
0
geplaatst: 25 mei 2012, 00:21 uur
Vandaag een hossel update
90. Rick Ross - Hustlin'
De geloofwaardigheid is er natuurlijk vanaf maar Officer Ricky weet me hier nog wel te overtuigen.
89. Wiz Khalifa - Roll Up
Wiz Khalifa laat met dit nummer zien dat hij uiteindelijk gewoon een lieve gevoelige jongen is. Of gaat het stiekem toch gewoon over drugs?
88. Lil Wayne - I Feel Like Dying
Weezy mag natuurlijk niet ontbreken in een Urban top 100 en dit is altijd al een van mijn favoriete Wayne nummers geweest. Van dit nummer weet je in ieder geval zeker dat het drugs gaat.
87. Cassidy - Im A Hustla
Nigga ask about me, niggas ask! Net als Rick Ross is Cassidy een Hustla en iedereen moet het weten. Omdat mijn reputatie als ekte hiphopper met elke update daalt heb ik trouwensdeze remix van DJ Foodstamp voor jullie op youtube gezet
86. Nelly ft. Kelly Rowland - Dilemma
Geweldige track van de man met het stukje tape onder zijn oog. Kelly Rowland past precies op de track. De combinatie rapper en zangeres gaat vaak mis maar Nelly en Kelly laten hier zien hoe het wel moet!
.
90. Rick Ross - Hustlin'
De geloofwaardigheid is er natuurlijk vanaf maar Officer Ricky weet me hier nog wel te overtuigen.
89. Wiz Khalifa - Roll Up
Wiz Khalifa laat met dit nummer zien dat hij uiteindelijk gewoon een lieve gevoelige jongen is. Of gaat het stiekem toch gewoon over drugs?
88. Lil Wayne - I Feel Like Dying
Weezy mag natuurlijk niet ontbreken in een Urban top 100 en dit is altijd al een van mijn favoriete Wayne nummers geweest. Van dit nummer weet je in ieder geval zeker dat het drugs gaat.
87. Cassidy - Im A Hustla
Nigga ask about me, niggas ask! Net als Rick Ross is Cassidy een Hustla en iedereen moet het weten. Omdat mijn reputatie als ekte hiphopper met elke update daalt heb ik trouwensdeze remix van DJ Foodstamp voor jullie op youtube gezet
86. Nelly ft. Kelly Rowland - Dilemma
Geweldige track van de man met het stukje tape onder zijn oog. Kelly Rowland past precies op de track. De combinatie rapper en zangeres gaat vaak mis maar Nelly en Kelly laten hier zien hoe het wel moet!
.
0
geplaatst: 25 mei 2012, 00:31 uur
Dilemma 
Verder wisselende update, Rick Ross en Wiz heb ik vrij weinig mee.

Verder wisselende update, Rick Ross en Wiz heb ik vrij weinig mee.
0
geplaatst: 25 mei 2012, 10:18 uur
Dilemma is wel leuk. Maar vind andere tracks van Nelly beter. 'Hot In Herre' zou bij mij heel hoog eindigen en een commercieele Urban lijst. Dat was toen echt mijn track haha.
Owja...en Rick Ross - Hustlin'

'Who the fuck you think you fuckin' with, I'm the fuckin' boss
Seven forty-five, white on white that's fuckin' Ross'!!!!!!!!!!!!!!!!!
Owja...en Rick Ross - Hustlin'

'Who the fuck you think you fuckin' with, I'm the fuckin' boss
Seven forty-five, white on white that's fuckin' Ross'!!!!!!!!!!!!!!!!!
0
geplaatst: 25 mei 2012, 10:52 uur
Lil' Wayne heeft zelfs een nummer dat Hustler Musik heet, hoe kun je dat over het hoofd zien
Deze is erg saai en zeker niet één van zijn beste. Vinnik. Ik ga A Milli luisteren 
EDIT: En nu I'm Me. En daarna denk ik Kush. Hoe kun je nou voor I Feel Like Dying gaan

Verder urbant dit de pan uit natuurlijk.
Deze is erg saai en zeker niet één van zijn beste. Vinnik. Ik ga A Milli luisteren 
EDIT: En nu I'm Me. En daarna denk ik Kush. Hoe kun je nou voor I Feel Like Dying gaan

Verder urbant dit de pan uit natuurlijk.
0
geplaatst: 25 mei 2012, 11:44 uur
Lil Wayne heeft veel swaggervollere nummers gemaakt, dit is inderdaad een lichte tegenvaller. Ook Dilemma is vrij kut. De rest is natuurlijk wel genieten met als hoogtepunt Cassidy. 

0
geplaatst: 26 mei 2012, 16:17 uur
Dankzij dit topic weer flink genoten van wat Lil' Wayne nummers. Blijft toch wel lekker. Fuck dat jaar dat ik niets van hem moest hebben omdat.
0
geplaatst: 26 mei 2012, 16:32 uur
Lil' Wayne is onderschat op MusicMeter
Geweldige artiest.
Roll Up van Wiz (
) is ook fantastisch, dat nummer draai ik nog geregeld!
Geweldige artiest.Roll Up van Wiz (
) is ook fantastisch, dat nummer draai ik nog geregeld!
0
geplaatst: 26 mei 2012, 16:33 uur
Ik vind zijn albums als geheel dan wel weer vreselijk wisselvallig. Hij maakt ook wel echt troep. Maar als je dan een track als A Milli maakt... 
Overigens klinkt een gemiddelde track van CunninLynguists (ik zeg maar wat) mij commerciëler in de oren dan A Milli. Toch knap dat je zo'n nummer tot een hit kan maken. Dus hoezo geen talent, zoals sommige van die rugzakschildpadden zeggen.

Overigens klinkt een gemiddelde track van CunninLynguists (ik zeg maar wat) mij commerciëler in de oren dan A Milli. Toch knap dat je zo'n nummer tot een hit kan maken. Dus hoezo geen talent, zoals sommige van die rugzakschildpadden zeggen.
0
geplaatst: 26 mei 2012, 16:36 uur
Hij heeft inderdaad ook wel wat troep. Maar een album als Tha Carter II is gewoon een heel lekker schijfje. Hij heeft met momenten ook een briljante flow, al ben ik blij dat hij wat van zijn sizzurp-stem af is.
0
geplaatst: 26 mei 2012, 16:42 uur
Tha Carter II is zijn meest constante ja. Staat nu op 2,5* maar kan denk ik wel een halfje omhoog...
0
geplaatst: 31 mei 2012, 10:47 uur
Het zou na-apen zijn als ik wist dat je dat had gezegd. Ik ken dat hele topic echter niet. Toch mijn oprechte excuses. 

* denotes required fields.