MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Narmaster P's grote URBAN top 100

zoeken in:
MAS
Ik weet het excuses. Ik heb een zwaar en druk leven vandaar. Vanavond sowieso een update!

He$$el_01 schreef:
Het zou na-apen zijn als ik wist dat je dat had gezegd. Ik ken dat hele topic echter niet. Toch mijn oprechte excuses.

Smoesjes. 5000 euro overmaken naar mijn rekening of je kunt een brief van mijn advocaat verwachten.

Ondertussen een briljante en superurban track:

MAS
85. Brace - Drijfzand

Mensen gaan haten op deze maar back in de days was dit een dikke classic! Brace was een van de meest veelbelovende artiesten uit het D-Men kamp maar helaas voor hem heeft hij het succes van toen nooit meer weten te evenaren.

84. Sean Paul - Gimme The Light

Tijdloze klassieker die het 5 jaar later nog steeds goed doet in de club.

83. [iTimbaland ft. Magoo - [/i]Indian Flute

Timbaland is duidelijk van de koningen van de Urban. Zijn producties zullen nog wel vaker terug komen in deze top 100.

82. 50 Cent - Wanksta

Get Rich Or Die Trying heb ik jaren lang het beste album ooit gevonden. Inmiddels vind ik andere albums beter maar het is nog steeds een klassieker. Dit is een van de beste tracks van dat album samen met In Da Club en P.I.M.P.

81. Jennifer Lopez ft. Jadakiss & Styles P - Jenny From The Block

Geloofwaardig was dit nummer natuurlijk niet maar lekker was het wel. Dat geld trouwens ook voor Jennifer zelf.

No way dat je Brace veelbelovend noemt . Vind ik nog steeds een van de meeste stomme 'artiesten' ever. Naast die irritante kop, stomme teksten en zingt hij zo overdreven dat het echt te slecht voor woorden is haha.

Maaruh 'Gimme The LIght' & 'Indian Flute'

WANKSTA!!!!!!!
Hoe vet vond ik die track toen. Niet normaal.

Brace

Wanksta en Gimme the Light zijn twee prachtige nummer, waar ik nog vol plezier naar kan luisteren!

Kutupdate. Ik wil mijn geld terug.

Indian Flute is wel tof, Wanksta vind ik een van 50's minste tracks.

Zelfs Frank Zappa is strater dan Brace. Then again, Frank Zappa is gewoon straat. Conclusie: ik mis Make It Rain van Fat Joe en Lil Wayne.

Ik mis 5 euro.

Ik vind Fat Joe met Ashanti beter in deze lijst passen!!

Brace Dit was back in de days dus echt geen dikke classic. Ik luisterde veel naar TMF en het meeste vond ik leuk, maar Brace vond ik toen al kut. Alleen dat stukje aan het eind was wel vet (of was dat bij een ander nummer?).

"Back in the days, toen Arrie nog aan het pimpen was
Toch was hij ook al huisman, hij zei altijd: "ik pimp en was."

Ralph. schreef:
Ik vind Fat Joe met Ashanti beter in deze lijst passen!!

Ja rule & Ashanti!

Overigens, nu heb ik Drijfzand nog in m'n hoofd ook, en ik heb hem niet eens beluisterd. Bedankt he.

Harderwiek schreef:
(quote)

Ja rule & Ashanti!

Ja Rule & Vita
Ja Rule & J Lo
Ja Rule & Christina Milian!

Kos
Wanksta .

MAS
Arrie schreef:
Overigens, nu heb ik Drijfzand nog in m'n hoofd ook, en ik heb hem niet eens beluisterd. Bedankt he.

Graag gedaan!!

Er was eens een topic.

MAS
Topic staat nu even op non-actief. Ik heb het te druk. Het wordt zo spoedig mogelijk hervat!

En de rapper met de lelijkste naam is...

KNO!

Want hoe tha fuck komt het in je op zo te willen heten? 'Kno'? Hoe moet dat de eerste keer gegaan zijn?

"Hallo, was is jouw artiestennaam?"
"Kno"
"No?"
"Ja"
"Of know?"
"Ik zei toch al ja?"

Schiet niet op dus.

Kno is een kno-arts, snap dat dan.

Wanneer komt je volgende lijstje, MAS? Oh, non-actief, zie ik. Laat dit topic dan gewoon met rust jongens, niet gaan spammen.

Je spreekt het ook gewoon uit met een korte o.

Ik denk dat Narmas gepopt is in zijn ghetto tijdens een drive-by. Dat zou wel urban zijn.

Oh I swear to you
I'll be there for you
This is not a drive-by

Kennen jullie deze nog haha? Dat was echt mijn album toen.

(afbeelding)

Dit topic is een deceptie. En dan gaat onze Narmas binnenkort ook voor lange tijd op vakantie.

Woord van de straat is dat Narmas uit zijn coma is ontwaakt en binnenkort weer verder gaat met dit topic.

Woord op de straat is dat Nasty Mas gepopt is door de cribs. Jammer dit.

MAS
Woord van de straat is dat ik weer terug ben in NL en deze top 100 spoedig hervat.

Hij had 50 cent in zijn borstzak

Kijk eens wat ik tegenkwam op pagina 3.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:38 uur

geplaatst: vandaag om 05:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.