Muziek / Toplijsten en favorieten / The Cure - Top 10
zoeken in:
0
geplaatst: 11 oktober 2005, 12:17 uur
1. A Forest
2. All Cats Are Grey
3. Pictures of You
4. From the Edge of the Deep Green Sea
5. Charlotte Sometimes
6. Play for Today
7. At Night
8. Love Song
9. Boys Don’t Cry
10. One Hundred Years
2. All Cats Are Grey
3. Pictures of You
4. From the Edge of the Deep Green Sea
5. Charlotte Sometimes
6. Play for Today
7. At Night
8. Love Song
9. Boys Don’t Cry
10. One Hundred Years
0
geplaatst: 11 oktober 2005, 15:15 uur
1. Just Like Heaven
2. Inbetween Days
3. Jumping Someone Else's Train
4. Mint Car
5. Love Song
6. Lullaby
7. Prayers For Rain
8. The Same Deep Water As You
9. Charlotte Sometimes
10. A Letter To Elise
(heb overigens niet echt aandacht besteed aan de volgorde... veel te moeilijk om te bepalen!)
2. Inbetween Days
3. Jumping Someone Else's Train
4. Mint Car
5. Love Song
6. Lullaby
7. Prayers For Rain
8. The Same Deep Water As You
9. Charlotte Sometimes
10. A Letter To Elise
(heb overigens niet echt aandacht besteed aan de volgorde... veel te moeilijk om te bepalen!)
0
geplaatst: 11 oktober 2005, 17:41 uur
1. Friday I'm in Love
2. In-Between Days
3. Boys Don't Cry
4. The Caterpillar
5. A Forest
6. Pictures of You
7. The Lovecats
8. Charlotte Sometimes
9. Just Like Heaven
10. Close to Me
2. In-Between Days
3. Boys Don't Cry
4. The Caterpillar
5. A Forest
6. Pictures of You
7. The Lovecats
8. Charlotte Sometimes
9. Just Like Heaven
10. Close to Me
0
Ruby1966
geplaatst: 11 oktober 2005, 19:26 uur
1. Charlotte Sometimes
2. Prayers For Rain
3. In Between Days
4. One Hundred Years
5. Plainsong
6. Primary
7. A Forest
8. Let's Go To Bed
9. From The Edge Of The Deep Green Sea
10. Untitled
2. Prayers For Rain
3. In Between Days
4. One Hundred Years
5. Plainsong
6. Primary
7. A Forest
8. Let's Go To Bed
9. From The Edge Of The Deep Green Sea
10. Untitled
0
geplaatst: 11 oktober 2005, 20:04 uur
1. Primary
2. A Forest
3. in your house
4. faith
5. siamese twins
6. a strange day
7. How beautiful you are
8. disintegration
9. pictures of you
10.just like heaven
2. A Forest
3. in your house
4. faith
5. siamese twins
6. a strange day
7. How beautiful you are
8. disintegration
9. pictures of you
10.just like heaven
0
geplaatst: 11 oktober 2005, 22:23 uur
1. Inbetween Days
2. A Forest
3. Friday I'm in love
4. Close to me
5. Charlotte Sometimes
6. Killing an Arab
7. Jumping Someone else's Train
8. Lullaby
9. Boys don't Cry
10. The Lovecats
2. A Forest
3. Friday I'm in love
4. Close to me
5. Charlotte Sometimes
6. Killing an Arab
7. Jumping Someone else's Train
8. Lullaby
9. Boys don't Cry
10. The Lovecats
0
geplaatst: 11 oktober 2005, 23:45 uur
1. Let's Go To Bed
2. Charlotte Sometimes
3. Lullaby
4. Just Like Heaven
5. Shake Dog Shake
6. Primary
7. The Hanging Garden
8. The Walk
9. Six Different Ways
10. High
2. Charlotte Sometimes
3. Lullaby
4. Just Like Heaven
5. Shake Dog Shake
6. Primary
7. The Hanging Garden
8. The Walk
9. Six Different Ways
10. High
0
titan (crew)
geplaatst: 13 oktober 2005, 16:13 uur
01. From the edge of the deep green sea
02. One hundred years
03. Lullaby
04. Charlotte sometimes
05. A forest
06. Why can't I be you? (vrolijker heeft The cure ze niet)
07. The caterpillar
08. A night like this
09. Pictures of you
10. High
02. One hundred years
03. Lullaby
04. Charlotte sometimes
05. A forest
06. Why can't I be you? (vrolijker heeft The cure ze niet)
07. The caterpillar
08. A night like this
09. Pictures of you
10. High
0
geplaatst: 14 oktober 2005, 00:33 uur
Een top 10.. maar 10 van hun zovele prachtige nummers.. hm.. Ok.. ik zal proberen:
1. A Strange Day
2. Play For Today
3. Open
4. Disintegration
5. One Hundred Years
6. A Night Like This
7. M
8. Just Like Heaven
9. At Night
10. End
1. A Strange Day
2. Play For Today
3. Open
4. Disintegration
5. One Hundred Years
6. A Night Like This
7. M
8. Just Like Heaven
9. At Night
10. End
0
geplaatst: 14 oktober 2005, 01:19 uur
1. Again
2. And Again
3. And Again
4. And Again
5. And Again
6. And Again
7. And Again
8. And Again
9. And Again
10. And Again ..
2. And Again
3. And Again
4. And Again
5. And Again
6. And Again
7. And Again
8. And Again
9. And Again
10. And Again ..
0
geplaatst: 14 oktober 2005, 01:23 uur
1. A forest dus
2. One Hundred Years
3. Killing an Arab
4. The Figurehead
5. From the Edge of the Deep Green Sea
6. Burn (The Crow Soundtrack)
7. Want
8. A Strange Day
9. Charlotte Sometimes
10. 10.15 Saturday Night
e.v.a. (slechts 10 is echt te weinig, maar allee ..)
2. One Hundred Years
3. Killing an Arab
4. The Figurehead
5. From the Edge of the Deep Green Sea
6. Burn (The Crow Soundtrack)
7. Want
8. A Strange Day
9. Charlotte Sometimes
10. 10.15 Saturday Night
e.v.a. (slechts 10 is echt te weinig, maar allee ..)
0
geplaatst: 18 oktober 2005, 14:39 uur
1. Lullaby
2. A Forest
3. All Cats Are Grey
4. Lovesong
5. One Hundred Years
6. Close to Me
7. Pictures of You
8. Play for Today
9. Disintegration
10. Catch
2. A Forest
3. All Cats Are Grey
4. Lovesong
5. One Hundred Years
6. Close to Me
7. Pictures of You
8. Play for Today
9. Disintegration
10. Catch
0
geplaatst: 19 oktober 2005, 10:47 uur
Tussenstand.
1. A Forest 63 (8)
2. Charlotte Sometimes 45 (8)
3. One Hundred Years 38 (6)
4. In-Between Days 36 (4)
5. Lullaby 34 (5)
6. From the Edge of the Deep Green Sea 25 (4)
7. Just Like Heaven 23 (5)
8. Pictures of You 21 (5)
9. Primary 20 (3)
10. A Strange Day 18(3)
In totaal zijn er 48 titels genoemd.
1. A Forest 63 (8)
2. Charlotte Sometimes 45 (8)
3. One Hundred Years 38 (6)
4. In-Between Days 36 (4)
5. Lullaby 34 (5)
6. From the Edge of the Deep Green Sea 25 (4)
7. Just Like Heaven 23 (5)
8. Pictures of You 21 (5)
9. Primary 20 (3)
10. A Strange Day 18(3)
In totaal zijn er 48 titels genoemd.
0
dutch2
geplaatst: 19 oktober 2005, 11:09 uur
1. Charlotte Sometimes
2. Faith
3. Siamese Twins
4. Wailing Wall
5. One Hundred Years
6. All Cats Are Grey
7. M
8. Kyoto Song
9. 10.15 Saturday Night
10. A Short Term Effect
2. Faith
3. Siamese Twins
4. Wailing Wall
5. One Hundred Years
6. All Cats Are Grey
7. M
8. Kyoto Song
9. 10.15 Saturday Night
10. A Short Term Effect
0
geplaatst: 9 maart 2006, 01:07 uur
Moeilijk moeilijk...
1. Sinking
2. Fascination Street
3. Burn
4. If Only Tonight We Could Sleep
5. A Strange Day
6. The Same Deep Water As You
7. Pornography
8. Lament
9. End
10.Shake Dog Shake
Maar dit kan volgende week zeker anders zijn
1. Sinking
2. Fascination Street
3. Burn
4. If Only Tonight We Could Sleep
5. A Strange Day
6. The Same Deep Water As You
7. Pornography
8. Lament
9. End
10.Shake Dog Shake
Maar dit kan volgende week zeker anders zijn
0
handsome_devil
geplaatst: 9 maart 2006, 13:11 uur
Bij mij verandert het ook nogal vaak, maar op het moment:
1. Untitled
2. Faith
3. From The Edge Of The Deep Green Sea
4. Trust
5. The 13th
6. Secrets
7. Charlotte Sometimes
8. A Night Like This
9. The Lovecats
10. One Hundred Years
1. Untitled
2. Faith
3. From The Edge Of The Deep Green Sea
4. Trust
5. The 13th
6. Secrets
7. Charlotte Sometimes
8. A Night Like This
9. The Lovecats
10. One Hundred Years
0
geplaatst: 9 maart 2006, 14:32 uur
Van de categorie onmogelijke opgaves; Top 10 van the Cure. Wat doe je me aan?
verwoede poging dan maar:
1. Sinking
2. Dressing up
3. One More Time
4. Charlotte Sometimes
5. M
6. A Night Like This
7. 100 Years
8. A Forest
9. Three Imaginary Boys
10. Play For Today
Met mijn excuses aan al die andere prachtige nummers die ik nu niet heb kunnen noemen.
verwoede poging dan maar:
1. Sinking
2. Dressing up
3. One More Time
4. Charlotte Sometimes
5. M
6. A Night Like This
7. 100 Years
8. A Forest
9. Three Imaginary Boys
10. Play For Today
Met mijn excuses aan al die andere prachtige nummers die ik nu niet heb kunnen noemen.
0
geplaatst: 9 maart 2006, 21:39 uur
1. The Figurehead
2. Siamese Twins
3. Faith
4. Other Voices
5. Shake Dog Shake
6. One Hundred Years
7. Lament
8. A Forest
9. Sinking
10. Play For Today
2. Siamese Twins
3. Faith
4. Other Voices
5. Shake Dog Shake
6. One Hundred Years
7. Lament
8. A Forest
9. Sinking
10. Play For Today
0
geplaatst: 13 maart 2006, 22:54 uur
1. A Forest
2. Play for Today
3. M
4. If Only Tonight We Could Sleep
5. Close to Me
6. Inbetween Days
7. The Walk
8. Seventeen Seconds
9. The Caterpillar
10. At Night
2. Play for Today
3. M
4. If Only Tonight We Could Sleep
5. Close to Me
6. Inbetween Days
7. The Walk
8. Seventeen Seconds
9. The Caterpillar
10. At Night
0
geplaatst: 13 maart 2006, 23:33 uur
1. The Hanging Garden
2. Accuracy
3. A Forest
4. The Funeral Party
5. Killing an Arab
6. One Hundred Years
7. Charlotte Sometimes
8. The Drowning Man
9. Love Song
10. Out of this World
2. Accuracy
3. A Forest
4. The Funeral Party
5. Killing an Arab
6. One Hundred Years
7. Charlotte Sometimes
8. The Drowning Man
9. Love Song
10. Out of this World
0
geplaatst: 8 juni 2006, 21:52 uur
1. Love Song
2. Cold
3. Untitled
4. Trust
5. One Hundred Years
6. Jumping Someone Else's Train
7. A Forest
8. The Promise
9. Prayers For Rain
10. Apart
2. Cold
3. Untitled
4. Trust
5. One Hundred Years
6. Jumping Someone Else's Train
7. A Forest
8. The Promise
9. Prayers For Rain
10. Apart
0
geplaatst: 8 juni 2006, 22:09 uur
wat een fijne band toch!
1. The Kiss
2. If only tonight we could sleep
3. charlotte sometimes
4. the same deep water as you
5. torture
6. watching me fall
7. from the edge of the deep green sea
8. a forest
9. all i want
10. jumping someone else's train
onmogelijke opgave inderdaad, alles
1. The Kiss
2. If only tonight we could sleep
3. charlotte sometimes
4. the same deep water as you
5. torture
6. watching me fall
7. from the edge of the deep green sea
8. a forest
9. all i want
10. jumping someone else's train
onmogelijke opgave inderdaad, alles
0
ElMeroMero
geplaatst: 8 juni 2006, 23:06 uur
Hum...zowat alles van Seventeen Seconds zou mijn toptien opvullen, denk ik. Zo bekend ben ik immers niet met Robert Smith en de zijnen.
0
geplaatst: 8 juni 2006, 23:18 uur
ElMeroMero schreef:
Hum...zowat alles van Seventeen Seconds zou mijn toptien opvullen, denk ik. Zo bekend ben ik immers niet met Robert Smith en de zijnen.
Hum...zowat alles van Seventeen Seconds zou mijn toptien opvullen, denk ik. Zo bekend ben ik immers niet met Robert Smith en de zijnen.
Als de sodemieter down... eh.. kopen jij!!
0
geplaatst: 21 oktober 2006, 00:01 uur
1. Lullaby
2. The Funeral Party
3. Inbetween Days
4. The Same Deep Water As You
5. A Forest
6. M
7. All Cats Are Grey
8. Charlotte Sometimes
9. Plainsong
10. Killing an Arab
2. The Funeral Party
3. Inbetween Days
4. The Same Deep Water As You
5. A Forest
6. M
7. All Cats Are Grey
8. Charlotte Sometimes
9. Plainsong
10. Killing an Arab
0
geplaatst: 21 oktober 2006, 00:09 uur
1. Pictures Of You
2. The Hanging Garden
3. 10:15 Saturday Night
4. Killing an Arab
5. Boys Don't Cry
6. Jumping Someone Else's Train
7. Love Song
8. The Lovecats
9. Charlotte Sometimes
10. A Forest
2. The Hanging Garden
3. 10:15 Saturday Night
4. Killing an Arab
5. Boys Don't Cry
6. Jumping Someone Else's Train
7. Love Song
8. The Lovecats
9. Charlotte Sometimes
10. A Forest
0
handsome_devil
geplaatst: 21 oktober 2006, 00:17 uur
7 1/2 maand later (ik ben zo vrij geweest er even een top 20 van te maken, want 10 favorieten kiezen is echt onmogelijk) :
1. Faith
2. Disintegration
3. The Figurehead
4. From the Edge of the Deep Green Sea
5. Siamese Twins
6. Secrets
7. Piggy in the Mirror
8. Charlotte Sometimes
9. One Hundred Years
10. All Cats are Grey
11. Homesick
12. Untitled
13. The Promise
14. Sinking
15. Bloodflowers
16. Lullaby
17. The Kiss
18. A Night Like This
19. Dressing Up
20. A Strange Day
1. Faith
2. Disintegration
3. The Figurehead
4. From the Edge of the Deep Green Sea
5. Siamese Twins
6. Secrets
7. Piggy in the Mirror
8. Charlotte Sometimes
9. One Hundred Years
10. All Cats are Grey
11. Homesick
12. Untitled
13. The Promise
14. Sinking
15. Bloodflowers
16. Lullaby
17. The Kiss
18. A Night Like This
19. Dressing Up
20. A Strange Day
0
geplaatst: 21 oktober 2006, 00:56 uur
1. Sinking
2. Fascination Street
3. If Only Tonight We Could Sleep
4. The Same Deep Water As You
5. A Strange Day
6. Pornography
7. Burn
8. Lament
9. The Holy Hour
10.End
11.One Hundred Years
12.The Top
13.Shake Dog Shake
14.Prayers for Rain
15.All Cats Are Grey
16.Just Like Heaven
17.In Your House
18.Like Cockatoos
19.Cut
20.Just One Kiss
Moeilijk moeilijk.. maar dit is allemaal vintage material. En ik doe nummers tekort. Soit
2. Fascination Street
3. If Only Tonight We Could Sleep
4. The Same Deep Water As You
5. A Strange Day
6. Pornography
7. Burn
8. Lament
9. The Holy Hour
10.End
11.One Hundred Years
12.The Top
13.Shake Dog Shake
14.Prayers for Rain
15.All Cats Are Grey
16.Just Like Heaven
17.In Your House
18.Like Cockatoos
19.Cut
20.Just One Kiss
Moeilijk moeilijk.. maar dit is allemaal vintage material. En ik doe nummers tekort. Soit
* denotes required fields.