Muziek / Toplijsten en favorieten / Rob's hiphop top 500 Pt. IV
zoeken in:
0
geplaatst: 6 januari 2013, 13:23 uur
Jawel jongelui,
liever jong dan lui.
Ik ga weer beginnen,
500 dope tracks - kun je mij op vastpinnen.
Deel vier in je mik,
ik heb niks dan schik.
Lil' Wayne, Lil' Zane, Gucci Mane,
Insane in the Brain, Mr. Herman van Veen.
Dinsdag trap ik dit topic af met de eerste update (nummer 500 tot en met 491).
liever jong dan lui.
Ik ga weer beginnen,
500 dope tracks - kun je mij op vastpinnen.
Deel vier in je mik,
ik heb niks dan schik.
Lil' Wayne, Lil' Zane, Gucci Mane,
Insane in the Brain, Mr. Herman van Veen.
Dinsdag trap ik dit topic af met de eerste update (nummer 500 tot en met 491).

0
geplaatst: 6 januari 2013, 13:37 uur
Ik ga dit zeker volgen al is Hip-Hop niet zo mijn smaak.
En dat zijn al 3 brabanders
En dat zijn al 3 brabanders

0
geplaatst: 6 januari 2013, 21:28 uur
Ik heb dit topic onzichtbaar gemaakt voor de mensen die buiten Brabant wonen. Zou een moderator dit weer ongedaan kunnen maken?
0
geplaatst: 6 januari 2013, 21:48 uur
Dat moet je dan aan L_T_B vragen. Arrie en herman kunnen dit topic niet zien.
0
geplaatst: 7 januari 2013, 08:34 uur
Als Brabanders onder elkaar, mag ik natuurlijk niet achterblijven 

0
geplaatst: 8 januari 2013, 00:07 uur
Wel maar een beetje hè? Je hebt een verre reis voor de boeg. Ik zal het mooiste bewaren voor als je weer thuis bent.
0
geplaatst: 8 januari 2013, 14:18 uur
500. BADBADNOTGOOD - Bastard / Lemonade
499. Z-Ro - This Ain't Livin'
498. Lil' Wayne - Fireman
497. DMX - Lord Give Me A Sign
496. Young Jeezy - My President
495. Juicy J - Codeine Cups
494. Dday One - Dying Heart
493. Obie Trice - Snitch
492. Snoop Dogg - Just Dippin'
491. C-Murder - Camouflage
De eerste update, mogelijk de hardste update. De hardste update tot nu toe. Een paar nummers staan duidelijk te laag. Just Dippin' bijvoorbeeld. Top 10 materiaal. Mijn god, wat een fijne track van Snoop Dogg. Toen nog matties met Master P. Met cashen is niks mis toch? Of wat te denken van Snitch? Met een heerlijk refrein gezongen door Akon. En dan moet ik Camouflage toch zeker ook niet vergeten. Shit draag ik op aan Thomas. Je weet wie je bent. Young Jeezy, DMX, where my dogs at! Rauw. En je moet liefde hebben voor het zuiden en voor de hoestdrank drinkende rappers. Een beetje instrumentale shizzle ertussen van BADBADNOTGOOD en Dday One voor de veelzijdigheid. Wat een samenhangend verhaal.
499. Z-Ro - This Ain't Livin'
498. Lil' Wayne - Fireman
497. DMX - Lord Give Me A Sign
496. Young Jeezy - My President
495. Juicy J - Codeine Cups
494. Dday One - Dying Heart
493. Obie Trice - Snitch
492. Snoop Dogg - Just Dippin'
491. C-Murder - Camouflage
De eerste update, mogelijk de hardste update. De hardste update tot nu toe. Een paar nummers staan duidelijk te laag. Just Dippin' bijvoorbeeld. Top 10 materiaal. Mijn god, wat een fijne track van Snoop Dogg. Toen nog matties met Master P. Met cashen is niks mis toch? Of wat te denken van Snitch? Met een heerlijk refrein gezongen door Akon. En dan moet ik Camouflage toch zeker ook niet vergeten. Shit draag ik op aan Thomas. Je weet wie je bent. Young Jeezy, DMX, where my dogs at! Rauw. En je moet liefde hebben voor het zuiden en voor de hoestdrank drinkende rappers. Een beetje instrumentale shizzle ertussen van BADBADNOTGOOD en Dday One voor de veelzijdigheid. Wat een samenhangend verhaal.

0
geplaatst: 8 januari 2013, 14:56 uur
Ah, de spits is eraf.
In deze update nog niet echt dingen waar ik enorm vrolijk van word. Dday One is wel aardig en DMX met een gospelkoortje is sowieso tof. Young Jeezy kan niet rappen, maar My President luistert gewoon heel lekker weg. Lekker optimistisch nummer, waar ik gewoon vrolijk van word. Just Dippin' is het enige nummer dat er voor mij echt uitspringt. Heerlijk relaxte Dre beat, gewoon een uitermate cool nummertje
Edit: Obie Trice linkt naar Dday One trouwens
In deze update nog niet echt dingen waar ik enorm vrolijk van word. Dday One is wel aardig en DMX met een gospelkoortje is sowieso tof. Young Jeezy kan niet rappen, maar My President luistert gewoon heel lekker weg. Lekker optimistisch nummer, waar ik gewoon vrolijk van word. Just Dippin' is het enige nummer dat er voor mij echt uitspringt. Heerlijk relaxte Dre beat, gewoon een uitermate cool nummertje

Edit: Obie Trice linkt naar Dday One trouwens
0
geplaatst: 8 januari 2013, 14:59 uur
Het gaat overigens wel meer mainstreamhiphop worden in deze lijst dan underground. Maar zo nu en dan zal ik er een rugzakverantwoorde track tussen plaatsen om ook de echte hiphopliefhebbers tevreden te houden.
Ook het aantal moderne tracks ligt veel hoger, oldschool is enigszins het ondergeschoven kind in dit topic.
Het aantal 'foute' nummers ligt dan wel weer wat hoger. Genieten dus.
Edit: Link van Obie aangepast.
Ook het aantal moderne tracks ligt veel hoger, oldschool is enigszins het ondergeschoven kind in dit topic.

Het aantal 'foute' nummers ligt dan wel weer wat hoger. Genieten dus.

Edit: Link van Obie aangepast.
0
geplaatst: 8 januari 2013, 15:03 uur
Ach als het foute nummers zijn die zo lekker wegluisteren als My President hoor je mij niet klagen.
0
geplaatst: 8 januari 2013, 16:38 uur
Z-Ro 
Je top 500 is nu al geslaagd. Eigenlijk kan je net zo goed al stoppen.
Hij heeft trouwens wel betere nummers natuurlijk. Die verwacht ik er nu ook allemaal in, dat begrijp je.

Je top 500 is nu al geslaagd. Eigenlijk kan je net zo goed al stoppen.
Hij heeft trouwens wel betere nummers natuurlijk. Die verwacht ik er nu ook allemaal in, dat begrijp je.

0
geplaatst: 8 januari 2013, 16:44 uur
Ja. Ik improviseer mijn top 500 trouwens gewoon. Ik heb vooraf geen lijstje gemaakt. 

0
geplaatst: 8 januari 2013, 17:30 uur
Harde eerste update, kende vooraf maar twee nummers, en ik heb ze ook zeker niet allemaal geluisterd, maar de nummers van Z-Ro, DMX en C-Murder klinken erg goed. 

0
geplaatst: 8 januari 2013, 18:41 uur
Rob, als je harde shit hebt, helpt pruimen eten.
Nu even kijken of deze update dan ook daadwerkelijk hard is.
Mwa. Fireman is sowieso wel leuk. Door jezelf heenpraten, alles. Ik zet die pokoe direct op.
Nu even kijken of deze update dan ook daadwerkelijk hard is.
Mwa. Fireman is sowieso wel leuk. Door jezelf heenpraten, alles. Ik zet die pokoe direct op.
0
geplaatst: 8 januari 2013, 18:49 uur
Deze update gaat uit naar de echte echte echte hiphoppers:
490. Soulja Slim - Love Me or Love Me Not
489. D-12 - 40 Oz.
488. Bone Thugs-n-Harmony – I Tried
487. 50 Cent – Straight to the Bank
486. UGK & Mike Jones – Pourin' Up
485. Three 6 Mafia ft Lil’ Flip – Ridin' Spinners
484. WC – The Streets
483. The Notorious B.I.G. – Hypnotize
482. Styles P - Where the Angels Sleep
481. N*E*R*D – Everyone Nose
In deze update genieten we van ijskoude hoestsiroop (Three 6 Mafia en UGK), terwijl we naar eenvoudige gitaarriedels luisteren (Souljah Slim) en ons relgezicht op hebben staan (WC). Vervolgens hebben we foute refreintjes, hitpotentie en meer van dat alles (50 Cent, Bone Thugs, D12). Vergeet de catchy clubtracks niet (N*E*R*D) en de rappers die er soms wel degelijk wat van kunnen: harde flows hebben en voorzien zijn van stevige beats (Biggie en Styles P). Gooi je drank in de lucht, ga dansen en bereid je voor op enkele drive-by's.
490. Soulja Slim - Love Me or Love Me Not
489. D-12 - 40 Oz.
488. Bone Thugs-n-Harmony – I Tried
487. 50 Cent – Straight to the Bank
486. UGK & Mike Jones – Pourin' Up
485. Three 6 Mafia ft Lil’ Flip – Ridin' Spinners
484. WC – The Streets
483. The Notorious B.I.G. – Hypnotize
482. Styles P - Where the Angels Sleep
481. N*E*R*D – Everyone Nose
In deze update genieten we van ijskoude hoestsiroop (Three 6 Mafia en UGK), terwijl we naar eenvoudige gitaarriedels luisteren (Souljah Slim) en ons relgezicht op hebben staan (WC). Vervolgens hebben we foute refreintjes, hitpotentie en meer van dat alles (50 Cent, Bone Thugs, D12). Vergeet de catchy clubtracks niet (N*E*R*D) en de rappers die er soms wel degelijk wat van kunnen: harde flows hebben en voorzien zijn van stevige beats (Biggie en Styles P). Gooi je drank in de lucht, ga dansen en bereid je voor op enkele drive-by's.
0
geplaatst: 8 januari 2013, 19:06 uur
Zojuist die track van WC beluisterd. Moest van Rob. Snoop Dogg is een fijne rapper.
0
geplaatst: 8 januari 2013, 19:25 uur
Ik weet de volgende 10 nummers al! Voor een krat Bavaria (we zijn tenslotte Brabanders) post ik ze alvast!
* denotes required fields.