MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:
Rudi S schreef:
(quote)

Wie is Sita ook alweer

Heb jij in 2001/2002 onder een steen geleefd Rudi? Sita was toen de grootste popzangeres van NL

Gretz schreef:
(quote)

Heb jij in 2001/2002 onder een steen geleefd Rudi? Sita was toen de grootste popzangeres van NL

Lopen op het water zou mee kunnen doen, oh wacht

Thanks, ik moet nog een grotere bak aanvragen.

Rudi S schreef:
(quote)

Thanks, ik moet nog een grotere bak aanvragen.

Voor al die rotzooi die langskomt in de Top 2000?

Ik ben Belg en ken Sita zelfs. Had in België ook een aantal hitjes waaronder Happy, Lopen op het Water en Damn I Think I Love You.(onder de naam Starmaker)

Wel prettig van NPO Radio 2 dat ze zo vaak de commercial van AnderZorg uitzenden. Horen we toch nog regelmatig Sef voorbij komen in het radiospektakel van het jaar!

De Leven (wie helpt er mee om hem volgend jaar in de lijst te pushen?)

Ik niet

Gretz schreef:
Wel prettig van NPO Radio 2 dat ze zo vaak de commercial van AnderZorg uitzenden. Horen we toch nog regelmatig Sef voorbij komen in het radiospektakel van het jaar!

Mwa, ik vind het ontbreken van de grote 90's-hiphopnamen (ATCQ, Wu-Tang, Nas, Mobb Deep, Warren G etc) toch wel een grotere omissie dan het ontbreken van Sef...

Gretz schreef:

Er mogen maar 2000 nummers in de lijst hé, als jij je zin krijgt wordt het een top 5000

De zinkende Titanic , erger dan dit wordt het deze week niet meer.

VladTheImpaler schreef:
(quote)

Er mogen maar 2000 nummers in de lijst hé, als jij je zin krijgt wordt het een top 5000

Radio 2 zou wat ruimte kunnen scheppen door een max. limiet in te stellen van 5 nummers per uitvoerende. Zijn we ook direct van de overdaad aan Borsatos, U2s, Kensingtons en Imagine Dragons af

Gretz schreef:
Radio 2 zou wat ruimte kunnen scheppen door een max. limiet in te stellen van 5 nummers per uitvoerende. Zijn we ook direct van de overdaad aan Borsatos, U2s, Kensingtons en Imagine Dragons af

Eens, al is vijf ook wat weinig. Tien max lijkt me prima.

Nog een fijne mening over het achterlijke statement van Ronald Molendijk.

Ronald, Reset Your Brain.

Leuk nummer is dat, staat vast niet in de top2000?

Flink zijn misschien wel het mooiste Nederlandstalig nummer dat ik ken.

Gretz schreef:

Dat punt wat ze maakt over nuance is erg goed: "ik kan het weten, ik heb inmiddels veel voorgesprekken voor programma’s gedaan en telkens weer vraagt de redacteur of ik het niet “iets scherper” kan formuleren, “anders ontstaat er geen debat”." Mijn huisgenoot werd een tijdje terug geïnterviewd over zijn werk als gedragspsycholoog bij een begeleid-wonen groep. En die interviewer vond elk antwoord steeds te genuanceerd en ging steeds vragen of hij niet iets scherpers kon zeggen. Veel media is echt vergif, het draait alleen om kijk- en leescijfers scoren. Nuance is kennelijk niet interessant.

You van Ten Sharp brengt me terug naar mijn kindertijd. Dat blijft toch een geweldig nummer.

zalwelnikszijn!
Gretz schreef:

Ik dacht altijd dat Tim Knol een lesbienne was...

Arctic Monkeys GENOT nu
(afbeelding)

'He's a SCUMBAG don't you know!!!'

Ja ik heb ook per ongeluk een collega uitgescholden voor 'Scummy Man' vrees ik.
Amongst some other offences...

Wat een gezicht dit. Dat publiek in het Café weet totaal niet wat ze met The Prodigy aanmoeten.

Wat doet deze van Edje Sheeran zo hoog?
Gelukkig meteen Marvin Gaye er achteraan.

catdog schreef:
Wat een gezicht dit. Dat publiek in het Café weet totaal niet wat ze met The Prodigy aanmoeten.

Viel mij ook al op, inderdaad. Temporale verstandsverbijstering...."staat dit er ook in?" Ja, het staat erin en we zagen dat het goed was.

Benieuwd of ze de albumversie van Autobahn draaien ?

/edit: uiteraard niet...

Mooie docu van I Feel Love. De bespreking van Billie Jean was nogal flauwtjes en overbodig. Als je zo'n standaard nummer pusht, moet je wel wat te vertellen hebben.

Was naar het Top 2000 café gegaan. 8(!) uur wachttijd. Niet gegaan dus. Wel in de tent ernaast geweest; dat was echt dikke prima. Vervolgens nog in Hilversum allerlei leuke plekken geweest. O.a. een erg strakke Bowie-tribute band gezien. Leuk dat ze dit jaar zoveel om de Top 2000 georganiseerd hebben in Hilversum.

Woon om de hoek van beeld & geluid maar nog geen behoefte gehad om een paar uur in de rij te staan. Ga dit weekend wel even de binnenstad in want van het top 2000 gebeuren wordt ik erg vrolijk?

Fijn, nog even Cave voor het slapengaan meepakken. Lang niet zijn beste, nog steeds mooi.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:17 uur

geplaatst: vandaag om 09:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.