Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
0
geplaatst: 31 december 2012, 13:42 uur
Marc and Clark Band, dat is pas leuk.
De beste uren komen nog. Het een-na-laatste uur en het uur daarvoor zit ik open mond aan de radio gekluisterd.
De beste uren komen nog. Het een-na-laatste uur en het uur daarvoor zit ik open mond aan de radio gekluisterd.
0
geplaatst: 31 december 2012, 14:40 uur
Lukas schreef:
Vreselijkste nummers ooit
1. Bryan Adams - Summer of 69
2. Blof - Harder Dan Ik Hebben Kan
3. John Miles - Music
Bah!
Vreselijkste nummers ooit
1. Bryan Adams - Summer of 69
2. Blof - Harder Dan Ik Hebben Kan
3. John Miles - Music
Bah!
Staat Blof niet wat laag in dit lijstje?
0
geplaatst: 31 december 2012, 14:42 uur
Als ik op deze pagina kijk zie ik alleen maar dansende, duimen omhoog stekende en tong uitstekende smilies. Tenminste op jouw bericht na dan.
0
Misterfool
geplaatst: 31 december 2012, 14:43 uur
Grapjas, ik bedoel uiteraard waarom al die haat jegens blof.
0
geplaatst: 31 december 2012, 14:50 uur
ow, bedoel je dat 
Wellicht omdat Blof echt verschrikkelijk slecht is met al dat semi-poetisch geneuzel. Ik wordt er echt niet goed van terwijl ik toch een hoop kan hebben. Enkel dat Umoja album kan ik nog wel enigszins waarderen maar verder brrrr...
Ik vrees alleen dat jij het niet met mij eens bent

Wellicht omdat Blof echt verschrikkelijk slecht is met al dat semi-poetisch geneuzel. Ik wordt er echt niet goed van terwijl ik toch een hoop kan hebben. Enkel dat Umoja album kan ik nog wel enigszins waarderen maar verder brrrr...
Ik vrees alleen dat jij het niet met mij eens bent

0
geplaatst: 31 december 2012, 14:55 uur
18 keer
Je zou er spontaan zin in mosselfeesten van krijgen...
Je zou er spontaan zin in mosselfeesten van krijgen...
0
geplaatst: 31 december 2012, 15:00 uur
Achtien keer Bløf is wel wat veel in een lijst. Zou de mosselman daar een aandeel in hebben gehad? Het geeft wel te denken. 

0
geplaatst: 31 december 2012, 15:08 uur
Jep 17x als band en 1x met de Counting Crows.
Hoogste nummer is Aan De Kust op 155

0
geplaatst: 31 december 2012, 15:11 uur
Blof brengt toch wat jeugdsentimentie met zich mee, al vind ik Danse aan Zee en Aan De Kust echt om van te kotsen. Veel te zoet en veel te (bewoording van vigil) semi-poëtisch. Zo hebben ze er nog een paar. Tevens is 18 keer echt ziek veel, maar uit mijn ervaring merk ik dat mensen Blof geweldig of afgrijselijk vinden en dat er weinig mensen tussen zitten die het ''wel aardig'' vinden. Dus wss zal er wel een enorme fanclub achter zitten die allemaal spontaan 17 lijstjes p.p. met alleen maar nummers van Blof erin hebben ingestuurd.
0
geplaatst: 31 december 2012, 15:13 uur
Enter Sandman! God have Mercy met alles wat er in mijn kamer gesloopt kan worden
<---- semi-headbangend poppetje
<---- semi-headbangend poppetje
0
ClassicProgRock1
geplaatst: 31 december 2012, 15:18 uur
Eerst Led Zeppelin, daarna Queen, nu Metallica, zometeen Black Sabbath en vervolgens alweer Queen; het kan slechter...
0
geplaatst: 31 december 2012, 15:19 uur
Black Sabbath!!! Oh, straks moeten mijn ramen het ook begeven 

0
ClassicProgRock1
geplaatst: 31 december 2012, 15:21 uur
nclo schreef:
Can I help you occupy your brain?

Don Cappuccino schreef:
Wel een geweldige overgang van Blof naar Slayer.
Wel een geweldige overgang van Blof naar Slayer.
Van de ene trash
naar de andere trash 
Gerards Dream schreef:
Achtien keer Bløf is wel wat veel in een lijst. Zou de mosselman daar een aandeel in hebben gehad? Het geeft wel te denken.
Nee, de vuilnisman.

0
ClassicProgRock1
geplaatst: 31 december 2012, 15:30 uur
laxus11 schreef:
Queen
Queen
Nog driemaal Queen voor de boeg

jasper1991 schreef:
Nee, van trash naar thrash!
Nee, van trash naar thrash!
Je hebt gelijk. Trash moet thrash zijn. Dat is me al die jaren gewoon ontgaan. Ik voel me beschaamd maar ik ben dan ook maar een semi-metalhead.

0
geplaatst: 31 december 2012, 15:33 uur
Vind je? Ik vind het een behoorlijk zeiknummer, wat niet vernieuwend is en ik begrijp ook niet waarom deze in de top 100 moet staan. Zo zijn er minstens 100 andere nummers in de top 2000. Dus ik begrijp niet wat dit nummer heeft wat die overige 100 ballades niet hebben dat deze op plaats 86 staat of zo staat en de rest met moeite boven de 1000 uitkomen.
0
geplaatst: 31 december 2012, 15:34 uur
nclo schreef:
(quote)
Vind je? Ik vind het een behoorlijk zeiknummer, wat niet vernieuwend is en ik begrijp ook niet waarom deze in de top 100 moet staan. Zo zijn er minstens 100 andere nummers in de top 2000. Dus ik begrijp niet wat dit nummer heeft wat die overige 100 ballades niet hebben dat deze op plaats 86 staat of zo staat en de rest met moeite boven de 1000 uitkomen. Ik vind het een mooi nummer, snap ook wel waarom je op The Rose zou stemmen

Erg emotioneel voor bepaalde mensen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.