MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:
Marc and Clark Band, dat is pas leuk.
De beste uren komen nog. Het een-na-laatste uur en het uur daarvoor zit ik open mond aan de radio gekluisterd.

Smoke On The Water

da da dam, da da da dam

Frank Zappa and the Mothers...

Amazing Stroopwafels, alleen die naam doet het hem al

Herman op de radio

Lukas schreef:
Vreselijkste nummers ooit

1. Bryan Adams - Summer of 69
2. Blof - Harder Dan Ik Hebben Kan
3. John Miles - Music

Bah!

Staat Blof niet wat laag in dit lijstje?

Misterfool
Waarom al die haat

Als ik op deze pagina kijk zie ik alleen maar dansende, duimen omhoog stekende en tong uitstekende smilies. Tenminste op jouw bericht na dan.

Misterfool
Grapjas, ik bedoel uiteraard waarom al die haat jegens blof.

ow, bedoel je dat

Wellicht omdat Blof echt verschrikkelijk slecht is met al dat semi-poetisch geneuzel. Ik wordt er echt niet goed van terwijl ik toch een hoop kan hebben. Enkel dat Umoja album kan ik nog wel enigszins waarderen maar verder brrrr...

Ik vrees alleen dat jij het niet met mij eens bent

Ach Blof is best aardig al is 18x veel te veel

18 keer

Je zou er spontaan zin in mosselfeesten van krijgen...

Achtien keer Bløf is wel wat veel in een lijst. Zou de mosselman daar een aandeel in hebben gehad? Het geeft wel te denken.

vigil schreef:
18 keer

Je zou er spontaan zin in mosselfeesten van krijgen...

Jep 17x als band en 1x met de Counting Crows.

Hoogste nummer is Aan De Kust op 155

Blof brengt toch wat jeugdsentimentie met zich mee, al vind ik Danse aan Zee en Aan De Kust echt om van te kotsen. Veel te zoet en veel te (bewoording van vigil) semi-poëtisch. Zo hebben ze er nog een paar. Tevens is 18 keer echt ziek veel, maar uit mijn ervaring merk ik dat mensen Blof geweldig of afgrijselijk vinden en dat er weinig mensen tussen zitten die het ''wel aardig'' vinden. Dus wss zal er wel een enorme fanclub achter zitten die allemaal spontaan 17 lijstjes p.p. met alleen maar nummers van Blof erin hebben ingestuurd.

Wel een geweldige overgang van Blof naar Slayer.

Enter Sandman! God have Mercy met alles wat er in mijn kamer gesloopt kan worden <---- semi-headbangend poppetje

Heerlijk ja

ClassicProgRock1
Eerst Led Zeppelin, daarna Queen, nu Metallica, zometeen Black Sabbath en vervolgens alweer Queen; het kan slechter...

Black Sabbath!!! Oh, straks moeten mijn ramen het ook begeven

ClassicProgRock1
nclo schreef:
Black Sabbath!!! Oh, straks moeten mijn ramen het ook begeven

Can I help you occupy your brain?

Don Cappuccino schreef:
Wel een geweldige overgang van Blof naar Slayer.

Van de ene trash naar de andere trash

Gerards Dream schreef:
Achtien keer Bløf is wel wat veel in een lijst. Zou de mosselman daar een aandeel in hebben gehad? Het geeft wel te denken.

Nee, de vuilnisman.

Nee, van trash naar thrash!

The Rose, als je het over een overschat nummer hebt

Prima nummer hoor

ClassicProgRock1
laxus11 schreef:
Queen

Nog driemaal Queen voor de boeg

jasper1991 schreef:
Nee, van trash naar thrash!

Je hebt gelijk. Trash moet thrash zijn. Dat is me al die jaren gewoon ontgaan. Ik voel me beschaamd maar ik ben dan ook maar een semi-metalhead.

laxus11 schreef:
Prima nummer hoor
Vind je? Ik vind het een behoorlijk zeiknummer, wat niet vernieuwend is en ik begrijp ook niet waarom deze in de top 100 moet staan. Zo zijn er minstens 100 andere nummers in de top 2000. Dus ik begrijp niet wat dit nummer heeft wat die overige 100 ballades niet hebben dat deze op plaats 86 staat of zo staat en de rest met moeite boven de 1000 uitkomen.

nclo schreef:
(quote)
Vind je? Ik vind het een behoorlijk zeiknummer, wat niet vernieuwend is en ik begrijp ook niet waarom deze in de top 100 moet staan. Zo zijn er minstens 100 andere nummers in de top 2000. Dus ik begrijp niet wat dit nummer heeft wat die overige 100 ballades niet hebben dat deze op plaats 86 staat of zo staat en de rest met moeite boven de 1000 uitkomen.

Ik vind het een mooi nummer, snap ook wel waarom je op The Rose zou stemmen

Erg emotioneel voor bepaalde mensen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:30 uur

geplaatst: vandaag om 09:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.