Muziek / Toplijsten en favorieten / De Magistrale van Kaj
zoeken in:
2
Onweerwolf
geplaatst: 16 oktober 2018, 13:42 uur
kaj_666 schreef:
Hij faalt omdat ie de opname altijd in 300 stukken hakt, hij lijkt de verbinding met de stream niet in stand te kunnen houden of zo... Maar goed, misschien dat het tegenwoordig weer beter werkt dan een paar jaar geleden...
(quote)
Hij faalt omdat ie de opname altijd in 300 stukken hakt, hij lijkt de verbinding met de stream niet in stand te kunnen houden of zo... Maar goed, misschien dat het tegenwoordig weer beter werkt dan een paar jaar geleden...
Aha, ik ga even een notitie maken om het langdurig te testen als je Magistrale straks weer afgelopen is.
Ik gebruik trouwens de stream die ik hier vond:
https://www.hendrikjansen.nl/henk/streaming.html#vl
De bovenste van de twee, de andere deed het niet bij mij. Wellicht hangt het er ook vanaf via welk adres het loopt.
Ik heb het helaas nog niet voor elkaar gekregen om de ekte originele stream die via https://stubru.be/ te beluisteren is in StreamWriter geplakt te krijgen.
1
geplaatst: 17 oktober 2018, 14:09 uur
Je laatste serie met tien nummers 
The Chameleons - On the beach
Cat Stevens - Father and son
Blur - For tomorrow
Red Hot Chili Peppers - Otherside
Gorky - Ooit was ik 'n soldaat (live)
The Smiths - Reel around the fountain
Propaganda - p:Machinery
Madrugada - Vocal
Radiohead - Fake plastic trees
The Kinks - You Really Got Me

The Chameleons - On the beach
Cat Stevens - Father and son
Blur - For tomorrow
Red Hot Chili Peppers - Otherside
Gorky - Ooit was ik 'n soldaat (live)
The Smiths - Reel around the fountain
Propaganda - p:Machinery
Madrugada - Vocal
Radiohead - Fake plastic trees
The Kinks - You Really Got Me
0
geplaatst: 17 oktober 2018, 23:25 uur
Zou je mij de opname van 17/10 van 21:00 tot 0:00 kunnen doorsturen? (A) Song for Zula kwam namelijk net voorbij en die heb ik jammerlijk genoeg moeten missen ?
2
Onweerwolf
geplaatst: 17 oktober 2018, 23:46 uur
Gretz schreef:
Zou je mij de opname van 17/10 van 21:00 tot 0:00 kunnen doorsturen? (A) Song for Zula kwam namelijk net voorbij en die heb ik jammerlijk genoeg moeten missen ?
(quote)
@109m13s
Send and download large files, no registration needed - transfer.pcloud.com
2
geplaatst: 18 oktober 2018, 08:55 uur
Ik zal na afloop sowieso de hele uitzending wel ergens online plaatsen, op Mixcloud of zo, kunnen de LastFM-verslaafden hun stats ook nog up to date houden via deze link 

0
geplaatst: 18 oktober 2018, 12:21 uur
kaj_666, hoeveel uren krijg jij er zelf nou van mee? Bv. tijdens werk? En is het eerste wat je doet als thuis bent je eigen stream aanzetten? 

1
geplaatst: 18 oktober 2018, 13:58 uur
chevy93 schreef:
kaj_666, hoeveel uren krijg jij er zelf nou van mee? Bv. tijdens werk? En is het eerste wat je doet als thuis bent je eigen stream aanzetten?
Ik werk zo veel mogelijk met oortjes in deze week, en gisteren bv thuis gewerkt.. Dus dat gaat allemaal wel aardig. En idd, zodra ik thuis kom gaat de stream aan
Maar goed, het scheelt dat ik natuurlijk al die vooraf opgenomen uurtjes wel allemaal gewoon gehoord heb tijdens het opnemen, dus uiteindelijk heb ik ze straks alle 2000 minimaal 1x gehoord in de Magistrale-context. Dan hoef ik ze binnenkort alleen nog maar even in de juiste volgorde terug te luisteren 
0
geplaatst: 18 oktober 2018, 14:44 uur
kaj_666 schreef:
Maar goed, het scheelt dat ik natuurlijk al die vooraf opgenomen uurtjes wel allemaal gewoon gehoord heb tijdens het opnemen,
Wat het nog extra raar maakt, lijkt me. Maar goed, het scheelt dat ik natuurlijk al die vooraf opgenomen uurtjes wel allemaal gewoon gehoord heb tijdens het opnemen,

1
geplaatst: 18 oktober 2018, 15:32 uur
Ik ben narcistisch genoeg om graag naar mijn eigen radio-uitzendingen te luisteren

0
geplaatst: 19 oktober 2018, 07:10 uur
Simon77 schreef:
Ik heb je lijst geluisterd het laatste jaar van uitzenden en zal ook dit jaar weer proberen om mee te luisteren. Heb net Konstantine van Something Corporate op staan, die ik via de Magistrale heb leren kennen.
edit: ah, hij staat er nog in
Ik heb je lijst geluisterd het laatste jaar van uitzenden en zal ook dit jaar weer proberen om mee te luisteren. Heb net Konstantine van Something Corporate op staan, die ik via de Magistrale heb leren kennen.

edit: ah, hij staat er nog in
En hij staat er 3 jaar later nog steeds in, ik hoor hem nu op nummer 419

0
geplaatst: 19 oktober 2018, 18:37 uur
Nou, de eerste 12 Dire Straits heb ik gemist (+4 keer solo), maar dan toch eindelijk de eerste. Dat het een 'mindere' broeder is, vergeet ik dan maar even. Hoewel Expresso Love in de live-versie nog best goed is.
0
geplaatst: 19 oktober 2018, 20:54 uur
Hmm ik heb dat altijd een van hun beste gevonden juist.. Grappig 

1
geplaatst: 20 oktober 2018, 08:38 uur
Wakker worden met Marco B, de Kast en Clouseau
Toch even gecheckt of hij op de goede zender stond 
Maar stiekem toch hele fijne muziek al hoor ik liever Domino en Woorden Zonder Woorden, wel met afstand Marco's beste.
Maar stiekem toch hele fijne muziek al hoor ik liever Domino en Woorden Zonder Woorden, wel met afstand Marco's beste.
1
geplaatst: 20 oktober 2018, 13:46 uur
Simon77 schreef:
Ja, dat die 3 zo dicht achter elkaar funest zou zijn voor alle credibility die ik nog over had, dat wist ik van tevoren

1
Onweerwolf
geplaatst: 20 oktober 2018, 22:58 uur
Ik ben de hele dag weggeweest. Kom terug, zet radio aan; "bedankt voor het luisteren." *Sultans of Swing*. 

0
geplaatst: 20 oktober 2018, 23:13 uur
Onweerwolf schreef:
Ik ben de hele dag weggeweest. Kom terug, zet radio aan; "bedankt voor het luisteren." *Sultans of Swing*.
Afterparty met Faithless!!!!!!!
1
geplaatst: 20 oktober 2018, 23:19 uur
Aan de ene kant is Sultans of Swing niet echt een afsluitende knaller. Aan de andere kant past die juist wel perfect op het einde:
And then the man he steps right up to the microphone
And says at last just as the time bell rings
'Thank you goodnight now it's time to go home'
And he makes it fast with one more thing
'We are the Sultans of Swing'
Prima lijstje, Kaj, maar dat wist je zelf natuurlijk ook al.
And then the man he steps right up to the microphone
And says at last just as the time bell rings
'Thank you goodnight now it's time to go home'
And he makes it fast with one more thing
'We are the Sultans of Swing'
Prima lijstje, Kaj, maar dat wist je zelf natuurlijk ook al.

1
geplaatst: 21 oktober 2018, 08:50 uur
Ik heb met plezier geluisterd de afgelopen week. Fijne lijst kaj_666!
0
Onweerwolf
geplaatst: 27 oktober 2018, 19:03 uur
De stream heeft er trouwens 2x heel kort uitgelegen:
https://vgy.me/bgqHMq.png
Tenminste, het is of dat of mijn internetverbinding is kortstondig even weggevallen.
https://vgy.me/bgqHMq.png
Tenminste, het is of dat of mijn internetverbinding is kortstondig even weggevallen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 28 oktober 2018, 18:04 uur
kaj_666 schreef:
Inmiddels een file van 8+ uur en een file van 9+ uur opgenomen van StuBru. Geen gehakt gezien. Opname is prima.
0
geplaatst: 29 oktober 2018, 20:51 uur
Onweerwolf schreef:
Inmiddels een file van 8+ uur en een file van 9+ uur opgenomen van StuBru. Geen gehakt gezien. Opname is prima.
(quote)
Hmm, dan is dat inmiddels blijkbaar verbeterd (of het lag destijds natuurlijk gewoon aan mijn verbinding, dat kan ook..)
En ja idd, de stream heeft er in de 3e (?) nacht heel even uit gelegen, dat was me ook al opgevallen.. Ik zal je de files nog wel aanleveren

0
Onweerwolf
geplaatst: 29 oktober 2018, 22:15 uur
kaj_666 schreef:
Hmm, dan is dat inmiddels blijkbaar verbeterd (of het lag destijds natuurlijk gewoon aan mijn verbinding, dat kan ook..)
En ja idd, de stream heeft er in de 3e (?) nacht heel even uit gelegen, dat was me ook al opgevallen.. Ik zal je de files nog wel aanleveren
(quote)
Ik kan hier op zich ook goed mee leven hoor.
Maar in ieder geval is dan vastgesteld dat de stream er bij jou uit lag.* denotes required fields.