Snoeperd schreef:
Helaas gemist, maar toch nog even mijn lijst. Er is zoveel veranderd dit jaar dat ik hem nog maar even plaats. Heb Hatful of Hollow en Louder Than Bombs toegevoegd, want die platen heb ik zo bizar veel gedraaid dat ze niet mogen ontbreken (en er staan heel veel nummers op die nergens anders te vinden zijn, dus ik zie het als twee studioalbums).
Verder heel veel nieuwelingen, Hüsker Dü, , The Church, Stone Roses, The Fall, , LLoyd Cole, Go-Betweens, Prince, Minutemen, J&MC, Violent Femmes en Kino. Allemaal dit jaar ontdekt en stuk voor stuk fantastische platen.
Wat een lijst, en wat een geweldige nieuwelingen