Muziek / Toplijsten en favorieten / NederTop 50
zoeken in:
1
geplaatst: 26 februari 2017, 16:03 uur
Jaaa, Ik ben vergeten om ontvangstbevestigingen te sturen naar alle deelnemers. Dat gaan we nu even corrigeren! Komt eraan Johnny Marr! 

0
geplaatst: 26 februari 2017, 16:21 uur
Ik heb mijn lijstje naar Scorpion gestuurd. Mocht dat ook? Of nog een keer naar [email protected] ?
1
geplaatst: 26 februari 2017, 16:42 uur
dynamo d schreef:
Ik heb mijn lijstje naar Scorpion gestuurd. Mocht dat ook? Of nog een keer naar [email protected] ?
Als t goed is heb je gisteravond om 18:51 uur een ontvangstbevestiging gehad dat we hem binnen hebben en zullen verwerken

0
geplaatst: 4 maart 2017, 16:03 uur
Klein schopje: nog een uur op 8 om je favoriete nummers in te sturen net als 50tracks zojuist deed.
1
geplaatst: 4 maart 2017, 23:29 uur
E-Clect-Eddy schreef:
niet meer aan toe gekomen.... volgende keer dan maar.
niet meer aan toe gekomen.... volgende keer dan maar.
Als je m morgen instuurt knijpen we ook nog wel een oogje dicht

0
geplaatst: 5 maart 2017, 10:16 uur
Had je mijn lijst ontvangen Scorpion_21? Heb hem donderdagavond gemaild, maar nog geen ontvangstbevestiging gekregen.
0
geplaatst: 5 maart 2017, 12:08 uur
Dit geldt ook voor mij. Gisteren even aan gedacht, maar niet meer aan toe gekomen.
1
geplaatst: 5 maart 2017, 12:48 uur
1
geplaatst: 5 maart 2017, 13:21 uur
1
geplaatst: 5 maart 2017, 13:54 uur
Simon77 schreef:
Had je mijn lijst ontvangen Scorpion_21? Heb hem donderdagavond gemaild, maar nog geen ontvangstbevestiging gekregen.
Dat is slordig! Ik stuur de ontvangstbevestigingen niet zelf maar mea culpa hij is ontvangen en verwerkt! Dank voor je lijstje Had je mijn lijst ontvangen Scorpion_21? Heb hem donderdagavond gemaild, maar nog geen ontvangstbevestiging gekregen.

1
geplaatst: 5 maart 2017, 13:56 uur
Goed bezig Gretz AstroStart en E-Clect-Eddy ook! Thanks guys 
Ben benieuwd hoeveel Spinvis-noteringen de uiteindelijke lijst gaan halen.

Ben benieuwd hoeveel Spinvis-noteringen de uiteindelijke lijst gaan halen.
0
Martial
geplaatst: 5 maart 2017, 15:58 uur
Hoe gaat die lijst eigenlijk samengesteld worden m.b.t. al die lijstjes die ingestuurd zijn?
0
geplaatst: 5 maart 2017, 17:12 uur
Martial schreef:
Hoe gaat die lijst eigenlijk samengesteld worden m.b.t. al die lijstjes die ingestuurd zijn?
Er is een bepaalde puntenverdeling. Elke nr 1 2 3 etc staan voor een puntenaantal (nr 1 t meeste natuurlijk en dan verder aflopend). De verdeling is dusdanig dat het zwaartepunt bij de top 10 ligt, maar het ook loont om een top 50 in te zenden. Exacte details kent Grafmat maar uiteindelijk lijst wordt dus samengesteld op basis van een puntenverdeling.
0
geplaatst: 9 maart 2017, 18:46 uur
Uiteindelijk hebben we de 60 inzendlijsten net niet gehaald, maar met 58 inzenders denk ik dat we een mooi resultaat hebben behaald. Er werd uiteindelijk op 1231 unieke nummers gestemd. De nummer 1231 haalde 500 punten, de nummer 55325. De top 50 duurt muzikaal gezien 4 uur 2 minuten en 30 seconden, wat een gemiddelde betekent van 4 minuut en 51 seconden per nummer.
En dat betekent het volgende voor zaterdag a.s.:
18.00 uur: Nedertop50 Bubbling Under - een selectie van opvallende platen die het NIET haalden
19.00 - 00:00 : De Nedertop 50
00:00 - ??:??: After Party met uiteraard uitsluitend Neerlands fabrikaat, gekozen uit alle inzendlijsten (en vanuit verzoekjes, uiteraard)!
We hopen dat jullie allemaal vanaf 18 uur aan de internetradio's gekluisterd zitten; wij hebben er in elk geval ontzettend veel zin in.
En dat betekent het volgende voor zaterdag a.s.:
18.00 uur: Nedertop50 Bubbling Under - een selectie van opvallende platen die het NIET haalden
19.00 - 00:00 : De Nedertop 50
00:00 - ??:??: After Party met uiteraard uitsluitend Neerlands fabrikaat, gekozen uit alle inzendlijsten (en vanuit verzoekjes, uiteraard)!
We hopen dat jullie allemaal vanaf 18 uur aan de internetradio's gekluisterd zitten; wij hebben er in elk geval ontzettend veel zin in.
0
geplaatst: 9 maart 2017, 19:09 uur
Ach,spijtig, ga de uitzending niet kunnen beluisteren, maar ik hoop dat je de Top 50 hier ook even post! 

0
geplaatst: 9 maart 2017, 23:27 uur
Scorpion_21 schreef:
Ik zal zelf vermoedelijk druk zijn met de uitzending maar moet even kijken of we tzt tot een countdown kunnen komen!
Ik zal zelf vermoedelijk druk zijn met de uitzending maar moet even kijken of we tzt tot een countdown kunnen komen!
Ik denk ook niet dat ik zal kunnen luisteren dus dat zou, if possible, zeker fijn zijn

0
geplaatst: 11 maart 2017, 10:23 uur
Johnny Marr schreef:
Ach,spijtig, ga de uitzending niet kunnen beluisteren, maar ik hoop dat je de Top 50 hier ook even post!
Dat zonder meer! En ik probeer live mee af te tellen!
0
geplaatst: 11 maart 2017, 18:07 uur
Scorpion_21 schreef:
(afbeelding)
Oh en voor ik vergeet: in je top 10 mag elke artiest 1x voorkomen en moeten minimaal 3 Nederlandstalige platen staan. Dus wil je 10 keer Ronnie Tober in je top 10 zetten, dan moet ik je teleurstellen. Maar buiten de top 10 ben je vrij. Als je na een avond aan het sterrenstof denkt: verrek die op de nummers 11 tot en met 50 in mijn eigen lijst zet ik Gers Pardoel, dan kan dat ook!
(afbeelding)
Oh en voor ik vergeet: in je top 10 mag elke artiest 1x voorkomen en moeten minimaal 3 Nederlandstalige platen staan. Dus wil je 10 keer Ronnie Tober in je top 10 zetten, dan moet ik je teleurstellen. Maar buiten de top 10 ben je vrij. Als je na een avond aan het sterrenstof denkt: verrek die op de nummers 11 tot en met 50 in mijn eigen lijst zet ik Gers Pardoel, dan kan dat ook!
Deze regel heb ik over het hoofd gezien, waardoor er 1 artiest 4x in mijn top 10 genoteerd staat. Aangezien de V500 ook geen restricties kent ging er voor het gemak vanuit dat je gewoon vrij was bij het indienen van je top 50, zolang de nummer maar uit Nederland kwamen.
Scorpion_21 betekent dit dan dat je de dubbele artiesten in de Top 10 in mijn lijst naar achteren hebt geschoven? Of is ie nu helemaal niet meer meegerekend?
Niet dat ik verwacht dat 1 van de 4 nummers waar het om gaat de uiteindelijk lijst heeft gehaald.
0
geplaatst: 11 maart 2017, 20:14 uur
De eerste tien platen gedraaid (vergeef me een niet nauwkeuriger countdown, lastig om te dj'en en bijhouden tegelijk):
50 jeugd van tegenwoordig - sterrenstof
49 novastar - wrong
48 acda de munnik - ren lenny ren
47 doe maar - sinds 1 dag of 2 32 jaar
46 stef bos - is dit nu later
45 wim sonneveld - het dorp
44 fatal flowers - younger days
43 typhoon - zandloper
42 maarten van roozendaal - red mij niet
41 within temptation - mother earth
40 pauw - shambhala
50 jeugd van tegenwoordig - sterrenstof
49 novastar - wrong
48 acda de munnik - ren lenny ren
47 doe maar - sinds 1 dag of 2 32 jaar
46 stef bos - is dit nu later
45 wim sonneveld - het dorp
44 fatal flowers - younger days
43 typhoon - zandloper
42 maarten van roozendaal - red mij niet
41 within temptation - mother earth
40 pauw - shambhala
0
geplaatst: 11 maart 2017, 20:18 uur
O dus Belgen mochten ook 
Zie nu dat t een Nederlander is..dacht altijd dat Novastar een Belg was..geen idee waarom.

Zie nu dat t een Nederlander is..dacht altijd dat Novastar een Belg was..geen idee waarom.
1
geplaatst: 11 maart 2017, 20:26 uur
Hij is half / half maar geboren in NL (uit mijn hoofd Sittard)
Edit: klopt, Sittard
Edit: klopt, Sittard
2
geplaatst: 11 maart 2017, 22:30 uur
39. The Scene - Blauw
38. Skik - Op Fietse
37. Abel - Onderweg
36. Kayak - Ruthless Queen
35. Frans Halsema - Voor Haar
34. De Dijk - Niemand in de stad
33. Frank Boeijen Groep - Kronenburg Park
32. Drs P. - Dodenrit