Muziek / Koop en Ruil / Gezocht!
zoeken in:
0
geplaatst: 8 december 2006, 21:00 uur
ik zoek al een tijdje naar een nummer dat als titel heeft"meneer theunissen er is telefoon voor u" het is volgens mij begin jaren 80 uitgebracht,wie weet wie de artiest is
groetjes Monique
groetjes Monique
0
geplaatst: 8 december 2006, 21:50 uur
Hoi Monique,
Ik denk dat je het nummer "Ja, met Theunissen" van Arie Theunissen bedoelt.
Het staat op de cd "Vic van de Reijt's Top 100 van de Nederlandstalige Singles".
Groetjes, Arnold.
Ik denk dat je het nummer "Ja, met Theunissen" van Arie Theunissen bedoelt.
Het staat op de cd "Vic van de Reijt's Top 100 van de Nederlandstalige Singles".
Groetjes, Arnold.
0
geplaatst: 12 augustus 2007, 08:07 uur
Wie kan mij helpen aan de volgende cd's?
Adrian Borland and the Citizens - Alexandria (1989)
Adrian Borland - Beautiful Ammunition (1994)
The Outsiders - Calling on Youth (1977)
The Outsiders - Close Up (1978)
Groetjes van Alicia!
Adrian Borland and the Citizens - Alexandria (1989)
Adrian Borland - Beautiful Ammunition (1994)
The Outsiders - Calling on Youth (1977)
The Outsiders - Close Up (1978)
Groetjes van Alicia!
0
Marcel²
geplaatst: 20 april 2008, 20:47 uur
Wie kan mij helpen aan de volgende cd
Ad Visser - Hi-Tec Heroes (1987)
http://www.musicmeter.nl/album/49445
Ad Visser - Hi-Tec Heroes (1987)
http://www.musicmeter.nl/album/49445
0
geplaatst: 12 mei 2008, 21:05 uur
Wie kan mij helpen aan de cd Vaudeville van In Tua Nua?
P.S. Niet een copie, maar het orginele album.
0
geplaatst: 13 mei 2008, 17:17 uur
na een pm aan iemand die vermoedelijk veel van wereldmuziek weet toch ook maar hier even posten...
of iemand weet waar/hoe ik een lp van Dick Khoza, genaamd 'Chapita' kan vinden, uitgebracht in 1976 op label The Sun, vermoedelijk in Zuid-Afrika...
het titelnummer van die plaat staat op een verzamelaar genaamd African Underground, uitgebracht in 2002 op label Counterpoint, vol groovende funk uit Afrika..
deze is in behandeling om toe te voegen....
mn cassetje begint versleten te worden, heb het daarnet mogen uit het cassettedeck prutsen...
edit: staat er intussen op
of iemand weet waar/hoe ik een lp van Dick Khoza, genaamd 'Chapita' kan vinden, uitgebracht in 1976 op label The Sun, vermoedelijk in Zuid-Afrika...
het titelnummer van die plaat staat op een verzamelaar genaamd African Underground, uitgebracht in 2002 op label Counterpoint, vol groovende funk uit Afrika..
deze is in behandeling om toe te voegen....
mn cassetje begint versleten te worden, heb het daarnet mogen uit het cassettedeck prutsen...
edit: staat er intussen op
0
geplaatst: 14 mei 2008, 01:06 uur
Wow, linkt interessant! Volgens Groovecollector moet deze plaat tussen de 150 en 300 € kosten, dus al zeggen ze er niet bij waar je 'm dan kan kopen, begin maar vast met sparen...
0
raffael77
geplaatst: 14 mei 2008, 09:44 uur
deric raven schreef:
Gaat niet lukken denk ik. Ik heb zo'n 45 linken gezocht en allemaal vinyl zeggen ze.
0
geplaatst: 19 mei 2008, 17:16 uur
Weet je zeker dat die op vinyl bestaat?
Een jaren 70 band met de naam Music en lp Music is nog wel te vinden, maar de lp The Music uit 2002...
Een jaren 70 band met de naam Music en lp Music is nog wel te vinden, maar de lp The Music uit 2002...

1
[Roel]
geplaatst: 19 mei 2008, 22:18 uur
ik zoek cd's ep's van clement peerens explosition
iemand?
iemand?
0
geplaatst: 20 mei 2008, 01:33 uur
reptile71 schreef:

Staat ook niet op Discogs, dus ik vraag me ook af of ie wel bestaat. Discogs is over het algemeen toch wel behoorlijk compleet met dit soort overzichten. Wel jammer, want het is een toffe plaat en die hoes is leuk om in LP-formaat te hebben. Ik moet het ook doen met de gewone CD...
0
geplaatst: 20 mei 2008, 12:48 uur
the viking schreef:
The Music - The Music(2002) op vinyl
Bestaat en is te vinden The Music - The Music(2002) op vinyl

0
WernerGSF
geplaatst: 20 mei 2008, 20:43 uur
Foo FIghters - The Colour and the Shape [1997]
13-track versie.
13-track versie.
0
geplaatst: 20 mei 2008, 20:46 uur
Dankzij de informatie van Rob is er een (prematuur) emailtje naar de desbetreffende verkoper gestuurd Paul.''Op ander verkoopsite's hing steeds een bordje met uitverkocht" 

0
geplaatst: 20 mei 2008, 20:49 uur

Leuk trouwens dat je zo in de vinyl zit tegenwoordig, Erik. Of was je daar al lang mee bezig?
0
geplaatst: 20 mei 2008, 20:59 uur
Nog niet eens een platenspeler in mijn bezit Paul. Maar ondertussen al een aardige collectie opgebouwd(ruim 40 lp's)Waaronder veel 180 en 200 gram materiaal(oa The Doors(pre-order) en Led Zeppelin) En gisteren nog 5 lp's van The Sound op de kop getikt.
Overigens zat daar helaas From The Lions Mouth niet tussen.
Overigens zat daar helaas From The Lions Mouth niet tussen.
0
davidqotsa
geplaatst: 29 mei 2008, 16:27 uur
cd's van de band 60 cycle, eerste cd genaamd Pretender, tweede heet 60 cycle (self-titled dus) als iemand deze heeft liggen en verkoopt, let me know.
0
geplaatst: 5 juni 2008, 18:52 uur
Ik ben op zoek naar 'Les Rallizes Denudes - '77 Live '
Ja, 't lijkt heel simpel omdat ik de naam van de artiest en cd weet maar waar o waar kan ik hem krijgen? iemand enig idee?:)
Ja, 't lijkt heel simpel omdat ik de naam van de artiest en cd weet maar waar o waar kan ik hem krijgen? iemand enig idee?:)
0
geplaatst: 5 juni 2008, 20:35 uur
azra schreef:
De oorspronkelijke '77 Live uitgave is zó onvindbaar dat hij eigenlijk niet eens bestaat. Maar de bootleg heruitgave van Over Level (getiteld "Le 12 Mars 1977 a Tachikawa") heeft eigenlijk min of meer de status als officiële uitgave overgenomen. Ook deze is bijzonder moeilijk vindbaar, maar onlangs zijn er wel weer wat exemplaren bij Aquarius, Forced Exposure en Fusetron gesignaleerd dus wellicht dat er een kleine herdruk is geweest ofzo. De Nederlandse distributeur Clearspot schijnt er ook een paar te hebben. Zullen waarschijnlijk ook wel snel weg zijn.
Dit is overigens wel een behoorlijk essentieel album wat mij betreft (zoals wel blijkt uit mijn top 10) dus ik kan 'm je van harte aanbevelen.
0
geplaatst: 6 juni 2008, 19:14 uur
nog steeds
een versie van 'Chapita' van Dick Khoza!
(mijn cassette is intussen volledig naar de zak)
en een versie van 'Crazy Rhythms' van The Feelies!
(ik doe het nu met 2 nummers op de pc, te lang)
een versie van 'Chapita' van Dick Khoza!
(mijn cassette is intussen volledig naar de zak)
en een versie van 'Crazy Rhythms' van The Feelies!
0
geplaatst: 6 juni 2008, 20:13 uur
@ Jellorum
Ik heb een mp3-versie van Crazy Rhythms van The Feelies op de pc staan, bestaande uit 9 nummers.
Ik heb een mp3-versie van Crazy Rhythms van The Feelies op de pc staan, bestaande uit 9 nummers.
0
geplaatst: 6 juni 2008, 21:00 uur
jellorum schreef:
een versie van 'Crazy Rhythms' van The Feelies!
Aangezien het album nergens te verkijgen is mag dit wel even denk ik.een versie van 'Crazy Rhythms' van The Feelies!
0
geplaatst: 9 juni 2008, 19:19 uur
blijkbaar komt dit omdat Lowlands is failliet gegaan...een dergelijk futiel detail zorgt ervoor dat de mensheid deze pracht moet missen (in originele vorm dan toch)...driewerf boe!!
* denotes required fields.