menu

Mijn Updates +
Muziek / Koop en Ruil / Gezocht!

zoeken in:
ben op zoek naar het tweede swod album op vinyl:

swod - sekunden

DjFrankie schreef:

Is die wel op vinyl?

zeker!

wie me net zoals swod - sekunden kan helpen aan ricci rucker - fuga op vinyl, zal ik eeuwig dankbaar zijn!

Ricci Rucker - Fuga (2005)

Mijn dochter is op zoek naar de CD Kinderen voor Kinderen 32 (Zo Bijzonder) en die is nergens te krijgen. Is er iemand die hem heeft en niet meer hoeft?

Frank Sinatra - Sinatra and Sextet: Live in Paris (1962) - MusicMeter.nl

(afbeelding)

Ik zoek bovenstaande live cd (of lp) uit 1994. Bedankt

Joezer49263
Frejarius :

misschien is dit iets voor je ?

nog wel even aan ze vragen wat de exacte verzendkosten zijn, denk ik

Misschien niet direct gerelateerd aan muziek, maar toch - Gezocht: een mooie standaard voor een hoofdtelefoon! Ik stuitte op Jouw hoofdtelefoon als kunstwerk | Hear+See waarin hardop afgevraagd wordt waarom je je hoofdtelefoon zou laten rondslingeren en er niet gewoon een kunstwerk van zou maken eens. Als iemand zo'n ding thuis heeft liggen die enkel stof ligt te happen, ik hoor het graag

Bij Alanis Morissette - Jagged Little Pill:

Hello almal! Ek soek die Dutch re-issue van 1999/2000 met harde boek cover (digipak/digibook). Was een eksklusief aan Nederland. Iemand hier wat dit het of weet waar ek dit kan kry?! Discogs en eBay is heelmal useless.

Carlo (Suid Afrika). swirlcreativity@live.co.uk

In Muziek > Koop en Ruil > Gezocht! 0118-vier Flessepost! Nul elf acht! Nederhop!:

Beste,
voor mijn nederlandse hiphop collectie ben ik op zoek naar een fysiek exemplaar van:
0118-vier - flessepost

mocht u er één hebben en deze willen verkopen hoor ik graag van u!
Over de prijs komen we wel uit.

Met vriendelijke groet,
Ivo

Ik zoek de (fysieke) cd Eclektic Value van Ted Turner (ooit meestergitarist bij Wishbone Ash), graag compleet met songteksten en poster. Hij is ooit verspreid via PledgeMusic.
Indien onmogelijk: de twaalf nummers als wav- of flac-bestanden maken mij ook al een stuk blijer.

In Muziek > Algemeen > Chords:

Hey

Ik ben opzoek naar akkoorden of partituren van het nummer "een woord van liefde" van Free Souffriau.
Betalend of gratis maakt niet uit.
Iemand die me kan helpen?

Alvast bedankt,
Elin

In Muziek > Algemeen > Muzikanten gezocht:

Ik heb geen idee of dit in de juiste categorie is, of misschien mag het überhaupt niet. maar nooit geschoten is altijd mis!

is er toevallig iemand hier op het forum die daadwerkelijk een instrument speelt? zo ja: ik zoek nog een rockband! natuurlijk om eigen nummers mee te schrijven, maar ook om mee te coveren. regelmatig optreden is het doel.

omgeving Den Bosch, en leeftijdcategorie van ongeveer 15-25

Laat een reactie achter als je gezellig mee wilt spelen.
Ik verwacht dat je een beetje fatsoenlijke gear hebt. maar het hoeft ook geen duizenden euro's te hebben gekost. als we allemaal ongeveer dezelfde kwalitiet hebben is het goed... dus een 2x12 als gitarist of een 4x10/1x15 als bassist. (note: ik heb geen verstand van drums of bas)

ikzelf heb een laney buizentop met een 2x12 cab (Celestion v30)

de ideale lineup is natturlijk 2 gitaristen (ikzelf ben daar 1 van) een bassist, een drummer en een vocalist.
als je nu geïnteresseerd bent maar een compleet ander instrument speelt. laat alsnog een reactie achter! het zal een heel erg interessante sound krijgen als je bijvoorbeeld een cello (ik noem maar iets) gebruikt in rock/metal.

als je reageert verwacht ik ook een actieve houding. je moest eens weten hoeveel bands al uit elkaar zijn gevallen omdat 1 persoon niet reageert, of continue smoezen zoekt om onder repetities uit te komen.

Muziekvrienden,

Er is iets vrij vreselijks gebeurt.

Rodriguez' Cold Fact, een van mijn tien favoriete platen allertijden is kapot gevallen. Op zich niet zo'n probleem ware het niet dat ik er net achter kom dat de plaat niet meer te koop is. Ik heb wat platenzaken gebeld en die kunnen het album niet meer bestellen. Op Discogs staat de plaat nog wel maar tegen absurde prijzen.

Mijn vraag aan jullie is daarom of iemand het album (op vinyl) in bezit heeft maar er eigenlijk niets mee doet. Ik zou deze graag - tegen normale aanschafwaarde - van je over willen nemen want ik ben er erg aan gehecht.

En nu maar hopen dat iemand me kan helpen....

PS. Ruilen tegen een concertkaartje voor Kacey Musgraves (a.s. zaterdag in de Melkweg) is ook een optie. Een van de nieuwe sterren van dit moment met een te gekke plaat uit, dat moet wel bijzonder worden.

Edgar18 schreef:
Muziekvrienden,

Er is iets vrij vreselijks gebeurt.

Rodriguez' Cold Fact, een van mijn tien favoriete platen allertijden is kapot gevallen. Op zich niet zo'n probleem ware het niet dat ik er net achter kom dat de plaat niet meer te koop is. Ik heb wat platenzaken gebeld en die kunnen het album niet meer bestellen. Op Discogs staat de plaat nog wel maar tegen absurde prijzen.

Mijn vraag aan jullie is daarom of iemand het album (op vinyl) in bezit heeft maar er eigenlijk niets mee doet. Ik zou deze graag - tegen normale aanschafwaarde - van je over willen nemen want ik ben er erg aan gehecht.

En nu maar hopen dat iemand me kan helpen....

PS. Ruilen tegen een concertkaartje voor Kacey Musgraves (a.s. zaterdag in de Melkweg) is ook een optie. Een van de nieuwe sterren van dit moment met een te gekke plaat uit, dat moet wel bijzonder worden.

Eerlijk gezegd vind ik die Discogs prijzen nogal meevallen - oa 35 en 40 euro; zelf heb ik wel meer betaald voor gekoesterde items.

Overigens is dit dus wel een goede reden om uitzonderlijke platen te digitaliseren (en dan of niet meer als lp te draaien, of zéér voorzichtig).

Mjuman schreef:
Eerlijk gezegd vind ik die Discogs prijzen nogal meevallen - oa 35 en 40 euro; zelf heb ik wel meer betaald voor gekoesterde items.

Overigens is dit dus wel een goede reden om uitzonderlijke platen te digitaliseren (en dan of niet meer als lp te draaien, of zéér voorzichtig).
Op welke Discogs kijk jij dan? Ik zie één reissue op het Sussex label maar bij mijn weten is dat een uitgave met digitale files en niet de originele master tapes. Bovendien is het een GZ Digital Media uitgave en die staan op zijn zachtst gezegd niet bekend om hun goede kwaliteit. Daarnaast is de voorkant een soort foto negatief. Alle juiste uitgaven (Light in the Attic bijv.) beginnen bij 70 euro.

Digitaal heb ik de muziek uiteraard nog wel maar platen zijn er om te draaien, niet om te laten verstoffen in de kast.

Wie heeft de CD The Net van The Little River Band ?

Ik steek m'n vinger op...maar ik ben bang dat ik je volgende vraag met 'nee' ga beantwoorden

TEQUILA SUNRISE, CD's van The Little River Band zijn, althans uit hun hoogtijdagen, moeilijk te vinden. Ik ben blij dat ik de hele reeks t/m No reins vrij bijtijds gekocht heb, eind jaren tachtig, begin jaren negentig. Want naderhand zijn ze niet meer, of slechts sporadisch, opnieuw uitgebracht.

Maar misschien dat dit je op weg helpt: The Capitol Years, een boxje met alle 7 albums die ze maakten voor het Capitol-label, inclusief de dubbele live-LP Backstage pass. The net is nummer 5, maar er zitten nog meer zeldzame albums in, dus misschien best een aantrekkelijke koop. Want 25 euro is volgens mij een bedrag dat je tegenwoordig ook al snel neertelt voor een originele CD-uitgave van The Net. (EDIT: hmm, wel iets meer dan dat, zie ik op eBay - wist niet dat het ding zo zeldzaam was).

't Is een boxje met de CD's in van die kartonnen hoesjes, dat vind ik zelf wel een minpuntje. Maar op zich wel mooi vormgegeven, dus misschien het overwegen waard... Die 25 euro bij Dodax is veruit de goedkoopste prijs waar ik 'm voor tegenkom trouwens. Nu maar hopen dat ze kunnen leveren...

Hoi Gaucho, dank voor de info!!
Ik heb veel van de band op vinyl waaronder The Net en First Under The Wire, echter zijn die platen niet of nauwelijks op CD te vinden.
Draai echter zeer weinig vinyl dus vind het prettig de CD collectie te completeren.
Gelukkig heb ik wel Diamantina Cocktail , Time Exposure en Backstage Pass op CD.
Het boxje van Capitol Years was ik ook al tegenkomen en daar zitten de ontbrekende albums in.
Denk dat ik die maar ga aanschaffen.

Behalve hun IMO beste album First under the wire krijg je er dan ook meteen het album No reins bij, de laatste met John Farnham. Dat is naar mijn idee nog steeds de meest onderschatte LRB-plaat. En ook die is moeilijk te vinden als afzonderlijke CD.

Ik had gedacht dat ze hem medio jaren negentig nog wel eens opnieuw zouden uitbrengen toen Forever blue een onverwacht grote hit werd in Nederland. Maar nee, de platenmaatschappij besloot om de zoveelste verzamelaar van de band op de markt te gooien. Met het hoesontwerp van No reins op de cover, dat dan weer wel...

No Reins heb ik ook op vinyl en maakt de box wel zeer interessant. Minpunt is dan weer wel dat ik Backstage Pass & Time Exposure dubbel heb, maar ja het is niet anders. Binnenkort jarig, dus ik weet wat ik ga vragen

Gezocht: Antimatter, Live Between The Earth & Clouds DVD.

Alicia schreef:
Gezocht: Antimatter, Live Between The Earth & Clouds DVD.

Black Market Enlightenment 2 Disc CD/DVD | antimatter - antimatter.bigcartel.com en 2de DVD kiezen via driehoekje boven add my cart

Dank, ja... dat klopt, maar in de periode dat ik deze wilde aanschaffen, werkte dit niet. Misschien was de dvd even uitverkocht.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:15 uur

geplaatst: vandaag om 00:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.