Muziek / Koop en Ruil / Gezocht!
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juni 2009, 00:18 uur
Je bent een jaar te laat met deze vraag, heb met onze verhuizing vorig jaar alles wat ik niet meer nodig heb naar een kringloop gebracht. Daar zat dus een walkman bij als ik me goed herinner.
0
geplaatst: 1 oktober 2009, 12:57 uur
In Muziek > Koop en Ruil > Zoekt Singles!!:
Hee,
Ik zoek allemaal Singles van:
Within Temptation en Epica.
Within Temptation: Running Op That Hill
Within Temptation: Ice Queen (5 of 6 tracks)
Within Temptation: Memories (5 of 6 tracks)
Epica: Feint
Epica: Cry For The Moon
Epica: The Phantom Agony
Epica:Quiestus
Epica: Consign To Oblivion limited Edit.
Epica: The Score
Ook zoek ik Singles van Christina Aguilera
*Falsas Esperanzas
*Pero Mi Acuerdo De Ti.
*Dirrty Remixes
*The Voice Within Remixes
Heeft u iets van hier,, en doet u er niks meer mee, en wilt u het voor een leuk prijsje verkopen mail mij dan
Hee,
Ik zoek allemaal Singles van:
Within Temptation en Epica.
Within Temptation: Running Op That Hill
Within Temptation: Ice Queen (5 of 6 tracks)
Within Temptation: Memories (5 of 6 tracks)
Epica: Feint
Epica: Cry For The Moon
Epica: The Phantom Agony
Epica:Quiestus
Epica: Consign To Oblivion limited Edit.
Epica: The Score
Ook zoek ik Singles van Christina Aguilera
*Falsas Esperanzas
*Pero Mi Acuerdo De Ti.
*Dirrty Remixes
*The Voice Within Remixes
Heeft u iets van hier,, en doet u er niks meer mee, en wilt u het voor een leuk prijsje verkopen mail mij dan
0
geplaatst: 6 oktober 2009, 12:06 uur
In Muziek > Koop en Ruil > Gezocht: CD Ballerina van Martin Agterberg:
Hoi, ik zoek de CD "Ballerina" van "Martin Agterberg". Gaarne in goede staat. Het moet wel de CD zijn, niet de LP.
Hoi, ik zoek de CD "Ballerina" van "Martin Agterberg". Gaarne in goede staat. Het moet wel de CD zijn, niet de LP.
0
wijsneus
geplaatst: 14 oktober 2009, 12:39 uur
In Muziek > Koop en Ruil > Gezocht :
Op vinyl :
Medium Medium - The Glitterhouse
Op vinyl :
Medium Medium - The Glitterhouse
0
geplaatst: 31 oktober 2009, 09:32 uur
Ik ben op zoek naar het album Sinsation van PIG. Het liefst onbeschadigd(zowel hoes als CD) en in goede staat. Stuur me een pm als je hem kwijt wil.
0
geplaatst: 5 november 2009, 09:59 uur
Ik ben op zoek naar het album a twisted christmas van twisted sister
Iemand?
Iemand?
0
geplaatst: 11 november 2009, 16:31 uur
Ik ben op zoek naar de eerste LP van de Black Sabbath live-LP Live Evil. LP2 heb ik dan weer dubbel (lekker handig)
Als je deze LP hebt, en hem wel kwijt wilt, stuur me dan een PM.
Als je deze LP hebt, en hem wel kwijt wilt, stuur me dan een PM.
0
geplaatst: 25 november 2009, 17:51 uur
In Muziek > Koop en Ruil > gezocht 'pro vita' van arbeid adelt:
Op welke LPs of CDs is 'Pro Vita' van Arbeid Adelt ooit verschenen? Ik ken alleen de compilatie 'Easter Rising - 82'.
Is er ooit een aparte plaat van geweest? Ken alleen clip op U-tube en clip op DVD Belpop 80.
Op welke LPs of CDs is 'Pro Vita' van Arbeid Adelt ooit verschenen? Ik ken alleen de compilatie 'Easter Rising - 82'.
Is er ooit een aparte plaat van geweest? Ken alleen clip op U-tube en clip op DVD Belpop 80.
0
geplaatst: 27 november 2009, 20:27 uur
Ik zoek al geruime tijd Foorwijf! van The Clement Peerens Explosition. Tot nu toe nog steeds zonder resultaat. Kan iemand mij hierbij helpen?
0
geplaatst: 28 november 2009, 19:38 uur
Ik ben wanhopig op zoek naar het album Trap van Dead Man Ray (belgische band van begin 2000).
Het wordt niet meer verkocht voor zover ik weet. Wat dus moeilijk is. Format maakt niet uit. Ik vind het zelfs niet om te downloaden
Het wordt niet meer verkocht voor zover ik weet. Wat dus moeilijk is. Format maakt niet uit. Ik vind het zelfs niet om te downloaden

0
geplaatst: 1 december 2009, 22:29 uur
vinyl single van The Nits
Bobby Solo / Tables and Chairs (long version)
CD singles van The Nits
JOS Days
The Panorama Man
Adieu Sweet Bahnhof (live)
Long Forgotten Story
Mrs Sandman (Franse import)
Mourir avant 15 Ans (4 track release)
Beatles Covers
Bike in Head (remixes)
Robinson
Al jaaaaaaren naar op zoek.
Bobby Solo / Tables and Chairs (long version)
CD singles van The Nits
JOS Days
The Panorama Man
Adieu Sweet Bahnhof (live)
Long Forgotten Story
Mrs Sandman (Franse import)
Mourir avant 15 Ans (4 track release)
Beatles Covers
Bike in Head (remixes)
Robinson
Al jaaaaaaren naar op zoek.
0
geplaatst: 4 december 2009, 00:09 uur
Ik ben op zoek naar de CD 'De bende van Jan De Wilde' van Jan De Wilde
0
geplaatst: 14 december 2009, 20:22 uur
Pittaman schreef:
Ik ben wanhopig op zoek naar het album Trap van Dead Man Ray (belgische band van begin 2000).
Ondertussen gekocht via discogs, dus ik zoek dit niet langer, thanks voor de reacties

0
CHIEP (crew)
geplaatst: 23 december 2009, 02:42 uur
Johanv4434 schreef:
Ik zoek al geruime tijd Foorwijf! van The Clement Peerens Explosition. Tot nu toe nog steeds zonder resultaat. Kan iemand mij hierbij helpen?
Aangezien je van Antwerpen bent: Ik heb die al verschillende keren bij de FatKat in de Lange Koepoortstraat zien staan (idem voor "Den Dikke Lu"). Intussen is het wel alweer een tijdje geleden dat ik er nog ben geweest.Ik zoek al geruime tijd Foorwijf! van The Clement Peerens Explosition. Tot nu toe nog steeds zonder resultaat. Kan iemand mij hierbij helpen?
0
geplaatst: 23 december 2009, 08:43 uur
Den Dikke Lu kun je hier kopen.
Foorwijf is op 21 december voor 1,99 verkocht op eBay, misschien was Johan de koper wel.
Foorwijf is op 21 december voor 1,99 verkocht op eBay, misschien was Johan de koper wel.

0
geplaatst: 23 december 2009, 13:12 uur
reptile71 schreef:
Den Dikke Lu kun je hier kopen.
Die was ik niet, maar ondertussen ben ik er al wel aan geraakt.Den Dikke Lu kun je hier kopen.
0
geplaatst: 23 december 2009, 14:13 uur

Ik zit weer in een vinylfase. Heb je nog vinyl (platen) die je weg wil doen voor weinig (of voor niks natuurlijk
), laat het me weten. Wie weet zit er wat bij wat ik wil. Ik zoek vooral LP's uit eind jaren 70 en jaren 80.
0
jeko
geplaatst: 25 januari 2010, 15:45 uur
Weet iemand waar ik Half Japanese - 1/2 Gentlemen / Not Beasts voor een redelijke prijs kan vinden?
0
geplaatst: 8 februari 2010, 20:40 uur
Ik zoek nog steeds Frank Vander Linden solo bi... maar nog steeds zonder resultaat. De EP is indertijd in kleine oplage (ca. 1200 stuks) gereleased, dus het is niet makkelijk te vinden. Heel vervelend natuurlijk...
0
geplaatst: 11 februari 2010, 15:20 uur
In Muziek > Koop en Ruil > Gezocht: "Another story" van "Fiction factory" op CD:
Hoi,
Ik zoek het tweede album van Fiction factory, genaamd "Another story" op CD. Niet de LP, alleen de CD. Help me out
Hoi,
Ik zoek het tweede album van Fiction factory, genaamd "Another story" op CD. Niet de LP, alleen de CD. Help me out

0
geplaatst: 11 februari 2010, 19:38 uur
Poeh, je zoekt wel het onmogelijke zeg! Dat wordt echt veel geluk hebben om die te vinden...
0
geplaatst: 19 februari 2010, 17:33 uur
reptile71 schreef:
Poeh, je zoekt wel het onmogelijke zeg! Dat wordt echt veel geluk hebben om die te vinden...
Wat je zegt ja, ik zoek ook het tweede album van "Red box" maar dat lijkt ook haast een onmogelijke taak. Zelfs Rotterdam heeft ie niet te huur. Kennelijk wordt het meeste wat een beetje de kitsch-kant opgaat niet opnieuw uitgebracht. Blijven hopen maar.

0
geplaatst: 28 februari 2010, 16:16 uur
Nog een moeilijke. Ik zoek:
Kaja - Crazy Peoples Right to Speak
Niet de LP, maar de CD.
Heeft iemand die?
Kaja - Crazy Peoples Right to Speak
Niet de LP, maar de CD.
Heeft iemand die?
0
geplaatst: 28 februari 2010, 16:52 uur
Hm, ook al gauw 80 euro of meer... Je weet wel wat je zoekt hè!
0
geplaatst: 2 maart 2010, 14:55 uur
reptile71 schreef:
Ja, ik ben bang dat het wat gaat kosten. Leuk Avatar heb je trouwens. Was vroeger zelf een groot fan van Takarajima (Schateiland) en Sinbad no boken, beiden Japanse animatie

0
geplaatst: 3 april 2010, 12:20 uur
Gezocht :
The Hollies - The Long Road Home 1963-2003: The 40th Anniversary Collection (2003)
Eventueel te ruilen voor
Johnny Cash - Unearthed (2003)
The Hollies - The Long Road Home 1963-2003: The 40th Anniversary Collection (2003)
Eventueel te ruilen voor
Johnny Cash - Unearthed (2003)
0
geplaatst: 26 april 2010, 19:27 uur
Ik zoek al een hele tijd de cd: Rock ballads 3 van Arcade uitgebracht in 1993. Hieronder de tracklijst. Wie kan mij hier aan helpen tegen een redelijke vergoeding.
1 Bon Jovi - I'll Be There For You
2 White Lion - Cry Freedom
3 Bonnie Tyler - Tears
4 REO Speedwagon - Can't Fight This Feeling
5 Europe (2) - Open Your Heart
6 Journey - Send Her My Love
7 Y & T - I Believe In You
8 Cheap Trick - If You Want My Love
9 Rainbow - Catch The Rainbow
10 Blackfoot (3) - Highway Song
11 'Til Tuesday - What About Love
12 Jim Capaldi - Oh Lord Why Lord?
13 Dennis DeYoung - Desert Moon
1 Bon Jovi - I'll Be There For You
2 White Lion - Cry Freedom
3 Bonnie Tyler - Tears
4 REO Speedwagon - Can't Fight This Feeling
5 Europe (2) - Open Your Heart
6 Journey - Send Her My Love
7 Y & T - I Believe In You
8 Cheap Trick - If You Want My Love
9 Rainbow - Catch The Rainbow
10 Blackfoot (3) - Highway Song
11 'Til Tuesday - What About Love
12 Jim Capaldi - Oh Lord Why Lord?
13 Dennis DeYoung - Desert Moon
0
Lukk0
geplaatst: 26 april 2010, 19:29 uur
Heeft iemand een idee waar Gridlock - Formless voor een normale prijs te krijgen is? Ik bedoel dan de cd, de LP is wel gewoon te koop op discogs, de cd is een beetje onvindbaar.
0
geplaatst: 28 april 2010, 09:59 uur
In Muziek > Algemeen > Album gezocht:
Een vriend van mij is op zoek naar een album waarvan hij de titel en de artiest niet meer weet en waarvan hij alleen de album art nog zou herkennen. Ik heb al flink gezocht maar kan er niet uitkomen, mischien dat iemand hier wel weet welk album hij bedoelt
[quote=Friend]I'm looking for an album which I do not know the name of, the artists name, or any of the song names, but I thought maybe someone here could help me
What (I think) I know for sure about the album:
It's metal. Maybe some kind of progressive-extreme metal?
On the album art there was some kind of rainbow-coloured lightning in the background with some kind of black llama-like creature in front of it. I first saw the album art on a "Your favorite album art" thread on the GameSpot off-topic board, and thought it looked cool so I gave it a listen. And no, I can't find that thread anymore.
What I'm more unsure of:
The "band" consisted of only one person, and his real name was also the name of the artist/band.
The album name was something weird, like "Hyehyecoyotl"-weird... Throw some X's in there and you'll probably get the name.
Could've been an instrumental album.
It's relatively new.
These last things could all be true, or just be something I dreamt up.
I remember thinking to myself that I should listen to the whole album the first time I heard it, as I only listened to one or two songs, but somehow I forgot it and now it came to my mind again and it's bugging the hell out of me not knowing the name of it. [/quote]
Een vriend van mij is op zoek naar een album waarvan hij de titel en de artiest niet meer weet en waarvan hij alleen de album art nog zou herkennen. Ik heb al flink gezocht maar kan er niet uitkomen, mischien dat iemand hier wel weet welk album hij bedoelt

[quote=Friend]I'm looking for an album which I do not know the name of, the artists name, or any of the song names, but I thought maybe someone here could help me
What (I think) I know for sure about the album:
It's metal. Maybe some kind of progressive-extreme metal?
On the album art there was some kind of rainbow-coloured lightning in the background with some kind of black llama-like creature in front of it. I first saw the album art on a "Your favorite album art" thread on the GameSpot off-topic board, and thought it looked cool so I gave it a listen. And no, I can't find that thread anymore.
What I'm more unsure of:
The "band" consisted of only one person, and his real name was also the name of the artist/band.
The album name was something weird, like "Hyehyecoyotl"-weird... Throw some X's in there and you'll probably get the name.
Could've been an instrumental album.
It's relatively new.
These last things could all be true, or just be something I dreamt up.
I remember thinking to myself that I should listen to the whole album the first time I heard it, as I only listened to one or two songs, but somehow I forgot it and now it came to my mind again and it's bugging the hell out of me not knowing the name of it. [/quote]
0
geplaatst: 28 april 2010, 10:28 uur
Lukk0 schreef:
Heeft iemand een idee waar Gridlock - Formless voor een normale prijs te krijgen is? Ik bedoel dan de cd, de LP is wel gewoon te koop op discogs, de cd is een beetje onvindbaar.
Define "normale prijs" . Heb ook eens even gezocht maar ik denk dat je weinig kans maakt. Op Amazon zie ik er nog twee vanaf 125 dollar. Op discogs waren de laatse exemplaren tegen 80 pond zo weg. Ik heb deze trouwens per ongeluk dubbel gekocht maar was ook niet van plan hem voor 10 euro van de hand te doen. Sorry en succes met zoeken.Heeft iemand een idee waar Gridlock - Formless voor een normale prijs te krijgen is? Ik bedoel dan de cd, de LP is wel gewoon te koop op discogs, de cd is een beetje onvindbaar.
* denotes required fields.