De Site / Gebruikers / Wat zong je net onder de douche?
zoeken in:
0
geplaatst: 8 april 2006, 20:59 uur
En de ketting van de trappen van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Pa...
0
geplaatst: 9 april 2006, 12:43 uur
ik heb eens 'Whole Lotta Rosie' geprobeerd tijdens het douchen, gevolg, zware slippartij gemaakt, overal bloed enal, rock'n'roll en pijn 
nu de laatste tijd wel meer tijdens de dagelijkse reinigingen 'To and Fro' van Mattafix

nu de laatste tijd wel meer tijdens de dagelijkse reinigingen 'To and Fro' van Mattafix

0
geplaatst: 9 april 2006, 12:44 uur
Dielie schreef:
ik heb eens 'Whole Lotta Rosie' geprobeerd tijdens het douchen, gevolg, zware slippartij gemaakt, overal bloed enal, rock'n'roll en pijn

0
geplaatst: 11 april 2006, 15:17 uur
Ik stond vanochtend Endless Road van Time Bandits mee te bleren... God, zo fout, maar o zo lekker om te zingen. 

0
geplaatst: 11 april 2006, 18:05 uur
ik weet niet hoe het komt, maar meestal zing ik het laatste liedje dat ik gehoord heb onder de douche, waarschijnlijk omdat dat nog vers in men hoofd zwemt:)
maar dat is ook niet altijd positief want op de huidige muziekzenders draaien ze ook veel brol!
maar dat is ook niet altijd positief want op de huidige muziekzenders draaien ze ook veel brol!
0
geplaatst: 11 april 2006, 21:35 uur
daar sta je dan 'ARRIVEDERCI HANS' te zingen onder de douche!
leuk nummertje trouwens! echt
leuk nummertje trouwens! echt

0
fastpulseboy
geplaatst: 14 april 2006, 11:41 uur
I'll never be anybody's hero now.........
morrissey
morrissey
0
geplaatst: 16 april 2006, 10:00 uur
dju, gedaan met My Bloody Valentine mee te zingen onder de douche, mijn tapeke is kapot kapot,
nieuwke maken sebiet
juij
nieuwke maken sebiet

juij
0
geplaatst: 16 april 2006, 10:47 uur
het was weer eens zover, niet uit mijn hoofd te krijgen (nog steeds niet trouwens)
Kashmir - Rocket Brothers
Kashmir - Rocket Brothers
0
Electro_
geplaatst: 16 april 2006, 16:26 uur
Jaja, Pete Philly ft. Senna - Mellow en m'n favoriete nummer op dit moment: Ladytron - Destroy Everything You Touch! 

0
geplaatst: 26 april 2006, 21:02 uur
Whatever you want, whatever you like, whatever you say...
van Status Quo natuurlijk
van Status Quo natuurlijk

0
geplaatst: 26 april 2006, 21:18 uur
Na deze in de top 2000 Knock Out, maar ik ga voor Ruthless Queen, uit zowel mijn douche- als mijn Guilty Pleasure top tien.
0
sxesven
geplaatst: 2 mei 2006, 19:44 uur

Vanochtend overigens een Joanna Newsom medley onder het douchen.

0
Mojo Pin
geplaatst: 26 mei 2006, 23:10 uur
Mijn Elvis imitatie onder de douche blijft ongeëvenaard 

0
geplaatst: 27 mei 2006, 15:52 uur
ik zong net nog Gone van Pearl Jam. Kreeg al klachten van mijn ouders 

0
fastpulseboy
geplaatst: 28 mei 2006, 16:15 uur
vanmorgen
friday mourning van Morrissey (al is het zondag...)
friday mourning van Morrissey (al is het zondag...)
0
geplaatst: 29 mei 2006, 22:45 uur
die, en omdat ik mijn haar waste werd het een medley met deze 2 regels ertussendoor "I once thougt that I, had numerous reasons to cry, and I DID but I DON'T anymore because I am born, born, born!!!!"
en dan weer verder met "for yeaeaears, I warned you, though teaeaears, I told you...."
0
geplaatst: 30 mei 2006, 22:35 uur
zong vanmorgen hooker with a penis van tool...beetje raar voor onder de douche maar zat nou eenmaal in mn hoofd... 

0
Jadoh
geplaatst: 31 mei 2006, 16:30 uur
Niet echt zingen en niet echt in de douche. Maar meer in mezelf zingend en half dansend in de les.
Audio Bullys - Real Life
Audio Bullys - Real Life
* denotes required fields.