MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #13

zoeken in:

Eddie schreef:
(afbeelding)

Die zag ik even niet aankomen .

Kondoro0614 schreef:
(quote)

Die zag ik even niet aankomen .

Eddie is een veelzijdig muziekliefhebber, en al jaren liefhebber van de Jeugd. Dankzij MuM leerde ik ze vlak voor hun grote doorbraak kennen. Maar ik geeft toe het contrast is soms groot.

https://www.musicmeter.nl/images/cover/553000/553989.jpg

Van de JvT naar Pestilence naar Bon Jovi, het is wel een avond van contrasten

Eddie schreef:
(quote)

Eddie is een veelzijdig muziekliefhebber, en al jaren liefhebber van de Jeugd. Dankzij MuM leerde ik ze vlak voor hun grote doorbraak kennen. Maar ik geeft toe het contrast is soms groot.

Dan ben ik daar dus niet de enige in. Eminem staat bij mij ook wat hoger denk ik dan menig metalhead, maar dat heeft een andere reden denk ik. Ik kan ook naar alles luisteren, van UB40 naar Eminem en van Eminem weer naar Death noem zo maar op .

west schreef:
Ty Segall ‎– Freedom’s Goblin

Niks voor jou freakey?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:12 uur

geplaatst: vandaag om 00:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.