menu

Mijn Updates +
De Site / Gebruikers / MuMe-maatjes

zoeken in:
Er is zo'n soortgelijk topic op MovieMeter (Top 3 MovieMeter-freaks of iets in dat genre).

Wat ik me eigenlijk afvraag - Wie is degene waarvan je denkt: "Sjjjeee - die luistert naar de dingen waar ik naar luister! Da's potvolkoffie mijn muzikale bloedbroeder!"

Hier zijn de mijne

- Starbright Boy
- Bubbachups
- Vasquez
- Rodenrijck
- Peacekeeper
- T.O. (met groeipotentieel van mijn kant! )
- hugoknijpers & JonnieBrasco

neo (crew)
Mij is er nog niet echt eentje opgevallen

Hoe zoe dat toch komen, neo?

Maar ik heb zo'n kennis die letterlijk z'n huis vol heeft gestouwd met soundtracks. Ik denk dat er minstens zo'n zevenduizend liggen. Je moet er letterlijk omheen wandelen!

Binnenkort kunnen we hem hier verwachten, denk ik

RWL
Oh, dat zou wel heel cool zijn! Hoe meer Soundtrack lovers, hoe beter

Ik ben ook wel in voor een mooie score..

SelmaDuim viel me als eerste op. Verder ook Starbright Boy, Titan (er zijn nogal wat obscure Britse bandjes waar alleen wij drieen op hebben gestemd). En tussen Zachary, Yak, Peacekeeper en mij zijn ook wel wat muzikale gelijkenissen te trekken.

Verder in mindere mate Sanvean (Dead Can Dance!, maar weer helemaal niet 'zijn metal-achtergrond) en ElMeroMero (vanwege de postrock).

Volgens mij lukt het nooit echt goed om iemand te vinden Er vallen uiteraard wat mensen op, maar dan telkens in bepaalde hoeken. Op die manier kom je wel telkens dezelfde namen tegen, maar ik weet zeker dat als ik een naam noem dat diegene zich in een bepaald deel van mijn "smaak" niet zal herkennen. Duidelijk is wel dat de meesten hier niet echt voor de grote commerciele namen als bv een Mariah Carey gaan, en dat velen met artiesten aan komen zetten die ik niet ken en als ik die opzoek ik die ook erg kan waarderen. Zo ontdek je nog eens iets: en dat is het mooie van Musicmeter !!! Freaks onder elkaar ??!!

neo (crew)
Nou vooruit tot nu toe dan misschien twee maatjes

Ik ben uniek...

neo (crew)
Doe niet zo bescheiden joh

Ik heb er nog maar één kunnen vinden en dat is SpineGlass...

Dionysos
Ik ben natuurlijk gewoon uniek hier.

Zachary Glass schreef:

- T.O. (met groeipotentieel van mijn kant! )

Ja, als je nu eens met die hiphopalbums gaat beginnen....

Maar ik zal ook nog wel een tijdje zoet zijn met jouw waslijst aan 5* albums

JonnieBrasco
Ik sluit me aan bij de ervaring van Aerodynamic: Er vallen uiteraard wat mensen op, maar dan telkens in bepaalde hoeken.
Zachary, herman, EmDee, Ruby1966 sluiten het beste aan, maar er zijn er ongetwijfeld meer die ik zo even ben vergeten.

Dionysos
Argh, lees je de ochtend erna het topic terug alleen om te zien dat brooklyn slechts 3 posts terug dezelfde [geniale ] opmerking heeft geplaatst.
Is dat even een leuk begin van de dag....

Ik heb met meeste op met de smaak van:
Zachary Glass
Titan
Yak
Herman
Sjoerd
Rodenrijck
Als je die zes wat door elkaar vlecht kom in je in de buurt van mijn smaak.
Daaronder zit nog een behoorlijk rijtje mensen wiens smaak ik ook vrij serieus neem.

ElMeroMero
Ik vind het een beetje te vroeg om daarover te oordelen; het kan met zo'n jonge site als MuMe immers nog alle kanten opgaan. Maar ik kan me best vinden in de mening van aERodynamIC; ik zie ook overal posts opduiken waarvan ik denk: "Dat komt best overeen met wat ik beleef of denk bij een bepaalde band of plaat". Tegelijkertijd bekruipt me het gevoel dat je hier toch praat over momentopnames die alleen door veel meer te posten tot een zekere verstandhouding kan leiden.

Ook vind ik dat het gros van de users, en ook ik, voorlopig erg gericht zijn op rock(ook vrij obscure varianten daarvan ), rap en electronische muziek . Posts over jazz, blues,country en wereldmuziek ben ik eigenlijk nog nauwelijks tegengekomen. Misschien dat dat nog komt, maar aangezien een groot stuk van mijn collectie/interesse bestaat uit (of gericht is op) deze laatstgenoemde categorieën, kan ik bij mezelf nog niet zo'n goed beeld vormen van de overeenstemming van mijn smaak met die van de meeste users hierzo. Daarom hou ik me in dit opzicht dus even op de vlakte.

Daarmee zullen jullie het voorlopig moeten doen. Later heb ik misschien een 'meer op de man(of vrouw) af' mening over eventuele MuM-maatjes.

Jordy (admin)
Mijn probleem is een beetje dat ik niet zo'n afwijkende mening heb. Er zullen maar weinig serieuze hiphopliefhebbers zijn die mijn favorieten ook niet fantastisch vinden...

Zachary
Ichi
Peacekeeper
Rob
en een beetje van
aERodynamIC
en
Yak

zijn de eerste namen die mij te binnen schieten.

Dat is het hem nu juist: ik zie veel gelijkenissen, met veel mensen, maar op zijn tijd heb ik een heerlijk "afwijkende smaak" en dan zie ik die mensen dus niet maar wel opeens anderen.
Met Titan bijvoorbeeld deel ik best veel meningen over muziek (zo kiezen wij bv voor Suede's Dog Man Star boven de andere Suede-albums, terwijl die cd meestal neergesabeld werd, en ook hij volgt het songfestival iets meer dan de gemiddelde bezoeker hier), maar er zijn bij ons ook totaal uiteenlopende meningen en die zorgen ervoor dat je dan toch moet constateren, hoe flauw misschien ook, dat je inderdaad uniek bent in je smaak. En dat gaat voor velen hier op, omdat de meesten hier net een stukje verder gaan dan wat Radio 538 en Yorin je voorschotelen.

Jordy schreef:

Er zullen maar weinig serieuze hiphopliefhebbers zijn die mijn favorieten ook niet fantastisch vinden...

Ja, dat dacht ik dus ook.

Jordy (admin)
Ja 't is natuurlijk niet altijd feest

Echte maatjes zijn er nog niet echt, maar die ichi is wel een beste kerel. Alleen heeft ie een wat vreemde metal afwijking. Voegt in ieder geval steeds interessante dingen toe.

titan (crew)
Ik zie de meeste overeenkomsten in de smaak van...

Zachary glass
Starbright boy
Herman
aERodynamIC
Rzasa

Volgens mij val ik ook in het straatje Zachary Glass, Titan, Starbright Boy. Ik kom die namen tenminste veel tegen bij de muziek die ik goed vind.

titan (crew)
Jou was ik nog vergeten in mijn lijstje, Zavo.

Story of my life...

Volgens mij is er hier niemand die dezelfde interesses in muziek hebben als ik.. Er is één overeenkomst met Zachery Glass, maar daar houd het dan verder ook wel bij op..

RWL
Net als op Moviemeter er weinig zijn die mijn filmsmaak delen, zo zijn er op Musicmeter weinig die mijn muzieksmaak delen.
Gelukkig zit er nog wel een Lakini op de site die DMB kan waarderen

Gast
geplaatst: vandaag om 07:16 uur

geplaatst: vandaag om 07:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.