menu

De Site / Gebruikers / MuMe-maatjes

zoeken in:
dutch2 schreef:

Vredeslied? Zelfgecomponeerd?? Voor een kandidaat MuMmaatje vind ik het een tamelijk gedurfd voorstel.

Ik ben nu eenmaal een onverdroten waaghals .

Een kleine illustratie van de halsbrekende risico's die ik dagelijks durf nemen:

- gisteren kruiste ik de weg één centimeter naast het reguliere zebrapad

- ik lachte gisteren in het openbaar (jawel!) met een grap

...

u ziet: ik durf alles

Ik ben ook een allemansvriend, zolang "alleman" bereidt is te buigen voor mijn ijzeren wil

dutch2
Zachary Glass schreef:

- gisteren kruiste ik de weg één centimeter naast het reguliere zebrapad

- ik lachte gisteren in het openbaar (jawel!) met een grap
In het openbaar lachen, jij durft. Ik zou dan toch maar veilig achter die computer blijven zitten als ik jou was.

Overigens verwachten we hier wel binnen afzienbare tijd de tekst van je vredeslied. Ben benieuwd

Mijn lijstje:

bonothecat, ElMeroMero, fish, JonnieBrasco, gemaster, herman, lebowski, titan, Ward, Yak, Zachary Glass en nog wel een aantal.. het verschilt natuurlijk heel erg..

Ik zie dit topic voor het eerst. Leuk om dat eens terug te lezen, bestaat precies allang. Ik ben veel te enthusiast eigenlijk, ik sta open voor alles, vind alles goed. Ik moet echt eens het kaf van het koren gaan scheiden. Ik heb alleszins een liefde voor de smaak van Herman, Zachary Glass, Aerodynamic, en nog meer.

Ik was aERodynamIC, starbright boy en titan nog vergeten en Bloompje kom ik ook best vaak tegen bij albums die ik goed vind, maar er zijn er waarchijnlijk nog heel veel die ik vergeet.

Aero was ik ook vergeten ja, hoe kon ik

*Zwaait naar alle maatjes*

aERodynamIC schreef:

*Zwaait naar alle maatjes*

Je moet je duidelijker iets meer gaan profileren, anders vergeten ze je!

Laten we het er maar op houden dat ik mijn eigen gang ga hier (en qua berichtjes-, toevoegingen- en stemmenaantal val ik toch genoeg op? ).

aERodynamIC schreef:

Laten we het er maar op houden dat ik mijn eigen gang ga hier (en qua berichtjes-, toevoegingen- en stemmenaantal val ik toch genoeg op? ).

Ik weet het. Is het daarom niet raar? .

(Maar gelukkig vergeet jij mij niet, zoals ik dat een tijd geleden in dit topic ook in jouw geval niet deed).

De laatste weken zijn er wel een aantal users bij gekomen die al gelijk van zich lieten spreken.

Hoe is het gesteld met de maatjes hier? Veranderingen? Verschuivingen? Nieuwkomers gerecutreerd?

M.a.w.: even dit topic nieuw leven inblazen.

Ik zie wel groeiende aandacht voor de progressieve rock en daar ben ik wel erg blij mee. Met users als Casartelli, ChrisX en c-moon is dat genre nu een stuk beter vertegenwoordigd. Nog steeds niet goed genoeg natuurlijk

C-Moon is een user die veel te melden heeft hier (of je het er mee eens bent of niet).
Ondanks zijn Simple Minds fan-zijn kijkt hij veel verder dan dat.
Leuke nieuwkomer vind ik.

De laatste tijd ben ik bijzonder geinteresseerd in albums die ElMeroMero, Zachary Glass en blabla mooi vinden. Verdomd interessant hoekje waar zij zich in bewegen.

Verder volg ik de posts en stemmen van velen met belangstelling, maar ik heb het gevoel dat ik met aERodynamic, andre, Herbert LC, John Doe, Martin Visser, Paalhaas, Rodenrijck, Ruby1966, Yak en yosemite44 relatief grote overlap in smaak heb, hoe divers dat gezelschap op zich ook is.

En ook de posts en stemmen van starbright boy, maar dan vooral omdat we het wat betreft films zo vaak eens zijn.

En dan ben ik ongetwijfeld velen vergeten...

Koekebakker schreef:

En ook de posts en stemmen van starbright boy, maar dan vooral omdat we het wat betreft films zo vaak eens zijn.

Hmmm, dat is eigenlijk ook best wel eens leuk om te bekijken. Ga ik binnenkort ook maar eens doen
Ik zit niet echt vaak op MovieMeter: hooguit om wat advies van mede-users in te winnen en stemmen te plaatsen.

Koekebakker schreef:

En dan ben ik ongetwijfeld velen vergeten...

Zoals dajando. Dat heeft audioscrobbler nota bene voor me uitgerekend!

obsessed schreef:

Ik zie wel groeiende aandacht voor de progressieve rock en daar ben ik wel erg blij mee. Met users als Casartelli, ChrisX en c-moon is dat genre nu een stuk beter vertegenwoordigd. Nog steeds niet goed genoeg natuurlijk

tot uw dienst

Ik en Herman zijn gisteren samen naar een concert geweest van American Analog Set. (Wilde dat even melden)

Bloompje schreef:
Ik en Herman zijn gisteren samen naar een concert geweest van American Analog Set. (Wilde dat even melden)

Aha ... zozo ... mag ik rekenen op een uitnodiging voor de receptie als het zover is

Haha, een grapje he . Twas een schoon concert!

Maar dat was toch al bekend: dat jullie elkaar kennen dan he

Ik denk sowieso dat meer mensen elkaar wel "kennen" hier.

Ik heb ook al wat mensen aangespoord zich aan te melden hier, helaas moet je die dan ook weer achter hun vodden aanzitten om zich weer eens te melden

En er zijn toch ook koppels/partners aanwezig!

aERodynamIC schreef:
Maar dat was toch al bekend: dat jullie elkaar kennen dan he

Ik denk sowieso dat meer mensen elkaar wel "kennen" hier.

Ik heb ook al wat mensen aangespoord zich aan te melden hier, helaas moet je die dan ook weer achter hun vodden aanzitten om zich weer eens te melden

En er zijn toch ook koppels/partners aanwezig!

Maar Herman en ik zijn geen koppel he, toch Herman?

Bloompje schreef:

Maar Herman en ik zijn geen koppel he, toch Herman?

Zach wacht anders wel op de uitnodiging voor de receptie.

aERodynamIC schreef:
(quote)

Zach wacht anders wel op de uitnodiging voor de receptie.

Ik zal vragen aan Herman dat hij die stuurt!

aslan (crew)
waar??? utrecht, leiden, gent ????

Ik vrees dat mijn vriendin in opstand komt als Bloompje en ik zulke partijtjes gaan geven.

Ik zeg niks meer!

Maar we zijn wel MuM-maatjes toch?

Dat is zeker dadde!

Gast
geplaatst: vandaag om 16:35 uur

geplaatst: vandaag om 16:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.