De Site / Gebruikers / MuMe-maatjes
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juli 2005, 16:15 uur
dutch2 schreef:
Vredeslied? Zelfgecomponeerd?? Voor een kandidaat MuMmaatje vind ik het een tamelijk gedurfd voorstel.
Vredeslied? Zelfgecomponeerd?? Voor een kandidaat MuMmaatje vind ik het een tamelijk gedurfd voorstel.
Ik ben nu eenmaal een onverdroten waaghals
. Een kleine illustratie van de halsbrekende risico's die ik dagelijks durf nemen:
- gisteren kruiste ik de weg één centimeter naast het reguliere zebrapad
- ik lachte gisteren in het openbaar (jawel!) met een grap
...
u ziet: ik durf alles

Ik ben ook een allemansvriend, zolang "alleman" bereidt is te buigen voor mijn ijzeren wil

0
dutch2
geplaatst: 25 juli 2005, 16:20 uur
Zachary Glass schreef:
- gisteren kruiste ik de weg één centimeter naast het reguliere zebrapad
In het openbaar lachen, jij durft. Ik zou dan toch maar veilig achter die computer blijven zitten als ik jou was. - gisteren kruiste ik de weg één centimeter naast het reguliere zebrapad
Overigens verwachten we hier wel binnen afzienbare tijd de tekst van je vredeslied. Ben benieuwd

0
geplaatst: 25 juli 2005, 17:51 uur
Mijn lijstje:
bonothecat, ElMeroMero, fish, JonnieBrasco, gemaster, herman, lebowski, titan, Ward, Yak, Zachary Glass en nog wel een aantal.. het verschilt natuurlijk heel erg..
bonothecat, ElMeroMero, fish, JonnieBrasco, gemaster, herman, lebowski, titan, Ward, Yak, Zachary Glass en nog wel een aantal.. het verschilt natuurlijk heel erg..
0
geplaatst: 25 juli 2005, 18:12 uur
Ik zie dit topic voor het eerst. Leuk om dat eens terug te lezen, bestaat precies allang. Ik ben veel te enthusiast eigenlijk, ik sta open voor alles, vind alles goed. Ik moet echt eens het kaf van het koren gaan scheiden. Ik heb alleszins een liefde voor de smaak van Herman, Zachary Glass, Aerodynamic, en nog meer.
0
geplaatst: 25 juli 2005, 18:21 uur
Ik was aERodynamIC, starbright boy en titan nog vergeten en Bloompje kom ik ook best vaak tegen bij albums die ik goed vind, maar er zijn er waarchijnlijk nog heel veel die ik vergeet.
0
geplaatst: 25 juli 2005, 18:40 uur
Je moet je duidelijker iets meer gaan profileren, anders vergeten ze je!

0
geplaatst: 25 juli 2005, 18:42 uur
Laten we het er maar op houden dat ik mijn eigen gang ga hier (en qua berichtjes-, toevoegingen- en stemmenaantal val ik toch genoeg op?
).
).
0
geplaatst: 25 juli 2005, 18:43 uur
aERodynamIC schreef:
Laten we het er maar op houden dat ik mijn eigen gang ga hier (en qua berichtjes-, toevoegingen- en stemmenaantal val ik toch genoeg op?
).
).Ik weet het. Is het daarom niet raar?
.
0
geplaatst: 25 juli 2005, 18:44 uur
(Maar gelukkig vergeet jij mij niet, zoals ik dat een tijd geleden in dit topic ook in jouw geval niet deed).
0
geplaatst: 6 september 2005, 23:09 uur
De laatste weken zijn er wel een aantal users bij gekomen die al gelijk van zich lieten spreken.
Hoe is het gesteld met de maatjes hier? Veranderingen? Verschuivingen? Nieuwkomers gerecutreerd?
M.a.w.: even dit topic nieuw leven inblazen.
Hoe is het gesteld met de maatjes hier? Veranderingen? Verschuivingen? Nieuwkomers gerecutreerd?
M.a.w.: even dit topic nieuw leven inblazen.
0
geplaatst: 6 september 2005, 23:14 uur
Ik zie wel groeiende aandacht voor de progressieve rock en daar ben ik wel erg blij mee. Met users als Casartelli, ChrisX en c-moon is dat genre nu een stuk beter vertegenwoordigd. Nog steeds niet goed genoeg natuurlijk 

0
geplaatst: 6 september 2005, 23:16 uur
C-Moon is een user die veel te melden heeft hier (of je het er mee eens bent of niet).
Ondanks zijn Simple Minds fan-zijn kijkt hij veel verder dan dat.
Leuke nieuwkomer vind ik.
Ondanks zijn Simple Minds fan-zijn kijkt hij veel verder dan dat.
Leuke nieuwkomer vind ik.
0
geplaatst: 6 september 2005, 23:38 uur
De laatste tijd ben ik bijzonder geinteresseerd in albums die ElMeroMero, Zachary Glass en blabla mooi vinden. Verdomd interessant hoekje waar zij zich in bewegen. 
Verder volg ik de posts en stemmen van velen met belangstelling, maar ik heb het gevoel dat ik met aERodynamic, andre, Herbert LC, John Doe, Martin Visser, Paalhaas, Rodenrijck, Ruby1966, Yak en yosemite44 relatief grote overlap in smaak heb, hoe divers dat gezelschap op zich ook is.
En ook de posts en stemmen van starbright boy, maar dan vooral omdat we het wat betreft films zo vaak eens zijn.
En dan ben ik ongetwijfeld velen vergeten...

Verder volg ik de posts en stemmen van velen met belangstelling, maar ik heb het gevoel dat ik met aERodynamic, andre, Herbert LC, John Doe, Martin Visser, Paalhaas, Rodenrijck, Ruby1966, Yak en yosemite44 relatief grote overlap in smaak heb, hoe divers dat gezelschap op zich ook is.

En ook de posts en stemmen van starbright boy, maar dan vooral omdat we het wat betreft films zo vaak eens zijn.

En dan ben ik ongetwijfeld velen vergeten...
0
geplaatst: 6 september 2005, 23:45 uur
Koekebakker schreef:

Hmmm, dat is eigenlijk ook best wel eens leuk om te bekijken. Ga ik binnenkort ook maar eens doen

Ik zit niet echt vaak op MovieMeter: hooguit om wat advies van mede-users in te winnen en stemmen te plaatsen.
0
geplaatst: 6 september 2005, 23:54 uur
Zoals dajando. Dat heeft audioscrobbler nota bene voor me uitgerekend!

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 7 september 2005, 10:00 uur
obsessed schreef:
Ik zie wel groeiende aandacht voor de progressieve rock en daar ben ik wel erg blij mee. Met users als Casartelli, ChrisX en c-moon is dat genre nu een stuk beter vertegenwoordigd. Nog steeds niet goed genoeg natuurlijk

tot uw dienst

0
geplaatst: 10 september 2005, 20:04 uur
Ik en Herman zijn gisteren samen naar een concert geweest van American Analog Set. (Wilde dat even melden)
0
geplaatst: 10 september 2005, 20:28 uur
Bloompje schreef:
Ik en Herman zijn gisteren samen naar een concert geweest van American Analog Set. (Wilde dat even melden)
Aha ... zozo ... mag ik rekenen op een uitnodiging voor de receptie als het zover is

0
geplaatst: 10 september 2005, 23:22 uur
Maar dat was toch al bekend: dat jullie elkaar kennen dan he 
Ik denk sowieso dat meer mensen elkaar wel "kennen" hier.
Ik heb ook al wat mensen aangespoord zich aan te melden hier, helaas moet je die dan ook weer achter hun vodden aanzitten om zich weer eens te melden
En er zijn toch ook koppels/partners aanwezig!

Ik heb ook al wat mensen aangespoord zich aan te melden hier, helaas moet je die dan ook weer achter hun vodden aanzitten om zich weer eens te melden

0
geplaatst: 10 september 2005, 23:23 uur
aERodynamIC schreef:

Maar Herman en ik zijn geen koppel he, toch Herman?

0
geplaatst: 10 september 2005, 23:58 uur
aERodynamIC schreef:
Zach wacht anders wel op de uitnodiging voor de receptie.
(quote)
Zach wacht anders wel op de uitnodiging voor de receptie.

Ik zal vragen aan Herman dat hij die stuurt!
0
geplaatst: 11 september 2005, 07:04 uur
Ik vrees dat mijn vriendin in opstand komt als Bloompje en ik zulke partijtjes gaan geven.

* denotes required fields.