De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #23
zoeken in:
0
Mssr Renard
geplaatst: 5 november 2023, 19:38 uur
Oh my, dit is niet goed....
Eurohouse-metal met lagen autotune.
Eurohouse-metal met lagen autotune.
0
Mssr Renard
geplaatst: 5 november 2023, 19:41 uur
Volgens mij is mijn algoritme kapot. Wat is dit?
0
Mssr Renard
geplaatst: 5 november 2023, 20:01 uur
Ik weet het niet hoor, met die moderne metal, er moet toch wel iets beters zijn?
1
geplaatst: 5 november 2023, 20:05 uur
Mssr Renard schreef:
Ik weet het niet hoor, met die moderne metal, er moet toch wel iets beters zijn?
(embed)
(embed)
Gojira is toch wel een fantastische band?
0
Mssr Renard
geplaatst: 5 november 2023, 20:07 uur
Ik heb ook wat bij hun plaat geschreven. Het beviel me zeker.
Maar daarvoor moest ik wel eerst door tientallen vikingmetal-filmpjes heen klikken
0
geplaatst: 5 november 2023, 20:22 uur
Mssr Renard schreef:
Maar daarvoor moest ik wel eerst door tientallen vikingmetal-filmpjes heen klikken
(quote)
Probeer eens het Stoner/Doom Metal, Funeral Doom straatje. Niet al te vrolijk maar wel lekker.
0
Mssr Renard
geplaatst: 5 november 2023, 20:25 uur
Von Helsing schreef:
Probeer eens het Stoner/Doom Metal, Funeral Doom straatje. Niet al te vrolijk maar wel lekker.
(quote)
Van Doom en Funeral Doom niet zo een fan. Ik volg voornamelijk mijn algoritme op youtube. Ik ben begonnen met Nevermore en Sanctuary en dan zien waar ik uitkom. Dat was niet al te best, maar heb intussen wel Gojira ontdekt.
Ben nu hier belandt:
1
geplaatst: 5 november 2023, 20:35 uur
Mssr Renard schreef:
Van Doom en Funeral Doom niet zo een fan. Ik volg voornamelijk mijn algoritme op youtube. Ik ben begonnen met Nevermore en Sanctuary en dan zien waar ik uitkom. Dat was niet al te best, maar heb intussen wel Gojira ontdekt.
Ben nu hier belandt:
(embed)
(quote)
Ben nu hier belandt:
(embed)
Wellicht vind je dit iets:
Sigh - Shiki (2022)
https://www.youtube.com/watch?v=crNfUtJefV4
Vorig jaar aan het werk gezien en erg onder de indruk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.