MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Avatarmeter

zoeken in:
Ik kwam een avatar tegen en die vond ik somehow de moeite van het noemen in dit topic waard:

Ries_72 - MusicMeter.nl

https://www.musicmeter.nl/images/avatar/54000/54596.jpg?cb=1628749038

Ik weet dat het een muppet is, maar de naam moest ik opzoeken. Rowlf. Toelichting: muy sympatico muppet die ik lange tijd niet meer gezien had.

Jij bent, Ries_72, of anders - na zo'n 24 uur? - iemand anders die zich geroepen voelt.

Rowlf is de ultieme mash-up van huize Ries: dochter heeft al van jongs af aan de bijnaam 'muppet', oudste is een knuffelkont en vrouw speelt piano .. en Rowlf was samen met de Swedish Chef natuurlijk de leukste muppet.

Ik draag het stokje over aan Poeha. Plaatjes knippen op mijn telefoon lukt niet .. ik vermoed dat zijn avatar een (deel van een) albumhoes is, maar ik ken 'm niet. Ben benieuwd - ook als iemand een simpele uitleg heeft voor het knippen en plakken van plaatjes via je mobiel ...

Grappig dat users je avatar noemen.

Maar je hebt gelijk, Ries_72, mijn (nieuwe) avatar is een deel van de hoes van een van de toffe albums van Toto, genaamd Hydra (1979). Ik moest iets van mijn favoriete artiesten hebben en dit is hem geworden.

Had wel de eer om met mijn vorige avatar (olifant balancerend op circusbal), die ik van moment van inschrijving tot en met een jaar geleden heb gehad, de eerste winnaar te zijn van de eerste De Mooiste Avatar K.O.

Zelf vind ik die van ranboy nog steeds erg tof. Die is toen vierde geworden in die K.O.

panjoe (moderator)

Gast
geplaatst: vandaag om 00:30 uur

geplaatst: vandaag om 00:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.