De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
1
geplaatst: 8 maart 2023, 16:04 uur
ZAP! schreef:
Het was weer hoog tijd voor een nieuwe avatar.
Dit keer heb ik gekozen voor Ralph WIggum, het niet bepaald snuggere zoontje van Chief Wiggum, politiechef in Springfield in de tekenfilmserie The Simpsons. Maar dat zal iedereen wel weten.
Ik heb 'm voor de gelegenheid een beetje aangepast; ik draag zelf regelmatig een gelijksoortig paars vest en ik heb 'm een wat blekere huidskleur gegeven, met gifgroene schaduwrandjes.
Ralph zou, als ik een top-10 zou maken van mijn favoriete Simpson personages, hoog eindigen. Daarom dus.
Het was weer hoog tijd voor een nieuwe avatar.
Dit keer heb ik gekozen voor Ralph WIggum, het niet bepaald snuggere zoontje van Chief Wiggum, politiechef in Springfield in de tekenfilmserie The Simpsons. Maar dat zal iedereen wel weten.
Ik heb 'm voor de gelegenheid een beetje aangepast; ik draag zelf regelmatig een gelijksoortig paars vest en ik heb 'm een wat blekere huidskleur gegeven, met gifgroene schaduwrandjes.
Ralph zou, als ik een top-10 zou maken van mijn favoriete Simpson personages, hoog eindigen. Daarom dus.
https://www.bing.com/images/blob?bcid=qLqMoqDOZFUF6w
0
geplaatst: 8 maart 2023, 17:35 uur
2
geplaatst: 9 maart 2023, 08:43 uur
Mrs. Krabappel and Principal Skinner were in the closet making babies and I saw one of the babies and the baby looked at me!
3
geplaatst: 9 maart 2023, 15:52 uur
Nieuwe.
Omdat het een kunst is om 's nachts thuis te komen en een selfie te doen zonder de lichten aan te doen.
Omdat het een kunst is om 's nachts thuis te komen en een selfie te doen zonder de lichten aan te doen.
1
geplaatst: 12 maart 2023, 05:06 uur
Soms ben je een avatar vrij snel zat. Sorry, Ralph, het ligt niet aan jou. De nieuwe gekozen omdat het (een interessant detail) van de erg leuke hoes van een geweldige plaat is. Hopelijk gaat ie wat langer mee...
2
geplaatst: 29 april 2023, 14:39 uur
Omdat fotoboek-topic me één ding duidelijk heeft gemaakt: Fuck kleur! Ben helemaal klaar met kleur. Alles gaat door de z/w filter van nu af aan!
0
geplaatst: 8 mei 2023, 21:12 uur
Misschien ben ik wel de meest wispelturige Avatar (mis)bruiker van MuMe. Gelukkig hebben weinig mensen dat in de gaten. Heb even gewacht maar deze roodzwarte avatar van mijn geluksgetal (ook in gebruik bij mijn lijsten) lijkt een blijvertje te worden. Maar dat zeg ik altijd. De avatar is een schilderij van het Chinese teken/getal 8.
2
geplaatst: 25 mei 2023, 20:41 uur
Ik ben maar van mijn favoriete album aller tijden overgestapt op mijn nieuwe favoriete trainer aller tijden (zal ooit wel veranderen). Geen voetbaldiscussies, dus commentaar mag achterwege blijven.
0
geplaatst: 25 mei 2023, 20:42 uur
Yield schreef:
Misschien ben ik wel de meest wispelturige Avatar (mis)bruiker van MuMe. Gelukkig hebben weinig mensen dat in de gaten. Heb even gewacht maar deze roodzwarte avatar van mijn geluksgetal (ook in gebruik bij mijn lijsten) lijkt een blijvertje te worden. Maar dat zeg ik altijd. De avatar is een schilderij van het Chinese teken/getal 8.
Bij mijn weten is dat gewoon het infinity teken...
0
Tidalwave
geplaatst: 25 mei 2023, 21:11 uur
ForWhomThePeteTolls schreef:
Ik ben maar van mijn favoriete album aller tijden overgestapt op mijn nieuwe favoriete trainer aller tijden (zal ooit wel veranderen). Geen voetbaldiscussies, dus commentaar mag achterwege blijven.
Oké, The Slotfather...
... Wie van Feyenoord is gecast voor de rolverdeling?
1
geplaatst: 25 mei 2023, 21:15 uur
Tidalwave schreef:
Oké, The Slotfather...
... Wie van Feyenoord is gecast voor de rolverdeling?
(quote)
Oké, The Slotfather...
... Wie van Feyenoord is gecast voor de rolverdeling? John de Wolf sowieso!
0
Tidalwave
geplaatst: 26 mei 2023, 00:01 uur
deric raven schreef:
Twee jaren tachtig helden
Twee jaren tachtig helden
Edward Scissorhands en Olsen Olsen?
0
geplaatst: 26 mei 2023, 00:02 uur
1
Kalamitsi
geplaatst: 13 juni 2023, 14:27 uur
Mijn avatar is een close-up van een bloem in de tuin bij mijn Griekse kot. Olijfbomen voor schaduw. Bron voor water. Vijgen om te plukken. Zee op vijftig meter. Dorpje verderop. Geen elektra. Lokale muziek. 

0
geplaatst: 27 juli 2023, 22:15 uur
voskat schreef:
Omdat fotoboek-topic me één ding duidelijk heeft gemaakt: Fuck kleur! Ben helemaal klaar met kleur. Alles gaat door de z/w filter van nu af aan!
Het is zomer. Fuck z/w.
1
geplaatst: 28 juli 2023, 11:20 uur
1
geplaatst: 28 juli 2023, 16:32 uur
1
Mssr Renard
geplaatst: 29 juli 2023, 09:44 uur
Even wat minder activistisch de komende tijd. Hopelijk geeft dat wat meer rust. Salam alaikum.
4
geplaatst: 11 september 2023, 08:21 uur
Tijd voor wat kleur, een paar jaar oude selfie.
Smoke 'em if you got 'em... if ya ain't got 'em - ben je natuurlijk een stuk gezonder af.
Smoke 'em if you got 'em... if ya ain't got 'em - ben je natuurlijk een stuk gezonder af.
1
geplaatst: 11 september 2023, 15:12 uur
Eveningguard schreef:
Omdat Gris een geweldige black metal band is.
Ik ken ze niet, maar het is wel een mooi tekeningetje. Omdat Gris een geweldige black metal band is.

0
Mssr Renard
geplaatst: 1 november 2023, 12:59 uur
Een drumfoto van mij, naar aanleiding van een videoshoot in 2015. Zo lang geleden alweer.
1
Deranged
geplaatst: 12 november 2023, 18:19 uur
Ben nog niet ready om mijn volledige gelaat te onthullen.
* denotes required fields.