MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #24

zoeken in:

Mssr Renard
Mssr Renard schreef:
(afbeelding)

Waar kennen jullie deze plaat en artiest nou weer van Ataloona en c-moon?
Er staan ook wat freejazz-stukken op, die niet al te makkelijk zijn te verteren. Verder een erg gave post-bop-plaat met een hoofdrol voor de klarinet. Rolf is de broer van Joachim, en beiden heeben samen en apart als leider echt enorm veel platen gemaakt.

Mssr Renard schreef:
(quote)

Waar kennen jullie deze plaat en artiest nou weer van Ataloona en c-moon?
Er staan ook wat freejazz-stukken op, die niet al te makkelijk zijn te verteren. Verder een erg gave post-bop-plaat met een hoofdrol voor de klarinet. Rolf is de broer van Joachim, en beiden heeben samen en apart als leider echt enorm veel platen gemaakt.

Ik ken de plaat niet - meer een likeje uit ''fascinatie''. Ik ken namelijk wel enkele platen van broerlief Joachim.

Mssr Renard
Ataloona schreef:
(quote)

Ik ken de plaat niet - meer een likeje uit ''fascinatie''. Ik ken namelijk wel enkele platen van broerlief Joachim.

Rolf is veel meer free dan Joachim, al speelt en schrijft Joachim wel mee. Joachim is wat toegankelijker. Maar hoe dan ook, ken ik niet veel freejazz met een klarinet. Ik kan de plaat wel aanbevelen.

Mssr Renard
https://www.musicmeter.nl/images/cover/905000/905120.jpg?cb=1720066043

"Een plaat dus die wat heen er weer slingert tussen de midseventies jazzrock-fusion en postbop, niet in de laatste plaats ook door het mooie trombonespel van de wat onbekende Kröger."
Sigi Busch - Age of Miracles (1975) - MusicMeter.nl

Deranged

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:16 uur

geplaatst: vandaag om 13:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.