De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #26
zoeken in:
2
geplaatst: 31 oktober 2025, 15:46 uur
Na twee luisterbeurten durf ik dat wel te onderschrijven. Geweldig gebruik van samples en heel intricaat woord- en rijmgebruik.
1
geplaatst: 31 oktober 2025, 15:51 uur
ABDrums schreef:
Na twee luisterbeurten durf ik dat wel te onderschrijven. Geweldig gebruik van samples en heel intricaat woord- en rijmgebruik.
(quote)
Mf doom is awesome man!! Heel nice bro
1
geplaatst: 31 oktober 2025, 15:56 uur
Ja! Als jij nog meer suggesties voor underground rap en/of hip-hop hebt, dan hoor ik het graag van je! Ik begin de smaak te pakken te krijgen. Deze oproep geldt overigens ook voor andere vrienden, kameraden en users die dit lezen.

1
geplaatst: 31 oktober 2025, 16:40 uur
ABDrums schreef:
Ja! Als jij nog meer suggesties voor underground rap en/of hip-hop hebt, dan hoor ik het graag van je! Ik begin de smaak te pakken te krijgen. Deze oproep geldt overigens ook voor andere vrienden, kameraden en users die dit lezen.
(quote)
Ik dacht aan deze: InI - Center of Attention (2003) - MusicMeter.nl
0
geplaatst: 31 oktober 2025, 16:43 uur
0
geplaatst: 31 oktober 2025, 18:17 uur
https://i.discogs.com/mhcn3zzrBvESsg51OyIsrvNIFvY6TcPD-NZbnFNsxAs/rs:fit/g:sm/q:90/h:591/w:600/czM6Ly9kaXNjb2dz/LWRhdGFiYXNlLWlt/YWdlcy9SLTI0MDU3/NjY1LTE2NTk1ODYw/NjItNTg2NS5qcGVn.jpeg Voivod - Spectrum '86 - 'No Speed Limit Week-End'; Live at Montreal, October '86 - song and lyrics by Voivod | Spotify - open.spotify.com
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.