MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Rob van de Griend 🖤

zoeken in:
Gecondoleerd

Ik lees dit nu pas. Zelfs op Facebook gemist.

Dit raakt me enorm. Ik heb Rob leren kennen als mede-Prince fan (vooral fijn kunnen hebben over onze bezoeken aan de Paisley Park studio) en heb hem ook een paar keer heel kort ontmoet.

We gingen naar dezelfde middelbare school, ook al zat hij een paar jaar boven mij, dus van die tijd ken ik hem niet.

Ben echt even ontdaan van dit bericht.

Ik zie dit topic ook pas nu.
Best nogal wat contacten gehad in de loop van de tijd, laatste jaren wat minder.
R.I.P. Rob van de Griend.

Ik had dit ook gemist (en ook op FB - die algoritmes ook...). Wat een klote manier om te gaan zeg

Ooit eens de hand geschud bij een concert, maar ken hem toch vooral van hier waar hij een tijd moderator was. Brede smaak had hij, zo af en toe had ik in hem wel een medestander bij een verder ondergewaardeerde dance- of electronicplaat. Die smaak kwam ook wel terug in dit hilarische dubbele concertverslag:

George Michael versus Tool - The battle - MusicMeter.nl

Veel sterkte voor de nabestaanden.

Ik lees het pas nu, wat een treurig nieuws. Rust zacht.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:40 uur

geplaatst: vandaag om 22:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.