De Site / Gebruikers / Wie zou je willen ontmoeten?
zoeken in:
0
geplaatst: 2 augustus 2006, 13:19 uur
Wie zou je van alle users hier willen ontmoeten, op basis van de muzieksmaak en bijvoorbeeld berichten hier? Ik doel hier op POSITIEVE motieven om een persoon te willen ontmoeten. Gewoon omdat je diegene mag, een goede muzieksmaak vindt hebben, of omdat diegene goede en of leuke recensies plaatst...etc
Ik zou bijvoorbeeld Ace of Aero willen ontmoeten omdat zij degene zijn die mij tot nu toe de meeste ontwikkeling wat betreft muzieksmaak hebben bijgebracht met enkele mooie pareltjes.
Maar bijvoorbeeld ook Onderhond. Wij kunnen het niet zo goed vinden met elkaar op de site. Toch denk ik dat het rl wel zou meevallen. Dat weet ik nooit en zal ik denk ik ook nooit weten, maar dat denk ik gewoon. Het lijkt mij wel interessant om eens een avondje muziek door te brengen met hem.
Er zijn er zeker nog meer, die komen later wel.
Zo dit is de aftrap en nu maar eens kijken of dit topic gesloten wordt. Kan best toch dit?
Ik zou bijvoorbeeld Ace of Aero willen ontmoeten omdat zij degene zijn die mij tot nu toe de meeste ontwikkeling wat betreft muzieksmaak hebben bijgebracht met enkele mooie pareltjes.
Maar bijvoorbeeld ook Onderhond. Wij kunnen het niet zo goed vinden met elkaar op de site. Toch denk ik dat het rl wel zou meevallen. Dat weet ik nooit en zal ik denk ik ook nooit weten, maar dat denk ik gewoon. Het lijkt mij wel interessant om eens een avondje muziek door te brengen met hem.

Er zijn er zeker nog meer, die komen later wel.
Zo dit is de aftrap en nu maar eens kijken of dit topic gesloten wordt. Kan best toch dit?
0
geplaatst: 2 augustus 2006, 13:22 uur
Tuurlijk kan dat wel... Ik zou Ace ook weleens willen ontmoeten om naast muziek ook over voetbal te praten met hem. 
Verder zijn er een aantal personen die ongeveer dezelfde muzieksmaak hebben als ik:
Aero, Pinsnider, enzovoort. Hill heeft ook een aantal goede albums in bezit.

Verder zijn er een aantal personen die ongeveer dezelfde muzieksmaak hebben als ik:
Aero, Pinsnider, enzovoort. Hill heeft ook een aantal goede albums in bezit.

0
geplaatst: 2 augustus 2006, 15:29 uur
ik heb inmiddels al wat mensen ontmoet (o.a zie mume fotoboek) en zou het ook juist leuk vinden om mensen met een hele andere smaak dan mezelf te ontmoeten, zo ontdek je weer es wat nieuwe muziek 
dus...feestje!

dus...feestje!

0
geplaatst: 2 augustus 2006, 15:34 uur
hahaha, jawel!! ook!
gewoon iedereen

(en juist jij
)(poeh, hoe klets ik me hier weer uit
)
0
Mojo Pin
geplaatst: 2 augustus 2006, 15:41 uur
Ik hoop dat er een keer een meeting komt en dat ik dan jowietje de hand mag schudden. Niet dat we dezelfde muzieksmaak hebben, maar toch, ik heb respect voor die jongen.
0
dollie
geplaatst: 2 augustus 2006, 15:44 uur
Mojo Pin schreef:
Ik hoop dat er een keer een meeting komt en dat ik dan jowietje de hand mag schudden. Niet dat we dezelfde muzieksmaak hebben, maar toch, ik heb respect voor die jongen.
goed voor als je wil discussiëren zeker?

0
geplaatst: 2 augustus 2006, 15:54 uur
Ik zou Bob Cremers graag een keer willen ontmoeten, vind het echt jammer dat hij van de site gehaald is.
Ben benieuwd of ie in het 'echt' ook zo vreselijk droog is.
Ben benieuwd of ie in het 'echt' ook zo vreselijk droog is.
0
shappy1010
geplaatst: 2 augustus 2006, 16:19 uur
Jaap_4_always en Hans Brouwer zou ik prima een biertje mee kunnen drinken. Hill mag er van mij betreft ook bij.
0
Mojo Pin
geplaatst: 2 augustus 2006, 16:24 uur
dollie schreef:
(quote)

Ik hoop vooral dat ie dan Rihanna bij zich heeft

0
geplaatst: 2 augustus 2006, 16:58 uur
Als hij Rihanna bij zich heeft, blijft ie gewoon thuis en meld ie zich ziek voor die meeting.
0
geplaatst: 2 augustus 2006, 17:11 uur
Nicolage Rico schreef:
Als hij Rihanna bij zich heeft, blijft ie gewoon thuis en meld ie zich ziek voor die meeting.
(quote)
en wat als hij de cd van Rihanna meeneemt?
0
geplaatst: 2 augustus 2006, 20:18 uur
Ik zou een hoop mensen willen ontmoeten... Heel veel users lijken me aardige mensen. En juist als muzieksmaak verschillend is, vind ik het alleen maar interessanter. Kun je elkaar nog eens wat laten horen 
Koenr lijkt me dus wel interessant

Koenr lijkt me dus wel interessant

0
geplaatst: 2 augustus 2006, 20:20 uur
Misschien kunnen de MuMe'rs uit Leiden en omgeving eens een terrasje pakken als de zon weer schijnt? 

0
geplaatst: 2 augustus 2006, 20:20 uur
musicfriek schreef:
Ik zou een hoop mensen willen ontmoeten... Heel veel users lijken me aardige mensen. En juist als muzieksmaak verschillend is, vind ik het alleen maar interessanter. Kun je elkaar nog eens wat laten horen

precies

en verkleed komen

0
geplaatst: 2 augustus 2006, 20:21 uur
musicfriek schreef:
Klopt het verbreed je kennis .En je word ook iets toegankelijker voor andere genres Ik zou een hoop mensen willen ontmoeten... Heel veel users lijken me aardige mensen. En juist als muzieksmaak verschillend is, vind ik het alleen maar interessanter. Kun je elkaar nog eens wat laten horen

0
geplaatst: 2 augustus 2006, 20:22 uur
musicfriek schreef:
Pardon??
(quote)
Pardon??

vertellen we je nog wel (*kijkt ruby aan* )

0
geplaatst: 2 augustus 2006, 20:23 uur
herman schreef:
Misschien kunnen de MuMe'rs uit Leiden en omgeving eens een terrasje pakken als de zon weer schijnt?

En dat zeg je net nu de zon is opgehouden het te doen...
0
geplaatst: 2 augustus 2006, 20:26 uur
Nou, mij zul je niet verkleed niet zien hoor..... Tenzij het jaren 80 feest is ofzo. Meer hoef je van mij niet te verwachten

0
geplaatst: 2 augustus 2006, 20:27 uur
musicfriek schreef:
Nou, mij zul je niet verkleed niet zien hoor..... Tenzij het jaren 80 feest is ofzo. Meer hoef je van mij niet te verwachten
(quote)

daar heb ik t ook over 
0
Ruby1966
geplaatst: 2 augustus 2006, 20:34 uur
We hebben ook al een personage voor je in gedachten, friekje! 

0
geplaatst: 2 augustus 2006, 20:35 uur
0
geplaatst: 2 augustus 2006, 20:36 uur
herman schreef:

Maar, goed idee. Hou jij het weer in de gaten?

0
geplaatst: 2 augustus 2006, 20:37 uur
herman schreef:

Goed plan Herman, ga graag een keertje mee. Alleen komende drie weken afwezig door vakantie, wat natuurlijk ook niet vervelend is

0
geplaatst: 2 augustus 2006, 20:38 uur
Wil jullie best allemaal eens ontmoeten...... wanneer wordt er eens een meetup georganiseerd?
Liefst bereikbaar, ook vanuit Vlaanderen, en ook met openbaar vervoer...als't effie kan he....

Liefst bereikbaar, ook vanuit Vlaanderen, en ook met openbaar vervoer...als't effie kan he....

0
geplaatst: 2 augustus 2006, 20:48 uur
musicfriek schreef:
Bronskie Biet zeker.....
(quote)
Bronskie Biet zeker.....

wij zwijgen
* denotes required fields.