menu

De Site / Gebruikers / Wie zou je willen ontmoeten?

zoeken in:
avatar van Sunderland
DjFrankie schreef:
Wie ik nog wel eens zou willen ontmoeten
Ik voorzie een Alternatieve 152-reünie Frank!

avatar van -SprayIt-
Van deze users lees ik veel berichten en volg ik veel beoordelingen. Mooie ontdekkingen gedaan, waarvoor allen dank!
tuktak
bas
John Doe
McSavah
aERodynamIC
archangel9
luc011190
glimlicht
Tha)Sven
KampF

avatar van jellecomicgek72
Josh Homme. Misschien op Lowlands dit jaar.

avatar van dynamo d
En een Anderstalige reünie!


avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Sunderland schreef:
Ik voorzie een Alternatieve 152-reünie Frank!


Met Revere als feestbandje zie ik die ook eens live

avatar van aERodynamIC
DjFrankie schreef:
Met Revere als feestbandje zie ik die ook eens live


Is zo geregeld hoor, zeker nu ook vigil mede-promo-meneer is

Gewoon naar Schippop komen op 14 juni... we proberen een meeting point te organiseren daar.

Even naar ongeveer 4 minuten gaan om te starten

YouTube - REVERE - Code and I Won't Blame You, live at Ancienne Belqique Brussel 2014-05-04

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Het lijkt er voor mij in elk geval meer en meer op dat Schippop de MuMeMe voor dit jaar wordt en dat ik die in Rotterdam een maand eerder moet laten schieten.


avatar van Mjuman
Casartelli schreef:
Het lijkt er voor mij in elk geval meer en meer op dat Schippop de MuMeMe voor dit jaar wordt en dat ik die in Rotterdam een maand eerder moet laten schieten.


In jouw geval wordt de eerdere in tijd (de tweedsgenoemde) dus de MuMeMeNot en de latere in tijd (zijnde de eerstgenoemde) de MuMeMe2.

Dank voor de TT (=taaltransparantie). Overweeg zelve nu niet naar Schippop te gaan vanwege hoog MuMe-incrowd-gehalte - ' t mot wel een zekere mate van exclusiviteit hebben

avatar van inquestos
Casartelli schreef:
Het lijkt er voor mij in elk geval meer en meer op dat Schippop de MuMeMe voor dit jaar wordt en dat ik die in Rotterdam een maand eerder moet laten schieten.
Ah, interessant, waar meer info (over de mume' ers die gaan dan) ?

En jullie zijn allen stuk voor stuk schatten, maar ben voornamelijk benieuwd naar de gezichten van de Song vh Jaar deelnemers.

avatar van Sunderland
DjFrankie schreef:
Met Revere als feestbandje zie ik die ook eens live
Die is niet eens alternatief genoeg om mee te doen aan je spelletje.

buizen
dazzler.
Zeer sympathieke man (hier op MuMe), een woordkunstenaar als hij in topics zijn favoriete albums, songs en artiesten beschrijft.
Hij maakt ook echt veel werk van de topics die ie zelf start. Gestructureerde opbouw met strakke voorschriften (maar zelf permitteert ie zich vaak toch de nodige vrijheid, haha) en vaak een bron van informatie en nieuwe muziektips van genres die me interesseren, zoals Nederlandstalige muziek en dan de juweeltjes.
Dacht ooit te hebben gelezen dat ie theologisch onderlegd is, een levensbeschouwelijke kijk op de wereld en ook de muziek klinkt in elk geval regelmatig wel eens door in zijn geschriften hier.
Lijkt me gewoon een sympathieke interessante man en als ik ooit eens in de buurt van zijn woonplaats in Belgie kom mail ik hem zeker even tevoren, kijken of ie in is voor een kop koffie. Of, omdat het met buizen is: een Belgisch biertje.

Ook bikkel2, Broem, lennon en sheep67 vind ik erg sympathieke mensen hier op het forum. Stuk voor stuk echte muziekliefhebbers, niet altijd van zelfde genres als ik, maar toch. Lennon maakt zich er bij de albumbesprekingen bepaald niet met een Jantje van Leiden van af: vaak zeer uitvoerig en song by song bespreekt hij zijn houding jegens het album. En eerstgenoemden (de 'b-heren') willen ook nog wel eens op volwassen, kwinkslagachtige wijze, een discussie die wat snerend of kribbig verloopt in goede banen leiden.
En oh ja, Gloeilamp, een vette punker en actief concertbezoeker. Maar die komt ik vast nog wel eens tegen in Atak Enschede.

Bovengenoemde mensen ken ik al wat langer op het forum en vallen me op.
Opmerking: echte 'eikels' zie ik hier niet op het forum, het zijn allemaal muziekliefhebbers die hier op enthousiaste en positieve wijze met elkaar omgaan. Ieder z'n eigen stijl van bijdragen maar dik ok.
Of mensen op een ontmoeting met buizen zitten te wachten is natuurlijk een tweede..

avatar van dazzler
Word ik hier zomaar genoemd. Wat een eer.

Die buizen gedraagt zich soms een beetje als een fan in mijn topics.
Maar dat komt natuurlijk omdat het iemand is met het hart op de tong.

En dat is mooi.

Als je hier al niet passioneel over muziek zou mogen schrijven, waar dan wel?
En al die lovende commentaren kunnen enkel maar een drijfveer zijn.

Zelf ben ik iemand die eerder over muziek dan over users zal gaan schrijven.
Maar omdat mijn naam hier valt, lever ik toch maar even mijn kleine bijdrage aan dit topic.

Ik zou in de eerste plaats de users willen ontmoeten die trouw meedoen met de spelletjes
die ik hier en daar uit de grond heb gestampt. Al was het maar om hen daarvoor erkentelijk te zijn.
En de kans dat zij van dezelfde muziekjes houden als ik is natuurlijk groot. Er is dus een match.

Een tweetal mensen ontmoet ik op regelmatige basis.
Dat zijn freddze die ik mijn muzikale soulmate mag noemen
en Sir Spamalot, net als buizen een metal man met een peperkoeken hart.

Naar Nederland zie ik mezelf niet zo snel afzakken om gezinsredenen.
Al lijkt het me wel eens de moeite om daar een meeting bij te wonen.

Er zijn tenslotte ook nog een paar users waarmee ik een pm verkeer onderhoud.
Vroeger was dat Mjuman (zowel hart als hard op de tong) en tegenwoordig is dat vigil.

buizen
dazzler schreef:


Die buizen gedraagt zich soms een beetje als een fan in mijn topics.


Ja, natuurlijk, ik BEN een fan je (topics).

avatar van Gloeilamp
Tof om te horen buizen! Ik zal weer eens kijken of er binnenkort in Atak wat te doen is

buizen
Ik heb er nu al weer spijt van om niet meer mensen te noemen, zoals vigil (passioneel liefhebber van Neerlandstalige muziek) of Sir Spamalot (ook altijd zo vroeg op de dag, beginnend met stevige rock of metal) of Metalhead99 die vaak oudere metalalbums of - bands uitvoerig beschrijft in recensies.

Het lijkt me maar het beste als er eens een MuMemeeting komt met niet slechts 10 harde kern-leden maar zeker 50 MuM-ers. Een aantrekkelijk program is dan nodig, en de juiste timing. 's Zomers, met een barbecue, net voor de school- en bouwvakvakanties.

De Site >> Gebruikers >> Musicmeter Meeting


Gloeilamp schreef:
Tof om te horen buizen! Ik zal weer eens kijken of er binnenkort in Atak wat te doen is

Ik houd de agenda van Atak wel in de gaten, en je hoort van me als ik een gezamenlijke interesse vermoed.

avatar van aERodynamIC
buizen schreef:
Het lijkt me maar het beste als er eens een MuMemeeting komt met niet slechts 10 harde kern-leden maar zeker 50 MuM-ers.

Dat is al vaker geprobeerd maar nooit behaald

Zelf hou ik het liever bij 'concert-meetings'. Altijd leuk om oude MuMe-bekenden tegen te komen of users die ik nog niet eerder ontmoet heb. De lijst blijft groeien.

avatar van Sir Spamalot
Nou, bij de Lustrum Meeting in Breda was er toch aardig wat volk, mijn eerste meeting trouwens. Een nieuwe samenkomst zou mij wel bevallen, altijd een leuke dag. Mijn meetings en mini-meetings waren Breda, Nijmegen, Rotterdam en Antwerpen: shoppen, pintje pakken, lichte maaltijd en dan dat verrekt eind naar huis in de auto. Hoogtepunt was nog altijd die trip met Ferre naar Nijmegen, gelachen dat we daar hebben.

avatar van Broem
buizen schreef:
dazzler.
Zeer sympathieke man (hier op MuMe), een woordkunstenaar als hij in topics zijn favoriete albums, songs en artiesten beschrijft.
Hij maakt ook echt veel werk van de topics die ie zelf start. Gestructureerde opbouw met strakke voorschriften (maar zelf permitteert ie zich vaak toch de nodige vrijheid, haha) en vaak een bron van informatie en nieuwe muziektips van genres die me interesseren, zoals Nederlandstalige muziek en dan de juweeltjes.
Dacht ooit te hebben gelezen dat ie theologisch onderlegd is, een levensbeschouwelijke kijk op de wereld en ook de muziek klinkt in elk geval regelmatig wel eens door in zijn geschriften hier.
Lijkt me gewoon een sympathieke interessante man en als ik ooit eens in de buurt van zijn woonplaats in Belgie kom mail ik hem zeker even tevoren, kijken of ie in is voor een kop koffie. Of, omdat het met buizen is: een Belgisch biertje.

Ook bikkel2, Broem, lennon en sheep67 vind ik erg sympathieke mensen hier op het forum. Stuk voor stuk echte muziekliefhebbers, niet altijd van zelfde genres als ik, maar toch. Lennon maakt zich er bij de albumbesprekingen bepaald niet met een Jantje van Leiden van af: vaak zeer uitvoerig en song by song bespreekt hij zijn houding jegens het album. En eerstgenoemden (de 'b-heren') willen ook nog wel eens op volwassen, kwinkslagachtige wijze, een discussie die wat snerend of kribbig verloopt in goede banen leiden.
En oh ja, Gloeilamp, een vette punker en actief concertbezoeker. Maar die komt ik vast nog wel eens tegen in Atak Enschede.

Bovengenoemde mensen ken ik al wat langer op het forum en vallen me op.
Opmerking: echte 'eikels' zie ik hier niet op het forum, het zijn allemaal muziekliefhebbers die hier op enthousiaste en positieve wijze met elkaar omgaan. Ieder z'n eigen stijl van bijdragen maar dik ok.
Of mensen op een ontmoeting met buizen zitten te wachten is natuurlijk een tweede..


Ik houd van jullie allemaal. Wat een fijne familie is mume toch

avatar van bikkel2
Ook nog bedankt voor het compliment buizen.
Leuk om te horen.

avatar van sheep67
Zo vaak wordt ik niet genoemd Maar ik manouvreer mij meestal in een wat meer anonieme(re) rol. Ik ben meer van het 'observeren' in het leven, zeg maar. Bevalt me prima maar vind wel geweldig hoe sommige users hun favoriete bezigheid kunnen beschrijven. Het fanatisme druipt er vanaf en (uiteraard) geruisloos kom ik hier, sinds begin 2011, zowat iedere dag op visite. '
Een gezonde verslaving noem ik het maar......

En buizen bedankt voor je woorden

avatar van GrafGantz
Bijna 60.000 berichten wil ik niet geruisloos noemen hoor

avatar van Mjuman
GrafGantz schreef:
Bijna 60.000 berichten wil ik niet geruisloos noemen hoor


Jij bent gewoon niet genoemd, he, terwijl je er maar 1000 minder hebt. Geruisloos al evenmin

avatar van sheep67
Ach, Dordts onderonsje


avatar van Mjuman
sheep67 schreef:
Ach, Dordts onderonsje


Ons doht een onsje - ganja, ,mi man? Mindblowing

avatar van sheep67
Leuk gevonden Duurde wel even voor het kwartje viel maar typisch één van die users met vaak geniale benaderingen/opmerkingen/analyses. I love it

Greetings in the name of his imperial majesty..... (zoiets)

avatar van Metalhead99
buizen schreef:
of Metalhead99 die vaak oudere metalalbums of - bands uitvoerig beschrijft in recensies.


Bedankt, dan weet ik nu dat ik het dus niet helemaal voor niets doe.

avatar van Metalhead99
Ik begrijp trouwens uit een aantal reacties dat er ooit al eens een soort meeting is geweest van mume bezoekers. Hoe pakten jullie dat toen aan en is het mogelijk dat "wij" dit eens een keer kunnen doen?

Gast
geplaatst: vandaag om 19:04 uur

geplaatst: vandaag om 19:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.