De Site / Gebruikers / Wie zou je willen ontmoeten?
zoeken in:
0
geplaatst: 2 augustus 2006, 20:49 uur
0
geplaatst: 2 augustus 2006, 20:55 uur
c-moon schreef:
Wil jullie best allemaal eens ontmoeten...... wanneer wordt er eens een meetup georganiseerd?
Liefst bereikbaar, ook vanuit Vlaanderen, en ook met openbaar vervoer...als't effie kan he....

Gewoon op een grote party o.i.d. afspreken.Wil jullie best allemaal eens ontmoeten...... wanneer wordt er eens een meetup georganiseerd?
Liefst bereikbaar, ook vanuit Vlaanderen, en ook met openbaar vervoer...als't effie kan he....

0
geplaatst: 2 augustus 2006, 21:09 uur
0
geplaatst: 2 augustus 2006, 21:14 uur
Er zijn toch genoeg bestaande grote feesten. gewoon daar afspreken. Met een hoop andere mensen erbij, wel zo gemakkelijk.
0
geplaatst: 2 augustus 2006, 21:20 uur
Is ook een mogelijkheid ja
Wat voor soort party lijkt je leuk dan?
Wat voor soort party lijkt je leuk dan?
0
geplaatst: 2 augustus 2006, 21:35 uur
musicfriek schreef:
Nou, mij zul je niet verkleed niet zien hoor.....
(quote)
Nou, mij zul je niet verkleed niet zien hoor.....
Ah joh: WIPneus en Pim is toch leuk............
0
geplaatst: 2 augustus 2006, 21:37 uur
0
geplaatst: 2 augustus 2006, 21:38 uur
... alle users van MuMe. Er zou een grote MuMe meeting moeten zijn een keer in het jaar in Dinther 
Hoogwaarschijnlijk overleef ik het niet, maar toch
haha

Hoogwaarschijnlijk overleef ik het niet, maar toch
haha
0
geplaatst: 2 augustus 2006, 21:38 uur
Zei er iemand een PARTY ????
Count me in....
Maar dat verkleden hoéft van mij niet écht hoor...
Nu, ja als het moet.. ik sta niet in voor de gevolgen he
Count me in....
Maar dat verkleden hoéft van mij niet écht hoor...
Nu, ja als het moet.. ik sta niet in voor de gevolgen he

0
geplaatst: 2 augustus 2006, 23:04 uur
Eigenlijk vind ik de vraagstelling van deze thread 'fout': als je stelt 'wie' zou je willen ontmoeten stel je bijna automasich 'dus wie niet'. Terwijl het misschien toch gewoon leuk is 'een' meet-up te organiseren: zij die het zien zitten andere MuMe-gebruikers te ontmoeten én zich vrij kunnen maken, komen dan zeker daarop af, en degenen die ze misschien 'niet willen' ontmoeten, nou ja, dan praat je toch gewoon wat meer met de anderen?
Maar zo stellen van wie wil je ontmoeten.... ik zou dan spontaan reageren: (heb ik ook gedaan denk ik) IDEREEEN
Behalve........ (neenee... Grapje)
Maar zo stellen van wie wil je ontmoeten.... ik zou dan spontaan reageren: (heb ik ook gedaan denk ik) IDEREEEN

Behalve........ (neenee... Grapje)
0
geplaatst: 3 augustus 2006, 02:04 uur
Jon Spencer, en dat is gelukt ook, op de afgelopen Zomerfeesten in Nijmegen. 
Ik trok na het optreden met Heavy trash mijn stoute schoenen aan en klom zodra de security even niet oplette gewiekst over het hek heen om even een gezellig babbeltje te maken met de beste man. Erg veel zin had hij helaas niet, maar het was zeker de moeite waard.

Ik trok na het optreden met Heavy trash mijn stoute schoenen aan en klom zodra de security even niet oplette gewiekst over het hek heen om even een gezellig babbeltje te maken met de beste man. Erg veel zin had hij helaas niet, maar het was zeker de moeite waard.

0
geplaatst: 3 augustus 2006, 11:35 uur
musicfriek schreef:
Ik zou een hoop mensen willen ontmoeten... Heel veel users lijken me aardige mensen. En juist als muzieksmaak verschillend is, vind ik het alleen maar interessanter. Kun je elkaar nog eens wat laten horen
Ik zou een hoop mensen willen ontmoeten... Heel veel users lijken me aardige mensen. En juist als muzieksmaak verschillend is, vind ik het alleen maar interessanter. Kun je elkaar nog eens wat laten horen

Beetje eens. Met bepaalde users die ik al in het echt ken praat ik toch niet al teveel over muziek, tenzij over mijn smaak of iets gemeenschappelijks of echt een enkele woordenwisseling
Een goede vriendin deelt mijn smaak slechts met enkele selectieve filmscores en daar houdt het mee op. Ze probeert ook weleens het en ander te vertellen over dit en dat bandje... Waar ik dan ook totaal niet door geboeid ben
Oer andere onderwerpen als muziek kan ik makkelijk over meepraten wat dat betreft, maar dat geldt voor overal.
0
geplaatst: 3 augustus 2006, 14:03 uur
0
geplaatst: 24 augustus 2006, 17:21 uur
wie ik zou willen ontmoeten? busta rhymes, jennifer lopez
rihanna, béyonce, destiny's child, hadise, ashanti, pussycat dolls
rihanna, béyonce, destiny's child, hadise, ashanti, pussycat dolls
0
geplaatst: 24 augustus 2006, 17:30 uur
herman schreef:
Misschien kunnen de MuMe'rs uit Leiden en omgeving eens een terrasje pakken als de zon weer schijnt?
Misschien kunnen de MuMe'rs uit Leiden en omgeving eens een terrasje pakken als de zon weer schijnt?

Dit topic was net in toen ik op vakantie was, en heb het dus helemaal gemist, maar:

Ik ben ook voor een groot MuMe feest. Zal ik jullie allemaal uitnodigen als ik jarig ben

0
geplaatst: 24 augustus 2006, 17:52 uur
Ik zou inderdaad wel in zijn voor een feetsje met deze mensen 

0
geplaatst: 24 augustus 2006, 17:55 uur
De eerste ontmoetingen zijn er al geweest (op kleine schaal), dus wie weet.......... 

0
geplaatst: 24 augustus 2006, 22:57 uur
Waar zou je het dan over willen hebben.Of ze ook even willen inloggen op MuMe? 

0
geplaatst: 25 augustus 2006, 09:46 uur
Ik zou de pussycat dolls wel eens willen ontmoeten ! en een paar kleren van hen passen 

0
geplaatst: 25 augustus 2006, 13:32 uur
x-Liez-x schreef:
Ik zou de pussycat dolls wel eens willen ontmoeten ! en een paar kleren van hen passen

waarom de kleren passen?

gewoon ontmoeten en er plezier mee hebben zou ook heel sjiek zijn niet?
* denotes required fields.