MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Welke sites worden vaak bezocht door MuMe gebruikers

zoeken in:

Spijtoptant
Father McKenzie schreef:
In Overigen > Algemeen > Welk zijn je andere favoriete websites?:

Ik heb wat gezocht hier of er geen dergelijk soort topic al bestond, ik zag er toch niet meteen één.
Daarom de vraag;

Wat zijn jullie andere favoriete websites, welke websites bezoek je geregeld... om het even in welke interessesfeer...

Wat zijn jouw favoriete websites, Father McKenzie ?

Father McKenzie
@ spijtoptant; "efkes" geduld, ik maak een LIJSTJE aan dat er zo aan komt. (Toon Hermans zaliger zou zegggen, waaraan dan?)

tangmaster
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/

Een site die ik vaak bezoek.

godlydevil7
4chan
Metal-archives
Atheist Forums
Explosm: Cyanide & Happiness
youtube

En een andere videosite met veel south park, the simpsons, house, lost, that 70's show en een hele mik meer (hele afleveringen), maar ik denk niet dat ik die hier mag posten.

godlydevil7 schreef:

En een andere videosite met veel south park, the simpsons, house, lost, that 70's show en een hele mik meer (hele afleveringen), maar ik denk niet dat ik die hier mag posten.

Doe maar, ik ben curieus nu

godlydevil7
PMmetje?

Bobiej

Ooh, ik ook!

Father McKenzie
ik zat vroeger ook al eens op rateyourmusic, maar ja, dan ontdekte ik musicmeter...

http://www.meteoonline.be/

Zit ik ook vaak op

Zie je die rode wolk die nu (1:15) over Antwerpen Nederland binnen gaat? Die was hier om 23:30... en ik wist het dat het ging onweren door deze site !

http://www.drownedinsound.com/

Eén van mijn favoriete sites om nieuwe muziek te ontdekken, de reviews lezen meestal vlot weg en geven een goeie indruk van het album in kwestie (al ga ik natuurlijk niet altijd akkoord met hun meningen)

http://www.seeqpod.com/

Een site die alle muziek die op verschillende sites gestreamd wordt bundelt. Heel handig als je net een nieuwe band ontdekt hebt en je snel een algemene indruk wil krijgen van enkele nummers.

Als je echt respectabele underground muziek wilt moet je hier zijn, maakt niet uit waar deze muzikanten gaan, overal weten ze weer een glimlach te toveren bij het publiek, respect voor hun toewijding aan de muziek!
www.titan-winners.com/home

Father McKenzie
Sinds kort ben ik wat bezig met digitale fotografie en daarvoor vind ik volgende site erg leuk, je kunt er zelf foto's plaatsen en commentaar geven op foto's van medegebruikers ;

http://www.panoramio.com/map/

flebbie
In Overigen > Algemeen > Welke andere (discussie) sites over muziek bezoek je?:

Ik zelf kijk regelmatig op rateyourmusic.com maar ben niet echt actief, vind het altijd wel leuk om de stemgemiddeldes van beide sites met elkaar te vergelijken

Johny Favourite
RYM:
Puur als catalogus van mijn collectie. Hoewel ik mijn aankopen van het afgelopen half jaar slecht heb bijgehouden.

IMDB - Music General:
Deels zeer genietbaar en een bron van informatie, helaas ook deels overspoeld met overgeopinieerde nitwits.

Musicboard Aceboard - The IMDB Refugee Forum:
Een spin-off van IMDB. Met een aantal regulars zijn we onze eigen site begonnen, zodat we geen hinder meer ondervinden van eerdergenoemde nitwits. Ondertussen zijn ook een aantal niet aan imdb verbonden RYM'ers 'lid' geworden.

Allmusic:
Informatief, hoewel niet altijd even correct. Bracht hier vooral vroeger veel tijd door, op zoek naar nieuwe bands.

Last.fm:
Begon hier enthousiast, maar ik luister nagenoeg geen muziek op mijn pc. Ik heb slechts een kleine hoeveelheid digitale muziek en wat ik de moeite waard vind, schaf ik aan op cd.

Sietse
Ik heb RYM voor catalogus doeleinden.
Discogs voor catalogus doeleinden.
Last.fm voor de statistieken en geleuter over niets in fora.
Type Records forum voor bij houden wat er bij verschillenden muzikanten en labels aan de hand is.

De rest zijn discussie sites.

pretfrit
RYM:
Ontdekken nieuwe (of juist hele oude) muziek. Wereldwijd en een breed en groot "jazz en andere obscuriteiten" publiek. Pop/rock en alternatief is daar overigens toch wel een beetje om zeep geholpen door pubertjes die niets anders doen dan imagotechnisch alles de put in stemmen...zo van, zie mij eens ruig een Radiohead album 0,5* en "grappig" commentaar geven....maar ja,dat schijnt er bij te horen.

Div blogs..

Sietse
die stemmen op RYM zijn vaak erg belachelijk.
Ik zie bij de muziek die ik veel luister vaak stemmen staan van 1 tot 1 1/2 sterren en dan ga je kijken wat ze verder luisteren...Ik snap niet wat iemand die vrijwel alleen maar metal luistert moet met een album van minimale electronica...

pretfrit
Sietse schreef:
die stemmen op RYM zijn vaak erg belachelijk.
Ik zie bij de muziek die ik veel luister vaak stemmen staan van 1 tot 1 1/2 sterren en dan ga je kijken wat ze verder luisteren...Ik snap niet wat iemand die vrijwel alleen maar metal luistert moet met een album van minimale electronica...

het omlaag stemmen van hooggeplaatste albums in de toplijst om te zorgen dat hun bandje bovenaan staat

en de vluchtige download cultuur ...(zo hé die staat hoog, ff luisteren hoor) en dan totaal geen idee hebben over het hoe en wat.

op mume komt dat gedrag ook wel voor maar ik denk dat mume nog wat "knusser" is..hier wil men elkaar nog wel eens (bewust/onbewust) corigeren.

Ik kan dat op RYM ook wel gaan doen bij een willekeurige braziliaan...

Sietse
gewoon doen

pretfrit
heb ik ook wel eens gedaan...gewoon hollands

Gast
geplaatst: vandaag om 00:42 uur

geplaatst: vandaag om 00:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.