De Site / Gebruikers / Welke hoes associeer je met welke user?
zoeken in:
0
Bobiej
geplaatst: 23 september 2007, 23:04 uur
!Een van mijn favoriete albums, mijn bandnaam, favoriete songschrijvers!
Hehe, hier kan ik wel mee leven hoor MetalDex
!
0
geplaatst: 10 oktober 2007, 22:34 uur
Mojo Pin (moet telkens aan deze hoes denken waarschijnlijk door zijn avatar):

0
geplaatst: 10 oktober 2007, 22:42 uur
Het blitse brilletje: mojo = onlosmakend verbonden met ome Lou, maar daarachter die vage mannetjes.... wie zijn het nu echt en wat schuilt daarachter. That's Mojo Pin van deze site 

0
Jornaquin
geplaatst: 10 oktober 2007, 23:08 uur
orbit:

tondeman:

Brain Stew:

HiLL:

handsome_devil:

Ace:

tondeman:

Brain Stew:

HiLL:

handsome_devil:

Ace:

0
geplaatst: 10 oktober 2007, 23:30 uur
Louis2703 schreef:
Schizodeclown: Omdat hij The Dark Side Of The Moon altijd de hemel in prijst.
(afbeelding)
Schizodeclown: Omdat hij The Dark Side Of The Moon altijd de hemel in prijst.
(afbeelding)
Echt waar? Is mij niet opgevallen laatste tijd.
0
handsome_devil
geplaatst: 11 oktober 2007, 15:03 uur
Mooie hoes Jorn
Maar waarom associeert iedereen mij met een sigaret ffs 
Maar waarom associeert iedereen mij met een sigaret ffs 
0
Jornaquin
geplaatst: 11 oktober 2007, 18:43 uur
Gewoon rustig op bed (of waar dan ook op) liggend een cd'tje luisteren en een sigaretje roken, vond ik wel bij je passen

0
geplaatst: 11 oktober 2007, 19:47 uur
Herman:

Geen idee waarom overigens.
Yak:

Zal wel door z'n goede muzieksmaak komen
Aerodynamic:

Heb mevrouw Amos min of meer ontdekt door hem, weet echter niet meer precies hoe en wat
VanDeGriend:

En niet omdat ie in de top 10 staat, maar omdat het een van de bester cd's is die ik heb leren kennen door een aankoop via cdvriend!
Paalhaas:

Dit zal PH wel niet zo leuk vinden, maar het heeft wel een goede reden; toen ik hier als nieuw lid kwam was een van m'n eerste posts een topic over koptelefoons, waar hij op reageerde. Zodoende

Geen idee waarom overigens.
Yak:

Zal wel door z'n goede muzieksmaak komen
Aerodynamic:

Heb mevrouw Amos min of meer ontdekt door hem, weet echter niet meer precies hoe en wat
VanDeGriend:

En niet omdat ie in de top 10 staat, maar omdat het een van de bester cd's is die ik heb leren kennen door een aankoop via cdvriend!
Paalhaas:

Dit zal PH wel niet zo leuk vinden, maar het heeft wel een goede reden; toen ik hier als nieuw lid kwam was een van m'n eerste posts een topic over koptelefoons, waar hij op reageerde. Zodoende

0
geplaatst: 13 oktober 2007, 18:21 uur
Bob Marley past niet zo bij je denk ik, maarja ik ken je verder niet, maar gezien je top 10 vind ik het niet zo passen.
0
geplaatst: 13 oktober 2007, 18:39 uur
Jeetje, onder het motto beter laat dan nooit:
Ike, je hoezen zijn geniaal
Ike, je hoezen zijn geniaal

0
geplaatst: 14 oktober 2007, 04:21 uur
reptile71 schreef:
Bob Marley past niet zo bij je denk ik, maarja ik ken je verder niet, maar gezien je top 10 vind ik het niet zo passen.
Ik hou wel van zijn muziek, maar ik vind het nu ook niet overweldigend. Tenzij ik echt wil chillen kan ik er goed van genieten.
0
geplaatst: 17 oktober 2007, 15:00 uur
aERo:

HiLL: De vent met zn hoofd op de schouder van de ander,

Schizodeclown: De man het meest rechts,

The Scientist:

Basketballerke:

Reptile71:

Bobiej:

Mojo Pin: Vooral die groene linksonder,

Handsome Devil:

Nevyn:

En wat zal er nu voor mij verzonnen worden...

HiLL: De vent met zn hoofd op de schouder van de ander,

Schizodeclown: De man het meest rechts,

The Scientist:

Basketballerke:

Reptile71:

Bobiej:

Mojo Pin: Vooral die groene linksonder,

Handsome Devil:

Nevyn:

0
geplaatst: 17 oktober 2007, 16:05 uur
Jesse schreef:

Omdat ik Jesse zie als een user die met jazz in de weer is, maar wat ook een user is die ik qua naam wel eens tegenkom en waar ik verder niet zo veel van af weet (daarom juist deze hoes: het blijft wat schemerig voor mij)....
0
geplaatst: 17 oktober 2007, 16:20 uur
@Spijtoptant: ik krijg hier heel erg een "thank God I'm a country-boy"-gevoel bij.
@aERo: Ik zal een beetje proberen uit de schemering te treden, ik neem me al heel lang voor wat meer (kleine) recencies te schrijven, maar het komt er vaak niet echt van.
@Schizo: geen idee, van mij mag je ook de man links zijn, als je je daar beter bij voelt.
@aERo: Ik zal een beetje proberen uit de schemering te treden, ik neem me al heel lang voor wat meer (kleine) recencies te schrijven, maar het komt er vaak niet echt van.
@Schizo: geen idee, van mij mag je ook de man links zijn, als je je daar beter bij voelt.
0
geplaatst: 17 oktober 2007, 17:22 uur
Ah komt opeens in me op waarom die vergelijking met mij, tenminste, ik hoop niet dat het is wat ik denk dat het is.
* denotes required fields.