MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Yak
Hier alvast een eerste fotootje, café Pollevie in Den Bosch uitpuilend van de MusicMeteraars.

(afbeelding)

Is er ook een groepsfoto met namen?
Ziet er gezellig uit iig

Yak
Die groepsfoto komt eraan als c-moon weer thuis is.

van links naar rechts....hammerhead, paap floyd, sietse, ommayad, toon1, pellie, c-moon, bonothecat, jazper, ebish, vince, selma en ? ....maar dan voornamelijk ruggen in dit geval

Yak
Het vraagteken is Scientist.

Yak schreef:
Het vraagteken is Scientist.

Zat te twijfelen tussen cygnus en scientist

luisteraart
Ziet er leuk uit. Waar was dit?

Lin
SelmaDuim schreef:
Wij zijn ook weer veilig thuis! Het was zeker erg geslaagd!

Jammer dat we Lin, Herman en Linnie moesten missen.

En die bekentenis van Sietse.... oeioeioei!!!

nog een Lin?

en bekentenis? wat heb ik gemist

Lin schreef:
(quote)

nog een Lin?

Het is eigenlijk meer iets voor het "coming out" topic. En ik zeg je.....dit had je zeker van Sietse niet verwacht! Ik kan er verder niets over los laten.

SelmaDuim
Lin schreef:
(quote)

nog een Lin?

HiLL, Herman en Linnie bedoelde ik.

Je hebt heel wat gemist, meis!

Zoooooo, ik ben ook weer terug van Den Bosch! Het was gezellig, op naar de volgende meeting (Venlo maakt goede kans i.v.m. de aanwezigheid van platenzaak Sounds)...

Venlo is oke.
Blijkbaar iets gemist van Sietse

Zo ik ben ook weer thuis uit Den Bosch. Een wederom leuke meeting achter de rug, met toch ook weer wat nieuwe gezichten. Al met al een geslaagde dag!

Op naar de volgende meeting met hopelijk ook HiLL, Herman en Linnie en....(hier kan jouw naam staan )

bonothecat schreef:
(quote)

Het is eigenlijk meer iets voor het "coming out" topic. En ik zeg je.....dit had je zeker van Sietse niet verwacht! Ik kan er verder niets over los laten.

Is daar geen foto van?

Sietse
bonothecat schreef:
Sietse hier ook zijn bekentenis wel doen

Ik heb met Ike (Yak dus) gezoend

goed heh

Sietse schreef:
(quote)

goed heh

Daar doelde ik niet op.... dat had je niet hoeven opbiechten hier

Sietse schreef:
(quote)

goed heh
En wat zei je daarna? Yak

Sietse
herman schreef:
(quote)
(flink afgevallen ook),

ik wil graag dat deel van jouw ziek zijn. Mag dat?

Beterschap heh en hopelijk volgende keer wel een Herman.

Hey Lin, ik was wat vroeg met bellen, hopelijk dat alles nu wat beter is en dat je er volgende keer wel bij mag zijn.

Sietse
rusty nail schreef:
(quote)
En wat zei je daarna? Yak

Zijn stoppels jeuken, zelfs door mijn zachte baard heen...

Sietse
bonothecat schreef:
(quote)

Daar doelde ik niet op.... dat had je niet hoeven opbiechten hier

Ik zou zo niet weten wat dan wel...

Sietse schreef:
(quote)

Ik zou zo niet weten wat dan wel...

Ik denk dat het om die twee albums (een Duitse en een Nederlandse) van die niet nader te noemen artiest gaat...

Cygnus schreef:
(quote)

Ik denk dat het om die twee albums (een Duitse en een Nederlandse) van die niet nader te noemen artiest gaat...

Zit wel goed in elkaar

Lin
Sietse schreef:
(quote)

ik wil graag dat deel van jouw ziek zijn. Mag dat?

Beterschap heh en hopelijk volgende keer wel een Herman.

Hey Lin, ik was wat vroeg met bellen, hopelijk dat alles nu wat beter is en dat je er volgende keer wel bij mag zijn.

dank je siets

al dat opgebiecht, ik kan t niet meer erg volgen maar ik denk dat t wel beter is

Zo... na nog een treinreis van een kleine 2 uur... nog in een plaatselijke kroeg beland (Den Bosch verlaten om 20.50, in Mechelen om 22.57).. tot nu.. eindelijk thuis...

Het was een heel mooie dag... de afwezigen werden natuurlijk gemist en we hopen allen dat ze er allen biij kunnen zijn een volgende keer !!!!

Heb er met volle teugen van genoten! Er werd naarstig gepraat over allerlei genres muziek, collecties, musicmeter, Vlaanderen vs Wallonie vs Belgie vs Nederland, de (Tien voor) Taal, feestjes, Blackfield, Marillion, Pink Floyd, Yes & Smple Minds Fanclubs..... culturele verschillen / eigenheden/ gelijkenissen tussen brabanders/ limburgers/ 'ollanders/ Vlamingen/ Friesen/ it Dockumer Lockaeltsjen/ .... Sietse's bekentenissen ... het begint met Justin.. en...

We genoten van Palm, Thee, Koffie, Koninck, Appelsap, Hertog Jan, Rode Wijn...

Een heerlijk maal.... met drie gangen.. heel romantisch... vooral de kaarsen

MET ALLE DANK AAN PAALHAAS OM DIT ALLES PRIMA TE ORANISEREN !!!!!!!!!!!

Een meetup die héééél gezellig was en roept om hééél snel een volgende

Foto's......

hier:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

DE MENU:

(afbeelding)

(afbeelding)

... enkle MuMeUsers....

(afbeelding)

... in Roosendaal.. de trein naar Vlaanderen...

(afbeelding)

Het was een ....

Hééééél Mooie.. & leuke ... dag!

Die véééééls te snel voorbij was!!!

luisteraart
Er was weer eens vertraging bij de NS, zie ik.

Hoi, inmiddels is het hier erg gezellig bij Teun. Met 5 man nog lekker aan het pokeren geweest net en helaas alles verloren Hier vraag ik me af of er nog geslapen gaat worden. Ik heb het hard nodig eigenlijk

Ik heb een vreselijk gezellige dag gehad en wil iedereen bedanken daarvoor! Tot snel en ik ga hier nog even Teun zijn pc leegtrekken.

Raymond

Hier nog ff een plaatje:

(afbeelding)
Omayyad en Deric Raven (tweemaal is scheepsrecht)

Het was gezellig mensen. Vooral die heerlijk kansloze gesprekken. Allemachtig prachtig! Schijnbaar was ik bij veel MuMe-mensen niet echt heel bekend, maar dat maakte de dag zeker niet minder leuk.

Paalhaas bedankt voor de fijne organisatie en Sietse vergeet niet: Niet met alchohol op achter het bier gaan zitten hé!

Pellie schreef:
Het was gezellig mensen. Vooral die heerlijk kansloze gesprekken. Allemachtig prachtig! Schijnbaar was ik bij veel MuMe-mensen niet echt heel bekend, maar dat maakte de dag zeker niet minder leuk.

Paalhaas bedankt voor de fijne organisatie en Sietse vergeet niet: Niet met alchohol op achter het bier gaan zitten hé!

Het mocht de pret zeker niet drukken! En gelukkig hebben we de foto's nog!

Gast
geplaatst: vandaag om 18:13 uur

geplaatst: vandaag om 18:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.