De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 3 maart 2007, 21:51 uur
Hier alvast een eerste fotootje, café Pollevie in Den Bosch uitpuilend van de MusicMeteraars. 

0
geplaatst: 3 maart 2007, 22:05 uur
van links naar rechts....hammerhead, paap floyd, sietse, ommayad, toon1, pellie, c-moon, bonothecat, jazper, ebish, vince, selma en ? ....maar dan voornamelijk ruggen in dit geval 

0
geplaatst: 3 maart 2007, 22:08 uur
0
geplaatst: 3 maart 2007, 22:15 uur
SelmaDuim schreef:
Wij zijn ook weer veilig thuis! Het was zeker erg geslaagd!
Jammer dat we Lin, Herman en Linnie moesten missen.
En die bekentenis van Sietse.... oeioeioei!!!
Wij zijn ook weer veilig thuis! Het was zeker erg geslaagd!

Jammer dat we Lin, Herman en Linnie moesten missen.
En die bekentenis van Sietse.... oeioeioei!!!

nog een Lin?
en bekentenis? wat heb ik gemist

0
geplaatst: 3 maart 2007, 22:18 uur
Lin schreef:
nog een Lin?
(quote)
nog een Lin?

Het is eigenlijk meer iets voor het "coming out" topic. En ik zeg je.....dit had je zeker van Sietse niet verwacht! Ik kan er verder niets over los laten.
0
SelmaDuim
geplaatst: 3 maart 2007, 22:20 uur
Lin schreef:
nog een Lin?
(quote)
nog een Lin?

HiLL, Herman en Linnie bedoelde ik.

Je hebt heel wat gemist, meis!
0
geplaatst: 4 maart 2007, 00:02 uur
Zoooooo, ik ben ook weer terug van Den Bosch! Het was gezellig, op naar de volgende meeting (Venlo maakt goede kans i.v.m. de aanwezigheid van platenzaak Sounds)...

0
geplaatst: 4 maart 2007, 00:22 uur
Zo ik ben ook weer thuis uit Den Bosch. Een wederom leuke meeting achter de rug, met toch ook weer wat nieuwe gezichten. Al met al een geslaagde dag!
Op naar de volgende meeting met hopelijk ook HiLL, Herman en Linnie en....(hier kan jouw naam staan
)
Op naar de volgende meeting met hopelijk ook HiLL, Herman en Linnie en....(hier kan jouw naam staan
)
0
geplaatst: 4 maart 2007, 00:35 uur
bonothecat schreef:
Het is eigenlijk meer iets voor het "coming out" topic. En ik zeg je.....dit had je zeker van Sietse niet verwacht! Ik kan er verder niets over los laten.
(quote)
Is daar geen foto van?

0
geplaatst: 4 maart 2007, 00:44 uur
Sietse schreef:
Ik heb met Ike (Yak dus) gezoend
goed heh
(quote)

goed heh
Daar doelde ik niet op.... dat had je niet hoeven opbiechten hier

0
geplaatst: 4 maart 2007, 00:45 uur
Sietse schreef:
goed heh
En wat zei je daarna? Yak (quote)

goed heh

0
Sietse
geplaatst: 4 maart 2007, 00:47 uur
herman schreef:
(quote)
(flink afgevallen ook), ik wil graag dat deel van jouw ziek zijn. Mag dat?
Beterschap heh en hopelijk volgende keer wel een Herman.

Hey Lin, ik was wat vroeg met bellen, hopelijk dat alles nu wat beter is en dat je er volgende keer wel bij mag zijn.
0
Sietse
geplaatst: 4 maart 2007, 00:48 uur
Zijn stoppels jeuken, zelfs door mijn zachte baard heen...
0
geplaatst: 4 maart 2007, 00:56 uur
Sietse schreef:
Ik zou zo niet weten wat dan wel...
(quote)
Ik zou zo niet weten wat dan wel...

Ik denk dat het om die twee albums (een Duitse en een Nederlandse) van die niet nader te noemen artiest gaat...

0
geplaatst: 4 maart 2007, 00:57 uur
Cygnus schreef:
Ik denk dat het om die twee albums (een Duitse en een Nederlandse) van die niet nader te noemen artiest gaat...
(quote)

Zit wel goed in elkaar

0
geplaatst: 4 maart 2007, 01:04 uur
Sietse schreef:
ik wil graag dat deel van jouw ziek zijn. Mag dat?
Hey Lin, ik was wat vroeg met bellen, hopelijk dat alles nu wat beter is en dat je er volgende keer wel bij mag zijn.
(quote)
ik wil graag dat deel van jouw ziek zijn. Mag dat?

dank je siets

al dat opgebiecht, ik kan t niet meer erg volgen maar ik denk dat t wel beter is

0
geplaatst: 4 maart 2007, 01:42 uur
Zo... na nog een treinreis van een kleine 2 uur... nog in een plaatselijke kroeg beland (Den Bosch verlaten om 20.50, in Mechelen om 22.57).. tot nu.. eindelijk thuis...
Het was een heel mooie dag... de afwezigen werden natuurlijk gemist en we hopen allen dat ze er allen biij kunnen zijn een volgende keer !!!!
Heb er met volle teugen van genoten! Er werd naarstig gepraat over allerlei genres muziek, collecties, musicmeter, Vlaanderen vs Wallonie vs Belgie vs Nederland, de (Tien voor) Taal, feestjes, Blackfield, Marillion, Pink Floyd, Yes & Smple Minds Fanclubs..... culturele verschillen / eigenheden/ gelijkenissen tussen brabanders/ limburgers/ 'ollanders/ Vlamingen/ Friesen/ it Dockumer Lockaeltsjen/ .... Sietse's bekentenissen ... het begint met Justin.. en...
We genoten van Palm, Thee, Koffie, Koninck, Appelsap, Hertog Jan, Rode Wijn...
Een heerlijk maal.... met drie gangen.. heel romantisch... vooral de kaarsen
MET ALLE DANK AAN PAALHAAS OM DIT ALLES PRIMA TE ORANISEREN !!!!!!!!!!!
Een meetup die héééél gezellig was en roept om hééél snel een volgende
Foto's......
hier:

DE MENU:

... enkle MuMeUsers....

... in Roosendaal.. de trein naar Vlaanderen...

Het was een ....
Hééééél Mooie.. & leuke ... dag!
Die véééééls te snel voorbij was!!!
Het was een heel mooie dag... de afwezigen werden natuurlijk gemist en we hopen allen dat ze er allen biij kunnen zijn een volgende keer !!!!
Heb er met volle teugen van genoten! Er werd naarstig gepraat over allerlei genres muziek, collecties, musicmeter, Vlaanderen vs Wallonie vs Belgie vs Nederland, de (Tien voor) Taal, feestjes, Blackfield, Marillion, Pink Floyd, Yes & Smple Minds Fanclubs..... culturele verschillen / eigenheden/ gelijkenissen tussen brabanders/ limburgers/ 'ollanders/ Vlamingen/ Friesen/ it Dockumer Lockaeltsjen/ .... Sietse's bekentenissen ... het begint met Justin.. en...
We genoten van Palm, Thee, Koffie, Koninck, Appelsap, Hertog Jan, Rode Wijn...
Een heerlijk maal.... met drie gangen.. heel romantisch... vooral de kaarsen

MET ALLE DANK AAN PAALHAAS OM DIT ALLES PRIMA TE ORANISEREN !!!!!!!!!!!
Een meetup die héééél gezellig was en roept om hééél snel een volgende

Foto's......
hier:

DE MENU:

... enkle MuMeUsers....

... in Roosendaal.. de trein naar Vlaanderen...

Het was een ....
Hééééél Mooie.. & leuke ... dag!
Die véééééls te snel voorbij was!!!
0
geplaatst: 4 maart 2007, 04:36 uur
Hoi, inmiddels is het hier erg gezellig bij Teun. Met 5 man nog lekker aan het pokeren geweest net en helaas alles verloren
Hier vraag ik me af of er nog geslapen gaat worden. Ik heb het hard nodig eigenlijk 
Ik heb een vreselijk gezellige dag gehad en wil iedereen bedanken daarvoor! Tot snel en ik ga hier nog even Teun zijn pc leegtrekken.
Raymond
Hier vraag ik me af of er nog geslapen gaat worden. Ik heb het hard nodig eigenlijk 
Ik heb een vreselijk gezellige dag gehad en wil iedereen bedanken daarvoor! Tot snel en ik ga hier nog even Teun zijn pc leegtrekken.
Raymond
0
geplaatst: 4 maart 2007, 11:27 uur
Hier nog ff een plaatje:

Omayyad en Deric Raven (tweemaal is scheepsrecht)

Omayyad en Deric Raven (tweemaal is scheepsrecht)
0
geplaatst: 4 maart 2007, 11:34 uur
Het was gezellig mensen. Vooral die heerlijk kansloze gesprekken. Allemachtig prachtig! Schijnbaar was ik bij veel MuMe-mensen niet echt heel bekend, maar dat maakte de dag zeker niet minder leuk.
Paalhaas bedankt voor de fijne organisatie en Sietse vergeet niet: Niet met alchohol op achter het bier gaan zitten hé!
Paalhaas bedankt voor de fijne organisatie en Sietse vergeet niet: Niet met alchohol op achter het bier gaan zitten hé!
0
geplaatst: 4 maart 2007, 11:41 uur
Pellie schreef:
Het was gezellig mensen. Vooral die heerlijk kansloze gesprekken. Allemachtig prachtig! Schijnbaar was ik bij veel MuMe-mensen niet echt heel bekend, maar dat maakte de dag zeker niet minder leuk.
Het mocht de pret zeker niet drukken! En gelukkig hebben we de foto's nog!
* denotes required fields.