MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
bonothecat schreef:
(quote)

Ik denk dat met ruggegraat het beter drinkt.....anders ben je een soort Barbapapa , en zak je als een drilpudding in elkaar. (misschien ten overvloede dit is grappig bedoeld, om geen taalmisverstanden te krijgen)

Hahaa
Ja, je kan wel eens gelijk hebben.. ok, met ruggengraat dan

Beste , Lieve mensen....

DE bedoeling IS.. elkaar eens te ontmoeten in Real Life, enne... als je daar een bepaald optreden aan vast koppelt ben ik quasi zeker dat er velen af zullen haken!
Want dan bereik je maar een aantal musicmeter gebruikers, ipv. zij die al interesse toonden..

In concreto: ik bijvoorbeeld ben niet geïnteresseerd in The Frames!
Enne.. een optreden in Amsterdam = savonds = ik niet meer thuis geraken !!!

Als je het aan een EVENT wil koppelen, kan ik anders ook de Sparkle Simple Minds fanclub dat op 18 november in Merksem aanraden: maar ook daar zal ik dan bvb. slechts ENKELE MUME-gebruikers aaantreffen...
dus...

Ik opteer echt voor een gezellig samenzijn OVERDAG op een plaats die OOK BEREIKBAAR is met OPENBAAR VERVOER ... (

Dus... ik zou liever gewoon een datum prikken, of enkele data.. en dan de datum kiezen waarop de meesten kunnen..

Nu ja, dat is mijn mening hierover he

SelmaDuim
Het concert van The Frames was voor mij slechts een voorbeeld om het concreet te maken, dat leek me eigenlijk wel duidelijk. Zolang het een vaag plan blijft valt er niks af te spreken natuurlijk. Ik denk dat iedereen het er over eens is dat het er vanaf hangt waar en wanneer de meeting wordt gehouden of hij of zijn aanwezig zal zijn. Ik heb mijn voorzetje gegeven, en bij deze speel ik de bal door. Als ik kan en het bereikbaar is dan ben ik er zeker bij.

(Naar The Frames ga ik sowieso btw)

SelmaDuim schreef:
Het concert van The Frames was voor mij slechts een voorbeeld om het concreet te maken, dat leek me eigenlijk wel duidelijk. Zolang het een vaag plan blijft valt er niks af te spreken natuurlijk. Ik denk dat iedereen het er over eens is dat het er vanaf hangt waar en wanneer de meeting wordt gehouden of hij of zijn aanwezig zal zijn. Ik heb mijn voorzetje gegeven, en bij deze speel ik de bal door. Als ik kan en het bereikbaar is dan ben ik er zeker bij.

(Naar The Frames ga ik sowieso btw)

Jaja, weet ik wel hoor.. maar ik bedoel dus: het aan een bepaald optreden koppelen lijkt me niet een goed idee...

Ben al bij andere meetups geweest en, gewoon ergens aspreken op een gezellige locatie is eigenlijk meer dan genoeg hoor

Maar inderdaad: gelijk heb je: t hangt er vanaf WAAR + WANNEER

10 december 2006 om 11:15 uur in ....

Exfrozen schreef:
10 december 2006 om 11:15 uur in ....

Zonder er mij mee willen te bemoeien.....noem een locatie, een datum en een tijdstip (twee zijn er al), en maak er hier een inschrijflijst van....en als je bijvoorbeeld in stairway to heaven in Utrecht gaat zitten, hoef je niks geen locatie te boeken......ruimte zat.

bonothecat schreef:
(quote)

Zonder er mij mee willen te bemoeien.....noem een locatie, een datum en een tijdstip (twee zijn er al), en maak er hier een inschrijflijst van....en als je bijvoorbeeld in stairway to heaven in Utrecht gaat zitten, hoef je niks geen locatie te boeken......ruimte zat.

10 december vind ik wel een goeie...

10 december 2006 om 11:15 uur in .... (1)
10 december 2006 om 12:00 in Rotown, Rotterdam (1)
(aangezien R'dam bovenaan stond en Rotown een leuke plek op loopafstand van het station is met ruimte genoeg)

Ace
1. Reijersen
2. WeSSel
3. c-moon (VL)
4. VanDeGriend
5. titan
6. Sander B.
7. Arno
8. El Ninjo
9. The Scientist
10. Jazper
11. sq
12. Woody
13. DutchViking
14. Rayman
15. Lukas
16. Sietse
17. SelmaDuim
18. HammerHead
19. Sonic Nurse
20. Itchy
21. JonnieBrasco
22. GeMaster
23. Paalhaas
24. Nicolage Rico
25. Hill
26. Dazzled Kid
27. KoenR
28. Marissa
29. nevyn
30. martvis
31. Status Seeker
32. Exfrozen
33. Toon1
34. spasmofidednity
35. Ace

2. Utrecht (11)
3. Breda (7)
4. Antwerpen (6)
5. Amsterdam (5)
6. Zwolle (4)
7. Brugge (4)
8. Gent (3)
9. Den Bosch (2)
10. Leiden (2)
11. Tilburg (1)
12. Den Haag (1/2)
13. Egchel

Ik heb voor Rotterdam gekozen, maar Utrecht of een willekeurige Brabantse stad vind ik ook best. Utrecht lijkt me de meest centrale optie overigens, met Rotterdam als goede tweede.

Kos
itchy schreef:
Om nou door een concert heen te gaan staan praten van een band die je eigenlijk niet wou zien gaat me wat te ver.
28 Oktober Mr. Lif in de Melkweg?

.

10 december is voor mij alvast goed, al had ik liever een zaterdag gehad... maar goed: 10.12 gààt...

Utrecht of Rotterdam..... of nog elders?

Als t maar bereikbaar is met het openbaar vervoer.....
En ik stel voor vanaf overdag/ smorgens / smiddags tot savonds; of zo lang iedereen wil/ kan

10 december 2006 om 11:15 uur in Utrecht (1)
10 december 2006 om 12:00 in Rotown, Rotterdam (2)

Als we nou hier eens even op verder gaan. Dan komt er misschien ook echt wat van!

18 November: Opgezwolle in De Tagrijn

Woody schreef:
10 december 2006 om 11:15 uur in Utrecht (1)
10 december 2006 om 12:00 in Rotown, Rotterdam (2)

Als we nou hier eens even op verder gaan. Dan komt er misschien ook echt wat van!

Akkoord!!!

Voor mij - zoals ik reeds zei - géén probleem!

neo
[Rotterdamse wapperende vlag]Rotterdam is toch nooit een probleem?[/Rotterdamse wapperende vlag]

Wat wordt er hier slecht iets besloten, het lijkt het poldermodel wel.......als iemand nu roept we doen het in Rotterdam in Rotown, 10 december om 12:00 uur.....dan kan er een inschrijflijst komen. Maar goed ik ging me er niet mee bemoeien, want ik doe niet mee

Ace
Jammer bono, ik zie jou toch als één van mijn hartsvrienden hier.

sq
10 december 2006 om 11:15 uur in Utrecht (2)
10 december 2006 om 12:00 in Rotown, Rotterdam (3)

SelmaDuim
10 december 2006 om 11:15 uur in Utrecht (3)
10 december 2006 om 12:00 in Rotown, Rotterdam (3)

scheelt toch best wat reistijd.

Ace
10 december 2006 om 11:15 uur in Utrecht (3)
10 december 2006 om 12:00 in Rotown, Rotterdam (4)

sq
Utrecht wordt de Stairway? (zag ik al eerder staan, en had ik al vanaf het begin ook als idee)?

Ace
Stairway is leuk! Daar betrap ik ze zelfs nog weleens op goede muziek.

10 december 2006 om 11:15 uur in Utrecht (4) [Stairway to Heaven]
10 december 2006 om 12:00 in Rotown, Rotterdam (4)

Als ik kies in functie van reistijd vanuit Mechelen, dan kies toch Rotterdam, maar als het Utrecht wordt, kom ik ook hoor!!!!

Dus:

10 december 2006 om 12:00 in Rotown, Rotterdam (5)

Ik lees dit zo af en toe, en ik ben ook best wel nieuwsgierig naar jullie koppen, maar wat moet ik me voorstellen bij zo'n bijeenkomst met 35 personen?

Gebeurt er dan ook wat? Gaan jullie dan ook wat doen?
( bijvoorbeeld massaal Da Capo leeg kopen?)
Of wordt het alleen zitten in de Henkie "ik ben weer dronken van de fiets gevalluh"Westbroeks kroeg?
Want als dat laatste zo is kan ik me een beter tijdstip voorstellen.

titan (crew)
10 december 2006 om 12:00 in Rotown, Rotterdam (6)

Ik ben bang dat het niet van de grond komt, maar als het mocht lukken ben ik er wel bij.

beide plaatsen ok voor mij alsook de voorgestelde uren....

Ik kan slecht tegen besluiteloosheid...het wordt dus Rotterdam, rotown 10 december 2006 om 12:00 uur. De aanmelding kan beginnen

Rotterdam, Rotown, 10.12.06 - 12.00 uur:

1. c-moon

Rotterdam, Rotown, 10.12.06 - 12.00 uur:

1. c-moon
2. Woody

(Zijn we dr iig met z'n tweeen )

neo
Nog even tegen die tijd kijken, maar mensen zouden eventueel kunnen dineren in huize Neo. Indien iemand dat leuk lijkt Klein stukje lopen vanaf Rotown.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:15 uur

geplaatst: vandaag om 22:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.