MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Ace
Rotterdam, Rotown, 10.12.06 - 12.00 uur:

1. c-moon
2. Woody
3. Ace

Kom ik daar wel zeveren

revolver11
Ik geef me ook op.

sq
1. c-moon
2. Woody
3. Ace
4. revolver 11
5. sq

Nu dat wordt reuzegezellig en compact als we maar met 5 blijken te zijn..... ?

1. c-moon
2. Woody
3. Ace
4. revolver 11
5. sq
6. Lukas

Wat een enthousiasme!!

Ja, dat wordt niks ben ik bang.. Ik zie ook niet exact voor me wat er gaat gebeuren. Gewoon gezellig over muziek praten onder het genot van een biertje?

Ace
Ja, of over voetbal praten en vervolgens wat rellen. Ook leuk.

Als jij er bent, wordt het automatisch rellen.

Ruby1966
en revolver 11 is ook al afgevallen...

Ace
Pourquoi?

Ruby1966
http://www.musicmeter.nl/forum/2/2167

maar misschien komt-ie evengoed nog hoor

Misschien komt ie verkleedt als sneeuwpop.

sq
Nicolage Rico schreef:
Gewoon gezellig over muziek praten onder het genot van een biertje?
Krijg er steeds meer zin in

Ace schreef:
Ja, of over voetbal praten en vervolgens wat rellen. Ook leuk.

Als het over voetbal moet gaan, dan blijf ik wel thuis hoor.. als voetbal me interesseerde zat ik wel op voetbalmeter.nl haha..

Nee serieus: laat ons het aub vooral over muziek en de dingen des levens hebben... DESNOODS als het echt niet anders kan ook voetbal ))

Ik hou de datum sowieso vrij: mocht het niet doorgaan weet ik het graag op tijd, want ik ga sowieso mijn treinticket op voorhand bestellen....

.. Ik zie ook niet exact voor me wat er gaat gebeuren... schreef Nicolage Rico, dat is ook precies de reden dat ik er niet zal zijn.
Kom daar niet voor uit Drenthe naar Rotjeknor.

Als er een keer een echt event wordt georganiseerd dan wil ik me daar voor inzetten; mee helpen organiseren e.d. maar niet voor een pint en social talk.

Voor hen die wel gaan; veel plezier !!

Is een meeting niet gewoon "elkaar ontmoeten", ik snap niet zo goed waarom het zonodig een "event" moet zijn. Een meeting is toch lijkt me juist voor "social talk" en als je er dan toch bent kun je net zo goed een biertje drinken.

bonothecat schreef:
Is een meeting niet gewoon "elkaar ontmoeten", ik snap niet zo goed waarom het zonodig een "event" moet zijn. Een meeting is toch lijkt me juist voor "social talk" en als je er dan toch bent kun je net zo goed een biertje drinken.

Helemaal akkoord BonoTheCat!!
Elkaar eens echt in RL ontmoeten, en een "toffe babbel" .... niks mis mee toch?

Ik reis er grààg de kilometertjes voor naar Rotterdam!!!
Heb zo ook al naar meetupus geweest in London en Reading....

Ik snap dan ook niet de bekrompenheid en het flauw gedoe van sommigen hier!!!!!

Maar ach ja. Wie ben ik...

Kos
Oldfart schreef:
maar niet voor een pint en social talk.
Waarvoor dan .

Voor een MuMe Event, met ik noem maar eens iets;

door de gebruikers uitverkoren live-act(s),
presentaties van indie platenlabels,
ruilbeurs,
Live Forum discussies; o.a. over downloaden vs. kopen,

de kans voor iedere MuMe gebruiker om zijn favoriete band/ artiest voor het voetlicht te brengen,
en OOK ontmoeten en een pint.

Het een sluit het ander toch niet uit? Maar mijn idee van een MuMe-meeting zou ook zijn een beetje te ouwehoeren op een plek als Ro-Town (toch een muziekcafe/concertzaaltje).

herman schreef:
Het een sluit het ander toch niet uit? Maar mijn idee van een MuMe-meeting zou ook zijn een beetje te ouwehoeren op een plek als Ro-Town (toch een muziekcafe/concertzaaltje).

Dus Herman, jij komt ook???

Oldfart: kom gewoon toch ook, we zullen dan wel verder discussieren ! ;-D

Allez, wie nog.. Dat het hier vooruitgaat he ...

Want totnutoe zijn we nog met niet al te veel...disscusieren over waarom je eventueel wel of niet zou komen.. Hmpf.. als Je je vrij kan maken: KOM DAN TOCH GEWOON )

Komaaaaaaaaan !!! DOEN !!!!!

Ik kom misschien ook wel, mocht ik me er fit genoeg voor voelen. (feestje de avond ervoor)

het is mij te wijd weg om te fietsen!

spasmofidentity schreef:
het is mij te wijd weg om te fietsen!

neem dan de trein!

Ik kom ook uit het "verre" Mechelen... ik dénk er nog niet aan om de afstand per fiets af te leggen ... alhoewel, 't zou een mooie stunt zijn

c-moon schreef:
(quote)

Dus Herman, jij komt ook???

Volgens mij heb ik al iets anders, maar als de opkomst niet al te hoog blijft, dan wil ik het nog wel overwegen.

herman schreef:
(quote)

Volgens mij heb ik al iets anders, maar als de opkomst niet al te hoog blijft, dan wil ik het nog wel overwegen.

Gewoon KOMEN, Herman

Ik beloof nog niets maar ik probeer de datum vrij te houden en ook te komen.
Als ik kom kan ik trouwens ook enkele vlaamse muziekvrienden bij het CS in Antwerpen oppikken mocht daar behoefte aan zijn.

10 decemner ben ik helaas verhinderd. Mocht er wat veranderen in de plannen, ben ik er. Tis dichtbij

Even iets anders: hoe ver is Rotown van het station van Rotterdam?

Als ik de trein neem van 10.03 in Mechelen, ben ik om 11.38 in Rotterdam

Gast
geplaatst: vandaag om 23:55 uur

geplaatst: vandaag om 23:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.