MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Tweede.

Was erg goed. Heerlijk bier, c-moon die persoonlijk zijn aandelen La Chouffe veilig heeft gepraat en zeer aangenaam gezelschap. Qua assortiment in de platenwinkels viel het (voor mij) nogal tegen, maar naderhand nog even snel langs gerend bij Mid-town, wat het weer recht trok.

Uiteindelijk alleen een cd van The Distillers en een 12" van Hellfish (bedankt Mid-town) gehaald, en nu nagenieten van de zon. En alles.

Hmm, verhuizen is door omstandigheden niet door gegaan, dus ik had er best bij kunnen zijn.

Derde.

Wouw wat een weertje! leuk om kennis te maken met jullie. Voor mij is andersom, nu uitvogelijk wie wie is op mume! hehe

Vierde

Zometeen enkele foto's. Veel heb ik er niet, helaas...

Ja, het was weer heel erg gezellig!!!" Tjone"
De afwezigen hadden weerom ongelijk ... dus hopelijk kunnen zij er de volgende keer wél bij zijn..

Fijn enkele zieltjes te kunnen hebben winnen voor het beste bier ter wereld

La Chouffe?

Lekker spul inderdaad.

Enkele foto's:

*De kaart met bieren van de tap in een bepaald café in Utrecht:

(afbeelding)

* Sgt. Revolver & Pellie:

(afbeelding)

* KoenR, Reijersen, Boordappel:

(afbeelding)

* Sgt. Revolver, Pelllie, KoenR, Reijersen, Boordappel, Titan, Bonothecat, El Ninjo en Lukas:

(afbeelding)

* El Ninjo, Lukas, HandsomeDevil, Jazper, Sietse:

(afbeelding)

* Boordappel en Titan:

(afbeelding)

* Jazper, HansomeDevil en Sietse zijn erg druk met het bekijken van de profielen:

(afbeelding)

Verder kan je op de foto's ook heel veel LA CHOUFFE zien
En een vroegere koning van een landje maakt ook ergens zijn opwachting in de achtergrond...

Heb helaas niet meer foto's, en dus ook niet van alle aanwezigen....

Maar ik kan wel kwijt dat het een enorm gezellige namiddag was, die weerom voor herhaling vatbaar is !!! Op naar de volgende meeting

Jammer dat Sietse niet in de camera kijkt op de eerste foto waar je hem ziet... Hij lijkt veel op de afbeelding op de muur achter hem.

Is dit trouwens cafe Belgie?

herman schreef:
Jammer dat Sietse niet in de camera kijkt op de eerste foto waar je hem ziet... Hij lijkt veel op de afbeelding op de muur achter hem.

Is dit trouwens cafe Belgie?

Zie je dat aan het Cafe, of het enthousiasme van c-moon?

Goed geraden Herman...
En de afbeelding achter hem was de vorige konining van b: Boudewijn.

dannygrob schreef:
(quote)

Zie je dat aan het Cafe, of het enthousiasme van c-moon?

Dat laatste zou enkel het geval zijn mocht het "café Vlaanderen" zijn en er geen koning aan de muur hangen

Ik zag het aan de drankkaart, ik ben er eens geweest na een magistraal concert van Motorpsycho (19-4-2001) en iemand was die kaart systematisch aan het afwerken, weet ik nog.

En kroegen met 20 verschillende bieren op tap kom je niet heel vaak tegen.

c-moon schreef:
Dat laatste zou enkel het geval zijn mocht het "café Vlaanderen" zijn en er geen koning aan de muur hangen

tis maar een deelstaat hoor okay...jullie hebben wel een eigen regering, een eigen parlement, een eigen begroting en eigen inkomsten, maar het blijft belgie voor mij

herman schreef:
Ik zag het aan de drankkaart, ik ben er eens geweest na een magistraal concert van Motorpsycho (19-4-2001) en iemand was die kaart systematisch aan het afwerken, weet ik nog.

Nee, niet in Nederland
LOL

O ja, Herman en allen, we hadden het vandaag nog over.. naar een nabije toekomst toe... een meetup in Vlaanderen....
Zegt jullie dat wat ?

herman schreef:

ah op die fiets

volgens mij heb je een flink slechte ochtend als je het einde van die kaart uberhaupt haalt...

dannygrob schreef:
(quote)

ah op die fiets

volgens mij heb je een flink slechte ochtend als je het einde van die kaart uberhaupt haalt...

Ja, daar heb je een punt

ebisch
mmmm ik heb wel zin in een lammegoedzak, jammer dat ik er niet bij kon zijn .

SelmaDuim
Zag er weer leuk uit, volgende keer maar wel weer proberen er bij te zijn.

handsome_devil
Zo. Ik ben ook weer thuis. Dit was mijn eerste meeting en ik vond het zeer geslaagd

Yo, ben ook weer aanwezig. Was gezellig zo voor de eerste keer.

@ El Ninjo; heb jij dat plaatje van The 13th Floor Elevators (dat ik daar op de foto zie) aangeschaft?

Ik ben ook net thuis. Meteen de nieuwe aanwinsten even uitproberen, uiteraard. Het was zeker gezellig, Reijersen ! Op aanraden van c-moon ( ) natuurlijk even wat Belgische biertjes geprobeerd, onder andere La Chouffe. Leuke stad, dat Utrecht.

Ik heb mijn ogen ook weer eens dicht op een foto, zoals gewoonlijk .

Sietse
ook ik heb mij wederom goed vermaakt...
veel appelsap gedronken, helaas kon Mark (c-moon) daar geen tips over geven, maar als nog mocht dat de pret niet drukken.

Geslaagde dag...en nu ben ik moe

Hebben jullie ook gegeten in België?
En in welke platenzaken zijn jullie geweest?

ebisch
Heeft niemand Mark/c-moon - Sitting On the Dock of the Bay opgenomen?

Ik ben ook weer veilig in Leiden aangekomen. Het was een erg gezellige dag, en ik wil vooral met klem aan al het bovenstaande toevoegen dat het hoog tijd is voor www.rokjesmeter.nl.

ebisch
Sgt. Revolver schreef:

Ik heb mijn ogen ook weer eens dicht op een foto, zoals gewoonlijk .

Ik zie helemaal geen foto van je met gesloten ogen, maar misschien heb ik gewoon teveel oog voor je mooie snor!

Sietse
Lukas schreef:
het hoog tijd is voor www.rokjesmeter.nl.

ebisch

Geslaagd dagje vandaag, Reijersen Heb me prima vermaakt, leuk om iedereen in levende lijve te ontmoeten.
En gelukkig ook een wat grotere opkomst deze keer dan de 1e meeting destijds in Rotterdam , jammer dat ik er tegen het eind v/d middag al vandoor moest...maar gezellig dat C-Moon het grootste deel v/d reis meereed.

@Toon1; Nee, die is waarschijnlijk door Lukas aangeschaft, ik heb mezelf deze keer ingehouden en heb de platenzaken vermeden, ben niet verder dan de kroeg geraakt

Potverpillepap, waar blijft toch rokjesmeter.nl?

Gast
geplaatst: vandaag om 11:13 uur

geplaatst: vandaag om 11:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.