De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 15 april 2007, 01:04 uur
Was erg gezellig inderdaad. En dat Jordy maar snel aan rokjesmeter begint. 

0
geplaatst: 15 april 2007, 01:24 uur
0
geplaatst: 15 april 2007, 01:27 uur
0
geplaatst: 15 april 2007, 02:43 uur
Lukas schreef:
ik wil vooral met klem aan al het bovenstaande toevoegen dat het hoog tijd is voor www.rokjesmeter.nl.
ik wil vooral met klem aan al het bovenstaande toevoegen dat het hoog tijd is voor www.rokjesmeter.nl.

0
ebisch
geplaatst: 15 april 2007, 03:15 uur
Sgt. Revolver schreef:
Staat toch nog wel een klein beetje
................... 
(quote)
................... 
Ja goed hoor, het is een begin.

0
SelmaDuim
geplaatst: 15 april 2007, 07:55 uur
Oldfart schreef:
Hebben jullie ook gegeten in België?
En in welke platenzaken zijn jullie geweest?
Hebben jullie ook gegeten in België?
En in welke platenzaken zijn jullie geweest?
Uhm, Utrecht ligt nog steeds in Nederland.

0
geplaatst: 15 april 2007, 08:17 uur
Zo, ik ben ook weer thuis..
Vond het een erg geslaagde dag. Erg gelachen en een hoop geleerd.
Wisten jullie bijvoorbeeld dat je Pellie uitspreekt als [grunt]Pellie[/grunt]?
Vond het een erg geslaagde dag. Erg gelachen en een hoop geleerd.
0
geplaatst: 15 april 2007, 09:58 uur
Toch maar even een kort verslagje met namen/plaatsen?
Platenzaken: Plaatboef en Plato. Da Capo en Boudisque waren wat ver van onze uitvalsbasis (na de Stairway was dat dus Kafé België). We hebben uiteindelijk gegeten bij Il Pozzo, en daarna hebben we nog op terras gezeten bij Café de Zaak (of heet dat tegenwoordig anders?).
0
geplaatst: 15 april 2007, 10:05 uur
c-moon schreef:
O ja, Herman en allen, we hadden het vandaag nog over.. naar een nabije toekomst toe... een meetup in Vlaanderen....
Zegt jullie dat wat ?
O ja, Herman en allen, we hadden het vandaag nog over.. naar een nabije toekomst toe... een meetup in Vlaanderen....
Zegt jullie dat wat ?
Ik kom dan in elk geval. Verder laat met name mevrouw sq weten een meeting in Vlaanderen van harte toe te juichen, zeker als we daar nog een dagje aan vast knopen. Ik ben zelf voor Gent, omdat ik weet dat het daar leuk is, maar ik was nog nooit in Mechelen. Wat anderen daarvan vinden?
0
geplaatst: 15 april 2007, 10:28 uur
sq schreef:
Ik kom dan in elk geval. Verder laat met name mevrouw sq weten een meeting in Vlaanderen van harte toe te juichen, zeker als we daar nog een dagje aan vast knopen. Ik ben zelf voor Gent, omdat ik weet dat het daar leuk is, maar ik was nog nooit in Mechelen. Wat anderen daarvan vinden?
(quote)
Gent is een optie (Arno, .. ?)
Antwerpen is ook goed mogelijk...
Mechelen: waarom niet, het is mijn thuisstad, een mooie thuisstad ook. De voormalige hoofdstad der Nederlanden is zeker een bezoekje waard:
Er zijn dan wel niet veel platenzaken, en daar heb je dan het nadeel, maar een meeting is er in de eerste plaats om elkaar te ONTMOETEN he
En daar is dan weer wél gelegeneheid te over voor: veel café's dus: een voordeel, nog een voordeel, maar dat geldt voor de meeste Vlaamse en Waalse steden: een paradijs voor bierdrinkers ....Mocht er a) gekozen worden voor Mechelen en b) interesse zijn voor, dan wil ik met veel plezier een guided tour in mijn mooie stad doen. Heb dat al eerder gedaan

Voor zowel Antwerpen als Mechelen (als evt. Brussel geldt): heel makkelijk te bereiken per trein vanuit Nederland: de beneluxtrein Amsterdam- Brussel, stop nl. zowel in Antwerpen als in Mechelen

(alle 'stops': Amsterdam, Schiphol, Den Haag, Rotterdam, Dordrecht, Roosendaal, Antwerpen Centraal, Antwerpen Berchem, Mechelen, Brussel-Noord, Brussel-Centraal, Brussel-Zuid).
Maar ook Gent is denk ik wel redelijk goed te bereiken via het spoor, je neemt ook de benelux-trein, maar stapt over in Antwerpen-Berchem op de trein naar Oostende en stapt af in Gent-St.Pieters...
Maar, wat NL betreft werden - tenzij ik me vergis - ook Breda en Venlo nog wel eens genoemd als locatie voor een der eerstvolgende meetups...
0
handsome_devil
geplaatst: 15 april 2007, 10:37 uur
Ben ik de enige die door de meeting c-moons berichten is gaan lezen met een vlaams accent? 

0
geplaatst: 15 april 2007, 10:49 uur
handsome_devil schreef:
Ben ik de enige die door de meeting c-moons berichten is gaan lezen met een vlaams accent?

Niks mis met dat Vlaams accent

0
handsome_devil
geplaatst: 15 april 2007, 10:51 uur
Nee hoor, zeker niet, maar toch wel een beetje vaag om dat zo ineens te merken 

0
geplaatst: 15 april 2007, 10:53 uur
Ik meld me aan voor de Mechelen meeting.....ik denk dat mevrouw Bonothecat er dan ook wel een weekendje van wil maken 
[edit]mevrouw bonothecat staat inmiddels te springen in badkamer, ze ziet allerlei shopmogelijkheden[/edit]

[edit]mevrouw bonothecat staat inmiddels te springen in badkamer, ze ziet allerlei shopmogelijkheden[/edit]
0
geplaatst: 15 april 2007, 11:13 uur
handsome_devil schreef:

ach het went wel, ik ben het ook gewend geraakt.. haha
0
geplaatst: 15 april 2007, 11:15 uur
bonothecat schreef:
Ik meld me aan voor de Mechelen meeting.....ik denk dat mevrouw Bonothecat er dan ook wel een weekendje van wil maken

Fijn fijn.. Haha.. mevrouw bonothecat wil gaan shoppen..
Hm... ALS het dus in Mechelen eens een keer zou doorgaan zal ik maar best enkele shopping-tips gaan opzoeken, voor de MuMe-dames en dames van MuMe-heren

Toeristische tips: geen probleem, shoppingtips: ben ik minder goed in, maar moet lukken.. desgevallend ha!
Alvast enkele impressies; enkele kiekjes van Mechelen, te vinden op mijn Flickr-pagina :
met de 'tag' Mechelen geeft dit:
http://www.flickr.com/photos/markec/tags/mechelen/
0
titan (crew)
geplaatst: 15 april 2007, 11:36 uur
Ik ben wel voor een meeting in Breda. Goed te bereiken (ook voor de Belgen) en een leuke stad. Mechelen vind ik ook prima, naar die stad wilde ik sowieso nog eens heen.
Ik ben gisteren blijkbaar op tijd weggegaan, want bij het rokjes meten had ik me toch stierlijk verveeld
Ik ben gisteren blijkbaar op tijd weggegaan, want bij het rokjes meten had ik me toch stierlijk verveeld

0
SelmaDuim
geplaatst: 15 april 2007, 11:43 uur
titan schreef:
Ik ben wel voor een meeting in Breda. Goed te bereiken (ook voor de Belgen) en een leuke stad. Mechelen vind ik ook prima, naar die stad wilde ik sowieso nog eens heen.

Daar moeten we in Breda maar een leuke variant op verzinnen.

Breda lijkt mij inderdaad ook wel een goed idee dus.

0
geplaatst: 15 april 2007, 11:49 uur
Korte reactie op de twee voorgaande sprekers alhier:
Mechelen of Breda, Mechelen EN breda...
Het éne sluite het àndere niet uit he ...
Mechelen of Breda, Mechelen EN breda...
Het éne sluite het àndere niet uit he ...

0
geplaatst: 15 april 2007, 12:12 uur
Sgt. Revolver schreef:
................... 
(quote)
................... 
4,0 *
Jazper schreef:
Eindelijk iemand die m'n naam goed uitspreekt.

Wat een heerlijke flauwe humor was dat aan tafel 2!

Ik moet zeggen het was opnieuw een geslaagde dag. Is rokjesmeter.nl nou inmiddels al geregistreerd, want het duurt wel erg lang ?!?

0
geplaatst: 15 april 2007, 12:26 uur
Veel lol aan de Tafel 2 tijdens het eten inderdaad
We hebben met z'n vieren meer gelachen dan de hele dag met de hele groep bij elkaar 
We hebben met z'n vieren meer gelachen dan de hele dag met de hele groep bij elkaar 
0
geplaatst: 15 april 2007, 12:33 uur
Voor wie de foto's nog eens wil bekijken, het gaat ook via deze weg:
http://foto.telenet.be/7914214851
paswoord: mume
http://foto.telenet.be/7914214851
paswoord: mume
0
geplaatst: 15 april 2007, 12:33 uur
Reijersen schreef:
Met als klap op de vuurpijl die verdwaalde bak groente die op de verkeerde tafel stond.

0
geplaatst: 15 april 2007, 12:36 uur
Pellie schreef:
Met als klap op de vuurpijl die verdwaalde bak groente die op de verkeerde tafel stond.
(quote)

Lang leve de konijnen.
0
geplaatst: 15 april 2007, 15:33 uur
Reijersen schreef:
Ja, maar dat is niet eerlijk, want wij zaten bij Sietse aan tafel
...
0
handsome_devil
geplaatst: 15 april 2007, 17:38 uur
Nee, Sietse bracht ons wat bij over subjectiviteit en objectiviteit. Dat is ook wat waard Lukas 

* denotes required fields.