De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 19:17 uur
Lennonlover schreef:
Mechelen? super. Da's een half uur onderweg voor mij.
De stad der Manenblussers en Bart "teddybeertje" Somers
In Antwerpen is het wel véél gezelliger én veel meer te zien. Maarja, beslist is beslist
Mechelen? super. Da's een half uur onderweg voor mij.
De stad der Manenblussers en Bart "teddybeertje" Somers
In Antwerpen is het wel véél gezelliger én veel meer te zien. Maarja, beslist is beslist

Antwerpen gezelliger? Meer platgelopen en bekender bedoel je?
Ik heb NIETS, ik herhaal NIETS met den Somers, maar ik ben wél fiere Mechelaar, met of zonder Somers..
Enne... de locatie werd reeds lang geleden beslist... zodus
En in Antwerpen méér te zien? Ahum....
Nu ja, dat Antwerpenaars het soms moeilijk hebben hun ego op zij te schuiven en op Mechelen neerkijken is nu ook geen nieuws: maar ze zijn destemeer welkom, al was het maar om met hun eigen ogen vast te stellen wat een pracht stad Mechelen IS
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 20:02 uur
Haat en nijd tussen Belgen onderling? Het moet niet gekker worden 

0
geplaatst: 30 augustus 2007, 20:09 uur
Je zal bedoelen: Anwerpenaars die nu pas uitkomen op de meetup waar ik nu al weken mee bezig ben met PROBEREN te organiseren, en vaststellen dat het "maar" in Mechelen is.... ;-(
Maar goed, zoals ik al zei: reden te meer voor deze mensen om naar Mechelen te komen, misschien kan ik hen wel overtuigen van hun ongelijk

En laten we nu aub over de meetup zélf hebben: zodus...
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 20:17 uur
Za 27.10
- c-moon
- el ninjo
- Paap Floyd
- itchy
- Cygnus
- mstb
- waldo jeffers
- sq + miss sq
- Toon1
- Jazper
- Bonothecat
- shinybeast
- lennonlover
Ik tel 14 personen so far.....
tenzij ik me vergis...
- c-moon
- el ninjo
- Paap Floyd
- itchy
- Cygnus
- mstb
- waldo jeffers
- sq + miss sq
- Toon1
- Jazper
- Bonothecat
- shinybeast
- lennonlover
Ik tel 14 personen so far.....
tenzij ik me vergis...
0
Omayyad
geplaatst: 30 augustus 2007, 20:27 uur
Waar heb jij de laatste tijd gezeten?
Niet het nieuws gevolgd? 
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 20:32 uur
Omayyad schreef:
Niet het nieuws gevolgd? 
(quote)
Niet het nieuws gevolgd? 
Kunnen we terug naar het onderwerp gaan aub?
Omayad, kom jij niet??
0
Omayyad
geplaatst: 30 augustus 2007, 20:33 uur
Dat weet ik nog niet... Het is nog iets te ver weg voor me om definitief iets toe te kunnen zeggen.
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 20:36 uur
Omayyad schreef:
Dat weet ik nog niet... Het is nog iets te ver weg voor me om definitief iets toe te kunnen zeggen.
Ah ok .....
't zou anders wél net zo leuk zijn he....
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 20:37 uur
Omayyad schreef:
Geldt ook voor mij. Ga er voorlopig maar vanuit dat ook ik Mechelen onveilig kom maken

0
geplaatst: 30 augustus 2007, 20:38 uur
Lukas schreef:
Geldt ook voor mij. Ga er voorlopig maar vanuit dat ook ik Mechelen onveilig kom maken
(quote)

TOP !!!
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 23:41 uur
Sorry C-Moon. Ik wou mijn grote Antwerpse mond niet openzetten. Ik ben gene schauvinist. Alleen fier op mijn stad. En als Mechelaar moet je dat ook zijn. Ben er een paar keer geweest. Leuke stad!
Alleen snap ik niet hoe je de zon met vuur kunt verwarren en vervolgens deze proberen te blussen...

Alleen snap ik niet hoe je de zon met vuur kunt verwarren en vervolgens deze proberen te blussen...

0
geplaatst: 30 augustus 2007, 23:42 uur
Omayyad schreef:
Niet het nieuws gevolgd? 
(quote)
Niet het nieuws gevolgd? 
Idd, geef de Walen maar aan Frankrijk! Wij trekken onze plan wel! Enfin, we gaan er niet over beginnen en houden ons strickt, zéér strickt, aan het onderwerp van dit topic.
Hier wordt niet meer gelachen!

0
geplaatst: 31 augustus 2007, 00:07 uur
Lennonlover schreef:
Idd, geef de Walen maar aan Frankrijk! Wij trekken onze plan wel! Enfin, we gaan er niet over beginnen en houden ons strickt, zéér strickt, aan het onderwerp van dit topic.

(quote)

't is al goed

Ik ga althans akkord met je analyse... ;-p
0
geplaatst: 31 augustus 2007, 00:07 uur
Lennonlover schreef:
Sorry C-Moon. Ik wou mijn grote Antwerpse mond niet openzetten. Ik ben gene schauvinist. Alleen fier op mijn stad. En als Mechelaar moet je dat ook zijn. Ben er een paar keer geweest. Leuke stad!

't ging hem wel om de maan die de Mechelaars gingen blussen hoor.. met de zon heeft het allemaal niks te maken, wel de sages en legendes juist citeren he..
En als ge naar Mechelen komt: waag het niet onzen Opsinjoor te pikken he

nb: over de gegroeide rivaliteit tussen Mechelen & Antwerpen vertel ik de Nederlandse MuMe'ers graag op de meetup ;-p
0
geplaatst: 31 augustus 2007, 00:18 uur
Sheplays schreef:
Amsterdam, dat is pas een stad....
Amsterdam, dat is pas een stad....
... gaat er daar nog ééntje olie op het vuur gooien

En dan krijgen we straks Amsterdam vs Rotterdam (jaja, is me bekend).
Maar zoals met Mechelen & Antwerpen wordt wellicht de soep niet zo heet gegeten als dat ze wordt opgediend...
en zo zullen Lennonlover en c-moon elkaar huis de kop niet inslaan op de meeting in Mechelen...
He.. Lennonlover: volgende keer als t in Vlaanderen is, doe jij de meetup en is t in antwerpen, okey ?

0
geplaatst: 31 augustus 2007, 00:19 uur
Chauvinisme is bullshit. Zijn wij niet allen wereldburgers?
0
Sheplays
geplaatst: 31 augustus 2007, 00:20 uur
Ik sta niet in voor de confrontatie R'dam - A'dam, c-moon 

0
geplaatst: 31 augustus 2007, 00:30 uur
itchy schreef:
Chauvinisme is bullshit.
Chauvinisme is bullshit.
Niks mis mee chauvinisme...
itchy schreef:
Zijn wij niet allen wereldburgers?
Zijn wij niet allen wereldburgers?
ook,
ik ben eerst mezelf / mens, dan Vlaming dan Europeaan en Werleldburger

En dat alles kan gerust zonderhaatdragend te zijn of elkaar de kop in te slaan... ik heb begrip voor zij die vinden dat wat ik vind onzin is,
We kunnen er op de meeting nog een boompje over opzetten

Wie weet heeft dit "land" dan zelfs een regering ;-p
Of wie weet zijn dan al in een geheel andere context....
Nog een eind tot 27 oktober...
0
geplaatst: 31 augustus 2007, 00:31 uur
0
Sheplays
geplaatst: 31 augustus 2007, 00:32 uur
Alle belgen zijn natuurlijk welkom in mokum! medenederlanders uiteraard ook van harte!
0
geplaatst: 31 augustus 2007, 00:32 uur
DUS:
Za 27.10
- c-moon
- el ninjo
- Paap Floyd
- itchy
- Cygnus
- mstb
- waldo jeffers
- sq + miss sq
- Toon1
- Jazper
- Bonothecat
- shinybeast
- lennonlover
misschien:
- omayad
- lukas
Ik tel 14/ 16 personen so far.....
tenzij ik me vergis...
Kom jij ook, Sheplays?
Za 27.10
- c-moon
- el ninjo
- Paap Floyd
- itchy
- Cygnus
- mstb
- waldo jeffers
- sq + miss sq
- Toon1
- Jazper
- Bonothecat
- shinybeast
- lennonlover
misschien:
- omayad
- lukas
Ik tel 14/ 16 personen so far.....
tenzij ik me vergis...
Kom jij ook, Sheplays?
0
Sheplays
geplaatst: 31 augustus 2007, 00:49 uur
Beste c-moon, Mechelen lijkt me een prachtige stad om eens te bezoeken! Ik verneem echter zojuist dat Mark Almond gaat optreden op 27 oktober in mijn stadje dus ik ga proberen daar te geraken!
0
geplaatst: 31 augustus 2007, 00:52 uur
Sheplays schreef:
Beste c-moon, Mechelen lijkt me een prachtige stad om eens te bezoeken! Ik verneem echter zojuist dat Mark Almond gaat optreden op 27 oktober in mijn stadje dus ik ga proberen daar te geraken!
(quote)
Jammer!
Dan zal het voor die Amsterdam meetup worden ;-p
0
geplaatst: 7 september 2007, 22:19 uur
Ik vind die grote meetings allemaal erg leuk, maar Belgie is me toch te ver. En het duurt altijd zo lang om die grote meetings op te zetten.
Het lijkt me ook leuk om gewoon regelmatig eens met 1 of meerdere personen eens een avondje op een terrasje te zitten of een potje te poolen o.i.d.
Aangezien ik een OV-kaart heb en geen moeite heb met treinreizen vind ik het best leuk om zo af en toe het land door te reizen om eens op bezoek te komen
...
Ik heb bijvoorbeeld aankomende donderdagavond nog niks ingepland.. iemand (anywhere in nederland) die dan zin heeft in terrasje/poolen/etc...?
... Ik kan zelfs een ranglijst maken van de poolkwaliteiten van verschillende MuMe'ers
Het lijkt me ook leuk om gewoon regelmatig eens met 1 of meerdere personen eens een avondje op een terrasje te zitten of een potje te poolen o.i.d.
Aangezien ik een OV-kaart heb en geen moeite heb met treinreizen vind ik het best leuk om zo af en toe het land door te reizen om eens op bezoek te komen
...Ik heb bijvoorbeeld aankomende donderdagavond nog niks ingepland.. iemand (anywhere in nederland) die dan zin heeft in terrasje/poolen/etc...?
... Ik kan zelfs een ranglijst maken van de poolkwaliteiten van verschillende MuMe'ers

0
SelmaDuim
geplaatst: 7 september 2007, 23:09 uur
Poolen...
Het is nog steeds 4-3 voor mij, hè herman......
Het is nog steeds 4-3 voor mij, hè herman......

0
geplaatst: 8 september 2007, 00:12 uur
The Scientist schreef:
Ik vind die grote meetings allemaal erg leuk, maar Belgie is me toch te ver. En het duurt altijd zo lang om die grote meetings op te zetten.
...
Ik heb bijvoorbeeld aankomende donderdagavond nog niks ingepland.. iemand (anywhere in nederland) die dan zin heeft in terrasje/poolen/etc...?
Nou, ik wil wel een keertje gaan poolen hoor Ik vind die grote meetings allemaal erg leuk, maar Belgie is me toch te ver. En het duurt altijd zo lang om die grote meetings op te zetten.
...Ik heb bijvoorbeeld aankomende donderdagavond nog niks ingepland.. iemand (anywhere in nederland) die dan zin heeft in terrasje/poolen/etc...?

0
geplaatst: 8 september 2007, 00:41 uur
ik wil wel poolen hoor... moet het wel een beetje te regelen zijn met school, natuurlijk.
0
geplaatst: 8 september 2007, 01:07 uur
Ik heb dit bericht niet gelezen.

Maar het wordt tijd voor het grote MuMe-pooltoernooi, begrijp ik al?

* denotes required fields.