De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 8 september 2007, 20:06 uur
Mini-meetings zijn erg gemakkelijk te regelen....sterker nog je kunt ze ook spontaan laten ontstaan......gisteren nog een meeting gehad met Herman. Op zijn gezicht was wel duidelijk af te zien dat hij nog met 4-3 achter stond overigens 

0
geplaatst: 9 september 2007, 11:42 uur
Om nog even terug te komen op de Mechelen-meeting: ik heb mij hier nog niet laten horen, omdat ik niet zeker wist of ik wel zou kunnen (nieuwe school, meer werk, enz....), maar volgens mij moet het toch wel lukken. Ik zal mijn naam dus maar toevoegen aan het lijstje. (excuses dat ik het nu pas zeg, c-moon). Zo'n meeting is gewoon te leuk om niet te gaan, toch niet als het zo dicht bij huis is 
Za 27.10
- c-moon
- el ninjo
- Paap Floyd
- itchy
- Cygnus
- mstb
- waldo jeffers
- sq + miss sq
- Toon1
- Jazper
- Bonothecat
- shinybeast
- lennonlover
- Arno
misschien:
- omayad
- lukas

Za 27.10
- c-moon
- el ninjo
- Paap Floyd
- itchy
- Cygnus
- mstb
- waldo jeffers
- sq + miss sq
- Toon1
- Jazper
- Bonothecat
- shinybeast
- lennonlover
- Arno
misschien:
- omayad
- lukas
0
Omayyad
geplaatst: 9 september 2007, 12:19 uur
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn mijn alias weg te halen? Of, wacht.... dat doe ik zelf wel 
Za 27.10
- c-moon
- el ninjo
- Paap Floyd
- itchy
- Cygnus
- mstb
- waldo jeffers
- sq + miss sq
- Toon1
- Jazper
- Bonothecat
- shinybeast
- lennonlover
- Arno
misschien:
- lukas

Za 27.10
- c-moon
- el ninjo
- Paap Floyd
- itchy
- Cygnus
- mstb
- waldo jeffers
- sq + miss sq
- Toon1
- Jazper
- Bonothecat
- shinybeast
- lennonlover
- Arno
misschien:
- lukas
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 9 september 2007, 12:23 uur
za 27 oktober in Mechelen ? Sorry, ik ben de laatste tijd niet zo vaak meer op MuMe geweest; Is dat de vaste datum voor een meeting / Meetinkje ?
Ik wil er best bij wezen, maar wat staat er op het programma ? Pintelieren en praten ? Hoe verloopt zo'n meeting ????
Ik wil er best bij wezen, maar wat staat er op het programma ? Pintelieren en praten ? Hoe verloopt zo'n meeting ????
0
geplaatst: 9 september 2007, 13:18 uur
EVANSHEWSON, een paar weken terug kwam c-moon met het idee om een meeting te organiseren in Mechelen. Hij opperde een aantal data en de mensen die interesse hadden/hebben moeten/moesten hun naam bij de data zetten wanneer ze in de gelegenheid zouden zijn om een meeting te bezoeken. Op het moment zijn we zover te zeggen dat voor 27-10 de meeste interesse is, dus wordt die dag in de agenda gezet.
Bij een meeting komt het meestal neer op gezellig her en der wat drinken (en nu zeker met c.moon als reisleidster), wat platenzaken plunderen, gezellig wat eten, ouwehoeren met elkander en afsluitend weer wat drinken ofzo. Kortom gezellig.
Natuurlijk is iedereen nog van harte welkom om te komen en dus zijn naam aan het bovenstaande lijstje toe te voegen
Bij een meeting komt het meestal neer op gezellig her en der wat drinken (en nu zeker met c.moon als reisleidster), wat platenzaken plunderen, gezellig wat eten, ouwehoeren met elkander en afsluitend weer wat drinken ofzo. Kortom gezellig.
Natuurlijk is iedereen nog van harte welkom om te komen en dus zijn naam aan het bovenstaande lijstje toe te voegen

0
EVANSHEWSON
geplaatst: 9 september 2007, 13:22 uur
Paap_Floyd schreef:
EVANSHEWSON, een paar weken terug kwam c-moon met het idee om een meeting te organiseren in Mechelen. Hij opperde een aantal data en de mensen die interesse hadden/hebben moeten/moesten hun naam bij de data zetten wanneer ze in de gelegenheid zouden zijn om een meeting te bezoeken. Op het moment zijn we zover te zeggen dat voor 27-10 de meeste interesse is, dus wordt die dag in de agenda gezet.

Bedankt alvast voor de uitleg en de uitnodiging, ik zie dat zeker zitten en zal de datum vrij houden. Tenslotte woon ik op amper 50 km van de mooie stad Mechelen, waar ik beroepshalve soms eens passeer, maar helaas nooit tijd heb om ook het mooie stadscentrum eens te bezoeken.
Om hoe laat en waar precies gaat de meeting door, sorry, maar ik ben niet zo handig in het opzoeken van al die data...

0
geplaatst: 9 september 2007, 13:26 uur
EVANSHEWSON schreef:
Om hoe laat en waar precies gaat de meeting door, sorry, maar ik ben niet zo handig in het opzoeken van al die data...
Dat is nog niet afgesproken.(quote)

0
geplaatst: 9 september 2007, 14:30 uur
Paap_Floyd schreef:
(en nu zeker met c.moon als reisleidster),
(en nu zeker met c.moon als reisleidster),

0
geplaatst: 9 september 2007, 17:19 uur
Ik ben zeer blij met alle lof, maar, ik ben écht wel van de manneklijke soort hoor
)
dus: reisleiDer ;-D
( ach als het maar niet lIJder wordt...)
Ik post zo snel mogelijk de verdere details !!!
Maar 27.10 is wel de definieve datum hoor !!
Gisteren was er nog een flickr-meetup in Mechelen, en de foto's daarvan zie je hier (mijn foto's):
http://www.flickr.com/photos/markec/sets/72157601906694768/
en hier (alle deelnemers hun foto's):
http://www.flickr.com/photos/tags/mechelenmeetup2007/
Er waren trouwens veel (tevreden) Nederlanders bij
))

Zodus, het mooie Mechelen, met als deelnemers:
Za 27.10
- c-moon
- el ninjo
- Paap Floyd
- itchy
- Cygnus
- mstb
- waldo jeffers
- sq + miss sq
- Toon1
- Jazper
- Bonothecat
- shinybeast
- lennonlover
- Arno
- EVANSHEWSON ?
misschien:
- lukas
)dus: reisleiDer ;-D
( ach als het maar niet lIJder wordt...)
Ik post zo snel mogelijk de verdere details !!!
Maar 27.10 is wel de definieve datum hoor !!
Gisteren was er nog een flickr-meetup in Mechelen, en de foto's daarvan zie je hier (mijn foto's):
http://www.flickr.com/photos/markec/sets/72157601906694768/
en hier (alle deelnemers hun foto's):
http://www.flickr.com/photos/tags/mechelenmeetup2007/
Er waren trouwens veel (tevreden) Nederlanders bij
))
Zodus, het mooie Mechelen, met als deelnemers:
Za 27.10
- c-moon
- el ninjo
- Paap Floyd
- itchy
- Cygnus
- mstb
- waldo jeffers
- sq + miss sq
- Toon1
- Jazper
- Bonothecat
- shinybeast
- lennonlover
- Arno
- EVANSHEWSON ?
misschien:
- lukas
0
geplaatst: 10 september 2007, 00:25 uur
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 10 september 2007, 04:10 uur
Laat dat vraagteken maar weg bij mij, ik kom zeker, voeg me dus maar bij de lijst bij!
Patrick.
Patrick.
0
geplaatst: 10 september 2007, 11:23 uur
ik breng ook mijn vrouw mee en we overnachten in Mechelen
dus als je iets kunt aanbevelen?
0
geplaatst: 10 september 2007, 12:42 uur
shinybeast schreef:
Oh nog geen slecht idee, misschien dat die van ons ook wel mee komt.
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 11 september 2007, 05:39 uur
Kan iemand de juiste data opgeven aub, ik bedoel een preciese plaats en uur ?
Thanks.
P.
Thanks.
P.
0
geplaatst: 11 september 2007, 08:41 uur
De precieze datum is zaterdag 27 oktober, de exacte plaats en tijd wordt later nog door C-Moon bekendgemaakt.
0
geplaatst: 21 september 2007, 01:06 uur
Nee.
Ben jullie nog niet vergeten hoor !
heel snel wat meer info over de meetup!
Stay Tunes
Ben jullie nog niet vergeten hoor !

heel snel wat meer info over de meetup!
Stay Tunes

0
geplaatst: 26 september 2007, 00:24 uur
Hallo Iedereen:
Er zijn blijkbaar geen inschrijvingen bijgekomen...
Ik ben ondertussen al wat meer aan het denken geweest naar concrete programma-invulling: heel gauw meer details...
Het uur om af te spreken smorgens/ smiddags, gezien de voor sommigen lange reistijd, misschien best niet té vroeg veronderstel ik?
Ergens starten net voor of na de middag?
Of liever later?
Ik hoop meer details - ook over slaapmogelijkheden - te geven ergens verderop deze week, ten laatste na het weekend!
Ik heb er alvast zin in, en jullie???
Ik ben ondertussen al wat meer aan het denken geweest naar concrete programma-invulling: heel gauw meer details...
Het uur om af te spreken smorgens/ smiddags, gezien de voor sommigen lange reistijd, misschien best niet té vroeg veronderstel ik?
Of liever later?
Ik hoop meer details - ook over slaapmogelijkheden - te geven ergens verderop deze week, ten laatste na het weekend!
0
geplaatst: 26 september 2007, 10:41 uur
Vanaf net na de middag zou voor mij perfect zijn.
Ik weet nog niet of ik er zin in heb, dat ligt aan het programma, Mark
Ik weet nog niet of ik er zin in heb, dat ligt aan het programma, Mark

0
EVANSHEWSON
geplaatst: 26 september 2007, 17:51 uur
c-moon schreef:
Hallo Iedereen:
Of liever later?
Hallo Iedereen:
Of liever later?
Ik heb er zin in, het moet toch leuk zijn om "fictieve verzonnen pseudonamen" in het echt eens tegen te komen;
Voor mij zou late voormiddag ideaal zijn, kunnen we samen APERITIEVEN natuurlijk terwijl we allen kennis maken.
Maar hoe herkennen we elkaar ? Allemaal Naakt ?
Of allen met een roos op de jas gespeld ?

En iedereen een BADGE met zijn pseudo erop ??? allemaal vragen, natuurlijk...
0
geplaatst: 27 september 2007, 11:44 uur
Ik ga de komenden uren/dagen eens enkele zaken verder uitzoeken, en dat lees je hier dan heel snel 
Eerste ruwe voorstel:
1. Afspreken vlak voor/ op/ na de middag, even allen verzamelen: gezellig wat drinken
2. de stad in met ondergetekende als gids (met eventuele - hm.. schreef ik "eventuele") stops langs café's (en/of bij mooi weer: terrasjes) en de weinige platenzaken die Mechelen rijk is...
3. tegen de avond aan ergens - voor zij die dat wensen tenminste - de maaltijd nuttigen
4. cafébezoekje(s) ... to
a) laatste trein huiswaaets
b) eerste treint huiswaarts
c) je te moe bent en naar je hotel/ jeugdheberg trekt
d) ......
Zo we zijn met z'n 16 à 17 ... niet zo slecht eigenlijk!

Eerste ruwe voorstel:
1. Afspreken vlak voor/ op/ na de middag, even allen verzamelen: gezellig wat drinken
2. de stad in met ondergetekende als gids (met eventuele - hm.. schreef ik "eventuele") stops langs café's (en/of bij mooi weer: terrasjes) en de weinige platenzaken die Mechelen rijk is...
3. tegen de avond aan ergens - voor zij die dat wensen tenminste - de maaltijd nuttigen
4. cafébezoekje(s) ... to
a) laatste trein huiswaaets
b) eerste treint huiswaarts
c) je te moe bent en naar je hotel/ jeugdheberg trekt
d) ......
Zo we zijn met z'n 16 à 17 ... niet zo slecht eigenlijk!
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 4 oktober 2007, 11:15 uur
C-Moon , hoe verloop de planning ?
Heb je al ideetjes uitgewerkt ?
Ik kijk wel uit naar die 27ste hoor!
Heb je al ideetjes uitgewerkt ?
Ik kijk wel uit naar die 27ste hoor!
0
geplaatst: 7 oktober 2007, 13:11 uur
Ik ga waarschijnlijk ook al rond 17u moeten vertrekken. Mijn neef treedt 's avonds met zijn band op bij mij in de buurt (Oost-Vlaams Rockconcours), en ik zou er wel erg graag bij zijn.
0
geplaatst: 8 oktober 2007, 12:14 uur
Hallo allen:
Voor de avond voorzie ik ergens te gaan eten, dit voor een bescheiden budget,.... nu was mijn vraag:
Zijn er mensen met speciale voorkeuren?
Vegetarieres bvb... mensen die bepaalde soorten voeding absoluut niet zien zitten?
Kwestie van er rekening mee te houden natuurlijk...
Het restaurantje dat ik voorlopig op het oog heb is van Turkse origine met specialiteit heerlijke aardappelgerechten en géén probleem naar vegetariers toe....
Heel snel post ik hier meer details over het "programma"
@Evanshewson: ik zal idd. labels printen met daar de namen op van deelnemers
@Arno: dan kan je helaas het avondmaal niet meemaken, maar als je er voor de reste van de dag bij kan zijn, is het toch ook al leuk he !!!!
Ik spring morgen enkele horeca zaken binnen, daarom graag in de loop van vandaag/ avond bevestiging of onderstaande personen nog steeds deelnemen
Za 27.10
- c-moon (nogal wiedes !)
- el ninjo
- Paap Floyd
- itchy
- Cygnus
- mstb
- waldo jeffers
- sq + miss sq
- Toon1
- Jazper
- Bonothecat
- shinybeast
- lennonlover
- Arno
- EVANSHEWSON ?
misschien:
- Lukas
Morgen hoop ik jullie weer wat meer te kunnen vertellen
Voor de avond voorzie ik ergens te gaan eten, dit voor een bescheiden budget,.... nu was mijn vraag:
Zijn er mensen met speciale voorkeuren?
Vegetarieres bvb... mensen die bepaalde soorten voeding absoluut niet zien zitten?
Kwestie van er rekening mee te houden natuurlijk...
Het restaurantje dat ik voorlopig op het oog heb is van Turkse origine met specialiteit heerlijke aardappelgerechten en géén probleem naar vegetariers toe....
Heel snel post ik hier meer details over het "programma"

@Evanshewson: ik zal idd. labels printen met daar de namen op van deelnemers

@Arno: dan kan je helaas het avondmaal niet meemaken, maar als je er voor de reste van de dag bij kan zijn, is het toch ook al leuk he !!!!
Ik spring morgen enkele horeca zaken binnen, daarom graag in de loop van vandaag/ avond bevestiging of onderstaande personen nog steeds deelnemen

Za 27.10
- c-moon (nogal wiedes !)
- el ninjo
- Paap Floyd
- itchy
- Cygnus
- mstb
- waldo jeffers
- sq + miss sq
- Toon1
- Jazper
- Bonothecat
- shinybeast
- lennonlover
- Arno
- EVANSHEWSON ?
misschien:
- Lukas
Morgen hoop ik jullie weer wat meer te kunnen vertellen

0
geplaatst: 8 oktober 2007, 13:17 uur
Jep ik neem deel, maar 'k ga wel niet mee kunnen eten. Vermoed dat ik rond 17 uur ook door moet.
0
geplaatst: 8 oktober 2007, 13:52 uur
Ik ga er ook nog steeds bij zijn, inclusief avondeten (De Turk lijkt me prima trouwens
).
).
0
geplaatst: 8 oktober 2007, 14:30 uur
Ok doen we het zo?
Meetup:
Dagprogramma + eten:
- c-moon
- Toon1
- Cygnus ?
Dagprogramma + eten; maar vegetarisch graag:
Enkel dagprogramma: