MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
c-moon schreef:
Welke MusicMeter's slapen waar trouwens?
Ik weet het alleen van Shiny Beast & Beauty

Ik heb eens gekeken bij die jeugdherberg, pensions en budgethotel, maar die zaten vorige week al vol. Dan blijven de gewone hotels over en die vind ik te duur. Het wordt dus een non-alcoholische meeting voor me en 's avonds met de auto terug...

Cygnus schreef:
(quote)

Ik heb eens gekeken bij die jeugdherberg, pensions en budgethotel, maar die zaten vorige week al vol. Dan blijven de gewone hotels over en die vind ik te duur. Het wordt dus een non-alcoholische meeting voor me en 's avonds met de auto terug...

Ik rij morgenavond ook weer terug naar Amsterdam. Dus gerstennat zal om een uur of vijf moeten stoppen.

Ik ga ook trug naar huis 's avonds...met de trein! PARTYYYY!!

Zondagochtend roept de tennisbaan weer, dus morgenavond weer terug naar Leiden. Maar de treintabel leert dat om een uurtje of 10 nog wel een trein gaat

Also...

Om 's avonds op tijd op mijn afspraak in Eeklo te kunnen zijn, moet ik de trein van 17u07 nemen. Maar da's nog veraf, eerst komt er nog een spetterende namiddag

@Cygnus: overdag, en bij het eten kan je eventueel wel een Mechels natje nuttigen?

@Bono: ook voor 17u zijn de café's open, niet echt een probleempje dus

@Lennonlover.. ja, had ik wel gedacht: zou een beetje gek zijn om te overnachten als je zo dichtbij woont he

@Jazper: 22 uur. Ah, dat valt nog reuze mee !

Zo.....
De voorbereidingen zijn getroffen:

(afbeelding)

Ze geven naar verluidt mooi weer.....

Dat zit er dik in orde uit En zaterdag zou de beste dag van het weekend worden. (edit: qua weersomstandigheden, maar voor de rest ook waarschijnlijk)

@allen: als de wandeling te lang duurt, of als jullie een drankpauze willen, zeg het op tijd aan ondergetekende zodat hij jullie naar een leuke kroeg kan leiden....

Voor diegenen die overnachten: cafés zijn normaliter tot laat open
Degene die ik op het oog heb toch ))

Olé !

c-moon schreef:
@allen: als de wandeling te lang duurt...

te lang. Ik heb dorst!

Lennonlover schreef:
(quote)

te lang. Ik heb dorst!

Maar als je op tijd komt, kan je al BEGINNEN met drinken zelfs

EVANSHEWSON
Wat zullen we drinken, zeven dagen lang... (Bots, remember!)

EVANSHEWSON schreef:
Wat zullen we drinken, zeven dagen lang... (Bots, remember!)

I Do...

En dat was dan hun interpretatie van "Son Ar Christr" van de grote meneer ALAN STIVELL

http://www.mp3sugar.com/stivell-alan/renaissance-de-la-harpe-celtique-cd-1/son-ar-chistr-104889.m3u

EVANSHEWSON
c-moon schreef:
(quote)

I Do...

En dat was dan hun interpretatie van "Son Ar Christr" van de grote meneer ALAN STIVELL

http://www.mp3sugar.com/stivell-alan/renaissance-de-la-harpe-celtique-cd-1/son-ar-chistr-104889.m3u

Inderdaad, ik wist dat hoor ( ), maar toch mooi wàt een meezinger Bots gemaakt heeft van zo'n prachtig folknummer, niet ?

Enfin, de HORECA zal goed varen in Mechelen, morgen!

sq
Wij slapen dus ook in Mechelen (zie ook eerdere post) , maar ik wil eigenlijk me niet vastleggen op een ochtendprogramma zondag, we gaan weer een beetje bijtijds naar huis. Maar morgen blijven we dus wel tot aan het laatste 'programma-onderdeel!'

Ik haak zowiezo terug aan als jullie nog op post zijn. Ik bel dan wel Marc.

c-moon vergeet zowaar een cd winkel
Nekkerspoelstraat heb je een punk winkel, maar ik ken de openingsuren niet. Enige wat ik weet is dat die alleen zaterdag open is en maar enkele uurtjes

mstb schreef:
Ik haak zowiezo terug aan als jullie nog op post zijn. Ik bel dan wel Marc.

c-moon vergeet zowaar een cd winkel
Nekkerspoelstraat heb je een punk winkel, maar ik ken de openingsuren niet. Enige wat ik weet is dat die alleen zaterdag open is en maar enkele uurtjes

Klopt: maar die winkel ligt misschien wel ver uit de richting he...

ja ok, hangt vanaf waar je zit

SelmaDuim
Cygnus schreef:
(quote)

Hé wat jammer nou, was ik net aan het overwegen te komen zodat ik jou aan je 'belofte' kon houden.....

... verder veel plezier allemaal!

@SelmaDuim: je kan / mag nog atlijd komen hoor !

Voor zij die morgen komen: Tot Morgen !
Voor de anderen: tot.. ergens.. na morgenavond

SelmaDuim schreef:
(quote)

Hé wat jammer nou, was ik net aan het overwegen te komen zodat ik jou aan je 'belofte' kon houden.....

... verder veel plezier allemaal!

Helaas voor je, dat feest zul je niet meemaken...

Ik ga zo eens in de auto stappen....kijken of ik Mechelen kan vinden. Ik neem aan dat C-Moon vanaf de snelweg bordjes heeft neergezet, zodat ik mijn auto zo voor het cafe kan parkeren

Hop hop, naar de trein

Ik ga ook eens vertrekken

'k Moet hier nog 2 uur zitten niksen, anders ben ik véééél te vroeg.
@bonothecat: hopelijjk heeft em voor mij onder weg pinten gezet zodat ik de weg vind (hihi)

de shinys stappen zo in de auto; 136 km voor de boeg

en doe ma ne dikke frak aan
brr, juist 2 minute buite gestaan op 15 min van LA FLECHE mene trui aan. bibber bibber

Goede reis allemaal en tot over 2 uurtjes
Voor mij is het 15 minuutjes stappen tot aan station/ caé

Bedankt voor de waarschuwing: "cold alert", mstb

mstb schreef:
en doe ma ne dikke frak aan
brr, juist 2 minute buite gestaan op 15 min van LA FLECHE mene trui aan. bibber bibber

Hmm, snel op zoek gaan naar die handschoenen dus & andere warme kledij voor de fietstocht...

Deze jongen gaat ook eens rijden... Tot zo!

Gast
geplaatst: vandaag om 15:58 uur

geplaatst: vandaag om 15:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.