MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:

En ik ben ook weg, late ik eve nog op de grote markt een tas soep drinken vooralleer ik richting station,ga

ik ga hier de deur uit om 11.00 of 11.10 zo ben ik er zeker eerst (denk ik!)...
Doel is rond 11.25 a 11.30 ter plaatse te zijn, zo kan ik eventuele vroege vogels al onderscheppen

Ik ga ook 'ns vertrekken, m'n bandjes oppompen, warm aan kleden, etc. Verwacht er rond 11:45 te zijn... tot zo

Veel plezier jongelui! Of beter: welkom terug, hoe was het?

Ok.. ik wandel NU naar ze place were it all starts ;--)

Tot...

... een uurtje of twee, want ik ben wat later

Hoe was het?

Ik heb vandaag nog even aan jullie gedacht toen ik Wim Mertens draaide.

sq
Nog helemaal niemand gereageerd? Wel, hier in Mechelen alles naar tevredenheid doorgebracht. Net iets teveel biertjes gedronken, en een hele gezellige dag gehad, onder leiding van gids C-moon, Weer eens een hele andere meeting. Mechelen is mooi en lekker!

Zo, de meeting was zéér geslaagd. Na de bijeenkomst in het station kregen we een uitgebreide, interessante rondleiding door Mechelen van c-moon, die de dag heel goed voorbereid had . Ook de schaarse platenwinkels werden aangedaan, vooral Evanshewson heeft zich er goed uitgeleefd . 's Avonds kregen we dan een heerlijk en zeer goed vullend maal voor geschoteld, de "kumpir" . Tussendoor een daarna nog wat cafées gedaan en gezellig zitten kletsen. Heel leuk ook om weer wat gezichten te zien. Om 23u moest ik de laatste trein naar huis nemen, van mij had de meeting iig nog een stuk langer mogen duren; het was dus een zeer leuke dag!

Het was alleen iets meer dan 10 minuten van café naar station. Jasper en ik hebben er geen sprint, maar zelfs een duurloop uit moeten persen

Lukas schreef:
Het was alleen iets meer dan 10 minuten van café naar station. Jasper en ik hebben er geen sprint, maar zelfs een duurloop uit moeten persen

Bij mij net hetzelfde. Als ik 10 seconden later was had ik de trein gemist...

Spijtoptant
Mooi, allemaal de trein ruim gehaald, lees ik.

Goede timing!

Was erg leuk vandaag. Inderdaad wel even coopertestje naar het station, maar het is gelukt
Ik wacht het zeer uitgebreide verslag van Cygnus af. Kan ik alle details nog eens teruglezen

Verslag? Oh ja, iets over stijlbreuk en Brabantse baksteenkunst en het verband daartussen. Toch?

EVANSHEWSON
Kijk, beste mensen, EvansHewson is ook al thuis, jawel! Beetje bankroet natuurlijk, Toon1 zei het al, ik heb me uitgeleefd in een platenshop, maar alles aan redelijke prijzen hoor.
De ontvangst in het oude ballencafé aan het station was gezellig, de Nederlanders die tegen Kathedralen plassen waren er niet, neen, het waren allen zeer beschaafde en welopgevoede exemplaren, het gaat de goede kant uit met onze Noorderburen haha! (grapje grapje, I Love Hollanders baby!)

De algehele leiding in handen van Mark "C-moon" was picobello tiptop in orde, hij wist alles over zijn mooie stad Mechelen, hij wist het zo over te brengen dat een volbloed Sinjoor zoals LennonLover haast ter plekke stierf omdat hij helaas geen Maneblusser was, dus dat betekent wat!

Het eten was lekker, maar een beetje weinig, want sq moest zich nog wat bijspijzen later in een ander cafeetje Den Afspraak, een café met veel stoelen en weinig volk, een café tevens met veel licht en weinig muziek...

Maar dat zijn allemaal kleine opmerkingetjes die niets betekenen, want hey, wèn ons vrie gejeunt, om het in Flip Kowlier's Westvloms te zeggen, ook al ben ik dan een Oostvlaming!
Dat betekent dat we ons zeer goed geamuseerd hebben, nou, ik toch en ik heb de indruk de meesten, niet ??? Dacht het wel hé !

Alles was geslaagd, de meesten hebben een leukere tronie dan hun spuuglelijke avatars doen vermoeden haha !

Echt leuk om de mens achter de gebruikerspseudo te mogen ontmoeten, de groep was volgens mij net groot genoeg om de kans te krijgen met iedereen te praten, met iedereen toch een beetje beter kennis te maken.

Voor C-Moon : Duizend maal merci voor de formidabele rondleiding, je kweekt er ook karakter mee, want zonder die groep aandachtige japanse toeristen die C-Moon rondleidde, had ik beslist al langer op café gezeten en veel minder van de mooie stad aan de Dijle geleerd!

Mocht het iemand interesseren wat ik gekocht heb ?
Misschien wel enkele leuke platen.
Die bananenplaat van The Velvet Underground staat nu al te draaien op de pc en klinkt biezonder aangenaam in de oren, Venus in Furs momenteel, joepie!

Wat kocht deze muziekgek vandaag ??

BYRD DONALD DAY DREAM
DORHAM KENNY UNA MAS (ONE MORE TIME)
HARPER BEN & THE INNOCENT CRIMINALS LIVE FROM MARS
INTERPOL TURN ON THE BRIGHT LIGHTS
MAC COLL KIRSTY KITE
QUEEN LIVE AT WEMBLEY STADIUM
R.E.M. AND I FEEL FINE… (THE BEST OF THE I.R.S. YEARS 1982-1987)
R.E.M. LIVE (2 CD + DVD)
REA CHRIS THE ROAD TO HELL & BACK
ROXY MUSIC THE BEST OF
VELVET UNDERGROUND THE VELVET UNDERGROUND & NICO
YOUNG NEIL CHROME DREAMS II

Kijk, zo thuis komen en onmiddellijk in bed duiken, ik kan dat niet, ik moet dat verwerken door eerst hier nog eens op deze website te komen, tja, zo zit ik een beetje in elkaar!

Dat wordt weer veel platen bespreken natuurlijk, maar ja, een mens moet toch wàt ?

Voor allen nu : welterusten.

Patrick

Minstens.

EVANSHEWSON
Dat van te weinig eten was dus een flauw grapje hé, er was méér dan boef genoeg zulle!
En het was nog erg lekker ook!

Enfin, zo'n MuMe Meeting, nog méér van dattum!

Een tevreden gastheer leest tevreden de eerste reactiies... Maar gaat n u wel eerst even "dodo" doen

Morgen de.... foto's !!

Bedankt aan alle deelnemers !!!!!!!!!!!!

Slaapwel
Mark/ c-moon

EVANSHEWSON schreef:
Die bananenplaat van The Velvet Underground staat nu al te draaien op de pc en klinkt biezonder aangenaam in de oren, Venus in Furs momenteel, joepie!

Stond Toon niet dreigend achter je al fluisterend in je oor: koop die plaat man, KOOP DIE PLAAT!!!

Uiteraard goede keuze. Ben weer benieuwd naar je bevindingen daarvan.

Wij zijn thuis lalalalalaaa....

Zeer goede gids die c-moon. Alleen wat is nu de aannemer van het paleis van Margareta van Oostenrijk en van het stadhuis? Ik denk dat ik morgen eens de OLV kerk ga bezoeken
(afbeelding)

Complimenten aan C-Moon! Prima georganiseerde musicmeter meeting! Hij heeft de lat heel hoog gelegd voor een volgende meeting. Indrukwekkendste gebouw van Mechelen is toch de parking van de speciale Mechelse bouwkunst. Die is vooral te duiden door het niet gebruikmaken van een architekt....maar gewoon grote stenen op elkaar stapelen Wat me verder zal bijblijven in de stijlbreuk, en het optimistische bouwen van grote gebouwen, en dat dan toch uiteindelijk het geld weer op is. Ik bied me aan als boekhouder voor de stad!

Verder heerlijk gegegeten, lekkere biertjes gedronken (vooral de classic), en veel geluisterd naar muziekverhalen. Japanse krautrock uit het begin van de jaren 70 zal ik eens uitchecken en de nummer 3 van Lennonlover.

EVANSHEWSON
musicfriek schreef:
(quote)

Stond Toon niet dreigend achter je al fluisterend in je oor: koop die plaat man, KOOP DIE PLAAT!!!

Uiteraard goede keuze. Ben weer benieuwd naar je bevindingen daarvan.

Neen, het was méér in de trant van :

Koooooooop die plaaaaaaat maaaaaaaan

met een lekker Limburgs accent, beetje zangerig, wie zei dat ?

Maar hij stond wèl met het mes op mijn keel, dat klopt!

Ik kijk om eerlijk te zijn vooral uit naar Gevelmeter... Maar nee, het was een meer dan geslaagde meeting. Jammer dat ik ook al zo vroeg weg moest. Het had voor mij gerust langer mogen duren.

Bijkomende vraag ik me af hoe snel Mark wel loopt, want die 10mins naar de trein klopte idd echt niet...

1 opmerking wel voor onze reisleider: Konden we niet ietsje meer naar links gaan?

Een zeer geslaagde meeting was het inderdaad. Ik vond het jammer dat ik om vijf uur al weg moest (maar ik heb wel nog een goed optreden gezien 's avonds).
Vooral de 'geveltjes' van c-moon zal ik niet vergeten De rondleiding door Mechelen was trouwens tiptop in orde. C-moon is echt wel een professionele gids.
Dus zoals gewoonlijk: voor herhaling vatbaar! (in Gent...?)

Enkele fotootjes:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Alle foto's hier:
http://www.flickr.com/photos/markec/sets/72157602758353529/

Bedankt aan alle deelnemers, en dank voor de fijne reacties
Op naar de volgende zou ik zeggen...

Amai, leuke foto's

Mooie foto's Mark!

idd zeer leuke foto's... Maar die laatste foto van shinybeast lijkt me zo te zien op een later tijdstip getrokken

@WaldoJeffers, zo is dat...

En kijkt ende huivert, want hier nog eentje..van datzelfde late tijdstip, dit keer zelfportret

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 14:10 uur

geplaatst: vandaag om 14:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.