MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Sietse schreef:
Maar nu zijn er twee mogelijkheden

Het een sluit het andere toch niet uit?

sq
Ik wil wel een stukje 'echte Sietse' horen. Maar we kunnen ook twee sessies doen, als daar ruimte voor is. We moeten eerst maar eens zien hoeveel animo er is, al dan niet onder voorbehoud:

*** daad bij het woord ***

Ja ik kom op de meeting 5-1-2008
(middag Utrecht - avond Bunnik).
- sq
- mevrouw sq
- Sietse

Ja, ik wil dan wel een halfuur muziek maken in Yumbo
- sq
- Sietse (disco + live)
-

Ideeen over het eten:
- sq: gewoon iets laten bezorgen (pizza of chinees)
-

- sq
- mevrouw sq
- Sietse
- Scientist

- sq
- Sietse (disco + live)
-

Ideeen over het eten:
- Scientist: idem

EVANSHEWSON
beste sq en eventuele mede-organisatoren, EvansHewson zou ook nog willen Uw richting uitkomen, ik had een tijdje niet meer op dit forum gekeken, stom hé ?

Als ik nog welkom ben, laat maar weten. Hoe ziet het programma eruit, een stadswandeling met info over bouwheren en bouwstijlen?

De groetjes aan alle bekenden en nog onbekenden!

Patje
Lokeren

sq
Wel natuurlijk ben je welkom Ik heb je naam er vast bijgezet hieronder. Het programma staat een pagina terug. Wil je ook muziek maken dan moet je het lijstje even aanvullen. Over details komen we nog te praten. Een pm voor specifieke info mag natuulijk ook. Ik weet dat je van ver moet komen.

- sq
- mevrouw sq
- Sietse
- Scientist
- EvansHewson

- sq
- Sietse (disco + live)
-

Ideeen over het eten:

Het wordt voor mij een last minute beslissing, redelijk volgeboekt de komende tijd..... misschien skip ik ook wel eens een meeting...alhoewel het idee van deze meeting erg leuk is

Sietse schreef:
twee mogelijkheden:

1) ik kan een half uur live achter mijn laptop zitten rommelen en wat drones over het niet vermoedende publiek uitstrooien
2) ik kan muziekjes draaien die daadwerkelijk door het publiek worden gewaardeerd.

Met zo'n instelling kom je natuurlijk nooit op TMF.

MIsschien kom ik !
Hangt van vevoer en de planning van de dag nadien af...

ALS ik kom wil ik gerust:
a) een new-wave steje
b) eighties setje
c) a + b
d) een simple minds setje
spelen....

EVANSHEWSON
Als ex deejay (speelde veel trouwpartijen en dergelijke feesten) wil ik best een half uurtje Prima JUKEBOXplaten komen spelen, ik zal de sterkste uitkiezen, maar weet dat Ballroom Blitz van The Sweet en Paranoid van Black Sabbath er zeker bij zullen zitten...

Ik moet wel nog zien de reisroute te bestuderen... maar lukt wel, met goede kaarten kom je overal, ik heb enkel gps in België, voorbij de grens kent hij werkelijk niets, den dommerik!

*update*
De misschien werd een "zeker"

Dus:

- sq
- mevrouw sq
- Sietse
- Scientist
- EvansHewson
- c-moon

- sq
- Sietse (disco + live)
- c-moon (wave/ '80s of beiden/ Simple Minds evt..)

Ideeen over het eten:
- c-moon: pizza's lijkt me wel wat !

EVANSHEWSON schreef:
Ik moet wel nog zien de reisroute te bestuderen... maar lukt wel, met goede kaarten kom je overal, ik heb enkel gps in België, voorbij de grens kent hij werkelijk niets, den dommerik!

... of kaart in de pollekes duwen van eventuele assistent

titan (crew)
- sq
- mevrouw sq
- Sietse
- Scientist
- EvansHewson
- c-moon
- titan

- sq
- Sietse (disco + live)
- titan (van alles wat)

Ideeen over het eten:
- titan (pizza of chinees, allebei best)

Wie heeft interesse in een popquiz?

titan schreef:

Ikke !!!

EVANSHEWSON
Mij mag je dus ook best een half uurtje laten deejayen, maar als er al genoeg gegadigden zijn, wil ik me zeker niet opdringen...

Een Popkwis, daar heb ik echt ervaring mee, ik zal lang in een ploegje en we organiseerden ook kwissen, ik heb op cd nog intro's ook, da's handig voor een serie "herken de intro", toch ?

- sq
- mevrouw sq
- Sietse
- Scientist
- EvansHewson
- c-moon
- titan
- Jazper

- sq
- Sietse (disco + live)
- titan (van alles wat)
- EVANSHEWSON (maar als er al genoeg gegadigden zijn, wil ik me zeker niet opdringen...)
- Jazper (zie EVANSHEWSON)

Ideeen over het eten:
- titan (pizza of chinees, allebei best)

@Japer: tjonge, je éét niet?

sq
Het is misschien niet nodig dat iedereen een wens uit mbt eten. Zolang de trend blijft zoals-ie is registreer ik: we doen het zo gemakkelijk mogelijk, en niemand is tegen Pizza´s.

Dat wordt dan waarschijnlijk deze:
Pizza´s uit Zeist

Misschien niet de goedkoopste pizza, maar wel betrouwbaar en het drinken is dan wel weer heel goedkoop.

SelmaDuim
Ik vraag me wel al of een pizzabezorgdienst het wel aan kan om voor een grote groep mensen te bezorgen. Het zijn er nu nog maar een stuk of 8 maar het worden er nog wel meer waarschijnlijk.

Mijn ervarig met restaurants e.d. is dat ze grote groepen meestal niet aankunnen, zelfs niet als je dat ruim van te voren aangeeft. Ze zeggen snel dat het wel kan, maar ik heb het nog nooit goed zien lukken, helaas.

Je was er dan ook niet bij in Mechelen....
Ik denk dat het - behalve het poosje wachten - goed verliep.. iedereen had ongeveer gelijktijdig zijn gerecht ontvangen, tenzij ik me vergis ..

En ik dacht dat het in Den Bosch ook wel best meeviel...

sq
SelmaDuim schreef:
Ik vraag me wel al of een pizzabezorgdienst het wel aan kan

Ik ga dit tevoren wel vragen natuurlijk. En ik hoop maar dat ze me kunnen overtuigen, anders moet ik ergens anders heen. . Als we met veel zijn kan ik ook altijd een catering regelen. Met Chinees gaat dat altijd goed. Heb ik ervaring mee, en de kosten vallen best mee.

SelmaDuim
c-moon schreef:
Je was er dan ook niet bij in Mechelen....
Ik denk dat het - behalve het poosje wachten - goed verliep.. iedereen had ongeveer gelijktijdig zijn gerecht ontvangen, tenzij ik me vergis ..

En ik dacht dat het in Den Bosch ook wel best meeviel...

Toen was het ook wel goed, maar de groep was dan ook niet zo heel erg groot. Een man of 20 kan overal wel, maar ik ga er toch vanuit dat wat drukker dan dat gaat worden wil het echt een geslaagd feestje zijn.

Het voordeel is wel dat als het mis gaat dat je dan je eten gratis krijgt, dat heb ik gelukkig ook al vaak mogen meemaken. Maargoed, wij zijn met onze familie etentjes gestopt omdat ondanks een half jaar van te voren gereserveerd te hebben geen enkel restaurant het voor elkaar kreeg iedereen (op tijd) van eten te voorzien.

Maar ga er bij pizza's vanuit dat je ongeveer 1 bezorger op 6 pizza's hebt (dan heb ik de bakkers nog niet meegeteld).

Edit: ik weet overigens nog niet of ik kan komen.

sq
SelmaDuim schreef:
Een man of 20 kan overal wel, maar ik ga er toch vanuit dat wat drukker dan dat gaat worden wil het echt een geslaagd feestje zijn.

Dit moet ik even weerspreken. De inrichting is zodanig dat het vanaf een man af 10 al goed gezelig is daar (zo staat bijv de bar en disco vlak bij elkaar - dat was nog een idee van mij destijds ). Bovendien komen er (vanaf 21 uur, gebruikelijke openingstijd) ook andere mensen dan alleen voor de meeting. Wel is het zo dat als je redelijk wat respons wil van het muziek draaien, dat het wel leuker is als er wat meer zijn. Maar er hoeft misschien ook niet meteen gedanst te worden (al schijnt evanshewsons repertoire daarvoor wel geschikt).

SelmaDuim
Ah, ok, dat deel van het niet-mume-publiek had ik even gemist.

sq
.. en ik ga er nog wel wat mensen op wijzen. De meeting staat trouwens al aangekondigd op de site.

sq schreef:
.. en ik ga er nog wel wat mensen op wijzen. De meeting staat trouwens al aangekondigd op de site.

Jeeeeey !!! hoi hoi !!

Goh, ik heb er best zin in

Hm.. jullie hadden een bieravond in novemer? Hm.. Dat leek me ook wel wat....

sq
Ja; buiten de bieravond is de bierkeuze beperkt. Momenteel Hertogjan fles, Guinness blik, Leffe fles en Dommelsch fust.

Ah.. HJ is goed .

Mocht je nog een half uurtje muziek nodig hebben dan wil ik ook best een cdtje branden .. maar het is neit zo dat ik per se wil.

Sietse
GrafGantz schreef:
(quote)

Met zo'n instelling kom je natuurlijk nooit op TMF.

Dus jij komt ook

Ik ben nog lang geen bekend en berucht MuMe lid dus daar heb ik niets te zoeken lijkt me.

sq
Het ligt er maar aan wat je zoekt natuurlijk. We gaan luisteren naar muziek, praten over muziek, en we drinken daar een en ander bij; als je dat ook wat lijkt zou ik niet weten waarom je er niet bij zou passen. En ik hoef er toch verder ook niets extra´s voor te doen toch?

(ook @ scientist) Misschien dat je twijfelt over het halfuurtje muziek; dat is voor de mensen die dat graag willen, ik vind het leuk als een paar mensen dat doen maar voel je daarover ook vooral niet verplicht. Het is voor mij geen enkel probleem om de hele avond alleen te draaien of om dat te laten doen. En als je alsnog gewoon een van je favoriete CD´s wil opzetten kan dat ook nog (in de huiscollectie ter plekke staat genoeg om uit te kiezen).

Sietse
GrafGantz schreef:
Ik ben nog lang geen bekend en berucht MuMe lid dus daar heb ik niets te zoeken lijkt me.

Ach, gelul.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:29 uur

geplaatst: vandaag om 18:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.