MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Lennonlover schreef:
Och, allemaal samen. Dat maakt het toch gezellig! Ik deel wel de kamer met de vrouwen

Tja, waarom zou toch niet iedereen dat overnachten zien zitten

Homo's...???

Selma Duim schreef: Ik vind het moeilijk om al zover vooruit te denken. Maar puur naar mijzelf kijkend vind ik een leuke dag/avond met musicmetermensen voldoende en is overnachten/kamperen wat te veel van het goede. Al kan ik me wel goed voorstellen dat er mensen zijn die dit wel erg leuk vinden. Ik denk dat je wel genoeg animo moet hebben om zoiets in gang te zetten, want vooor een man of tien lijkt het me wat teveel moeite.

Allereerst is het vooruit denken zoals je dat noemt voor sommige delen van mijn idee noodzaak omdat bijvoorbeeld zo'n meneer van Natuurmonumenten lang van te voren zijn planning maakt ( half jaar minstens). Ook dat restaurantje met camping wil graag ruim van te voren weten hoe en wat: dan kan zowel het restaurantje als de camping alleen voor Mume meeters worden gereserveerd.

C Moon schreef: Een overnachting is idd. haast noodzaak voor diegenen die van ver komen, zeker als diegenen op openbaar vervoer aangewezen zijn...

Daarom vind dat wel goed om weten wat de mogelijkheden zijn op dat gebied...

Logisch dat je wilt weten waar je aan toe bent, en wat de mogelijkheden zijn: de omgeving waar ik woon is behoorlijk op toeristen/ bezoekers ingesteld. Er zijn diverse mogelijkheden: kamperen bij de boer, kamperen op diverse mini-campings, vele B&B's, en meerdere hotels in een straal van 8 km.

Overigens, als er dan toch al een meeting "zo noordelijk" plaats vindt, kan natuurlijk het verzamelen ook plaats vinden in Zwolle of Groningen, waar dan de cd aankoop behoefte bevredigd zou kunnen worden. Terrassen, kroegen en dergelijke zijn er ook in de buurt van de overnachtings plekken.

Hoe staat het met SQ's plan?

Weggezakt in het New Wave moeras?

sq
mwoah, meer met de klaasdrukte. Maar ik zal hier binnenkort eens wat neerzetten.

sq
Beste mensen,

Hierbij de bevestiging van de meeting in Utrecht, met als einddoel Yumbo, Bunnik.

http://www.yumbo.nl/

DATUM: 5 JANUARI 2008 (ZATERDAG)
Met excuses aan de mensen in de examen / tentamen tijd, maar ik kon geen andere dag meer krijgen: in Yumbo start 12 januari een concertserie (KPY, zie ook de site) die de weekenden daarop bezet.

deelnemers:
- sq
- mevrouw sq
-

Nog even teruggehaald van een eerdere post:

Ik ben lid van Yumbo, besloten vereniging, in bezit van dit eigen gebouw met verstrekkende mogelijkheden voor wat betreft de vrijheid voor het inrichten van een activiteit. Jullie zijn allen als niet-leden welkom als introducee van mij en het bestuur, op voorwaarde dat ik van te voren weet wie er komt.

Yumbo beschouwt de MuMe-meeting als een eigen activiteit, en dat heeft als prettige bijkomstigheid dat we geen huur betalen. Mogelijk moet er introduceegeld worden betaald, maar dat is heel bescheiden en kan ik wel op me nemen.

* Yumbo is een ruimte met bar, disco en podium. Op zaterdag is het open vanaf 9 uur, maar ik zal regelen dat we er al vanaf 6 uur terecht kunnen, want anders is het niet de moeite voor mensen die vroeg naar huis willen. Vanaf 9 uur zullen er dus ook andere mensen komen dan voor de meeting.

* De disco (2 cd-spelers, mengpaneel, draaitafel, lichtorgel) gaat door ons gewenste muziek spelen. We kunnen in dit topic lekker gaan discussieren over wie en hoe we dat gaan doen. Ik stel vooralsog voor: iedereen die wil mag een half uur bepalen. Dat mag middels een voorgemaakte CD maar je kan ook zelf ter plekke muziek opzetten. Yumbo heeft een redelijk ruime collectie die evenwel vaak niet erg actueel is. Veel sixties, seventies en eighties, pop, sympho en grunge, wat moderne techno en house op verzamel-cd's, weinig tot geen soul, electronic, jazz, wereld of reggae.

* Er is een bar, en die zal bemand zijn door vrijwilligers. Mevrouw sq heeft al aangegeven dat zij de eerste dienst draait, dus dat is alvast een vertrouwd gezicht voor sommigen.

Over de inrichting van de verdere dag volgen nog details. Idee van mij is ongeveer:

* Overdag verzamelen in de Stairway (beproefd adres) te Utrecht, enkele CD zaken bezoeken.

* al dan niet met onderweg wat eten gezamenlijk naar Bunnik afreizen. (6 km met bus of trein & 1,5 km lopen, voor degenen zonder eigen vervoer). Eventueel eten in Yumbo zelf als we dat van te voren regelen. Oldfart had daar nog een idee voor.

Op locatie dan dus enkele/alle users die dat willen een halfuur muziek laten maken/bepalen over de disco, eventueel onder begeleiding. Sietse wilde optreden, en ik hoop dat we dat voor elkaar kregen.

Ik had nog mensen met ideeen gezien voor een popquiz. Als ik daarvoor nog iets kan betekenen hoor ik het graag.

Ik had ook gelezen dat er mensen zijn die willen overnachten, en als ik daarvan weet kan ik zien of daarvoor nog iets van (gezamenlijk) vervoer te regelen valt voor zover gewenst.

Helaas, ik ben die dag al dubbel bezet
Veel plezier voor degene die wel gaan

Cool! Ik zal eens kijken of ik wederom erbij kan zijn in Utreg.

Sietse
ik kan wel volgens mij. De dag er op wel vroeg repetitie in Den Bosch en mogelijk in de avond optreden. Maar die dag is vooralsnog vrij.

Ik heb voor dat weekend al andere afspraken afgezegd, omdat ik dan een onderzoeksvoorstel af moet ronden, dus ik kan er helaas niet bij zijn. Mocht het popquiz-idee nog door worden gezet, dan wil ik daar nog wel aan meehelpen door bv. wat rondes te maken.

Leuk hoor !

Ik kan denk ik wel

Ik kan misschien wel, maar de dag erop hebben we een familiebijeenkomst... dus ik met dat nog even bekijken of het haalbaar gaat zijn (kwestie van zondag tijdig aan de familiedis aan te schuiven!)

sq schreef:
Sietse wilde optreden, en ik hoop dat we dat voor elkaar kregen.

het dak eraf

titan (crew)
Ik wil ook wel een bijdrage leveren aan de popquiz en voor een half uur muziek verzorgen.

Had er graag bij willen zijn, maar dit is helaas net 1 v/d 2 weekenden in januari dat ik in Madrid overblijf, dus ik moet helaas overslaan

...maar wellicht is het zo'n succes dat er later dit jaar een herkansing komt

In ieder geval veel plezier voor degenen die wel gaan.

Zaterdag, als het meezit kan ik er dan ook wel bij zijn

Ik hou zeker de dag vrij... dus zet mij maar op de lijst .. overnachten zou wel fijn zijn, maar niet absoluut nodig (anders moet ik op tijd weg)

Ik zal waarschijnlijk niet van de partij kunnen zijn. Ik begin de week erop met mijn examens, en een weekendje Nederland kan ik me jammer genoeg niet permitteren

sq
Ja, het was al gezegd dat het lastig gepland was voor mensen met examens. Ik kan me daar trouwens van vorig jaar weinig van herinneren. Mind you:

Vorig jaar was er namelijk OOK een meeting op 5 januari (Leiden).

Hebben we hier het begin van een traditie?

sq schreef:
Ja, het was al gezegd dat het lastig gepland was voor mensen met examens. Ik kan me daar trouwens van vorig jaar weinig van herinneren.

Vorig jaar had ik examens in december, dit jaar is het januari
Wel grappig trouwens dat de meeting opnieuw op 5 januari plaatsvindt.

; valt precies midden in een blok van 7 nachten dat ik moet werken: kan ik onmogelijk ruilen

sq
Jammer jammer. Tsja, de datum staat echt vast.

ben er, denk ik, wel bij...

sq schreef:

MuMe-nieuwjaarsreceptie

Wel leuk zo'n meeting. De vorige in oktober in Mechelen was me goed bevallen, maar ik heb mijn eerste examende 9de dus het zal zonder mij moeten. Zeker dat het redelijk ver is voor mij.

Voor de volgende keer dus hopelijk!

sq schreef:
Ja, het was al gezegd dat het lastig gepland was voor mensen met examens. Ik kan me daar trouwens van vorig jaar weinig van herinneren. Mind you:

*legt 5 januari 2009 ook maar in zijn agenda vast

Ik heb ook examens en zal dus ook niet kunnen. Volgende keer dan maar!

Ik kom ook wel denk ik, als het tenminste redelijkerwijs mogelijk is om op een laat uur nog in het centrum van Utrecht te geraken.

sq
De laatste trein uit Bunnik gaat om 0.37u. Dan moet je nog wel even lopen. Ik ben niet ervaren met de bus maar ook die gaat tot 0.27u. Als er meer belangstelling is, kunnen we altijd zien of er wat gezamenlijks te regelen valt.

Sietse
Nu heb ik al gezegd dat ik kom, wat ik ook zeker wil doen...

Maar nu zijn er twee mogelijkheden:

1) ik kan een half uur live achter mijn laptop zitten rommelen en wat drones over het niet vermoedende publiek uitstrooien
2) ik kan muziekjes draaien die daadwerkelijk door het publiek worden gewaardeerd.

Nu is aan jullie wat jullie het liefste willen hebben.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:52 uur

geplaatst: vandaag om 00:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.