MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
even tussendoor:

Had gisteren nog een heel leuke totaal onverwachtte mini-mini-mini meetup met Jazper

22 maart
Scientist
sq
Graf

5 april
Scientist
mstb (middag?)
c-moon
Sietse (misschien)
Bonothecat (die dag overigens ook qrio, releaseparty in den haag)

19 april
Scientist
Graf (50% kans)
c-moon
Sietse (misschien)
Jazper
Bonothecat (onder voorbehoud)

3 mei
Scientist
mstb (middag?)
sq
Graf
c-moon
Sietse
Jazper
Bonothecat beslist niet, of ik moet mijn huwelijksreis onderbreken

17 mei
Scientist
mstb
sq
Graf
Sietse
Jazper
Bonothecat

31 mei
Scientist
mstb
Graf
Sietse
Bonothecat

SelmaDuim
bonothecat schreef:

Wat Bono zegt. Niet dat ik jullie meeting wil doorkruisen, maar dat is misschien wel een leuke aanleiding voor een meeting in Den Haag.

Ja, goed idee
5 april, kleine zaal Paard!

Ik heb het al met potlood in mijn agenda gezet.... maar ik heb het vermoeden dat er ook nog wel een vrijgezellenfeest voor mij ergens in de maand april in de lucht hangt.

SelmaDuim
Dat moeten ze dan maar op een ander dag doen hoor, potverdorie!

Of wat hints geven, dat den haag ook wel leuk is Ga ik daar wel op mijn Friese doorlopers een rondje lopen

sq
22 maart
Scientist
sq
Graf

5 april
Scientist
mstb (middag?)
c-moon
Sietse (misschien)

19 april
Scientist
Graf (50% kans)
c-moon
Sietse (misschien)
Jazper

3 mei
Scientist
mstb (middag?)
Graf
c-moon
Sietse
Jazper
Bonothecat beslist niet, of ik moet mijn huwelijksreis onderbreken

17 mei
Scientist
mstb
sq
Graf
Sietse
Jazper
Bonothecat

31 mei
Scientist
mstb
Graf
Sietse
Bonothecat

Ik moest helaas de 3 mei eraf halen. Kreeg een andere afspraak (heeft niets met Bonothecats bruiloft te maken btw). Ik hoop nu maar dat het de 17e wordt omdat iedereen dan kan?

sq schreef:
Ik moest helaas de 3 mei eraf halen. Kreeg een andere afspraak (heeft niets met Bonothecats bruiloft te maken btw). Ik hoop nu maar dat het de 17e wordt omdat iedereen dan kan?

Ik kan de 17e absoluut niet. Maar goed.

ik bedenk me net zelf dat ik de 17e ook niet kan .. zit dan in Londen op buitenlandse reis van de studievereniging

22 maart
Scientist
sq
Graf

5 april
Scientist
mstb (middag?)
c-moon
Sietse (misschien)

19 april
Scientist
Graf (50% kans)
c-moon
Sietse (misschien)
Jazper

3 mei
Scientist
mstb (middag?)
Graf
c-moon
Sietse
Jazper

17 mei
mstb
sq
Graf
Sietse
Jazper
Bonothecat

31 mei
Scientist
mstb
Graf
Sietse
Bonothecat

sq
c-moon schreef:
Ik kan de 17e absoluut niet. Maar goed.

Oeps niet gezien.

Wat een enthousiasme hier

Inderdaad. In dergelijke gevallen is het gewoon beter een datum vast te stellen die een half jaar later is. Iedereen heeft dan genoeg tijd om dit in zijn/haar planning op te nemen. Wie dan niet kan heeft pech gehad. Volgende keer beter. Zoals nu gebeurd vele data opgeven wanneer men niet kan kom je nergens. Kortom: een datum prikken en met een systeem werken van inschrijven werkt over het algemeen het beste.

Van de geplande data komt, gezien 19 april wel erg dichtbij komt... 3 mei het best uit. Ik denk niet dat ik heel veel hoef te plannen voor deze meeting... Misschien even van tevoren een restaurantje bespreken (uiteraard in overleg).

Het lijkt me een goed idee dan om.. zeg half 2 af te spreken op het station in Zwolle. Een goede plek ljikt me bij de trap onder de perrons door, een eindje voor de Free Record Shop.

Voor eventueel eten, en gewoon wat betreft het totale enthousaisme, zou ik graag weten hoeveel mensen er ook zeker willen komen, en niet alleen hebben aangegeven wel te kunnen

sq
Wel .. ik kom niet, zoals eerder aangegeven. Jammer jammer.

Ok, klinkt prima. Ik zit elk weekend in april zo'n beetje vol dus lijkt me geen probleem om dat door te trekken naar het eerste weekend van mei

Sietse
3 mei ben ik erbij

Voor zover dit nog doorgaat volgende week: dan ben ik er ook wel bij en uit betrouwbare bron vernam ik dat Elmeromero hetzelfde van plan is.

Sietse
Hmm, change of plans...3 mei moet ik werken

prutser

Sietse
dank je

Wellicht kom ik ook wel langs als het 3 mei wordt.

Ik vind het prima om het door te laten gaan, hoewel het vermoedelijk dus niet zo erg druk gaat worden als ik het hier zo merk.

Maar goed.. ook gezellig

Ok, is er al iets van een planning/draaiboek voor 3 mei? Wie, wat, waar, etc.

Tja, het plan is vrij standaard voor de gemiddelde MuMe-meeting-bezoeker.

Het komt erop neer eerst rustig elkaar te verwelkomen in het pittoreske Zwolle onder het genot van een glaasje bier danwel fris op een terrasje (mits het weer dat toestaat)... Qua begintijd stel ik half 2 voor bij de trap op het station. Mensen die later willen komen kunnen me altijd PMen naar mijn telefoonnummer.

Vervolgens heb ik het vermoeden dat wel enkele mensen graag eens een platenzaakje willen bezoeken. (Na mijn verhalen over de 2e hands winkeltjes hier).

Daarna mits er behoefte aan is een hapje eten, met een drankje erbij in een restaurantje alhier (gezien de belangstelling hier zal het niet nodig zijn te reserveren). Wat we doen met eten zien we dan hier wel.

En in de avond eventueel nog ergens wat drinken, dit kan ook weer ergens in de stad, wanneer de groep niet te groot is en er belangstelling voor is kan dat ook bij me thuis gebeuren, waar ook een gelegenheid tot het draaien van muziek is, maar dat zien we denk ik op de dag zelf wel.

Qua wie er komen vind ik het lastig. Graag zou ik ook horen, ofwel hier in dit topic, of via PM, wie er aanwezig zullen zijn, zodat ik weet op wie ik kan rekenen. Kan ik nu het volgende lijstje maken?

The Scientist
Vince Vega (?)
Graf Gantz (?)
ElMeroMero (?)
Lukas (?)

en kan ik hier nog andere mensen aan toevoegen?

Wordt wel een heel gereis voor me aangezien ik vrijdagavond heen en weer naar Amsterdam ga (Madrugada in Paradiso) maar ik ben wel van plan om langs te komen ja.

Heleep !

de meetup was me eerlijk gezegd wat ontgaan, totdat ik het er gisteren met Frank (cygnus), Jeroen (Herbert LC) en Toon (Toon1) op onze (niet gplande) "mini meetup" bij Wire over had....

Helaas. zal ik moeten afhaken, beste Jelle. Ik vind het wel doodzonde, want a) Zwolle is een prachtig stadje en b) ik wéét uit ervaring wat het organiseren van een meetup inhoudt, en ook dat je dan toch graag wat deelnemers hebt (!)

Zoals ik dus zei, het was me ontgaan, deze slimmerik (not!) heeft die dag dus al wat anders gepland.
SHAME ON ME .

Met mijn zeer nederige excuses !!!

Hopelijk komen er toch voldoende MuMe'ers en wordt het een leuke dag !!!!!!!!!!!!!!

Heb het er even met Graf Gantz en Vince Vega over gehad, en wegens gebrek aan belangstelling leek het ons beter het niet door te laten gaan, om eventueel op een later tijdstip alsnog te houden. Kwam nu tot 4 mensen die er zouden zijn.

Mocht ik later op de avond nog steeds van niemand iets gehoord hebben dan zal ik em wel definitief van de baan schuiven.

Ik zou er in principe ook wel zijn zaterdag as. Maar geen man over boord natuurlijk als het op andere datum plaatsvindt. 5 mensen is nog altijd niet rijkelijk veel tenslotte.

Laten we het dan inderdaad maar verschuiven naar een later moment, zal binnenkort wel eens kijken wanneer dan wel.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:41 uur

geplaatst: vandaag om 17:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.