MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Ik ben best voor iets in nog steeds, heb de komende dagen toch geen reet te doen.

Tja, ik heb nu al enkele mensen laten weten dat het niet door zal gaan, bovendien is 6 man ook nog niet echt veel.

Voor mij had het juist een reden geweest om wél te gaan, maar helaas kan ik zaterdag niet. Ben wel erg benieuwd naar die 2e hands winkeltjes in Zwolle.

Sietse
ik kon al niet, maar ben nog eens ziek ook nu

Father McKenzie
Zwolle? Een béétje ver van Lokeren, deze keer pas ik maar eens, maar er komen zeker nog andere Meetings dichter bij België, toch?

Father McKenzie schreef:
Zwolle? Een béétje ver van Lokeren, deze keer pas ik maar eens, maar er komen zeker nog andere Meetings dichter bij België, toch?

Organiseer er zelf eens een?

Father McKenzie
Toon1 schreef:
(quote)

Organiseer er zelf eens een?

Wie weet...

Waarom niet eens eentje in Antwerpen? Voor de kudde Hollanders die er elke dag naartoe trekken is het een "Oh wat gezellig"-stad. Voor de Vlamingen onder ons is het maximaal een uurtje rijden so... why not? Het is een prachtige stad, groot maar gezellig en het bier dat er te verkrijgen is, is vergelijkbaar met nergens anders.

Ik stel me kandidaat om de meeting te organiseren, indien er genoeg volk is om te komen natuurlijk.

sq
Goede initiatieven!
Dat het maar net zo geslaagd mag worden als in Mechelen. Als det de datum een beetje goed valt dan maak ik er misschien wel weer een weekendje van.

antwerpen klinkt leuk, en is ook prima te doen met de trein vanaf hier. ik ben alleen tot eind juli vrijwel elk weekend bezet. maar wie weet tref ik het met de planning, als er sowieso genoeg animo voor is...

Antwerpen Middelburg een kleine 45 min. das dus goed te doen.....

Lennonlover schreef:
Waarom niet eens eentje in Antwerpen? Voor de kudde Hollanders die er elke dag naartoe trekken is het een "Oh wat gezellig"-stad. Voor de Vlamingen onder ons is het maximaal een uurtje rijden so... why not? Het is een prachtige stad, groot maar gezellig

Prima ... Lijkt me super de super !!!!

Lennonlover schreef:
en het bier dat er te verkrijgen is, is vergelijkbaar met nergens anders.

Tja, dat is natuurlijk wel onzin he
Zie ook Mechelen (Stille Genieter, Afspraak, .. --> cafées met méér dan uitgebreide bierkaarten), Gent.....
Maar jaja, Antwerpen OOK ;-p

Ik stel me kandidaat om de meeting te organiseren, indien er genoeg volk is om te komen natuurlijk.

Yearh !!

weekendje Antwerpen lijkt ons, shinys , wel wat

shinybeast schreef:
weekendje Antwerpen lijkt ons, shinys , wel wat

Het zou leuk zijn jullie weerom in Vlaanderen te mogen verwelkomen

Als het een beetje uitkomt met de datum ben ik uiteraard ook van de partij

A'pen zie ik ook wel zitten indien de datum goed uitkomt natuurlijk.

mij te ver weg.. helaas... eens uitgerekend, en das zeker 4,5 uur, en blijven slapen oid zie ik ook niet zitten.

Ik had gedacht aan een zaterdag in September. Na de tweede zitexamens. Dan heb ik tijd genoeg om iets in elkaar te steken...

Lennonlover schreef:
Ik had gedacht aan een zaterdag in September. Na de tweede zitexamens. Dan heb ik tijd genoeg om iets in elkaar te steken...

Aie.. Je gaat dus sowieso al van een tweede zit uit?! ...

September lijkt me ook wel leuk ja..

Ik vraag me nu serieus af of Belgie ook staande examens kent.

GrafGantz schreef:
Ik vraag me nu serieus af of Belgie ook staande examens kent.

tweede zit = herexamens

sq
Wel, het is belangrijk genoeg om rekening mee te houden. Bij de meeting die ik organiseerde viel de opkomst wat tegen (meteen al, bij de peiling van de interesse) en dat had toen ook te maken met examentijd (datum stond toen vast vanwege de reservering van de ruimte).

Da's zonde, sq! Inderdaad, met de examenperiode moet rekening gehouden worden. Midden september zou dit geen probleem meer mogen zijn.

Lennonlover schreef:

Op zich is Antwerpen natuurlijk ideaal voor mij qua meeting-plek, maar Antwerpen op een zaterdag is gewoon nix leuks meer aan. Je moet overal koppen lopen & kan amper ergens aan. De Meir om te beginnen is een complete ramp

Niettegenstaande dat, als ik vrij ben, ben ik er absoluut bij

sq
Eh..daar zeg je wat. Ik kan als Nederlander al bevestgen dat Antwerpen op een zaterdag zeer druk kan wezen. Teveel Nederlanders vooral vaak ook.

Maar ik mag misschien aannemen dat we door Lennonlover - die dan toch wel zal weten te hoe het beste laveren in zijn eigen stad - hierin begeleid gaan worden?

Natuurlijk. Daarbij ken ik de mooie plekjes die nog niet besmeurd zijn door zatte Hollandersurine

sq
Mooi gezegd en inderdaad precies wat ik bedoelde

Ik stel voor: Zaterdag 27 september.

We kunnen natuurlijk al 's avonds de 26ste afspreken en overnachten tot zaterdag. Of overnachten van zaterdag op zondag.

Lennonlover schreef:
Natuurlijk. Daarbij ken ik de mooie plekjes die nog niet besmeurd zijn door zatte Hollandersurine

Het zal me benieuwen Weinig plekjes gezien in Antwerpen waar ik nog geen Nederlander of Japanner ben tegengekomen. Alleszins, ik kijk er best naar uit. Ik neem aan dat jij de gewaardeerde gids zal zijn & ons langs alle historische gebouwen (die ik al 100en keren heb zien besproken worden) zal leiden dmv boeiende uitleg & anekdotes?

Lennonlover schreef:
Ik stel voor: Zaterdag 27 september.

Prima datum

Gast
geplaatst: vandaag om 21:07 uur

geplaatst: vandaag om 21:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.