De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juni 2008, 08:45 uur
Excellent. Staat ondertussen in m'n agenda genoteerd !
Normaliter ben ik erbij
Normaliter ben ik erbij

0
geplaatst: 20 juni 2008, 08:52 uur
Hm. Ik kan eigenlijk niet zo goed.
Ik heb de dag erop een hardloopwedstrijd en dat betekent dat ik niet kan blijven overnachten. Maar het is nog ver weg en ik ga er nog even over denken. Het hangt er ook een beetje af van wat mevrouw sq wil.
Ik zet het in elk geval in mn agenda.
Ik heb de dag erop een hardloopwedstrijd en dat betekent dat ik niet kan blijven overnachten. Maar het is nog ver weg en ik ga er nog even over denken. Het hangt er ook een beetje af van wat mevrouw sq wil.
Ik zet het in elk geval in mn agenda.
0
geplaatst: 20 juni 2008, 09:27 uur
Lennonlover schreef:
Ik stel voor: Zaterdag 27 september.
We kunnen natuurlijk al 's avonds de 26ste afspreken en overnachten tot zaterdag. Of overnachten van zaterdag op zondag.
Ik stel voor: Zaterdag 27 september.
We kunnen natuurlijk al 's avonds de 26ste afspreken en overnachten tot zaterdag. Of overnachten van zaterdag op zondag.
Heb je plek waar ik een luchtbed kan neerleggen..... of moet ik eventueel zelf iets regelen?
0
geplaatst: 20 juni 2008, 13:35 uur
In de week van 27 september begint het nieuwe academiejaar net, maar desondanks zal ik er toch wel bij kunnen zijn denk ik 

0
geplaatst: 20 juni 2008, 13:36 uur
Arno schreef:
In de week van 27 september begint het nieuwe academiejaar net
In de week van 27 september begint het nieuwe academiejaar net
De meeting is toch op een zaterdag dus wat maakt het uit

0
geplaatst: 20 juni 2008, 14:41 uur
Arno schreef:
In de week van 27 september begint het nieuwe academiejaar net, maar desondanks zal ik er toch wel bij kunnen zijn denk ik

Dat is net het beste moment om NIET op campus te zijn

0
geplaatst: 20 juni 2008, 14:42 uur
bonothecat schreef:
Heb je plek waar ik een luchtbed kan neerleggen..... of moet ik eventueel zelf iets regelen?
(quote)
Ik zou wel, voor de overnachters, op zoek kunnen gaan naar iets goedkoops. Ik op kot in Antwepen, maar het is niet veel en redelijk klein, zodus...
0
geplaatst: 20 juni 2008, 20:25 uur
Ik verbleef eerder in Antwerpen in het Internationaal Zeemanshuis. Net even gecheckt: het is wel een stuk duurder geworden, maar het is nog steeds een van de goedkoopste overnachtingen in Antwerpen (45 euro voor 1, 75 voor 2 personen).
0
geplaatst: 20 juni 2008, 20:33 uur
sq, Hotel Den Heksenketel: vanaf 17€ per nacht. Zoek maar eens beter op internet. Je vind echt wel goedkope plaatsen. Je moet dan natuurlijk ook niet rekenen op luxe he 

0
geplaatst: 20 juni 2008, 21:45 uur
Hm.. Ja dat scheelt wel 
In Mechelen was t nog duurder maar zaten we wel met ontbijtbuffet en een internetaansluiting (even MuMe op voor het slapen!). Dat was toch wel erg lekker allemaal. Ik zal tegen die tijd eens kijken wat er nog over is van mijn vakantiebudget.
Enneh.. ik weet t nog niet zeker hoor!

In Mechelen was t nog duurder maar zaten we wel met ontbijtbuffet en een internetaansluiting (even MuMe op voor het slapen!). Dat was toch wel erg lekker allemaal. Ik zal tegen die tijd eens kijken wat er nog over is van mijn vakantiebudget.
Enneh.. ik weet t nog niet zeker hoor!
0
geplaatst: 24 juni 2008, 08:31 uur
Voor een marathon was ik wel zeker thuisgebleven, maar dit is maar een 10 km. Ik heb er weliswaar al inschijfgeld voor betaald, maar ik ben verder niets verplcht.
Hoe zeker is het inmiddels dat de meeting ook feitelijk doorgaat? Als het vast staat is het gemakkelijker beslissen en dan gaan we misschien wel meteen boeken ook.
Hoe zeker is het inmiddels dat de meeting ook feitelijk doorgaat? Als het vast staat is het gemakkelijker beslissen en dan gaan we misschien wel meteen boeken ook.

0
geplaatst: 24 juni 2008, 10:27 uur
Ik krijg al genoeg positieve respons voor de 27ste september. Ik geloof dat er zich nog zeker een paar gaan aansluiten bij de groep. Dus ik bevestig voor zaterdag 27 september!
0
geplaatst: 24 juni 2008, 10:27 uur
Gelieve, diegenen die meewillen, me een PM te sturen voor bevestiging dat ze meekomen.
0
geplaatst: 24 juni 2008, 19:25 uur
Het lijkt me wel leuk om weer 's een meeting mee te maken, maar die datum kan ik helaas niet. 

0
geplaatst: 24 juni 2008, 22:22 uur
Het lijkt me erg leuk......ik ga een kruis zetten in mijn agenda....maar definitief wordt het voor mij pas in september.
0
geplaatst: 25 juni 2008, 04:07 uur
Het wordt vast héél erg tof....
Antwerpen is bina zo tof als Mechelen, dus !
)))
Antwerpen is bina zo tof als Mechelen, dus !
)))
0
geplaatst: 25 juni 2008, 22:02 uur
Ja, gelukkig heeft Mechelen kunnen afkijken hoe de Antwerpenaren het deden met hun stad, he 

0
geplaatst: 25 juni 2008, 22:34 uur
Gent. Leuke stad, inderdaad. Maar kom maar naar de meeting, je zult je ogen openen over Antwerpen. Je zult het leren kennen zoals je het nooit gezien hebt. Toch nét iets leuker dan Gent (waar overigens niet veel te beleven valt).
0
geplaatst: 26 juni 2008, 01:01 uur
Lennonlover schreef:
Toch nét iets leuker dan Gent (waar overigens niet veel te beleven valt).
Toch nét iets leuker dan Gent (waar overigens niet veel te beleven valt).
Euhmm... ik herinner me toch dat je iets totaal anders zei over het studentenleven in Gent

0
geplaatst: 26 juni 2008, 02:07 uur
Ik ga toevallig komende zaterdag naar Antwerpen. Paaaaaarrrrty! 
http://www.navigaytion.be/
Met mijn vriendje

http://www.navigaytion.be/
Met mijn vriendje

0
geplaatst: 26 juni 2008, 02:31 uur
trouwens
morgenavond hier in Gent afsluitende avond in de Fatima het cafe naast kunstschool St-Lucas, altijd goede muziek, leuke mensen (zoals ik)...jellorum sera la...feestje!
morgenavond hier in Gent afsluitende avond in de Fatima het cafe naast kunstschool St-Lucas, altijd goede muziek, leuke mensen (zoals ik)...jellorum sera la...feestje!
0
geplaatst: 26 juni 2008, 10:48 uur
Lennonlover schreef:
Ja, gelukkig heeft Mechelen kunnen afkijken hoe de Antwerpenaren het deden met hun stad, he

Vervang in je zin 'Mehelen' door Antwepren en 'Anwerpenaren' door 'Mechelaars' en ik ben helemaal akkoord
)Dit gezegd zijnde, ik kijk uit naar de meetup

0
geplaatst: 26 juni 2008, 16:19 uur
Wilde ook eens gaan maar ik zie dat Globe Unity Orchestra feat. Evan Parker en Alexander von Schlippenbach naar Hasselt komen de 27ste.
0
geplaatst: 26 juni 2008, 16:25 uur
Jesusfreen schreef:
Wilde ook eens gaan maar ik zie dat Globe Unity Orchestra feat. Evan Parker en Alexander von Schlippenbach naar Hasselt komen de 27ste.
Ik weet ook nog niet of ik naar de meeting ga dan...* denotes required fields.