De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 18 juli 2008, 11:06 uur
MuMe Meeting Antwerpen 27-9-2008
1) Lennonlover
2) sq en mevrouw sq
3) Grafgantz (ovb)
4) c-moon
5) shinybeast + shinybeauty
6) Arno
7) Toon1
8] Waldo Jeffers
9) Bonothecat (ovb)
10) Jesusfreen
11) mstb
12) Paap (mits portemonneevriendelijke slaapplek/vervoer (fiets )
13) Father McKenzie (ja toch?)
Ik heb mijn ovb weggestreept.
. Mevrouw sq is aan het boeken (treinkaartjes nu te boeken zijn nog extra goedkoop)
Verder heb ik Father Mckenzie erbij gezet.
1) Lennonlover
2) sq en mevrouw sq
3) Grafgantz (ovb)
4) c-moon
5) shinybeast + shinybeauty
6) Arno
7) Toon1
8] Waldo Jeffers
9) Bonothecat (ovb)
10) Jesusfreen
11) mstb
12) Paap (mits portemonneevriendelijke slaapplek/vervoer (fiets )
13) Father McKenzie (ja toch?)
Ik heb mijn ovb weggestreept.
. Mevrouw sq is aan het boeken (treinkaartjes nu te boeken zijn nog extra goedkoop)Verder heb ik Father Mckenzie erbij gezet.

0
geplaatst: 18 juli 2008, 21:19 uur
omdat antwerp vanuit nederland beter met de trein te bereiken valt. het is nog altijd musicmeter.nl en niet musicmeter.be 

0
geplaatst: 18 juli 2008, 21:22 uur
Tsja, het ligt natuurlijk ook een beetje aan de initiatiefnemer. Als ik jullie nou vertel dat ik OOK zou komen als het in Gent was, inspireert dat wellicht een toekomstige organisator. 
Ik was eerder eens een lang weekend in Gent, en dat is me toen prima bevallen.

Ik was eerder eens een lang weekend in Gent, en dat is me toen prima bevallen.
0
Father McKenzie
geplaatst: 18 juli 2008, 23:48 uur
@ sq; natuurlijk kom ik, reken daar maar op, leuk om oude bekenden terug te zien!
0
geplaatst: 19 juli 2008, 00:14 uur
Father McKenzie schreef:
wat gebeurt er bedoel je?
wat gebeurt er bedoel je?
Ik veronderstel dat het geen theenamiddag is waarbij iedereen 5 uur gewoon naar mekaar zit te kijken.

Dat er wel wat actievers gedaan wordt
0
geplaatst: 19 juli 2008, 01:16 uur
paintballen? hardlopen? naar de hoeren? de mogelijkheden zijn lego...
0
geplaatst: 19 juli 2008, 01:20 uur
0
geplaatst: 19 juli 2008, 01:36 uur
GrafGantz schreef:
ik sta nu in duplo
ik sta nu in duplo
Tot je knieën in de Lego ?
0
geplaatst: 19 juli 2008, 09:55 uur
Nou mensen, moeten we AGE-411 niet wat meer stimuleren om te komen? Maareh.. als je terugbladert in het topic kan je gewoon lezen wat er zoal wordt ondernomen, compleet met foto´s zo hier en daar.
0
geplaatst: 19 juli 2008, 10:33 uur
c-moon schreef:
Het zal vooral de stad zelf worden... een vorige keer bezochten we al (ook met een flickr-meetup) het Naturalis-museum, en sommigen onder ons waaronder ik, trokken ook al de stad in..
O ja: ik kwam toen Jazper nog tegen trouwens !!!
Mijn (op flickr heet ik "M@rkec") foto's van de vorige meetup :
http://www.flickr.com/photos/markec/sets/72157604126666580/
en
http://www.flickr.com/photos/markec/sets/72157604124015292/
Enne, Herman: je hebt mijn nummer nog he?
Ik heb het jouwe alleszins
Info Leiden meetup:
http://www.flickr.com/photos/smiling_da_vinci/2363803229/
(quote)
Het zal vooral de stad zelf worden... een vorige keer bezochten we al (ook met een flickr-meetup) het Naturalis-museum, en sommigen onder ons waaronder ik, trokken ook al de stad in..
O ja: ik kwam toen Jazper nog tegen trouwens !!!
Mijn (op flickr heet ik "M@rkec") foto's van de vorige meetup :
http://www.flickr.com/photos/markec/sets/72157604126666580/
en
http://www.flickr.com/photos/markec/sets/72157604124015292/
Enne, Herman: je hebt mijn nummer nog he?
Ik heb het jouwe alleszins

Info Leiden meetup:
http://www.flickr.com/photos/smiling_da_vinci/2363803229/
Leuke foto's Mark

Best leuk stadje dat Leiden eigenlijk

0
geplaatst: 19 juli 2008, 13:41 uur
sq schreef:
Nou mensen, moeten we AGE-411 niet wat meer stimuleren om te komen? Maareh.. als je terugbladert in het topic kan je gewoon lezen wat er zoal wordt ondernomen, compleet met foto´s zo hier en daar.
Maar ik wil het specifiek weten wat voor Antwerpen geplant staat.

0
geplaatst: 19 juli 2008, 21:38 uur
Ah op die manier. Ja daar heb ik naturlijk geen antwoord op.
Wel: Ik zie wel waar Lennonlover ons verwacht op een naar ik mag hopen gastvrij en gezellig verzamelpunt. Ik heb voor mezelf al wel reis en onderdak geregeld.
Wel: Ik zie wel waar Lennonlover ons verwacht op een naar ik mag hopen gastvrij en gezellig verzamelpunt. Ik heb voor mezelf al wel reis en onderdak geregeld.
0
geplaatst: 20 juli 2008, 04:04 uur
@Age 411: bottom line is dat je mede-musicmeters eens in levende lijve kan otmoeten en zo ook kan ouwehoeren over muziek, maar vooral een leuke dag kan hebben.. whatever ook het programma is !
Ik ben al naar Rotterdam, Den Bosch en Utrecht getreind, vanuit Vlaanderen, ok da's een afstand, maar dat was het allemaal waard, want het was telkens erg leuk en gezellig...
Als het dan in ons eigen Vlaanderen is, en toevallig niet in Gent: dat is toch geen probleem? Dan kom je toch gewoon gezellig naar Antwerpen.. Mechelen was ook al eens aan de beurt, wie weet een volgende keer Gent....
Anwya: ik zou gewoon samenvatten: GEWOON KOMEN JOH !!!!
Ik ben al naar Rotterdam, Den Bosch en Utrecht getreind, vanuit Vlaanderen, ok da's een afstand, maar dat was het allemaal waard, want het was telkens erg leuk en gezellig...
Als het dan in ons eigen Vlaanderen is, en toevallig niet in Gent: dat is toch geen probleem? Dan kom je toch gewoon gezellig naar Antwerpen.. Mechelen was ook al eens aan de beurt, wie weet een volgende keer Gent....
Anwya: ik zou gewoon samenvatten: GEWOON KOMEN JOH !!!!
0
geplaatst: 27 juli 2008, 11:37 uur
Wat is ondertussen de stand van zaken?
Het vindt nog steeds allemaal plaats?
Lennonlover?
Het vindt nog steeds allemaal plaats?
Lennonlover?
0
Father McKenzie
geplaatst: 29 juli 2008, 08:57 uur
@ c-moon, even geduld, ik denk dat half Vlaanderen in Spanje, Italië of Frankrijk zit.
Vrijdag ben ik ook ribbedebie naar... Tirol!
Lennonlover komt wel terug, haha!
Vrijdag ben ik ook ribbedebie naar... Tirol!
Lennonlover komt wel terug, haha!
0
geplaatst: 5 augustus 2008, 11:30 uur
Hi everybody!
Ben terug van weggeweest gedurende zo'n dikke 3 weken. Ik kom direct met slecht nieuws: het weekend van 27 september kan ik niet. Dit door overwachte,uiterst belangrijke zaken die ertussenkomen. Ik kan het weekend ervoor of erna wél. 4 oktober of 20 september. Ik stel voor het op 4 okbtober te doen.
ALSO: NIEUWE DATUM 4 OKBTOBER
GAAT DAT VOOR IEDEREEN????
Ben terug van weggeweest gedurende zo'n dikke 3 weken. Ik kom direct met slecht nieuws: het weekend van 27 september kan ik niet. Dit door overwachte,uiterst belangrijke zaken die ertussenkomen. Ik kan het weekend ervoor of erna wél. 4 oktober of 20 september. Ik stel voor het op 4 okbtober te doen.
ALSO: NIEUWE DATUM 4 OKBTOBER
GAAT DAT VOOR IEDEREEN????
0
geplaatst: 5 augustus 2008, 11:32 uur
Hmm, misschien kan ik dan wel. 
Hangt er even vanaf of ik dan al dan niet op vakantie ben.

Hangt er even vanaf of ik dan al dan niet op vakantie ben.
0
geplaatst: 5 augustus 2008, 12:09 uur
ik denk dat sq wel gaat vloeken met z'n reeds gemaakte boeking, maar voor mij komt het (denk ik) wel goed uit. Ik zou m'n planning moeten bekijken, hier kom ik op terug.
0
geplaatst: 5 augustus 2008, 12:26 uur
SQ kan die boeking normaalgezien wel verpzetten, anders ga ik daar wel eens aankloppen. 

0
geplaatst: 5 augustus 2008, 13:34 uur
Voor mij komt 4 oktober ook véél beter uit eigenlijk
.
Wel sneu voor sq inderdaad, maar die boeking moet toch te verzetten zijn hoop ik?
.Wel sneu voor sq inderdaad, maar die boeking moet toch te verzetten zijn hoop ik?
* denotes required fields.