MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Een datum die voor iedereen past is steeds onmogelijk.

sq
Ik , hier vanaf vakantieadres zie dat er hier wat is gepasseerd vandaag. We zullen aan de slag moeten om te zien wat er is aan te doen. Hotel zal wel gaan, maar met name het treinticket zal een probleem worden verwacht ik. En wat ik er van vind, ach.. momenteel is mijn humeur niet stuk te krijgen. Ik ben op vakantie en vanavond een uiterst stoer concertje . Als ik 4 oktober van jullie een biertje krijg is al het leed geleden wat mij betreft.

Ik denk dat dat wel moet lukken. LennonLover weet het bier vast wel te vinden in Antwerpen.

Tja.

Blokkeer ik speciaal maandenlang de datum.. Wordt ie veranderd...

4 oktober?

Zonder mij dan!

Amuseer jullie ....

Heel jammer c-moon

Inderdaad, spijtig dat C-moon er niet bij zal zijn.

Bon, 4 oktober it shall be!

verdere info komt later deze maand.

Lennonlover schreef:
Inderdaad, spijtig dat C-moon er niet bij zal zijn.

Tja. ... 4 oktober zit al sinds een hele tijd stampvol.....
Maar 27 september hàd ik speciaal vrijgehouden..
Maar goed, het zal voor een volgende keer zijn he...
Jullie redden het vast wel zonder mij

En..Antwerpen zie ik élke dag al als ik ga werken he )

Maar vind het wel jammer dat ik het moet missen nu..

AGE-411 schreef:
Een datum die voor iedereen past is steeds onmogelijk.

Volgens die redenering moet de datum dus gewoon niet veranderd worden, of begrijp ik het nu niet goed? De vorige meeting waar ik naartoe wilde gaan ging overigens volgens hetzelfde patroon

SelmaDuim
Ze kunnen toch ook allebei doorgaan? Dan kan ieder toch voor zich bepalen wanneer ze komen en wat het beste uitkomt?

Kan je zo doen, SelmaDuim, maar dan zal iemand anders de meeting op 27 september organiseren, er is iets voor mij tussengekomen op de 27ste. De 4de oktober organiseer ik de meeting met alle plezier!

GrafGantz schreef:
(quote)

Volgens die redenering moet de datum dus gewoon niet veranderd worden, of begrijp ik het nu niet goed? De vorige meeting waar ik naartoe wilde gaan ging overigens volgens hetzelfde patroon

Hier ben ik de klootzak in, GrafGantz. We hadden in juni of juli afgesproken dat we de meeting in Antwerpen houden en dat ik hem organiseer. Met grote spijt heb ik dan moeten meedelen dat er voor mij nu toch iets erg belangrijks is tussen gekomen. Daarom moet de datum verplaatst worden, tenzij iemand anders zich geroepen voelt om er eentje te organiseren in 't stad.

Father McKenzie
Ik ben nèt van die berg gevallen in Tirol en blijven rollen tot ik hier in Lokeren ben aanbeland.

Voor mij is 4 oktober prima, jammer dat C-moon er niet bij kan zijn dan!
Maar ik verheug me op bekende en nog te ontdekken gezichten!
I'll be there!

Da's genoteerd.

Father McKenzie
aan de avatar's te zien is het hier AL Lennon-McCartney haha!

sq
** ontwikkelingen **

Wij zijn nog steeds vast van plan om te komen. Het wordt wel een druk weekend want 5 oktober gaan we naar een concert in Rotterdam (Alaska in Winter).

Het treinkaartje kon gewoon worden omgeboekt voor 5 euro administratiekosten. Hotel heeft nog niet gereageerd, maar ook daar lijken we zonder extra kosten uit te kunnen komen, als we kijken naar de voorwaarden. We moeten nog wel een nieuwe kamer boeken.

Er is een heel klein waterkansje dat ik er DEELS bij ben... Ik moet wel op tijd in Brussel zijn om mijn muzikale held ELLIOTT MURPHY aan het werk te zien

maar ik beloof niks, dat weekend is heel druk voor me...

Hoe staat het ondertussen met de komende meeting ?

beaster1256
wanneer komt er eens een meeting in brugge ( belgie ) , want ik woon in blankenberge en kan me zeer moeilijk verplaatsen , anders volgend jaar in mijn tuin , dat zie ik ook zitten , maar iedereen brengt zijn eigen drank mee , no problem

beaster1256 schreef:
wanneer komt er eens een meeting in brugge ( belgie ) , want ik woon in blankenberge en kan me zeer moeilijk verplaatsen , anders volgend jaar in mijn tuin , dat zie ik ook zitten , maar iedereen brengt zijn eigen drank mee , no problem

De vraag stellen is ze beantwoorden: niemand houdt je tegen om een meetup te organiseren he )

beaster1256
ja, c moon , grapje , zo groot is mijn tuin nu ook niet weer, trouwens heb er geen benul van of er hier veel west vlamingen op zitten , ik heb altijd gedacht dat meer of 90 % hollanders zijn , ik weet alleen dat fathermackenzie van lokeren is.

beaster1256 schreef:
ja, c moon , grapje , zo groot is mijn tuin nu ook niet weer, trouwens heb er geen benul van of er hier veel west vlamingen op zitten , ik heb altijd gedacht dat meer of 90 % hollanders zijn , ik weet alleen dat fathermackenzie van lokeren is.

Hollanders weten Vlaanderen ook wel te vinden hoor.... de meeting in Mechelen was toch ook redelijk bezocht door kaaskoppen

't Is overmogen al he guys! Wordt er nog iets concreet afgesproken?

sq
Ja laat maar eens horen. Is er een voorstel voor gezellig tijdstip in een fijn café, zodat ik mij kan verkneukelen met wat voorpret? Kan dat leuk in de buurt zijn van het station bijvoorbeeld?

Is het misschien ook goed een nieuw lijstje te maken met wie er (definitief) komt, want de laatste inventarisatie is al weer van even geleden. Misschien zijn er ook nog nieuwe aanmeldingen te verwachten:

Ja ik kom op de meeting in Antwerpen 4 oktober
- Arno
- sq
- mevrouw sq

sq
Ik heb gezien dat lennonlover al een week niet is ingelogd geweest.
Omdat er verder ook niemand meer heeft gereageerd ga ik er eigenlijk al van uit dat dit niet meer doorgaat.

Dat zou dan best jammer zijn, ik keek er wel naar uit.

Father McKenzie
sq en anderen; ik wil best komen, zondag, maar gaat dit eigenlijk nog wel door?

Waar zit de inrichter, waar zitten de inrichters?

We moeten wel zeker zijn dat we daar niet voor spek en Tom Boonen bijstaan daar in Aaaantwaaaarpeu!

Father McKenzie
Door het gebrek aan reacties van de "inrichters" veronderstel ik dat dit project doodgebloed is en dat er dus morgen geen meeting inzit...
of vergis ik me?

Father McKenzie schreef:
Door het gebrek aan reacties van de "inrichters" veronderstel ik dat dit project doodgebloed is en dat er dus morgen geen meeting inzit...
of vergis ik me?

Ik denk niet dat je je vergist. Ik had me oorspronkelijk ook ingeschreven, maar de zin om nu nog te gaan is wel volledig weg. Jammer, het had leuk kunnen zijn. Een welgemeende dank anthony...

PS: het was vandaag zelfs dacht ik

Ik vrees er ook een beetje voor.

sq
Tot een andere keer. mensen. Ik maak graag de grensoversteek voor een Vlaamse meeting en zal me dan weer laten horen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:04 uur

geplaatst: vandaag om 07:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.