De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 5 augustus 2008, 23:44 uur
Ik , hier vanaf vakantieadres zie dat er hier wat is gepasseerd vandaag. We zullen aan de slag moeten om te zien wat er is aan te doen. Hotel zal wel gaan, maar met name het treinticket zal een probleem worden verwacht ik. En wat ik er van vind, ach.. momenteel is mijn humeur niet stuk te krijgen. Ik ben op vakantie en vanavond een uiterst stoer concertje
. Als ik 4 oktober van jullie een biertje krijg is al het leed geleden wat mij betreft.
. Als ik 4 oktober van jullie een biertje krijg is al het leed geleden wat mij betreft.
0
geplaatst: 6 augustus 2008, 00:01 uur
Ik denk dat dat wel moet lukken. LennonLover weet het bier vast wel te vinden in Antwerpen. 

0
geplaatst: 6 augustus 2008, 01:23 uur
Tja.
Blokkeer ik speciaal maandenlang de datum.. Wordt ie veranderd...
4 oktober?
Zonder mij dan!
Amuseer jullie ....
Blokkeer ik speciaal maandenlang de datum.. Wordt ie veranderd...
4 oktober?
Zonder mij dan!
Amuseer jullie ....
0
geplaatst: 6 augustus 2008, 12:26 uur
Inderdaad, spijtig dat C-moon er niet bij zal zijn.
Bon, 4 oktober it shall be!
verdere info komt later deze maand.
Bon, 4 oktober it shall be!
verdere info komt later deze maand.
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 18:32 uur
Tja. ... 4 oktober zit al sinds een hele tijd stampvol.....
Maar 27 september hàd ik speciaal vrijgehouden..
Maar goed, het zal voor een volgende keer zijn he...
Jullie redden het vast wel zonder mij

En..Antwerpen zie ik élke dag al als ik ga werken he
)Maar vind het wel jammer dat ik het moet missen nu..
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 20:19 uur
AGE-411 schreef:
Een datum die voor iedereen past is steeds onmogelijk.
Een datum die voor iedereen past is steeds onmogelijk.
Volgens die redenering moet de datum dus gewoon niet veranderd worden, of begrijp ik het nu niet goed? De vorige meeting waar ik naartoe wilde gaan ging overigens volgens hetzelfde patroon

0
SelmaDuim
geplaatst: 7 augustus 2008, 20:30 uur
Ze kunnen toch ook allebei doorgaan? Dan kan ieder toch voor zich bepalen wanneer ze komen en wat het beste uitkomt?
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 21:03 uur
Kan je zo doen, SelmaDuim, maar dan zal iemand anders de meeting op 27 september organiseren, er is iets voor mij tussengekomen op de 27ste. De 4de oktober organiseer ik de meeting met alle plezier!
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 21:06 uur
GrafGantz schreef:
Volgens die redenering moet de datum dus gewoon niet veranderd worden, of begrijp ik het nu niet goed? De vorige meeting waar ik naartoe wilde gaan ging overigens volgens hetzelfde patroon
(quote)

Hier ben ik de klootzak in, GrafGantz. We hadden in juni of juli afgesproken dat we de meeting in Antwerpen houden en dat ik hem organiseer. Met grote spijt heb ik dan moeten meedelen dat er voor mij nu toch iets erg belangrijks is tussen gekomen. Daarom moet de datum verplaatst worden, tenzij iemand anders zich geroepen voelt om er eentje te organiseren in 't stad.
0
Father McKenzie
geplaatst: 12 augustus 2008, 08:41 uur
Ik ben nèt van die berg gevallen in Tirol en blijven rollen tot ik hier in Lokeren ben aanbeland.
Voor mij is 4 oktober prima, jammer dat C-moon er niet bij kan zijn dan!
Maar ik verheug me op bekende en nog te ontdekken gezichten!
I'll be there!
Voor mij is 4 oktober prima, jammer dat C-moon er niet bij kan zijn dan!
Maar ik verheug me op bekende en nog te ontdekken gezichten!
I'll be there!
0
Father McKenzie
geplaatst: 12 augustus 2008, 13:10 uur
aan de avatar's te zien is het hier AL Lennon-McCartney haha!
0
geplaatst: 23 augustus 2008, 21:48 uur
** ontwikkelingen **
Wij zijn nog steeds vast van plan om te komen. Het wordt wel een druk weekend want 5 oktober gaan we naar een concert in Rotterdam (Alaska in Winter).
Het treinkaartje kon gewoon worden omgeboekt voor 5 euro administratiekosten. Hotel heeft nog niet gereageerd, maar ook daar lijken we zonder extra kosten uit te kunnen komen, als we kijken naar de voorwaarden. We moeten nog wel een nieuwe kamer boeken.
Wij zijn nog steeds vast van plan om te komen. Het wordt wel een druk weekend want 5 oktober gaan we naar een concert in Rotterdam (Alaska in Winter).
Het treinkaartje kon gewoon worden omgeboekt voor 5 euro administratiekosten. Hotel heeft nog niet gereageerd, maar ook daar lijken we zonder extra kosten uit te kunnen komen, als we kijken naar de voorwaarden. We moeten nog wel een nieuwe kamer boeken.
0
geplaatst: 25 augustus 2008, 13:09 uur
Er is een heel klein waterkansje dat ik er DEELS bij ben... Ik moet wel op tijd in Brussel zijn om mijn muzikale held ELLIOTT MURPHY aan het werk te zien 
maar ik beloof niks, dat weekend is heel druk voor me...

maar ik beloof niks, dat weekend is heel druk voor me...
0
beaster1256
geplaatst: 20 september 2008, 23:05 uur
wanneer komt er eens een meeting in brugge ( belgie ) , want ik woon in blankenberge en kan me zeer moeilijk verplaatsen , anders volgend jaar in mijn tuin , dat zie ik ook zitten , maar iedereen brengt zijn eigen drank mee , no problem
0
geplaatst: 20 september 2008, 23:09 uur
beaster1256 schreef:
wanneer komt er eens een meeting in brugge ( belgie ) , want ik woon in blankenberge en kan me zeer moeilijk verplaatsen , anders volgend jaar in mijn tuin , dat zie ik ook zitten , maar iedereen brengt zijn eigen drank mee , no problem
De vraag stellen is ze beantwoorden: niemand houdt je tegen om een meetup te organiseren he
)
0
beaster1256
geplaatst: 21 september 2008, 00:27 uur
ja, c moon , grapje , zo groot is mijn tuin nu ook niet weer, trouwens heb er geen benul van of er hier veel west vlamingen op zitten , ik heb altijd gedacht dat meer of 90 % hollanders zijn , ik weet alleen dat fathermackenzie van lokeren is.
0
geplaatst: 21 september 2008, 16:35 uur
beaster1256 schreef:
ja, c moon , grapje , zo groot is mijn tuin nu ook niet weer, trouwens heb er geen benul van of er hier veel west vlamingen op zitten , ik heb altijd gedacht dat meer of 90 % hollanders zijn , ik weet alleen dat fathermackenzie van lokeren is.
Hollanders weten Vlaanderen ook wel te vinden hoor.... de meeting in Mechelen was toch ook redelijk bezocht door kaaskoppen

0
geplaatst: 2 oktober 2008, 15:20 uur
't Is overmogen al he guys! Wordt er nog iets concreet afgesproken? 

0
geplaatst: 2 oktober 2008, 17:44 uur
Ja laat maar eens horen. Is er een voorstel voor gezellig tijdstip in een fijn café, zodat ik mij kan verkneukelen met wat voorpret? Kan dat leuk in de buurt zijn van het station bijvoorbeeld?
Is het misschien ook goed een nieuw lijstje te maken met wie er (definitief) komt, want de laatste inventarisatie is al weer van even geleden. Misschien zijn er ook nog nieuwe aanmeldingen te verwachten:
Ja ik kom op de meeting in Antwerpen 4 oktober
- Arno
- sq
- mevrouw sq
Is het misschien ook goed een nieuw lijstje te maken met wie er (definitief) komt, want de laatste inventarisatie is al weer van even geleden. Misschien zijn er ook nog nieuwe aanmeldingen te verwachten:
Ja ik kom op de meeting in Antwerpen 4 oktober
- Arno
- sq
- mevrouw sq
0
geplaatst: 3 oktober 2008, 08:27 uur
Ik heb gezien dat lennonlover al een week niet is ingelogd geweest.
Omdat er verder ook niemand meer heeft gereageerd ga ik er eigenlijk al van uit dat dit niet meer doorgaat.
Omdat er verder ook niemand meer heeft gereageerd ga ik er eigenlijk al van uit dat dit niet meer doorgaat.
0
Father McKenzie
geplaatst: 3 oktober 2008, 15:35 uur
sq en anderen; ik wil best komen, zondag, maar gaat dit eigenlijk nog wel door?
Waar zit de inrichter, waar zitten de inrichters?
We moeten wel zeker zijn dat we daar niet voor spek en Tom Boonen bijstaan daar in Aaaantwaaaarpeu!
Waar zit de inrichter, waar zitten de inrichters?
We moeten wel zeker zijn dat we daar niet voor spek en Tom Boonen bijstaan daar in Aaaantwaaaarpeu!
0
Father McKenzie
geplaatst: 4 oktober 2008, 09:04 uur
Door het gebrek aan reacties van de "inrichters" veronderstel ik dat dit project doodgebloed is en dat er dus morgen geen meeting inzit...
of vergis ik me?
of vergis ik me?
0
geplaatst: 4 oktober 2008, 10:07 uur
Father McKenzie schreef:
Door het gebrek aan reacties van de "inrichters" veronderstel ik dat dit project doodgebloed is en dat er dus morgen geen meeting inzit...
of vergis ik me?
of vergis ik me?
Ik denk niet dat je je vergist. Ik had me oorspronkelijk ook ingeschreven, maar de zin om nu nog te gaan is wel volledig weg. Jammer, het had leuk kunnen zijn. Een welgemeende dank anthony...

PS: het was vandaag zelfs dacht ik
0
geplaatst: 4 oktober 2008, 12:49 uur
Tot een andere keer. mensen. Ik maak graag de grensoversteek voor een Vlaamse meeting en zal me dan weer laten horen.
* denotes required fields.