De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
Dwangbuis
geplaatst: 26 december 2008, 12:03 uur
Vrede op aarde aan iedereen van goeden muzikalen wil.
Heb nog nooit deelgenomen aan een MuMe-meeting (ben nog niet eens een jaar lid ook
), en aangezien ik in 2010 waarschijnlijk het land uit ben, wil ik het in 2009 wel een keer meegemaakt hebben.
Ik kan best wat interessante dingen afhuren (centraal gelegen, voor Belgen én Nederlanders van diverse MusicMeter-pluimage) of bij wat anders helpen, mocht iemand al het voortouw genomen hebben.
Heb nog nooit deelgenomen aan een MuMe-meeting (ben nog niet eens een jaar lid ook
), en aangezien ik in 2010 waarschijnlijk het land uit ben, wil ik het in 2009 wel een keer meegemaakt hebben.Ik kan best wat interessante dingen afhuren (centraal gelegen, voor Belgen én Nederlanders van diverse MusicMeter-pluimage) of bij wat anders helpen, mocht iemand al het voortouw genomen hebben.
0
Father McKenzie
geplaatst: 26 december 2008, 13:32 uur
Hé Dwangbuis, ik hoop je bij de eerstvolgende Meeting toch tegen te komen!
0
Gallow
geplaatst: 26 december 2008, 13:41 uur
Hoewel ik doorgaans niet zo'n sociaal persoon ben, kan ik toch de poging eens wagen. Lijkt me wel eens leuk om de gezichten achter de top10's te zien. En dan allemaal ons avatar op shirt laten printen, en groepsfoto en... en... en.... 

0
geplaatst: 26 december 2008, 13:51 uur
Ik ben deze week begonnen met een poging toch een jubileummeeting op poten te zetten. Wie in het feestcomité wil, kan een pm sturen 

0
geplaatst: 26 december 2008, 16:13 uur
Klopt en Lukas weet dat ik alvast mee aan de musicmeterkar wil trekken 

0
geplaatst: 24 mei 2009, 00:18 uur
Bij Joy Division - Unknown Pleasures (1979):
Waar woon je dan? We kunnen eens wat organiseren
Mjuman schreef:
Soms is het daarom wel eens jammer dat muziekvienden hier ver weg wonen - het unknown pleasure is dan weer wel dat deze site ons virtueel bijeen heeft gebracht.
Soms is het daarom wel eens jammer dat muziekvienden hier ver weg wonen - het unknown pleasure is dan weer wel dat deze site ons virtueel bijeen heeft gebracht.
Waar woon je dan? We kunnen eens wat organiseren

0
lowriderluuk
geplaatst: 24 mei 2009, 08:11 uur
Onze Flaamse muziekvrienden zijn hier op Mu-me rijkelijk vertegenwoordigd,
dus dat wordt dan in het zuiden des lands.
dus dat wordt dan in het zuiden des lands.
0
geplaatst: 24 mei 2009, 10:51 uur
Vanuit Utrecht ben ik al wel eens naar Antwerpen gereden om daar met Dazzler o.m vinylshops af te struinen (ja we zijn ook in de Antwerpse mediamarkt geweest - mooi aanbod, goede prijzen - zie ook onder topic platenzaken); en ik ben heelhuids teruggekomen - dus diezelfde snelweg (en spoorlijn) is ook initieel in noordelijke richting te gebruiken.
Die lustrum-meeting van MuME in Breda ben ik niet bij geweest - veel andere OW'ers ook niet. Misschien wat kleinschaligers?
Die lustrum-meeting van MuME in Breda ben ik niet bij geweest - veel andere OW'ers ook niet. Misschien wat kleinschaligers?
0
geplaatst: 24 mei 2009, 19:38 uur
Deze Vlaming (met V, Lowrider !
) ) is alvast geïntesseerd om een meeting (opnieuw) (mee) te organiseren 
) ) is alvast geïntesseerd om een meeting (opnieuw) (mee) te organiseren 
0
geplaatst: 24 mei 2009, 22:38 uur
Die trein rijdt inderdaad helemaal naar Groningen (en vandaar door naar eindbestemming Roodeschool, verder kun je niet in Nederland
). Mag van mij ook wel centraal in Utrecht, hoor! Maar Gru'n is een fijne stad (platenzaken en natuurlijk de kroegen) om iets te organiseren.
Misschien dat Lebowski als medestadjer ook geïnteresseerd is..
). Mag van mij ook wel centraal in Utrecht, hoor! Maar Gru'n is een fijne stad (platenzaken en natuurlijk de kroegen) om iets te organiseren.Misschien dat Lebowski als medestadjer ook geïnteresseerd is..
0
geplaatst: 25 mei 2009, 09:17 uur
Als het Groningen wordt, en ik weet het bijtijds, dan maak ik er een weekendje van... Kan ik ook de stad bezoeken 

0
geplaatst: 25 mei 2009, 13:57 uur
Ik wil ook best wel eens naar het noorden.. geen problemen mee. Er waren ooit plannen voor Zwolle en wat mij betreft is dat ook nog steeds een goede keuze (de datum kwam mij destijds niet uit).
Maar wie regelt, bepaalt. Als Premonition een Groningen-meeting van de grond krijgt, gaan we naar Groningen, natuurlijk. Lebowski zou ik ook graag ontmoeten, maar zat die intussen niet in Duitsland?
Maar wie regelt, bepaalt. Als Premonition een Groningen-meeting van de grond krijgt, gaan we naar Groningen, natuurlijk. Lebowski zou ik ook graag ontmoeten, maar zat die intussen niet in Duitsland?
0
geplaatst: 25 mei 2009, 16:53 uur
Aha, eindelijk eens een meeting in Groningen, toch ook een stad met een muziekgeschiedenis om u tegen te zeggen
. Nu wil het feit dat ik vanaf aanstaande zaterdag officieel in Berlijn woon, dus ik kan er waarschijnlijk niet bij zijn. Jammer, maar tips genoeg, als iemand er nog om verlegen zit.
Enne, mocht de meeting ooit naar Berlijn komen, dan sta ik garant voor een spectaculair programma
. Nu wil het feit dat ik vanaf aanstaande zaterdag officieel in Berlijn woon, dus ik kan er waarschijnlijk niet bij zijn. Jammer, maar tips genoeg, als iemand er nog om verlegen zit. Enne, mocht de meeting ooit naar Berlijn komen, dan sta ik garant voor een spectaculair programma

0
geplaatst: 25 mei 2009, 18:14 uur
lebowski schreef:
Enne, mocht de meeting ooit naar Berlijn komen, dan sta ik garant voor een spectaculair programma

Toplocatie
0
geplaatst: 25 mei 2009, 18:23 uur
Haha, Kulturbrauerei, dat is inderdaad een toplocatie. Maar er zijn er meer, ontdek nog elke week prachtige plekken.
Berlijn
Berlijn

0
lowriderluuk
geplaatst: 28 mei 2009, 16:10 uur
c-moon schreef:
Deze Vlaming (met V, Lowrider !)
Deze Vlaming (met V, Lowrider !)
Hol de bourel goud onder controle, jong

0
Gallow
geplaatst: 28 mei 2009, 16:38 uur
Berlijn lijkt me ook geweldig, ik heb gehoord dat er ook een hele goede platenzaak zit.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 28 mei 2009, 16:42 uur
c-moon schreef:
Als het Groningen wordt, en ik weet het bijtijds, dan maak ik er een weekendje van... Kan ik ook de stad bezoeken
Ik heb er ook wel zin in, wel is het 440 km vanuit Oostende, dus best ook terplaatse overnachten. Misschien kom ik nog in dat programma "Blik op de Weg", als ik snel genoeg rijd
.
0
geplaatst: 2 juni 2009, 15:30 uur
@Sir: we kunnen misschien met enkele van de al dan niet deelnemende Vlamingen carpoolen, en dan samen ergens een hotelletje... een beetje die Nederlanders wat gaan opvoeden, als we dan toch daar zijn => GRAPJE, lieve Nederlandse vrienden!!!!!!!!!!! 

0
geplaatst: 2 juni 2009, 20:04 uur
Ah Groningen......dat vind ik ook leuk......en genoeg plekken waar ik bij vrienden/familie een kamer kan kraken 

0
geplaatst: 2 juni 2009, 20:11 uur
Ik zit zelf in Groningen dus ik vind het prima. Erg gezellige stad al zeg ik het zelf. 

0
Father McKenzie
geplaatst: 3 juni 2009, 20:22 uur
Groningen kan voor mij ook wel, dan maak ik er ook een weekendje van, de afstand is iets te groot voor even hup heen en weer...
De vraag is wel wanneer men denkt die Meeting te plannen...???
De vraag is wel wanneer men denkt die Meeting te plannen...???
0
geplaatst: 4 juni 2009, 09:47 uur
@Father: Kan je niet met je vrachtwagen alle Vlamingen opladen en naar Groningen brengen? 
Nee serieus: idd. bij mij ook: véél hangt af van de datum natuurlijk... En wat mij betreft liever een zaterdag dan een zondag...

Nee serieus: idd. bij mij ook: véél hangt af van de datum natuurlijk... En wat mij betreft liever een zaterdag dan een zondag...
0
geplaatst: 4 juni 2009, 15:58 uur
Volgens mij lopen er nu 2 zaken door elkaar:
een algemene musicmeter-meeting en eentje voor de ouwe wavers
een algemene musicmeter-meeting en eentje voor de ouwe wavers

0
geplaatst: 27 september 2009, 21:50 uur
De meetings zijn een beetje aan het doodbloeden. Lijkt me wel leuk om weer eens een meeting te houden.
* denotes required fields.