De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 1 november 2008, 10:43 uur
bonothecat schreef:
Nog weer een keer in de Mechelse kroegen rondhangen is natuurlijk ook niet te versmaden.
Nog weer een keer in de Mechelse kroegen rondhangen is natuurlijk ook niet te versmaden.
Ik wil dat anders met véél plezier voor jullie doen hoor

Er zijn nog andere Mechelse kantjes EN KROEGEN te ontdekken dus...
bonothecat schreef:
Misschien met een iets kortere rondleiding, want wat was ik dorstig op gegeven moment
Misschien met een iets kortere rondleiding, want wat was ik dorstig op gegeven moment

Daar houden we dan zeker rekening mee

0
geplaatst: 1 november 2008, 16:29 uur
Ik ben nog nooit in Mechelen geweest. Hoe groot is zo'n meeting meestal? En hoe verloopt het dan evt. verder?
0
geplaatst: 1 november 2008, 17:29 uur
Madjack71 schreef:
Ik ben nog nooit in Mechelen geweest. Hoe groot is zo'n meeting meestal? En hoe verloopt het dan evt. verder?
10 man ofzo (inderdaad weinig vrouwen meestal), ontmoeten in een café.....daarna moeten een aantal mensen meestal een cd-koop-woede-stillen...daarna weer een kroeg in ofzo, en meestal afsluiten met wat etentje.
C-Moon had in Mechelen als een volleerd gids een hele wandeling voorbereid. Sq is meestal de man van de lijstjes, lekker ouwenelen over iemands top 10.
En mensen die nog nooit zijn geweest moeten natuurlijk het eerste rondje betalen....dat is logisch, en natuurlijk gejokt

0
geplaatst: 1 november 2008, 17:39 uur
wegwezen!
Inderdaad. Berichten weggehaald. Als je niets te melden hebt, ga dan ook geen flauwe gein lopen posten.
0
geplaatst: 1 november 2008, 17:40 uur
En mensen die nog nooit zijn geweest moeten natuurlijk het eerste rondje betalen....dat is logisch, en natuurlijk gejokt 

Dit is wel een handige manier om de mensen die maar naar 1 meeting zijn geweest weer terug te lokken.

Een volgende keer wil ik er ook wel weer bij zijn. Mechelen lijkt me zeker leuk, en Den Bosch ook wel. Daar is trouwens begin januari weer een popquiz (in de W2). Doen daar nog meer MuMe'rs aan mee?
0
geplaatst: 1 november 2008, 17:42 uur
herman schreef:
Dit is wel een handige manier om de mensen die maar naar 1 meeting zijn geweest weer terug te lokken.
Een volgende keer wil ik er ook wel weer bij zijn. Mechelen lijkt me zeker leuk, en Den Bosch ook wel. Daar is trouwens begin januari weer een popquiz (in de W2). Doen daar nog meer MuMe'rs aan mee?
(quote)

.... *hint* ik vind Leiden ook een héél mooie en gezellige stad eigenlijk....
Lallala...
0
geplaatst: 1 november 2008, 17:43 uur
herman schreef:
Daar is trouwens begin januari weer een popquiz (in de W2). Doen daar nog meer MuMe'rs aan mee?
Daar is trouwens begin januari weer een popquiz (in de W2). Doen daar nog meer MuMe'rs aan mee?
hm... interessant maar...
W2 ?
0
geplaatst: 1 november 2008, 18:10 uur
0
geplaatst: 3 november 2008, 20:42 uur
Wanneer iemand er eentje in Gent organiseert. Lijkt me wel leuk. 

0
Father McKenzie
geplaatst: 11 december 2008, 05:12 uur
Ik wil er gerust mijn schouders mee onderzetten, liefst met een echte Gentenaar, ik kom uit de buurt van Gent, en heb hele weekends tijd om dingen in te richten, dus Gentenaars, kom op!
0
geplaatst: 11 december 2008, 09:07 uur
herman schreef:
Sowieso komt er een meeting aan het einde van januari om het 5-jarig bestaan van MuMe te vieren. Later meer hierover.
Sowieso komt er een meeting aan het einde van januari om het 5-jarig bestaan van MuMe te vieren. Later meer hierover.

Da's al bijna over een maand. Kom op, vertel!
0
Father McKenzie
geplaatst: 12 december 2008, 17:54 uur
Hallo, iemand van de inrichters nog wakker aub? Wij zijn met zijn allen nieuwsgierig naar die lustrum viering van Music Meter, toch?
Wààr en wanneer precies zou dit evenement doorgaan????
Let us know please!
Wààr en wanneer precies zou dit evenement doorgaan????
Let us know please!
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 12 december 2008, 17:57 uur
MuMe-meeting in Gent, count me in want ik vind Gent een prachtige stad. Ik heb er nog twee jaar op kot gezeten, niet ver van de Blandijnberg.
0
Father McKenzie
geplaatst: 12 december 2008, 17:59 uur
Sir Spamalot schreef:
MuMe-meeting in Gent, count me in want ik vind Gent een prachtige stad. Ik heb er nog twee jaar op kot gezeten, niet ver van de Blandijnberg.
Ja, voor Gent doe ik ook graag mee, als we er met een klein groepje de schouders onderzetten kàn dit niet foutgaan, toch?
0
geplaatst: 12 december 2008, 20:06 uur
Father McKenzie schreef:
Ja, voor Gent doe ik ook graag mee, als we er met een klein groepje de schouders onderzetten kàn dit niet foutgaan, toch?
(quote)
van de zomer mss eens?
tijdens de Gentse feesten, of eerder in Augustus?
0
Father McKenzie
geplaatst: 12 december 2008, 22:49 uur
Om tijdens de Feesten een groep van Music Meter bij elkaar te houden lijkt me haast onmogelijk!
Ik zou dan liever augustus voorstellen....
0
geplaatst: 22 december 2008, 12:04 uur
Father McKenzie schreef:
Om tijdens de Feesten een groep van Music Meter bij elkaar te houden lijkt me haast onmogelijk!
Lijkt mij niet verkeerd; en dan een goeie Mechelse herder om de kudde bijeen te houden.
0
geplaatst: 22 december 2008, 14:02 uur
itchy schreef:
(quote)
Volgens mij komt daar niet veel meer van terecht, het enthousiasme dat er was iets te organiseren lijkt behoorlijk weg na het gedoe van een tijdje terug. Misschien komt er nog wel iets, maar dat zal dan wel wat kleinschaliger zijn.
0
ElMeroMero
geplaatst: 22 december 2008, 15:51 uur
herman schreef:
Volgens mij komt daar niet veel meer van terecht, het enthousiasme dat er was iets te organiseren lijkt behoorlijk weg na het gedoe van een tijdje terug.
Volgens mij komt daar niet veel meer van terecht, het enthousiasme dat er was iets te organiseren lijkt behoorlijk weg na het gedoe van een tijdje terug.
Lijkt me een beetje raar om daarvoor dan de welwillende rest van MuMe te straffen. Als je geen zin en/of tijd heb om een meeting te organiseren, zeg het dan gewoon.
0
geplaatst: 22 december 2008, 17:13 uur
ElMeroMero schreef:
Lijkt me een beetje raar om daarvoor dan de welwillende rest van MuMe te straffen. Als je geen zin en/of tijd heb om een meeting te organiseren, zeg het dan gewoon.
(quote)
Uhh...en dat zegt de brompot van de eerste meeting, dat er eigenlijk niet zoveel aan was. Dergelijke opmerkingen doen mij hopen dat bepaalde mensen niet komen.
0
ElMeroMero
geplaatst: 22 december 2008, 17:23 uur
Berichtje van mijn hand na de eerste meeting:
Als dat al als knorrig wordt beschouwd dan lijkt me het inderdaad moeilijk om sommige mensen op hun gemak te stellen...en vergeet uw gids vooral niet te bedanken.
ElMeroMero schreef:
Ik ben natgeregend maar toch geheel voldaan thuisgekomen.
Leuk om te zien dat iedereen het duidelijk naar zijn zin had.
Kortom, geslaagde middag en avond
Ik ben natgeregend maar toch geheel voldaan thuisgekomen.

Leuk om te zien dat iedereen het duidelijk naar zijn zin had.
Kortom, geslaagde middag en avond

Als dat al als knorrig wordt beschouwd dan lijkt me het inderdaad moeilijk om sommige mensen op hun gemak te stellen...en vergeet uw gids vooral niet te bedanken.
0
geplaatst: 22 december 2008, 17:26 uur
ElMeroMero schreef:
Als dat al als knorrig wordt beschouwd dan lijkt me het inderdaad moeilijk om sommige mensen op hun gemak te stellen..
(quote)
Als dat al als knorrig wordt beschouwd dan lijkt me het inderdaad moeilijk om sommige mensen op hun gemak te stellen..
Dan werd er "live" inderdaad een wat knorrige indruk gewekt.
0
geplaatst: 22 december 2008, 17:31 uur
Ik denk dat zo'n meeting wel eens gunstig uit kan pakken voor de sfeer op MuMe. En uberhaubt een erg leuk plan. Een beetje positief blijven hoor Herman!
0
geplaatst: 22 december 2008, 20:23 uur
Nounou, kom kom, doe eens lief tegen elkaar zeg. Wat een gechagrijn! Een of andere lustrummeeting lijkt mij een erg leuk idee en als ik er iets aan bij kan dragen, graag zelfs 

0
geplaatst: 22 december 2008, 21:39 uur
Ik heb duidelijk een en ander gemist: wélk "gedoe" van onlangs?
QUID.
We zijn nog geen stap verder...
Meeting organiseren iemand?
In NL ?
In VL ?
ALS er niemand opstaat die iets organiseert, neem ik wel het initiatief voor een organisatie in Mechelen of een andere door mij gekende Vlaamse stad, al dan niet bijgestaan door een mede MumeUser...
QUID.
We zijn nog geen stap verder...
Meeting organiseren iemand?
In NL ?
In VL ?
ALS er niemand opstaat die iets organiseert, neem ik wel het initiatief voor een organisatie in Mechelen of een andere door mij gekende Vlaamse stad, al dan niet bijgestaan door een mede MumeUser...
0
Father McKenzie
geplaatst: 23 december 2008, 05:52 uur
c-moon, op mijn medewerking kun je alvast rekenen!
Merry Christmas John,
Merry Christmas Yoko;
Merry Christmas c-moon
Merry Christmas aan alle Mu Me leden!
Lààt er vlug een flink bezochte Meeting komen!
Lang Leve Music Meter en haar/zijn users!
Want het is fijn om - zonder schelden - onze meningen over muziek te etaleren, onze mening te toetsen aan wat vélen over bepaalde muziek denken, het is fijn om elkaar te kruisbestuiven en elkaar's muzikale interesses uit te breiden.
Dankzij deze site toch best véél nieuwe "muziekjes" leren kennen, waarvoor dank, Music Meter!
MERRY CHRISTMAS EVERYBODY !!
Merry Christmas John,
Merry Christmas Yoko;
Merry Christmas c-moon
Merry Christmas aan alle Mu Me leden!
Lààt er vlug een flink bezochte Meeting komen!
Lang Leve Music Meter en haar/zijn users!
Want het is fijn om - zonder schelden - onze meningen over muziek te etaleren, onze mening te toetsen aan wat vélen over bepaalde muziek denken, het is fijn om elkaar te kruisbestuiven en elkaar's muzikale interesses uit te breiden.
Dankzij deze site toch best véél nieuwe "muziekjes" leren kennen, waarvoor dank, Music Meter!
MERRY CHRISTMAS EVERYBODY !!
* denotes required fields.