MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Veel plezier!

Hee gezelligheid allemaal he
Volgende keer hoop ik er bij te kunnen zijn

handsome_devil
Veel plezier!

Have fun! De volgende keer wat dichter bij België he

Helaas kan ik toch niet komen vandaag. Een minder fijn weekend achter de rug. Excuses.

En, hoe was het?

Niet gelukt om te komen helaas. Ik hoop dat het gezellig is geweest!!!

*zwaait naar sq, c-moon en El Ninjo*

Hoe was het peepz?

gezellig hoor, flink bijgepraat en ons verwonderd waarom Reijersen er nou uiteindelijk toch niet was

Daarna de Plaatboef nog van een en ander beroofd.

Lukas schreef:
gezellig hoor, flink bijgepraat en ons verwonderd waarom Reijersen er nou uiteindelijk toch niet was

Mijn excuses nogmaals. Belofte maakt schuld. Maar wegens bepaalde dingen die dit weekend gebeurd zijn heb ik besloten niet te gaan.

De massa bestond uit SQ, Lukas, El Ninjo en ondergetekende. We hadden er natuurlijk graag méér mensen bijgehad, maar gezellig, ja dat was het wel

Om 9.55 stond ik onzeker een bepaald meisje op het Perron in Mechelen aan te staren.. die moet wel gedacht hebben wat doe die raar.. het was dus niet Joontje... die zou evt. de trein ook nemen in Mechelen las ik hier....

Bij aankomst in Rotterdam werd ik opgewacht door het indrukwekkende ontvangstcomité in de vorm van SQ.. Mijn opvallende rode jas deed duidelijk zijn werk.. Samen naar ROTOWN waar Lukas ons al ongeduldig zat op te wachten... Een weinig later verscheen El Ninjo ook ten tonele...

Er werd gezellig gekletst over hardlopen, de IT-wereld, pensioenen, lesgeven, examens, moviemeter, musicmeter, de indrukwekkend hoge opkomst op de meeting, KO's, lijsjtes, muzieksmaak, feestjes, journalistiek, dt-fouten, muziek in café's in Nederland vs. België, Balkenende en Verhofstadt (heel kort maar!), muziek, muziek en nog méér muziek....

In de platenboef nog heel wat leuks gezien, maar mezelf toch kunnen bedwingen om niets te kopen.... en dan weer naar Vlaanderen terug getreind, waar ik een dikke 30 minuten geleden van de trein stapte.... Bedankt nog voor de lift naar het station, El Ninjo

Volgende keer nog eens, maar dan mag het publiek talrijker zijn

now playng "REM - adventures in hi-fi" met knipoog naar Lukas en El Ninjo...

Als ik geweten had dat het zo'n klein clubje zou zijn geworden, had het mij best erg gezellig geleken

bonothecat schreef:
Als ik geweten had dat het zo'n klein clubje zou zijn geworden, had het mij best erg gezellig geleken

Tja. Boter na de maaltijd noemen ze dat he Bono...
Was gewoon gekomen joh

Ik was er wel, uit het "verre" Vlaanderen ;-D

c-moon schreef:
(quote)

Tja. Boter na de maaltijd noemen ze dat he Bono...
Was gewoon gekomen joh

Ik was er wel, uit het "verre" Vlaanderen ;-D

Mosterd na de maaltijd in Nederland .... maar ik doe verder niks dan zwijgen hier

O ja.. vanaf nu weet de dienster bij Rotown ook hoe dat nu zit met het bier van De Koninck:

in een groot kelkglas: "n bolleke
in een kleiner ronder glas: 'n prinske

Ze leerde snel, bij mijn tweede Koninck klonk het "en een Prinske..."

bonothecat schreef:
(quote)

Mosterd na de maaltijd in Nederland .... maar ik doe verder niks dan zwijgen hier

Ah mosterd dan

Lukas schreef:
*zwaait naar sq, c-moon en El Ninjo*

* zwaait terug naar Lukas, sq en c-moon*

ondanks de lage opkomst was het inderdaad erg gezellig vanmiddag, over van alles en nog wat gekletst (maar natuurlijk veel over muziek en musicmeter) en ik heb op het einde van de middag de Plaatboef nog een 4-tal CD's armer en mezelf derhalve 4 CD's rijker gemaakt

Lukas, we zijn natuurlijk heel benieuwd hoe de blinde aankoop bevalt.

sq
Zo dan nu eindelijk ook thuis na wereldreis Rotterdam-Bunnik. Ik stap echt nét binnen hier. Twee uur vastgestaan vlak na t vertrek uit Rotterdam door een aanrijding. Geen centje pijn natuurlijk, want ik had geen haast en ik had 6 CD-s gekocht èn een CD speler bij me. Tegenover me zaten mensen zich op te winden maar ik zat lekker naar de Mothers of Invention te luisteren. (´Freak out´, gekocht bij bovengenoemde Plaatboef). En daarna een toffe verzamelaar van de O´Jays.

Ik was dus wel tevreden. Gezellige bijeenkomst en ik ben er volgende keer ook zeker weer bij. Prettige ruimte is het ook wel dat Rotown, en Lukas had daar ook de beste tafel in beslag genomen. Heel relaxt, ruim, redelijke achtergrondmuziek en goede bediening (ik hoefde maar één keer zelf een biertje te halen).

Het bezoek aan de platenzaak heeft ook wel iets, zou volgende keer ook moeten: het is toch wat ons bindt allemaal. Op de een of andere manier zijn we ook daar als groep wel opgevallen (het was ook niet zo druk). Achter de kassa werd daarom nog even MuMe opgezocht, toen ik er kort over vertelde.

Lukas, c-moon, El Ninjo

Mooi, dan is een Meeting voor herhaling vatbaar Kan ik mijn belofte inlossen.

neo
De plaatboef beviel dus wel?

Ik hoop er dan ook te kunnen bijzijn

neo schreef:
De plaatboef beviel dus wel?

Ja, alleen hadden we jou ook verwacht !!!

c-moon schreef:
(quote)

Ja, alleen hadden we jou ook verwacht !!!

neo schreef:
Nog even tegen die tijd kijken, maar mensen zouden eventueel kunnen dineren in huize Neo. Indien iemand dat leuk lijkt

Inderdaad...we hadden zelfs op een exclusieve maaltijd gerekend

En van Ace trouwens ook niets meer vernomen afgelopen zondag, tenzij ik de afmelding heb gemist natuurlijk

neo
Plaatboef ben ik nog geweest, en aangezien niemand reageerde op het aanbod...

neo schreef:
Plaatboef ben ik nog geweest, en aangezien niemand reageerde op het aanbod...

... ben je maar gewoon helemaal niet komen opdagen ???

Over de meeting is al veel gezegd inmiddels (niet door mij, want ik moest zondagavond werken), maar om in goed Nederlands even te resumeren: anyway, het was gezellig en voor herhaling vatbaar.

Wat ik nog wel even kwijt wil is dat met name sq zich minutieus had voorbereid op de dag van gisteren: hij had van iedereen die ooit ook maar enigszins de indruk had gewekt wellicht te zullen komen profiel + foto bij zich

Ik kijk uit naar een volgende gelegenheid, misschien - het is al een keer geopperd - een idee om met de gebruikers uit Leiden e.o. bijvoorbeeld eens wat af te spreken?

Trouwens al vluchtig geluisterd naar mijn blinde koop (ik post wel een recensie als ik daar toe in staat ben ) en het klonk voorlopig zeer veelbelovend.

Lukas schreef:

Trouwens al vluchtig geluisterd naar mijn blinde koop (ik post wel een recensie als ik daar toe in staat ben ) en het klonk voorlopig zeer veelbelovend.

Gelukkig...je gaat ons dus niet afschieten

El Ninjo schreef:
(quote)

Gelukkig...je gaat ons dus niet afschieten

*bergt klappertjespistool weer op*

Gast
geplaatst: vandaag om 08:42 uur

geplaatst: vandaag om 08:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.