De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 11 december 2006, 20:10 uur
neo schreef:
De plaatboef beviel dus wel?
De plaatboef beviel dus wel?
Ik kocht cd `Cabaret´ uit de bak ´soundtracks´ (ik dacht nog: neo zal trots zijn
) maar dat bleek geen soundtrack maar een registratie van de broadwaymusical. Niet goed opgelet natuurlijk. Als iemand m wil hebben hoor ik het wel. Tegen verzendkosten. Verder prima zaak, en leuk dat er ook vinyl-singletjes te koop waren. Voor 0,25 per stuk. Ontzettend veel troep, maar ik haalde er toch een paar leuke uit. Verder nog 6 CD´s gekocht, en ik wil er nog wel eens langs.
0
geplaatst: 11 december 2006, 20:14 uur
En dat terwijl er een paar mooie Morricone voor 5 euro tussen stonden, en veel meer...
0
geplaatst: 12 december 2006, 18:11 uur
Ik kijk uit naar een volgende gelegenheid, misschien - het is al een keer geopperd - een idee om met de gebruikers uit Leiden e.o. bijvoorbeeld eens wat af te spreken?
Dat lijkt me ook wel leuk. Dan kunnen we wel naar Meneer Jansen ofzo. Ligt redelijk in de buurt van veel platenwinkels ook.

0
geplaatst: 12 december 2006, 18:14 uur
Hmmm. Ik was zondag nog in Leiden. Mooi stadje hoor, maar wat is het daar uitgestorven op zondagavond! Je zag echt geen kip op straat.
0
geplaatst: 12 december 2006, 18:23 uur
Ja, op zondagavond is er niets te beleven, eigenlijk. Maar ook vrijdag- en zaterdagnacht is het al vrij vroeg rustig, zelfs in de uitgaansgebieden.
Wat bracht je naar ons mooie stadje?
0
geplaatst: 12 december 2006, 18:26 uur
Ik zou ook nog eens naar Leiden komen komende kerstvakantie.. dus als we er in vakantie een datum voor kunnen vinden zou het helemaal mooi zijn 

0
geplaatst: 12 december 2006, 18:36 uur
Nou, ik geloof dat er meteen spijkers met koppen worden geslagen. Ik vind het best, al heb ik geen vakantie. Maar een vrijdag of in het weekend zou wel moeten lukken.
Noem maar wat data.
Noem maar wat data.

0
geplaatst: 12 december 2006, 19:15 uur
Ik heb zelf de voorkeur voor een dag na nieuwjaar... dan kan ik bijna alle dagen wel. Ervoor wordt het misschien wat lastig.
0
geplaatst: 12 december 2006, 19:55 uur
Ik kom ook naar Leiden (als het in het nieuwe jaar is en niet op donderdag- of zondagavond).
0
geplaatst: 12 december 2006, 19:55 uur
Ik vind het redelijk triest dat voor een meetup in Rotterdam, toch niet bepaald slecht bereikbaar, waar we zo lang over hebben gepraat, er uiteindelijk maar een absolute minderheid ZEGDE te zullen komen, en als puntje bij paaltje komt dat kleine aantal nog eens gehalveerd wordt .. zonde...
Maar goed.. Hopelijk hebben jullie met de Leiden meetup meer succes...
Ik wil gerust nog aan verdere meetups deelnemen, als ik ZEG dat ik kom en dat telkenmale herhaal, KOM ik ook
Het moet alleen op een geschikt moment vallen en bereikbaar blijken met openbaar vervoer: en then I'll be there (again)
Maar goed.. Hopelijk hebben jullie met de Leiden meetup meer succes...
Ik wil gerust nog aan verdere meetups deelnemen, als ik ZEG dat ik kom en dat telkenmale herhaal, KOM ik ook

Het moet alleen op een geschikt moment vallen en bereikbaar blijken met openbaar vervoer: en then I'll be there (again)

0
geplaatst: 12 december 2006, 20:14 uur
Ik zit voorlopig nog steeds van maandag t/m donderdag op hotel in Leiden dus als het een doordeweekse dag wordt ben ik er zeker bij....behalve week 2 t/m 4 in januari want dan ben ik op vakantie 

0
geplaatst: 12 december 2006, 20:18 uur
herman schreef:
Ja, op zondagavond is er niets te beleven, eigenlijk. Maar ook vrijdag- en zaterdagnacht is het al vrij vroeg rustig, zelfs in de uitgaansgebieden.
Jammer zeg. Het centrum ziet er namelijk erg gezelig uit.
Ik had een date met een erg leuke dame die in Leiden woont.
0
Relax
geplaatst: 12 december 2006, 20:18 uur
Gaan jullie bij de meeting nou CD's uitwisselen en kopen enzo ?
Ik bedoel, als arm persoon (ik) doe je daar moeilijk aan mee
Ik bedoel, als arm persoon (ik) doe je daar moeilijk aan mee

0
geplaatst: 12 december 2006, 22:19 uur
Ik heb ook geen vakantie, maar ben op avonden en in het weekend in Leiden wel beschikbaar. Trouwens, Geert, kan het zijn dat jij zondagmiddag omstreeks 17.15 in Rotterdam uit de trein stapte (misschien om over te stappen vanuit Breda richting Leiden?). Ik zag namelijk iemand die erg op jouw foto's leek (serieus!)...
0
geplaatst: 12 december 2006, 23:36 uur
Ik had dus, zoals eerder al vermeld, een groene jas en broek aan en een bos krullen en ik meen Red House Painters op mijn hoofd 
Toch grappig, als je net van zo'n MuMeMeeting komt
Ik overwoog je nog even aan te spreken, maar achtte de kans dat ik verschrikkelijk voor lul zou staan net iets te groot.

Toch grappig, als je net van zo'n MuMeMeeting komt
Ik overwoog je nog even aan te spreken, maar achtte de kans dat ik verschrikkelijk voor lul zou staan net iets te groot.
0
geplaatst: 12 december 2006, 23:43 uur
Dan moet ik bekennen dat ik jou niet heb gezien. Maar het is inderdaad wel grappig ja.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 13 december 2006, 13:41 uur
Lukas schreef:
Heel herkenbaar, dat heb ik ook al enkele malen gehad met MuMeërs... Misschien moeten we een algemeen MuMe-gebaar introduceren. Bijvoorbeeld het met uitgestoken middelvingers en wijsvingers van beide handen een 'M' te vormen of een nog te bedenken MuMe-tune gaan neurieën ofzo. Ik heb bij concerten al te vaak de plank misgeslagen, en ook andersom - net als Lukas - me maar ingehouden als je het vrijwel zeker wist.
0
geplaatst: 13 december 2006, 13:48 uur
0
geplaatst: 13 december 2006, 20:33 uur
Ok, begin januari, ergens in Leiden.
Ik stel wel wat data voor, dan moeten jullie je naam er maar achter zetten als het voor jullie een optie is.
Din 2:
wo 3: herman
do 4: herman
vrij 5: herman
ma 8:
din 9:
wo 10: herman
do 11: herman
vrij 12: herman
Nu jullie...
Ik stel wel wat data voor, dan moeten jullie je naam er maar achter zetten als het voor jullie een optie is.
Din 2:
wo 3: herman
do 4: herman
ma 8:
din 9:
Nu jullie...

0
geplaatst: 13 december 2006, 20:38 uur
...ik heb nog geen agenda voor 2007
Op maandag kan ik sowieso niet.....ik kom er op terug!
Op maandag kan ik sowieso niet.....ik kom er op terug!
0
geplaatst: 13 december 2006, 20:49 uur
Overigens kan ik alleen in de avonduren. Vrijdag zou ik ook overdag kunnen en dat geniet eigenlijk wel mijn voorkeur, omdat we dan in alle rust in de kroeg kunnen hangen en platenzaken onveilig kunnen maken.
0
geplaatst: 13 december 2006, 20:53 uur
MuMe Meeting Januari - Leiden.
Din 2: el ninjo
wo 3: herman/el ninjo
do 4: herman/el ninjo
ma 8:
din 9:
do 4: herman/el ninjo
ma 8:
din 9:
0
geplaatst: 13 december 2006, 21:02 uur
O leuk. Leiden is mijn favoriete stad! 
do 4: herman/el ninjo/Jazper
vrij 5: herman/Jazper
ma 8:
din 9:
wo 10: herman/Jazper
vrij 12: herman/Jazper

ma 8:
din 9:
wo 10: herman/Jazper
0
geplaatst: 13 december 2006, 21:04 uur
Oe Leiden is wel lekker dichtbij! Ik kom wel op woensdag!
wo 3: herman/el ninjo/Bart
ma 8:
din 9:
wo 10: herman/Jazper/Bart (HiLL)
ma 8:
din 9:
wo 10: herman/Jazper/Bart (HiLL)
0
geplaatst: 13 december 2006, 21:28 uur
vrij 5: herman/Jazper/itchy
ma 8:
din 9:
wo 10: herman/Jazper/Bart (HiLL)/itchy
vrij 12: herman/Jazper/itchy
vrij 5: herman/Jazper/itchy
ma 8:
din 9:
0
geplaatst: 13 december 2006, 21:43 uur
Oke, deze keer wil ik proberen (met de nadruk op proberen
) om er wel bij te zijn. Ik heb al wat opzoekingswerk gedaan over hoe van Gent naar Leiden te reizen met de trein, en dat zou te doen moeten zijn (mits een aantal overstappen). De eerste week van januari heb ik vakantie. Dat wordt dus:
Din 2: el ninjo/Arno
wo 3: herman/el ninjo/Bart/Arno
do 4: herman/el ninjo/Jazper/Arno
vrij 5: herman/Jazper/itchy/Arno
ma 8:
din 9:
) om er wel bij te zijn. Ik heb al wat opzoekingswerk gedaan over hoe van Gent naar Leiden te reizen met de trein, en dat zou te doen moeten zijn (mits een aantal overstappen). De eerste week van januari heb ik vakantie. Dat wordt dus:Din 2: el ninjo/Arno
wo 3: herman/el ninjo/Bart/Arno
do 4: herman/el ninjo/Jazper/Arno
vrij 5: herman/Jazper/itchy/Arno
ma 8:
din 9:
0
geplaatst: 13 december 2006, 21:59 uur
Dan maar zonder agenda 
Din 2: el ninjo/Arno